De zoektocht naar een charmant hotel in Milaan hoeft niet lang te duren. Welkom bij The Westin Palace, Milan, de ideale keuze voor reizigers.
Kamers bij The Westin Palace, Milan bevatten een flatscreen-tv, een minibar en airconditioning en bieden uitzonderlijk comfort en gemak. Er is daarnaast gratis wifi beschikbaar voor gasten.
24 uursreceptie, roomservice en conciƫrge zijn een aantal van de voorzieningen bij dit hotel. Daarnaast maakt het fitnesscentrum en het ontbijt je verblijf nog specialer. Als je met de auto naar Milan Westin gaat, is een parkeerplaats beschikbaar.
The Westin Palace, Milan ligt in de buurt van populaire bezienswaardigheden zoals Chiesa di San Maurizio al Monastero Maggiore (2,2 km) en Het Laatste Avondmaal (2,6 km). Gasten kunnen dus eenvoudig de populairste attracties van Milaan verkennen.
Ga tijdens je bezoek naar een van de Spaanse restaurants, waaronder La Tienda de Juan, Albufera en VolverĆØ Passion For Grill. Ze liggen allemaal in de buurt van The Westin Palace, Milan.
We raden daarnaast aan om tijdens je reis een van de populaire historische musea, zoals Villa Necchi Campiglio, Pinacoteca Ambrosiana en Basilica di Sant'Ambrogio, te bezoeken.
The Westin Palace, Milan biedt je het beste van Milaan, zodat je optimaal kunt ontspannen en genieten.
We hadden een imperialroom en deze was heel ruim en mooi ingericht. Badkamer was uitstekend. Service in het hotel is zeer goed en vriendelijk. Ook aan je verjaardag wordt gedacht! De kamer was schoon met een goede airco. Het inchecken kon wel wat vlotter, er stond 1 medewerker aan de balie. Op de kamer stonden elke dag 2 flesjes water, maar we misten een koffie- en theeapparaat. Het hotel ligt goed t.o.v. trein en metro. Goede bedden. Goede prijs-kwaliteitverhouding bij het bedrag dat wij betaald hebben,
Wanneer je geen hekel hebt aan wachten, lang wachten en ongeĆÆnteresseerde bediening, dan is dit het hotel om te kiezen. Inderdaad 5 sterren, maar met de service van een budget hotel. Het buffetontbijt raakt 2 sterren aan en koffie of een gebakken ei lijkt uit een andere wijk in Milaan gehaald te moeten worden gelet de tijd tussen bestellen en opgediend krijgen (20 minuten!). Als je het geluk al hebt om bediend te worden, want het is ItaliĆ« natuurlijk: veel druk bewegende en pratende obers, maar het blijft onduidelijk waar ze voor zijn aangenomen. In de namiddag bleek het kleine buitenterrasje voor het ontbijt gesloten en dus resten in dit geval alleen nog een paar krakkemikkige loungestoelen (zonder kussens, waarom zou je die moeite nemen, moet je ze ook weer wassen) bij de ingang van het hotel. Uitkijkend op auto's en taxi's van gasten die in- en uitchecken kun je daar een drankje bestellen, mits je na 10 minuten wachten op niemand weer naar binnen loopt naar de receptie met de vraag of iemand een bestelling kan opnemen. Daarna minuutje of 20 wachten tot er niemand komt en vervolgens weer naar binnen lopen. Dan loopt dezelfde persoon die je eerder aansprak voor de bediening (hij weet echt niet meer wie je bent) met je mee naar de bar, waar de dienstdoende barman amper luistert naar wat je bestelt. Vervolgens accepteren dat je de verkeerde bestelling krijgt en gewoon weer een nieuwe poging wagen. Na 35 minuten is het dan zover. Joepie! Wij slapen in een 5-sterren hotel.ā¦
Ik moet zeggen dat het verblijf hier GEWELDIG was! Vanaf het moment dat we binnenkwamen om uit te checkenZ was het een BREEZE! Lemme vertel je Ilenia P, had een lieve glimlach toen we binnenkwamen. Ze verwelkomde ons en we hadden het over reizen. Ze legde alles grondig uit, van het ontbijt tot de voorzieningen van het hotel. Ik vroeg haar om wat melk voor mijn zoon en ze ging het zelf halen en gaf me zelfs wat Togo toen we uitcheckten. Ik sprak met een manager in de ochtend en vertelde hem hoe GEWELDIG zijn hele personeel was. Hij was zelf ongelooflijk aardig, ze raadde ons ook aan om naar Il Tavolino te gaan en het was ZOOO goed. Bekijk het maar maak een reservering. Ik kon niet gelukkiger zijn, ze gaven ons ook een upgrade en laat uitchecken, ze wisten dat we wilden gaan winkelen. Ik ben dol op de SERVICE en het personeel hier. Bedankt dat je ons verblijf hier zo soepel hebt gemaakt, we zullen zeker terugkomen! :)ā¦
We verbleven twee nachten in dit hotel en het was geweldig. Onze kamer, de valet, de lobby en het restaurant/bar was prachtig. En de conciƫrge was een droom. Hij hielp bij het plannen van activiteiten en bezienswaardigheden in Milaan. Kan niet genoeg goede dingen zeggen over dit hotel en zou hier de toekomst weer verblijven. Was een genoegen om hier te verblijven.
We verbleven hier twee nachten na een bezoek aan het Comomeer. Het personeel was beleefd en vriendelijk. Ze herkenden hier Platinum-voordelen, wat ik op prijs stelde. Ze hebben me een upgrade gegeven naar een suite, die vrij ruim was. Het ontwerp van de kamers is uniek en meer traditioneel. Er is zeker enig bewijs van slijtage, aangezien het hotel historisch is. De ontbijtruimte is erg mooi en het aanbod was geweldig. Er waren een paar problemen op onze laatste nacht waar het water niet warm was de ochtend dat we vertrokken. Bovendien denk ik dat ze wat onderhoud aan de tv's aan het doen waren, omdat deze gewoon midden in de nacht aanging. Ik heb hem inderdaad losgekoppeld. Het was absoluut een smet op ons verblijf, maar werd ingewisseld nadat ik hen had verteld wat er 's ochtends was gebeurd en de receptie me compenseerde voor de verstoring. Over het algemeen zou ik hier weer verblijven.ā¦
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding