Hotel Ohla Barcelona
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.

Hotel Ohla Barcelona

Rooftop
Reiziger (1698)
Panorama at the Ohla Hotel
360
Panorama’s (48)
Kamer en suite (480)
Wat is Travellers' Choice?
Tripadvisor reikt een Travellers' Choice Award uit aan accommodaties, attracties en restaurants die consistent geweldige reizigersbeoordelingen ontvangen en tot de beste 10% van gelegenheden op Tripadvisor behoren.

Prijzen bekijken voor jouw reisdata

Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Heb je dit hotel al geboekt?
Gem. € 567 per nacht, 15/9 - 16/9
€ 567
per nacht
€ 484
per nacht
€ 400
per nacht

sep

okt

15 sep
Vandaag

17 sep

19 sep

21 sep

23 sep

25 sep

27 sep

29 sep

1 okt

3 okt

5 okt

7 okt

9 okt

11 okt

13 okt

15 okt
Weerspiegelt de huidige gemiddelde tarieven per nacht van onze partners en zijn mogelijk exclusief geschatte belastingen of toeslagen. De prijs bij het afrekenen kan verschillen.
Goedkoper
Gemiddeld
Duurder

Over

4,5
Nr. 15 van de 512 hotels in Barcelona
4,9 van 5 bollen
Locatie
4,8 van 5 bollen
Hygiëne
4,7 van 5 bollen
Service
4,3 van 5 bollen
Prijs/kwaliteit
Tripadvisor reikt een Travellers' Choice Award uit aan accommodaties, attracties en restaurants die consistent geweldige reizigersbeoordelingen ontvangen en tot de beste 10% van gelegenheden op Tripadvisor behoren.

Op zoek naar een accommodatie in Barcelona? Dan kun je terecht bij Hotel Ohla Barcelona, een romantisch hotel waarmee Barcelona aan je voeten ligt.

Gastenkamers bevatten voorzieningen, zoals een flatscreen-tv, een minibar en airconditioning, en gasten kunnen gebruikmaken van gratis wifi bij het hotel.

Het hotel biedt roomservice, een conciërge en een dakterras aan, zodat je verblijf nog aangenamer wordt. De accommodatie biedt ook een dakzwembad en ontbijt. Gasten die met een voertuig aankomen, kunnen gebruikmaken van een parkeerplaats.

Hotel Ohla Barcelona ligt dichtbij de populairste bezienswaardigheden van Barcelona zoals Passeig de Gràcia (0,9 km) en Magic Fountain (Font Magica) (2,6 km). Het is daardoor ideaal voor toeristen.

Ga tijdens je bezoek naar een van de visrestaurants, waaronder 7 Portes, Botafumeiro en El Nacional. Ze liggen allemaal in de buurt van Hotel Ohla Barcelona.

Bovendien maakt Hotel Ohla Barcelona het eenvoudig om veel geweldige attracties in Barcelona te ontdekken, zoals La Basilica Galeria, Base Elements Urban Art Gallery en Begemot Art & Fashion Gallery. Dit zijn een aantal populaire kunstgalerieën.

Hotel Ohla Barcelona is de ideale plek om te verblijven en de perfecte uitvalsbasis om Barcelona te ontdekken.

Meer lezen
Stel bewerkingen voor zodat we onze weergave kunnen verbeteren.Deze vermelding verbeteren
Voorzieningen van accommodatie
Betaald privéparkeren bij gelegenheid
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Fitnesscentrum / sportruimte
Zwembad
Bar/lounge
Fietsverhuur
Televisienetwerken voor kinderen
Kinderstoelen beschikbaar
Beveiligde parkeerplaats
Wifi
Kleedkamers fitness/spa
Personal trainer
Sauna
Zwembad-/strandlakens
Dakzwembad
Zwembad met uitzicht
Buitenzwembad
Ondiepe deel in zwembad
Koffiezaak
Restaurant
Ontbijt beschikbaar
Ontbijtbuffet
Ontbijt in de kamer
Gratis oploskoffie
Gratis thee
Gratis welkomstdrankje
Snackbar
Menu's voor speciale diëten
Zwembadbar
Dakterras met bar
Vervoer van/naar luchthaven
Autohuur
Taxiservice
Zakencentrum met internettoegang
Feestzaal
Vergaderruimtes
Spa
Massage voor stellen
Gezichtsbehandelingen
Voetmassage
Gehele lichaamsmassage
Handmassage
Hoofdmassage
Make-upservice
Manicure
Massage
Nekmassage
Pedicure
Stoomcabine
Dakterras
24 uur per dag beveiliging
Opslag van bagage
Conciërge
Wisselkantoor
Rookvrij hotel
Buitenmeubelen
Zonneterras
Dakterras
Portier
24 uur per dag inchecken
24 uursreceptie
Stomerij
Wasservice
Strijkservice
Voorzieningen van de kamer
Allergievrije kamer
Verduisterende gordijnen
Airconditioning
Bureau
Schoonmaakservice
Koffie-/theezetapparaat
Kabel-/satelliet-tv
Inloopdouche
Geluidsdichte kamers
Badjassen
Geschakelde kamers beschikbaar
Roomservice
Veilig
Zitgedeelte
Telefoon
Kledingkast
Flessenwater
Kledingrek
Strijkijzer
Laptopkluis
Eigen badkamers
Tegelvloer/marmeren vloer
Wekservice/wekker
Minibar
Waterkoker
Flatscreen-tv
Bad/douche
Gratis toiletartikelen
Haardroger
Kamertypes
Uitzicht op stad
Rookvrije kamers
Suites
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
Sterrenwaarderingen zijn bedoeld om een algemene indicatie te geven van de kenmerken, voorzieningen en services. Deze gelegenheid is gewaardeerd door Giata.
5,0 van 5 sterren
STIJL HOTEL
Uitzicht op stad
Zakelijk
Gesproken talen
Engels, Frans, Spaans, Catalaans en nog 1

Locatie

Via Laietana 49 Ciutat Vella, 08003 Barcelona Spanje
Naam/adres in plaatselijke taal
Routebeschrijving
Zeer geschikt voor wandelaars
Accommodaties krijgen een cijfer op een schaal van 0-100. Hoe hoger het cijfer, hoe eenvoudiger het is voor reizigers om restaurants en bezienswaardigheden op loopafstand te vinden.
Cijfer: 100 van 100
100
Internationale Luchthaven Barcelona
Costa Brava Airport
Urquinaona
3 min.
2.703beoordelingen72vragen en antwoorden5kamertips

Beoordelingen
We voeren controles uit op beoordelingen.
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat mogelijk in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de beoordelaar gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.

Waardering van reizigers
  • 2.014
  • 487
  • 140
  • 35
  • 27
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Brunno M. T. heeft een beoordeling geschreven feb 2024
Rotterdam, Nederland
+1
5,0 van 5 bollen
Hotel is zeer aan te bevelen!! Persoon heel attent en vriendelijk. Werden netjes ontvangen en je krijgt zelfs een warm doekje om ie gezicht of handen schoon te maken!

Kamer wordt twee schoongemaakt op een dag dus altijd alles schoon!

Dakterras is ECHT EEN AANRADER. Goeie cocktails. Vriendelijke bedieners. Sneller service. Ook dinner of ontbijt kwalitatief GOED!

Hotel ligt super centraal en je bent in 5 min al in het centrum ( Placa de Catalunya ).

Verbleven hier 4 dagen. En man wat vonden we het HEERLIJK. Bedankt Ohla Barcelona
Meer lezen
Datum van verblijf: februari 2024Reistype: Bezocht met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van Saul Canal, Director General bij Hotel Ohla Barcelona
Gereageerd op 21 mrt 2024
Dear Mr. Bunno, Thank you for your kind feedback. We're glad that you found our location to be great and that our hotel was well equipped to meet your needs. We strive to create a comfortable and convenient environment for our guests, and it's wonderful to know that we succeeded in doing so during your stay. We're thrilled to hear that you particularly enjoyed our rooftop bar. The panoramic views and ambiance make it a special spot for our guests to unwind and take in the surroundings. Your positive feedback motivates us to maintain and enhance this feature of our hotel. Thank you for choosing our hotel. We appreciate your recommendation and look forward to welcoming you back in the future. Best regards,
Meer lezen
Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Otto d heeft een beoordeling geschreven sep 2023
Marum, Nederland
5,0 van 5 bollen
Eind mei bijna een week in dit hotel verbleven.

Het hotel is zeer goed gelegen midden in het centrum van Barcelona. De kamer was ruim en voorzien van heerlijke bedden en een ruime badkamer. Het ontbijt was zeer uitgebreid. In het hotel zit een sterren-restaurant. Hier heb ik geen gebruik van gemaakt. Het personeel is zeer vriendelijk en erg behulpzaam.
Meer lezen
Datum van verblijf: mei 2023
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Reistype: Bezocht met vrienden
Kamertip: Let op het dakterras op je eten, vanwege de meeuwen.
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van Saul Canal, Director General bij Hotel Ohla Barcelona
Gereageerd op 7 okt 2023
Beste ottod860, Hartelijk dank voor de tijd die u heeft genomen om uw ervaringen tijdens uw verblijf bij Hotel Ohla te delen. Het verheugt ons te vernemen dat u een geweldige tijd heeft gehad tijdens uw bijna week durende verblijf bij ons. We zijn blij dat u ons hotel als zeer goed gelegen heeft ervaren, midden in het centrum van Barcelona, waardoor u gemakkelijk toegang heeft tot de vele bezienswaardigheden en activiteiten in de stad. Het is fijn om te horen dat u genoten heeft van de ruime kamer met comfortabele bedden en een royale badkamer. Ons uitgebreide ontbijt biedt een goede start van de dag en we zijn verheugd dat u dat ook op prijs heeft gesteld. We zijn trots op ons met een Michelin-ster bekroonde restaurant en hoewel u er deze keer geen gebruik van heeft gemaakt, hopen we dat u in de toekomst de kans krijgt om van de culinaire hoogstandjes te genieten. Tot slot waarderen we uw vriendelijke woorden over ons personeel zeer. We streven ernaar om elke gast een warm en behulpzaam welkom te bieden, en het doet ons plezier te horen dat ons team aan uw verwachtingen heeft voldaan. Nogmaals bedankt voor uw bezoek aan Hotel Ohla. We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen en u een even plezierig verblijf te bieden. Met vriendelijke groet, Saul Canal Algemeen Directeur Ohla Barcelona *****
Meer lezen
Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
2121Elena heeft een beoordeling geschreven jul 2023
Herne, België
5,0 van 5 bollen
Tophotel, centraal gelegen en toch rustig. Ideaal om Barcelona te verkennen. Lekker ontbijt en leuke rooftop pool.
Heel vriendelijk personeel en leuke verrassing op onze kamer bij aankomst voor onze honeymoon :-).
Meer lezen
Datum van verblijf: juli 2023
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Reistype: Bezocht met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van Saul Canal, Director General bij Hotel Ohla Barcelona
Gereageerd op 31 jul 2023
Dear 2121Elena, Thank you so much for your lovely review! We are thrilled to hear that you had a top-notch experience at our hotel during your honeymoon. Our central yet peaceful location is indeed perfect for exploring Barcelona, and we are delighted that you enjoyed our delicious breakfast and the fun rooftop pool. It brings us immense joy to know that our friendly staff made your stay even more special and that the surprise we prepared for your honeymoon added to the joy of your trip. We are honored that you chose our hotel to celebrate such a special occasion, and we hope to have the pleasure of welcoming you back in the future for more memorable moments. Thank you again for your kind words, and we wish you both a lifetime of happiness together! Warm regards, Saul Canal Director Hotel | Hotel Manager Ohla Barcelona *****
Meer lezen
Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
henk heeft een beoordeling geschreven mrt 2023
Barendrecht, Nederland
+1
3,0 van 5 bollen
Je onthoud altijd de nare dingen die je tegenkom. Bij het uitchecken werd ik geholpen door Carla. Carla is een ongeschikt. Ze vraagt niet hoe je verblijf is geweest of wenst je een fijne terugreis, maar wijst je erop dat je de minibar hebt gebruikt en dat je dit maar zo snel mogelijk moet betalen. Hiermee wordt helaas wederom bevestigd dat het niet gaat om je een onvergetelijke herinnering te geven, maar de argeloze toerist zoveel mogelijk geld af te troggelen. Ik had door het hotel ook een ophaal- en wegbreng service laten regelen. Bij de aankomst werd mijn koffer pas overgenomen halverwege waar de auto stond en bij het wegbrengen vertelde de chauffeur doodleuk dat de auto niet voor mij bestemd was. De Marokkaanse conciërge Zak was hier getuige van. Voor deze service heb ik hier wel € 190,- voor betaald. De kamer was goed, maar de airco viel elke keer uit. De kamer was wel schoon, maar wordt pas aan het eind van de namiddag schoongemaakt. Vreemd is wel dat ik geen upgrade heb gekregen. Als gold member van Expedia krijg je dat normaal gesproken wel, hoewel ik al enige tijd gold member ben en nog nooit een upgrade heb gehad. Er stond wel een gekoelde fles wijn op de kamer, maar ik drink geen alcohol. Het ontbijt is wel fantastisch en zeer uitgebreid. Het restaurant in het hotel is goed, maar ontzettend duur en dan bedoel ik niet de Michelin sterren restaurant. Één hamburger kost meer dan € 30,-, terwijl 100 meter van het hotel een hamburger zaak is die door TripAdvisor wordt getipt en waar een hamburger slechts € 8,50 kost. Aan de locatie zal het niet liggen, dat er zo’n groot prijsverschil is. Jammer dat ik door de laatste ervaringen zo slechte herinneringen aan mijn stedentrip hebt overgehouden. Al met al kostte drie overnachtingen met een heerlijke ontbijt, mij meer dan € 1.300,-, nog afgezien van de kosten van lunchen welke ik in het hotel hebt gegeten, en dat vind en vond ik het niet waard.
Meer lezen
Datum van verblijf: maart 2023Reistype: Bezocht alleen
Kamertip: Vermijd de minibar. Ik weet dat het duur kost en toch trap je erin. Elke versnapering kost € 6,50...
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van Saul Canal, Director General bij Hotel Ohla Barcelona
Gereageerd op 6 jun 2023
Beste Faraway05292371380, We willen u hartelijk bedanken dat u uw ervaring met ons heeft gedeeld, hoewel het betreurenswaardig is dat uw herinneringen aan uw reis niet positief waren. We bieden onze oprechte excuses aan voor eventuele ongemakken die u heeft ervaren en we vinden het jammer dat bepaalde aspecten van uw verblijf niet aan uw verwachtingen voldeden. We willen graag ingaan op enkele punten die u heeft genoemd. Allereerst willen we ons oprecht verontschuldigen als u het gevoel had dat het receptieteam niet vriendelijk en attent genoeg was. We streven er voortdurend naar om een hoogwaardige service te bieden en we zullen onze communicatie verbeteren om ervoor te zorgen dat onze gasten zich tijdens hun hele verblijf welkom en goed verzorgd voelen. Wat betreft de prijzen in ons restaurant en op het terras willen we duidelijk maken dat onze tarieven in lijn zijn met de prijzen van concurrenten in de omgeving. We zijn ervan overtuigd dat de locatie en het adembenemende uitzicht dat we bieden, een toegevoegde waarde hebben en de prijs waard zijn. Desalniettemin zullen we uw opmerkingen in overweging nemen om onze aanbiedingen te herzien en ervoor te zorgen dat onze gasten een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding krijgen. Nogmaals willen we ons oprecht verontschuldigen voor eventuele teleurstellingen tijdens uw verblijf. We waarderen uw feedback enorm, omdat het ons helpt onze service voortdurend te verbeteren en de ervaring van onze gasten te verrijken. Als u in de toekomst overweegt om weer bij ons te verblijven, hopen we de mogelijkheid te hebben om uw vertrouwen terug te winnen en u een verblijf te bieden dat aan al uw verwachtingen voldoet. Met vriendelijke groeten,
Meer lezen
Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Fenthur heeft een beoordeling geschreven mrt 2023
Amsterdam, Nederland
5,0 van 5 bollen
Een heerlijk hotel op goede locatie voor een bezoek aan Barcelona, het personeel is allemaal uiterst vriendelijk. De receptie kan en wil alles voor je regelen om je verblijf zo aantrekkelijk mogelijk te maken. Enige min puntje is het personeel van het restaurant waar het ontbijt gereserveerd wordt, deze zijn allemaal heel druk bezig, maar niet met de klanten, mochten ze dan een keer aandacht voor je hebben moet je vaak een aantal maal vragen voor je hetgene krijgt waar je om gevraagd heb. Het personeel van het restaurant zou eens een lesje klantvriendelijkheid en ontzorging moeten krijgen van de rest van het hotel, vriendelijk zijn en klanten helpen kost je niks extra en krijg je een boel voor terug.
Meer lezen
Datum van verblijf: februari 2023
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenService
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van Saul Canal, Director General bij Hotel Ohla Barcelona
Gereageerd op 6 jun 2023
Beste Fenthur, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring in ons hotel te delen. We zijn verheugd te horen dat je hebt genoten van je verblijf bij ons en de centrale ligging van het hotel in Barcelona. We waarderen je vriendelijke opmerkingen over ons personeel. Het is ons doel om een uitstekende service te bieden en het verblijf van onze gasten zo aangenaam mogelijk te maken. We zullen ervoor zorgen dat je complimenten worden doorgegeven aan ons team. We vinden het spijtig om te horen dat je enige teleurstelling hebt ervaren met het personeel van het restaurant tijdens het ontbijt. We nemen je opmerkingen serieus en zullen dit bespreken met ons restaurantteam om ervoor te zorgen dat onze gasten de aandacht en service krijgen die ze verdienen. We streven ernaar om onze klanten vriendelijk en behulpzaam te behandelen, en we zullen ervoor zorgen dat dit wordt verbeterd. We waarderen je feedback en nemen het ter harte, omdat we voortdurend streven naar verbetering. We willen dat elke gast een geweldige ervaring heeft bij ons hotel. Nogmaals bedankt voor je bezoek aan ons hotel en we hopen je in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen, zodat we je een nog betere ervaring kunnen bieden. Met vriendelijke groet,
Meer lezen
Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Antwoord van OhlaBoutiqueHoteles
1 nuttige stem
Dear Ms. Christie, First of all let me thank you for your interest in our lovely rooftop terrace and for having contacted us. Following your enquiry, for the moment the rooftop remains open only for the residents of the hotel. However, it will open very soon to the non residents (probably at the end of May). We all hope to welcoming you very soon in our rooftop, and on the meantime remain at your entire disposal for anything you may require. Kind regards, Jorge Biedma Front Office Manager
EleonoraD heeft een vraag gesteld aug 2023
Patrica, Italië50 bijdragen
Buonasera, volevo sapere se per un aperitivo in terrazza bisogna prenotare. Grazie
Antwoord van Joshua P
1 bijdrage
If you are staying at the hotel, you don’t need to book to access the rooftop bar. However I recommend booking a table if you want a place to sit and have something to eat.
ruben heeft een vraag gesteld jul 2022
Noorwegen
Do the hotel require deposit when the hotel room is prepaid?
Antwoord van OhlaBoutiqueHoteles
1 nuttige stem
Dear Sir: Unfortunalety there are not sunlounger in our pool. Only some confortable big chairs, but I can not considerer as sunlounger. Sinceretly yours
Otto d heeft een tip geschreven (sep 2023)
Marum, Nederland74 bijdragen49 nuttige stemmen
5,0 van 5 bollen
"Let op het dakterras op je eten, vanwege de meeuwen. "
Volledige beoordeling lezen
henk heeft een tip geschreven (mrt 2023)
Barendrecht, Nederland80 bijdragen
3,0 van 5 bollen
"Vermijd de minibar. Ik weet dat het duur kost en toch trap je erin. Elke versnapering kost € 6,50 en neem een taxi vanaf het vliegveld."
Volledige beoordeling lezen
Rob805 heeft een tip geschreven (apr 2018)
Duiven, Nederland132 bijdragen31 nuttige stemmen
5,0 van 5 bollen
"Het is een goed geïsoleerd hotel met vloerbedekking in de gangen."
Volledige beoordeling lezen
Karin S heeft een tip geschreven (nov 2013)
Julianadorp, Nederland193 bijdragen48 nuttige stemmen
5,0 van 5 bollen
"Als je het je kan veroorloven neem dan graag de junior suite. Je betaalt iets meer maar je hebt een mooi uitzicht over de Via Laietana ipv achter op een min of meer blinde muur. De extra ruimte is ook echt erg prettig!!"
Volledige beoordeling lezen
95Business_traveller heeft een tip geschreven (jan 2013)
Amsterdam, Nederland30 bijdragen14 nuttige stemmen
5,0 van 5 bollen
"Neem de junior suites, vaak aanbiedingen op de website"
Volledige beoordeling lezen
Niet de juiste accommodatie voor jou?
Je kunt in de omgeving van Barcelona uit meer accommodaties kiezen.
PRIJSKLASSE
€ 346 - € 515 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
SpanjeCataloniëProvincie BarcelonaBarcelonaCiutat Vella (oude stadscentrum) / Barri Gòtic / El Congrés i els Indians
AANTAL KAMERS
74
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding

HOTEL OHLA BARCELONA (Barcelona, Spanje) - foto's, reviews en prijsvergelijking - Tripadvisor

Veelgestelde vragen over Hotel Ohla Barcelona
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Hotel Ohla Barcelona?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit dakterras met bar, gratis wifi en zwembad.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij Hotel Ohla Barcelona?
Populaire kamervoorzieningen zijn minibar, airconditioning en flatscreen-tv.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Hotel Ohla Barcelona?
Gasten kunnen genieten van dakterras met bar, restaurant en lounge tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Hotel Ohla Barcelona?
Ja, betaald privéparkeren bij gelegenheid, betaald privéparkeren in de buurt en beveiligde parkeerplaats zijn beschikbaar voor gasten.
Zijn er sportvoorzieningen bij Hotel Ohla Barcelona?
Ja, gasten hebben toegang tot zwembad, fitnesscentrum en sauna tijdens hun verblijf.
Verzorgt Hotel Ohla Barcelona vervoer van/naar het vliegveld?
Ja, Hotel Ohla Barcelona verzorgt vervoer van/naar het vliegveld voor gasten. We raden je aan om vooraf te bellen om de details te bevestigen.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij Hotel Ohla Barcelona?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Biedt Hotel Ohla Barcelona zakelijke services aan?
Ja, ze bieden zakencentrum, vergaderkamers en feestzaal.
Welke talen spreekt het personeel van Hotel Ohla Barcelona?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels, spaans, frans, italiaans en catalaans.
Heeft Hotel Ohla Barcelona een goed uitzicht?
Ja, gasten genieten hier vaak van uitzicht op stad.
Is Hotel Ohla Barcelona toegankelijk?
Ja, ze bieden rolstoeltoegang, kamers toegankelijk voor mindervaliden en voorzieningen voor mindervalide gasten. Voor specifieke vragen, raden we je aan om vooraf te bellen.
Alle Barcelona hotelsHoteldeals voor BarcelonaLastminutehotels in BarcelonaHotels in de buurt van Hotel Ohla Barcelona
BezienswaardighedenRestaurantsVluchtenReisverhalenCruisesHuurauto's