Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Delen
Reiziger (12)
Kamer en suite (7)
Reiziger (12)
Kamer en suite (7)
{"scriptFlags":null,"containerAttributes":null,"containerClass":null,"widget":{"moduleList":["handlers"],"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget","divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"}}}
Over
Voorzieningen van accommodatie
Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk)
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Wasservice
Niet-roken hotel
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Gezinskamers
Handige informatie
STIJL HOTEL
Budget
Beoordelingen (23)
Beoordelingen filteren
7 resultaten
Waardering van reizigers
0
0
0
0
7
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalNederlands
Meer talen
0
0
0
0
7
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
FilterenNederlands
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 5 van 7 beoordelingen
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 10 oktober 2018 via mobiele applicatie

Gelieve deze accommodatie niet te reserveren als deze vals geadverteerd is. De foto's bij boeking. com zijn niet echt. Zie onze foto's en u zult zien dat de kamer iemands woon / eetkamer was met 2 veldbedden. Het ergste is de deur had geen slot...en de "privé" badkamer was enkele marmeren trappen en had ook geen slot. Dit was onveilig voor 2 vrouwen en moest daarom ergens anders verblijven. Boeking. com of de onbeleefde eigenaar accepteert geen aansprakelijkheid en we vechten voor een terugbetaling. GA NIET HIER BLIJVEN.Meer

Beoordeeld op 2 oktober 2018 via mobiele applicatie

Aangekomen te horen dat we te laat waren aangekomen en we zouden € 50 in rekening worden gebracht omdat we voor 13.00 uur moesten inchecken! (Het was 14.30 uur) Na wat onderhandeling omdat we 2 vrouwen waren stemde de eigenaar ermee in om van deze...aanklacht af te zien en zei dat we veel geluk hadden. We werden toen gevraagd om in de tuin te wachten terwijl hij onze kamer voorbereidde. Toen we het werden getoond, waren we dat  - gevraagd om onze schoenen uit te doen!  - getoond aan een lounge / eetgedeelte zie mijn foto waren er 2 uitschuifbedden zie foto!  - we moesten iets vragen om onze kleren op te hangen, zie foto's!  - er was geen slot op de deur naar onze kamer!  - de gedeelde badkamer was een steile marmeren trap niet in de buurt van onze kamer ook dit had geen slot! We besloten te vertrekken omdat we ons totaal kwetsbaar voelden in dit etablissement. Contact opnemen met boeking. com ze accepteren geen verantwoordelijkheid of zorgplicht voor valse advertenties De eigenaar van DOMUS FELIX was ook zo onbeschoft dat hij tegen me zei nadat we vertrokken waren en ik belde dat hij was. . . . PRONTO PRONTO 20 keer! Ik wil niet dat iemand anders dezelfde fout maakt als bij de boeking. com toon totaal verschillende kamers op hun website en zeg dat al hun feedback positief is, dit is valse handel. GELIEVE TE VERLATEN NIET HIER TE BLIJVEN € 270 voor de meest onveilige / valse accommodatie die je je kunt voorstellen. Geen restitutie beschikbaar, we zijn zo boos! ! !Meer

Beoordeeld op 9 februari 2018

Als u hier verblijft, moet u precies tussen 12 - 1 inchecken. Anders gaat de boeking verloren. Een goede manier voor de eigenaar om goedkoop geld te verdienen aan nietsvermoedende 'gasten'. Ik kwam om 3 uur en kreeg te horen dat mijn boeking was geannuleerd....Dat is goede service, nietwaar? ! Het vermeldt alleen deze voorwaarde van inchecken in de kleine lettertjes. Ik ben tot nu toe op ongeveer 50 plaatsen gebleven, dit is de eerste negatieve beoordeling die ik ooit heb gevoeld om te schrijven, om andere mensen te waarschuwen, zodat ze niet dezelfde fout maken als ik. Lees ook altijd de kleine lettertjes. Niet iedereen is respectabel en eervol ben ik bang. . . . . . .Meer

Beoordeeld op 26 oktober 2017 via mobiele applicatie

De meest afschuwelijke be & be-ervaring van mijn leven. De eigenaar van Domus Felix is ​​de meest beschaafde, respectloze en onredelijke persoon die ik ooit heb gehad het ongenoegen van ontmoeting. We hebben alleen interactie met hem gehad bij het inchecken en uitchecken, en beide...keren barstten uit in onnodig explosieve gevechten. Er is een streng, meedogenloos incheckbeleid; Als u na het kleine raam van 12 - 1: 00 uur arriveert, betaalt u een extra 50 euro. We haastten ons en beklemtoonde onze hele weg daarheen, maakte het vlak voor 1, alleen om te ontdekken dat hij er niet was. Gedurende 20 minuten waren we buiten de poort opgesloten met al onze spullen, belden, mailden hem en hadden geen idee of hij wel of niet zou komen opdagen. Eindelijk rolt hij zijn Vespa op, gooit een ongedwongen "Ciao" onze kant op en als we vermelden dat we hem al 20 minuten hebben opgewacht, stort zijn humeur het dak in. "Ik ben een mens, geen machine!" Riep hij. Interessant perspectief afkomstig van iemand die van zijn gasten militaire eisen stelt, zoals punctualiteit. We hebben toen gezegd dat we diegene waren die een extra bed hadden aangevraagd (een verzoek dat hij bevestigde dat hij zou boeken via com) en hij ontkende meteen dat hij er iets van afweet. Toen ik mijn telefoon opendeed om hem de bevestiging te tonen, weigerde hij er zelfs naar te kijken en in plaats daarvan riep ik ironisch genoeg herhaaldelijk naar me om te kalmeren. In het geval dat was niet genoeg, de bedden waren verschrikkelijk; Ik werd elke ochtend wakker met nekpijn en had zelfs niet de luxe van een deken - alleen een laken. Bugs komen ook heel gemakkelijk de kamer binnen, dus ik werd in feite een gecertificeerd muggenjager tijdens mijn verblijf hier. De douchekop was smerig en zag eruit alsof het niet in jaren schoongemaakt was. Ten slotte zijn de muren zo dun dat we constant het geroep uit zijn huis konden horen. Het voelde helemaal niet als een privéruimte. En om dit vreselijke verblijf te beëindigen, probeerde hij ons bij het uitchecken op te lichten om meer te betalen dan wat we verschuldigd waren. Hij werd zo boos dat we niet hoefden te zeggen dat ik eigenlijk bang was voor onze veiligheid. Gelukkig reserveren. com loste het uit en we betaalden alleen wat we eigenlijk verschuldigd waren. Hij had toen het lef om ons vreselijke mensen te noemen toen we vertrokken, onmiddellijk nadat we ons hadden proberen te bedriegen. Nooit werd ik door mijn hele leven zo gerespecteerd door een persoon. Deze man kent niet het eerste ding over klantenservice of zelfs maar gewoon menselijk fatsoen.Meer

Beoordeeld op 3 oktober 2017

Ik heb nog nooit een negatieve beoordeling over een hotel geschreven, want zelfs als de service niet perfect was of het ontbijt niet geweldig was, heb ik niet de behoefte om te klagen. Dus ik hoop dat dit laat zien hoe vreselijk mijn verblijf was...bij Domus Felix, dat ik de wereld moest waarschuwen. De plaats was het geld niet waard (bugs in de kamer, geen ontbijt inbegrepen, stom venster van een uur om te controleren om een ​​boete te vermijden, stinkende kelderaccommodatie), maar wat me ertoe aanzet om deze recensie te schrijven is eigenlijk het BETEKENIS, RUDE, en GEHARDDE gastheer. Iedereen die mij kent weet dat ik over het algemeen de meeste mensen leuk vind, en ik heb ook de neiging om wat speling te maken voor mensen die onbeleefd zijn in de dienstensector omdat "je nooit weet wat voor dag ze hebben gehad". De houding en het humeur van de gastheer zijn echter niet te verontschuldigen. We konden hem tijdens ons hele verblijf horen schreeuwen tegen iemand of iets - andere gasten, zijn schattige hond, iemand aan de telefoon. Hij schreeuwde zelfs naar ons tijdens het afrekenen omdat hij ons probeerde te overtuigen van zijn Engels "niet erg goed" en dat toen hij ons vertelde dat het $ 15 voor een derde persoon zou zijn, hij eigenlijk $ 50 zei (wat niet logisch was omdat elke hotel waar we in verbleven hebben niet in rekening gebracht voor de derde persoon of betalen ons slechts $ 15). Hij was zo boos en schreeuwde tegen ons, ook al spraken we hem zachtjes en meerdere keren smeekte hem om zijn stem te zwijgen en op een kalme manier tegen ons te praten omdat het niet nodig was om te schreeuwen. Hij legde uit dat het precies was zoals hij praatte, terwijl zijn gezicht paars werd en een ader in zijn nek eruitzag alsof hij ging knallen. Hij had betrekking op boeken. com en zij vertelden hem dat we hem slechts $ 15 schuldig waren, omdat zijn website zelfs zegt dat de prijs $ 15 is voor een derde persoon (LOL). Hij had het lef om uit te leggen aan het boeken. com dat zijn website een typfout had en of we hem toch konden betalen (LOL). Toen we beleefd afwezen, opende hij de deur voor ons om te vertrekken en zijn schattige hond kwam ons zeggen, en hij werd zo boos dat hij zijn hond zo hard schopte dat hij vloog: - (we waren zo overstuur omdat ik nog nooit iets heb gezien zo wreed gedaan, dus een hond recht voor me., VERBACHTE MAN, VERDRAAIBAAR HOTEL, VERBLIJF HIER NIET! Ik hoop dat elke demon die hij bestrijdt die hij ooit kan tegenkomen, vrede met zichzelf kan vinden en een fatsoenlijke mens kan worden die anderen respecteert .Meer

Meer beoordelingen bekijken
Vragen & antwoorden
Krijg snel antwoord van medewerkers en voormalige gasten van B&B Domus Felix.
Opmerking: je vraag zal openbaar worden geplaatst op de pagina Vragen & antwoorden.
Verzenden
Richtlijnen voor postings
PRIJSKLASSE
85 US$ - 145 US$ (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
ItaliëCampaniaProvincie NapelsSorrento
AANTAL KAMERS
3
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer. Claim uw vermelding