Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
{"scriptFlags":null,"containerAttributes":null,"containerClass":null,"widget":{"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"template":"ibex_photo_carousel__widget","moduleList":["handlers"],"name":"ibex_photo_carousel"}}
Over
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Voorzieningen van accommodatie
Bar/lounge
Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk)
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Pervyj kanal (Channel One Russia)
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Gezinskamers
Koelkast in kamer
Handige informatie
STIJL HOTEL
Veilig
Budget
HOTELCATEGORIE
Beoordelingen (47)
Beoordelingen filteren
2 resultaten
Waardering van reizigers
0
1
0
0
1
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
0
1
0
0
1
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 19 september 2017

We hebben een reservering gemaakt voor een tweepersoonskamer in het hotel voor 2 nachten: check - in vrijdag 28 juli 2017, check - out zondag 30 juli 2017. In de boeking hebben we expliciet geschreven dat onze aankomst naar verwachting te laat zal zijn, na...middernacht. We kozen dit hotel omdat in de beschrijving een 24 - uurs receptieservice was geschreven, wat een essentiële voorwaarde voor ons was, omdat onze vlucht te laat was. De boeking is bevestigd. Bij onze aankomst, na middernacht, resulteerde dit dat er geen 24 - uurs receptie is. We werden bij de receptie van het hotel ontvangen door de bewaker, die ons verklaarde dat hij ons niet kon huisvesten, omdat zijn baas hem zei om na middernacht niemand te huisvesten. We vroegen hem beleefd om onze reservering te controleren, dat deze werd bevestigd en dat we het hotel expliciet op de hoogte brachten van onze late aankomst. Hij antwoordde dat hij geen toegang heeft tot reserveringen en dat er ook geen vrije kamer was. We waren verbaasd over hoe komt het dat er geen gratis kamer was als we 2 nachten boeken? We vervolgden de discussie met het verzoek om een ​​redelijke verklaring. De man herhaalde dat hij ons niet kon huisvesten, dat hij gewoon een bewaker was en dat hij geen enkele verantwoordelijkheid heeft voor onze situatie. Hij begon onbeleefd te worden en veranderde de verklaring in "de baas zei me dat ik je niet zou kunnen huisvesten". We hebben hem gevraagd op te schrijven dat hij weigert ons te huisvesten en zijn naam te geven, zodat we een bewijs kunnen hebben. Hij weigerde dat. Dus uiteindelijk kwamen we, twee meisjes met bagage, alleen op straat in het midden van de nacht. Boek geen kamer in hotel Marina! Ze verkopen je kamer aan de receptie aan iemand anders en zullen je dan op straat achterlaten.Meer

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 16 mei 2017 via mobiele applicatie

Net bezocht. Rustige plek, geweldige locatie. Dicht bij het strand, parken, centraal station, markt en het centrum. Zeer mooi en vriendelijke service. Speciale dank aan Julia en Lydia bij de receptie voor gastvrijheid, alledaagse hulp en goede humeur.

Datum van verblijf: mei 2017
Vragen & antwoorden
Krijg snel antwoord van medewerkers en voormalige gasten van Hotel Marina.
Opmerking: je vraag zal openbaar worden geplaatst op de pagina Vragen & antwoorden.
Verzenden
Richtlijnen voor postings
LOCATIE
ItaliëEmilia-RomagnaProvince of RiminiRimini
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer. Claim uw vermelding