Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Central Normandie Hotel

Opslaan
Reiziger (13)
Kamer en suite (8)
{"scriptFlags":null,"containerAttributes":null,"containerClass":null,"widget":{"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget","moduleList":["handlers"]}}
Over
Hotelcategorie
Hotelvoorzieningen
HOTELVOORZIENINGEN
Roomservice
Bar/lounge
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Airconditioning
Niet-roken hotel
Zwembad
Gratis parkeren
Fitnesscentrum / sportruimte
Kamertypes
Niet-roken kamers, Gezinskamers
Hotelcategorie
Kamertypes
Niet-roken kamers, Gezinskamers
Aantal kamers
47
Locatie
Spanje > Catalonië > Provincie Barcelona > Sitges
Beoordelingen (34)
Beoordelingen filteren
8 resultaten
Waardering van reizigers
0
1
2
2
3
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalNederlands
Meer talen
0
1
2
2
3
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
FilterenNederlands
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 5 van 8 beoordelingen
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
9 juni 2017 beoordeeld

Ging hier met een vriend en we wilden een redelijk geprijsd hotel tijdens het hoogseizoen. Was gewoon verwacht een standaard kamer met 2 bedden en de gebruikelijke dingen zoals airconditioning. We kwamen naar onze kamer te vinden dat er geen airconditioning en dachten dat er...moet ooit een fout geslopen. We gingen terug naar de receptie om opheldering verzocht en voordat we zelfs iets gezegd, we vonden de receptioniste al werken afstand op zijn pc met Google Vertalen uit te leggen dat onze kamer was geboekt zonder airconditioning en dat we extra zouden moeten betalen als we wilden verhuizen naar een andere kamer met airconditioning. We wisten meteen dat de wol had getrokken over onze ogen en dat dit regelmatig voorkwam met andere onfortuinlijke reizigers. Wij hebben geweigerd dit te accepteren en eiste dat we ofwel een kamer met airconditioning of de reservering te annuleren en een andere plek vinden. De manager kwam langs en raakten betrokken verschansen om een beetje, hij was zo op oorlogspad en hij eiste dat we extra betalen en zou zelfs niet accepteren dat boeken. com de reservering te annuleren. Dit ging één voor bijna 90 minuten en we waren moe van het reizen en dus moesten we accepteren de toeslag van € 150 voor een kamer met airconditioning. Zelfs dan met de toeslag , de nieuwe kamer was gewoon simpel en was heel slecht ingericht en leek alsof het nooit veranderd in 30 jaar. Het was echt afschuwelijke ervaring in de omgang met de manager in het proberen op te lossen het probleem met het ontbreken van airconditioning dat zette een domper op onze vakantie voor die week. Ik ben bang om te denken hoeveel andere reizigers te maken had met hetzelfde probleem als wij.Meer

3 maart 2015 beoordeeld

We boekten dit hotel last minute en was erg duur. Hoewel de receptioniste zeer vriendelijk met een eigenzinnige gevoel voor humor was, realiseerden we waarom. Je hebt een zeer goede gevoel voor humor verblijven in deze plaats. We hadden dode pigeons op het raam richels...en uitzwaaien opgestapeld in de hoek van de badkamer. We sliepen om 1 uur wakker gemaakt te worden door een mierenprobleem mierenplaag niet gezien die uit de matras krioelden overal in ons. We moesten pack onze tassen en vertrekken in het midden van de nacht. Het personeel leek niet te hebben een eigenzinnige gevoel voor humor en weigerden om een restitutie.Meer

14 september 2014 beoordeeld

We verbleven in het hotel voor 5 nachten aan het eind van Augustus. Alle andere hotels waren vol of erg duur. We vertelden ons dat het was 'alleen een kamer om te slapen in.' Na aangezien ik de recensies gelezen. Bij aankomst werden we begroet...door een vriendelijke receptioniste waren die ons een kamer met airco zonder extra kosten gaf. Onze kamer was eenvoudig maar zeer schoon en de badkamer was functioneel. Elke dag was de kamer grondig schoongemaakt en worden de handdoeken gegeven. Er was altijd wel iemand op plicht en de avond receptionist/batman/veiligheid altijd beleefd en vriendelijk was. Ontbijt was ok; het gebruikelijke brood, fruit, kaas en ham met een croissant indien nodig. De jonge vrouw die op plicht was zeer behulpzaam en maakte zelfs een aanvaardbare kopje koffie. Al met al niet een slechte ervaring en een goede prijs voor een hotel in Sitges gedurende hoogseizoen.Meer

21 augustus 2013 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik had nooit een dergelijk uncared kamer verbleven. Op de eerste boeking werd ik begroet door een gigantisch huisje spider ( zie foto's). Ik wist niet dat dit soort tropische hutambiance kunnen gevonden in Europa. Ik klaagde bij de receptioniste ( die erg aardig en...behulpzaam was), en ze organiseerde het huisje Spider worden uitgeroeid. De kamer was ingecheckt en finnally er waren drie spinnen in totaal, die zijn uitgeroeid, en hun lichaam terdege afstand. De kamer was in afschuwelijke omstandigheden meer als een sloppenwijk dan een behoorlijke verijdelen kamer. De badkamer was oud en zeer slechte geur. De vloer was vuil ( doen lopen niet op blote voeten binnen de kamers), en volledig vol insecten. Ik kreeg te zien mieren, spinnen, cocroaches en sommige andere interessante insecten deden erken ik niet. De badkamer raam Leeds om een zeer eng patio. Het is vol van strooisel en vogels ontlasting. De geur is verschrikkelijk, het is niet erg gezond te openen die raam. De kamer ramen kijkt uit op een braakgelegde gebouw, vol Pigeons ook. Dus waar u ook kijkt zie je preciseert ontlasting. En voor deze vreselijke kamer ik betaalde ongeveer 100 euro per persoon, per nacht, die zou duur zelfs voor een verijdelen kamer.Meer

8 augustus 2012 beoordeeld

Allereerst moet ik waarschuwen geen verband met dit hotel. Niets met Travel Republiek ooit boeken. U hoeft slechts de web voor veel verhalen zeer vergelijkbaar met ons en ik zou niet willen dat iemand anders te hebben om te ervaren wat we deden. In januari...2012, ikzelf en 3 andere groepen ( en alleenstaanden) boekten 4 kamers in het Galeon Hotel, een hotel in Sitges we hadden verbleven in eerder en vonden. We betaalden de aanbetaling en betaalden het volledige saldo in maart 2012 . Vier dagen voordat we waren te wijten aan aankomt in Sitges laat in juni, we kregen een e-mail van Travel Republiek zeggen het hotel overboekt was en dat ze hadden boekte ons in een ander hotel en dat was het 4 sterren. We hadden allemaal voor twee weken met een van de komende weken tijdens Sitges Gay Pride week geboekt. We belden het Hotel Galeon en ze hadden geen record enkele van onze boeking. Het hotel Travel Republiek ons naar omgeboekt hadden was recht aan het andere eind van het strand. Een goede 30 minuten lopen van het stadscentrum en het had vrij slechte beoordelingen op Trip Advisor. En de prijzen per nacht waren minder dan wat we al hadden betaald. Er was geen enkele manier om in een hotel zo ver weg van het centrum om te verblijven gingen dus we als plaatsvervanger accommodaties op zoek gingen. Central Normandie Hotel was het enige hotel beschikbaar dat kan eigenlijk ons allemaal voor de hele twee weken duren. Vier kamers x twee weken in het hoogseizoen met twee dagen kennisgeving! Waarschijnlijk moeten afgaan sommige alarmbel ( dat is gebeurd) maar we hadden geen andere keus. Voordat ik op het sprookje van Central Normandie te vertellen gaan, kan ik nogmaals aan alle niet reserveer met Travel Republiek hoe goed de aanbieding lijkt. Central Normandie is een 1 -sterren accommodatie en belandde zadelt ons 200 euro meer dan wat het zou hebben kostte ons verblijven in het Galeon ( 3 sterren) met een zeer uitgebreid ontbijt en een zwembad. Er is genoeg goede recensies van de Galeon dat ik niets over te zeggen dat niet nodig hebben. Travel republiek beloofd varkensboeren het verschil maar ik heb geen cent of hadden gezien geen mededeling van hen sinds. Ze deden restitutie onze oorspronkelijke geld volledig, maar voor sommige van onze vrienden, onderhouden sommige reserveringskosten dus ze niet al hun geld terug kregen. GEWOON NIET GEBRUIK TRAVEL REPUBLIEK ooit. U bent gewaarschuwd. Dus, na boeking in en het vinden van het hotel, Jorge, de hotel manager, had ons allemaal op dezelfde verdieping dus we eigenlijk het woord voor onszelf hadden, wat geweldig was. Dit was op de 4e verdieping en al onze kamers hadden grote balkons. Ze zijn zogenaamd de betere kamers dus als je hier moet verblijven, ik zou dit reizen aanraden. Gewoon een paar trappen naar het liftgedeelte dan een lift naar de top. De kamers zijn niet groot maar ze toereikend zijn. Het meubilair is zeer gedateerd en het bed is zeer stevig maar we sliepen OK. We hadden een kamer aan de achterkant van de hoofdstraat die nogal een groot balkon met twee stoelen en een tafel en twee ligbedden hadden. De ligbedden waren 2 onbezorde dagen maar de stoelen en een tafel ancient en zware. Het balkon kijkt naar de kenmerken achter, waarvan één, direct achter, lijkt te verlaten en nu wordt bewoond door duiven. Het is niet precies pittoresk maar het balkon krijgt mooie ochtendzon en is beschaduwd in de namiddag wat houdt de kamers een beetje koeler. Ook, omdat deze kamers de 'beter' aard zijn, hadden ze allemaal airconditioning, die essentieel in eind juni, begin juli was. Terug naar de kamers, is er een bureau met vier kleine commode, een stoel, een tweepersoonsbed, twee halogenen kasten met één kleine ladekast en een kledingkast met ophangruimte en twee planken. Er was een duidelijk gebrek aan laden moesten uitpakken naar zodat we de meeste van onze kleren in de kledingkast planken zwichten hadden. We waren op reis voor vijf weken uit Australië dus we veel van onze kleren in onze tassen, wat niet echt handig was vertrokken. Ik heb liever veel kamer naar behoren uitpakken. In de kast een veilig is. Net als elke hotel veilig rond de wereld met een combinatieslot Vul je aan de voorzijde. Maar het was afgesloten gesloten. Toen we vroegen of het kon worden geopend, zei Jorge hij zou komen met de sleutel moeten openen en laten we voer de combinatie. Hij kon het niet nu als dat hij bezig was, maar we konden het niet in de ochtend. Ik vroeg waarom hij niet gewoon laten ze geopend zoals iedereen weet hoe deze kluisjes te gebruiken en hij zei mensen afgesloten hen gesloten toen ze vertrokken. En ik heb gezegd maar je hebt een sleutel toch en als je ze gewoon aan het eind van het verblijf heropenen dan kan de volgende gast gebruiken. Hij ging weer uitvoerig over hoe ze zitten afgesloten en hij zou komen en geopend. Op het einde hebben we geen moeite met het veilige als niet alleen heeft het al veel te veel gedoe lijken maar kregen we het gevoel dat we zouden ook bijbetalen. Niet zeker of dit klopt maar wees niet verbaasd zijn als er is. Een ander ding om op te merken is dat er geen koelkast of enige vorm in de kamer. Dit was misschien wel de meest vervelende ding over de kamer. Onze badkamer was ok. Zeker niet flash maar het iets gedaan worden in de afgelopen twee jaar - gewoon niet erg goed was geweest. Sommige van de armaturen en sanitair waren verroest en er was geen plat in ofwel de badkamer of de douche. Er is een aparte douche, geen bad, hoewel het mij prima uitkomt. Waterdruk was OK maar de temperatuur was soms MIA. Lijkt wanneer iedereen wil een tegelijkertijd douche, er is niet genoeg warm water te reizen. Was niet veel problemen als u lang genoeg gewacht. De douche was een beetje een stap en de deuren niet echt groot dus het een beetje een gedoe in en uit de douche geraken was, vooral als je mobiliteit een beetje beperkt is, als het mijne is. knieën goed zijn, zou het niet een probleem. Sommige voorzieningen zijn aanwezig. Ik denk dat er was een kleine bar van zeep en enige shampoo. Schoonmaak was een beetje wisselvallig. Er was een eerlijke beetje zwarte schimmel in de douche en rond kranen die bleekwater zou van verlost zijn vrij snel. Toilet en wastafel schoongemaakt was ok hoewel. Het ontbijt loopt tot 23 :00 en is vrij eenvoudig. Het is zeker niet de Galeon. Er zijn croissants en witte toast beschikbaar en dat is het. De zaterdag ochtend van de Gay Pride weekend wanneer het hotel vol was, was er een ander type van gebak beschikbaar. Woo hoo! Ze hebben een espresso machine en zullen doen koffie en thee. Ze zijn niet echt goed met koffie dus zou ik tot de koffie stok tenzij je hen precies vertellen hoe de thee te maken. De koffie is nogal verbitterd en over gewonnen en te sterk, maar het zal je wakker. Er is ook orange en ananas sap beschikbaar. Als u ontbijt miss of willen aanpassen, is er een cafe sluiten door dat zeer goede koffie en een veel grotere reeks eten. Sla vanaf het hotel, linksaf bij de kruising en het net op het recht's. Betekent ook pizza's en veel gebak maar ze zullen een goed doen roll/broodje ook. Allemaal erg vers en goedkoop. Er is een airconditioning gedeelte boven en vragen voor het menu als er veel meer op het is dan wat het graag ziet er verkrijgbaar bij de balie is. Nu niet krijgen me niet verkeerd, u zult niet sterven als u in dit hotel verblijf, maar het is een 1 sterren hotel en het is zelfs dat niet goedkoop. Het beste punten zijn dat het heel goed gelegen en de mensen die er werken zijn erg vriendelijk. Soms te vriendelijk maar niet op Jorge de verkeerde kant. We hadden een aantal avonturen terwijl u hier verblijft en ze vertellen nodig te voltooien het verhaal. Een paar dagen na aankomst besloten we om gastheer een soiree op ons terras. Ging winkelen ( de supermarkt is dichtbij) en kwam terug met onze drankjes en nibblies. Toen we de deuren geopend en stapten uit op het terras, vonden we een dode Pigeon op het balkon. Deze dingen gebeuren en wij begrijpen dat, vooral met een Pigeon kolonie recht tegenover de weg. Maar de manier was het behandeld aangeleverd. Mijn vriendin gingen beneden vertellen Jorge en hij heeft haar verteld dat hij te druk was en kon niet helpen. Ze zei dat we hadden 10 mensen die in 30 minuten en er was een dode Pigeon waar we precies over eten en drankjes. Hij zei dat hij de enige persoon aan de balie was en dat hij kon niet moest vertrekken. Dus vroegen ze als hij kon haar geven schoon te maken. Hij vond een dweil en emmer en een plastic zak. Toen ze weer door haarzelf dat vervoeren, ik kon het niet geloven kwam! We hadden niet echt veel keuze hebben zodat zij zojuist schoongemaakt, stuck in de zak en nam het terug beneden. Geen idee wat hij met het hadden, maar ik was niet blij mee. Over het algemeen de kamer is tot een aanvaardbare norm schoongemaakt maar toen we voor het eerst in de kamer kwamen, was er een grote dode Mosquito dat geperst zit in het plafond had. Het nooit stapten uit het plafond schoongemaakt de hele twee weken we er waren. Het is meer dan waarschijnlijk nog steeds. Zoals we al gereisd, vereist veel van onze kleren een wassen. Er is een wasserij vrij dicht door dus dat makkelijk genoeg, maar toen we terug kwamen wilden we strijkijzer de kleren. We vroegen Jorge en geen strijkijzer en strijkplank voor het hele hotel! Kon niet geloven. Nog steeds niet. Ik heb ook gemerkt toen we eerst de kamer kregen dat het slot op het balkon deur kapot was. In feite, niet echt gebroken, meer volledig ontbreekt. Het balkon kan niet echt bereiken vanaf de straat. het is vrij hoog maar het is nog steeds heel verwarrend wanneer de deur niet lock. Jorge vertelde me het was prima en niemand kon krijgen en het deel op orde was. De sluizen zijn hetzelfde als sloten op alle ramen en er is een klein venster die leiden tot een lichtkoker. Ik stelde hij swap de sluizen van die raam naar de deur zoals het raam echt onbereikbaar is maar de opening voor de schroeven in de deur had uitgekleed dus het was niet mogelijk om zelfs swap hen over. En natuurlijk aankwamen geen deel en de deur was niet tijdens het verblijf opgelost en is waarschijnlijk nog steeds kapot, ondanks mijn herhaaldelijke verzoeken voor het opgelost te worden. In het weekend van Gay Pride, wanneer het hotel vol was, was een van onze vriend's kamer was ingebroken in en zijn mobiele telefoon en-oplader had gestolen. Niets anders. Zag eruit als een zeer snelle oportunistic diefstal als gloednieuw vrij dure spijkerbroek waren niet aangeraakt en niets anders werd genomen. Toen mijn vrienden gemeld dat nacht, de man bij de receptie 's nachts niet spreken veel ( elk) Engels dus ze deden hun best om zelf begrepen en zeiden dat ze het zouden praten Jorge in de ochtend. De sleutels worden gehouden bij de receptie en je bent niet toegestaan om hen uit het hotel ( en dus verantwoordelijk zijn voor de veiligheid van uw eigen kamer). Het zou vrij eenvoudig afleiden de kerel aan de balie en pak sleutels voor toegang kamers. Ik ben niet in toch insinueert het personeel hebben niets met de diefstal te doen en we zeker geloven dat niet het geval te zijn maar de processen in plaats zou maken het betrekkelijk eenvoudig voor iemand anders in te gaan en ik had gemerkt een groep van drie uit de lift toen ik thuis de nacht kwamen voordat dat echt niet alsof ze zag er zou een verblijf in het hotel. Wanneer mijn vrienden naar Jorge in de ochtend sprak, werd hij behoorlijk agressief over de hele zaak. Hij bleef maar zeggen dat het personeel verdienden niets, die niemand zeiden dat ze had en vervolgens een van onze vrienden die in een ander hotel van de dief werd beticht verblijft begonnen. Ze hadden dat hij toegang tot hun sleutel te krijgen iets eariler dus Jorge's logische conclusie was dat hij de telefoon sjaal gevraagd. Gezien het zijn alle flatmates in Sydney,'s het belachelijk. De hele zaak was belachelijk als we niemand iets maar het zou leuk geweest zijn waren beschuldigen te krijgen een verontschuldiging van Jorge in plaats van één van onze vrienden ervan beschuldigd een dief. In het einde ze liep weg en de politie verslag dat alles soepel verliep. Een eenvoudige, "Dat is verschrikkelijk, ik ben zo jammer, wat kan ik doen?" zou zijn gegaan een lange weg. De volgende dag, dezelfde vriend's kamer hadden niet schoongemaakt en wanneer ze Jorge over dit benaderd hel brak los. Ze waren allemaal letterlijk bij elkaar in de foyer van het hotel beschuldigen elkaar van wordt door leugens geschreeuw. Het was niet vrij. Onze vrienden ten onrechte hoewel ze toegepast was doordat van de onderlinge gekrakeel de dag vóór. Blijkt dat het zo was slechts een zeer drukke ochtend toen bijna iedereen uitcheckte en de kamer start maar niet afgewerkt. Nog steeds, onze vrienden hadden een onverharde bed en geen schone handdoeken en opnieuw was zeggen Jorge hij was druk om het te repareren. Net hels. Nogmaals, onze vrienden kregen schone handdoeken en nieuwe voorzieningen en vertelde het te repareren themsleves. Uiteindelijk kwam iemand en deden hun kamer, maar in dit stadium onze vrienden uiterst ongelukkig waren. Jorge kan erg vriendelijk en laat ons rit zijn elektrische fietsen die heel leuk was. Maar hij houdt ook een drankje in de middag en heeft echt geen idee wat misschien aanvaardbaar of professionele klantenservice vormen. Hij aanvaardt verantwoordelijkheid voor niets en streeft naar schuld iemand anders wanneer er iets fout in plaats van gewoon gesorteerd gaat. Het is niet de manier waarop een hotel business te runnen. Dus Kortom, dit hotel waarschijnlijk zal je niet doden maar er zijn veel betere keuzes in Sitges. Positieve punten: Goede centrale ligging in de stad dicht bij cafés, restaurants, supermarkten, winkels en clubs. Airconditioning in deluxe kamers. Grote terrassen in deluxe kamers. Cleanish meest van de tijd. Vrij rustig. Gratis wifi in de foyer ( maar niet in kamers). Personeel meestal erg vriendelijk. Lift. Slechte punten: Gedateerd meubilair Onbetrouwbare warm water Gebrek aan opslag Gedoe met de kluis en mei moeten betalen Veiligheid slecht beheerd. Geen zwembad. Geen koelkasten op de kamers. Geen strijkijzer of een strijkplank was. Zeer gemakkelijk in een argurment met Jorge te geraken. Service volledig ontbreekt op times. Kunnen wij nu lachen maar het was echt net iets uit Fawlty Towers.Meer

Meer beoordelingen bekijken
Vragen & antwoorden
Krijg snel antwoord van medewerkers en voormalige gasten van Central Normandie Hotel.
Opmerking: je vraag zal openbaar worden geplaatst op de pagina Vragen & antwoorden.
Verzenden
Richtlijnen voor postings
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer. Claim uw vermelding