Hotel Casa Elliot
Prijzen bekijken voor jouw reisdata
Over
Welkom bij Hotel Advance! Je ‘tweede thuis’ in Barcelona. Het hotel biedt een groot aantal voorzieningen voor een fantastisch verblijf.
Hotel Advance ligt in de buurt van populaire bezienswaardigheden zoals Passeig de Gràcia (1,0 km) en Montjuic Castle (2,2 km). Gasten kunnen dus eenvoudig de populairste attracties van Barcelona verkennen.
Kom helemaal tot rust in deze kamers met flatscreen-tv, airconditioning en minibar, en maak gebruik van gratis wifi bij Hotel Advance.
Het hotel heeft 24 uursreceptie, conciërge en bagageopslag. Daarnaast biedt Hotel Advance een ontbijtbuffet aan, de ideale ontspanning na een lange dag. Er is voor gasten met een voertuig een parkeerplaats beschikbaar.
Als je in Barcelona bent, kun je misschien naar een van de restaurants op loopafstand van Hotel Advance gaan, waaronder Ciudad Condal (0,7 km), Cervecería Catalana (1,0 km) en Tickets (1,1 km).
Op zoek naar bezienswaardigheden? Misschien zijn populaire attracties bij toeristen op loopafstand, zoals Magic Fountain (Font Magica) (1,6 km), Casa Batlló (0,9 km) of Las Ramblas (0,9 km), iets voor jou.
Bij Hotel Advance geniet je van een ontspannend verblijf en ligt het beste van Barcelona aan je voeten.
Locatie
BeoordelingenWe voeren controles uit op beoordelingen.De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingenVoordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat mogelijk in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, wordt de beoordeling niet gepubliceerd. Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de beoordelaar gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken. Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet. Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.
- 28
- 11
- 3
- 0
- 2
- Filteren
- Nederlands
We kwamen rond 10.00 uur aan - veel te vroeg voor de inchecktijd van 14.00 uur. Het personeel was erg vriendelijk, informatief en nuttig van "Hallo/Hola". Ze namen onze tassen en stopten ze in een afgesloten opslagruimte totdat onze kamer klaar was; ze wezen op het ontbijtbuffet (meer daarover); en bood ideeën over plaatsen in de buurt waar we naartoe konden lopen/bezoeken terwijl we wachtten.
Het ontbijt was een ervaring uit een andere wereld. Vers geperste sappen, vers fruit en avocado, ontbijtgranen, brood, vlees, lox, kaas, eieren, worst, aardappel, verse tomaten. . . en meer. Het vertegenwoordigde echt mijn idee van een 'luxe buffet' in een unieke en rustige omgeving. Het menu varieerde elke dag enigszins, maar was altijd geweldig en plezierig. De begeleider was zeer efficiënt en bekwaam in het vol, fris en schoon houden van de selecties.
Eerder dan de afgesproken inchecktijd was de kamer klaar. We gingen naar boven en vonden een zeer mooie, goed ingerichte en comfortabele kamer met een koelkast die gevuld was en open was voor gebruik. Sappen, wijn, bier, frisdrank, water - allemaal klaar voor gebruik en vervangen zodra het werd geconsumeerd.
Het hotel was mooi centraal gelegen, met veel voorzieningen, winkels en bezienswaardigheden op redelijke loopafstand. En met 10.500 taxi's in de stad was het nooit een probleem om de balie er één te laten bellen of de straat op te gaan en er één aan te houden.
Nogmaals, het personeel was fenomenaal! Ze stonden klaar om elke vraag te beantwoorden en te helpen met elk verzoek. Ik heb (onachtzaam) de naam niet gekregen van de jongeman met de baard die op het bureau stond, maar ik wil een goede 'shout-out' voor hem; en ook voor Noelia, die alle problemen overwon die ik had met wat een eenvoudige online check-in van een luchtvaartmaatschappij had moeten zijn. Het KLM-proces en de coördinatie met partner Delta werkten gewoon niet voor mij.
De algemene staat van het hotel was zeer goed tot uitstekend en schoon. De 'zithoek' bevatte een aantal geweldige banken, tafels, lees- en lokale informatieboeken en informatie, en rustig!
En zo nu en dan stond er een fles wijn en glazen klaar voor iedereen die er een slokje van wilde nemen.
Dit was ons eerste 'Europese' hotelverblijf. Ik weet niet hoe goed het zich verhoudt tot anderen. Maar totdat ik iets vind dat het overtreft, zal Casa Elliot de te verslaan standaard zijn.
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding