Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Hotel Gran Bilbao

Hotelwebsite bezoeken
Over
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Certificaat van uitmuntendheid
Voorzieningen van accommodatie
Restaurant
Roomservice
Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk)
Rolstoeltoegang
Zakencentrum met internettoegang
Shuttlebusservice
Bar/lounge
Openbare wifi
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Stomerij
Vergaderkamers
Fitnesscentrum / sportruimte
Wasservice
Conciërge
Feestzaal
Meertalig personeel
Conferentiefaciliteiten
Niet-roken hotel
Ontbijt beschikbaar
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Suites
Niet-roken kamers
Airconditioning
Gezinskamers
Kamers toegankelijk voor mindervaliden
Koelkast in kamer
Minibar
Handige informatie
STIJL HOTEL
Uitzicht op berg
Zakelijk
HOTELCATEGORIE
Hotellinks
Hotelwebsite bezoeken
Aanbiedingen & Mededelingen:Pakketaanbieding
Hoteldeals
Locatie
Volledige weergave
85Geschikt voor wandelaars
Cijfer: 85 van 100
326restaurantsbinnen 0,5 km
82attractiesbinnen 0,5 km
Beoordelingen en meer
2.694beoordelingen
1.211foto's
44V+A
9kamertips
Waardering van reizigers
  • 1.424
  • 1.029
  • 173
  • 44
  • 27
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer talen
  • Filteren
  • Nederlands
Beoordelingen weergeven waarin het volgende voorkomt
Prachtig hotel en geweldige kamer. Op loopafstand van het oude centrum en vlak bij het tramstation. Comfortabel en aardig personeel. Alles goed geregeld. Ontbijt is duur maar wel heel veel keuze en uitgebreide tijden.
Meer lezen
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Antwoord van Beatriz M, Director de Relaciones con Clientes bij Hotel Gran Bilbao
Gereageerd op 25 okt. 2018
Beste anitavanalphen, Bedankt voor de geweldige beoordeling van ons hotel! We zijn blij dat je van je verblijf genoten hebt en hopen je snel weer te zien. Oprecht, Beatriz Martínez Guest Experience guestexperience@hotelgranbilbao.com
Meer lezen
Een prachtig hotel, goede kamers en een ontbijt wat je niet mag missen. Dat is top. Als de receptie bij het ontvangst zonder de jongeman (waarschijnlijk ook nog een manager) had geopereerd dan had het af geweest. De man volstond niet de kunde van gastvrijheid wat echt jammer was.
Meer lezen
Antwoord van Beatriz M, Director de Relaciones con Clientes bij Hotel Gran Bilbao
Gereageerd op 25 aug. 2018
Beste Frederik R, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je feedback te delen. We hopen je snel weer te mogen verwelkomen in ons hotel! Oprecht, Beatriz Martínez Guest Experience guestexperience@hotelgranbilbao.com
Meer lezen
Gister een kamer geboekt en 3 uur later ingecheckt op door reis naar bordeaux. We waren met onze zoon van 1 jaar waar ook gelijk een bedje voor werd klaar gezet. Kamer lekker ruim en badkamer ook! Ook allemaal zeer schoon..Na een paardagen camping hier heerlijk even bijgekomen:)
Meer lezen
Antwoord van Beatriz M, Director de Relaciones con Clientes bij Hotel Gran Bilbao
Gereageerd op 17 aug. 2018
Beste Sinead1989, Bedankt voor de geweldige beoordeling van ons hotel! We zijn blij dat je van je verblijf genoten hebt en hopen je snel weer te zien. Oprecht, Beatriz Martínez Guest Experience guestexperience@hotelgranbilbao.com
Meer lezen
+5
Onderweg van Zuid-Spanje naar Nederland wilden we absoluut Bilbao nog even aandoen. Via Booking.com al een ander hotel gevonden (nog niet gereserveerd), maar dat vonden we er aan de buitenkant al onaantrekkelijk uitzien. Daarop terug gereden naar Hotel Gran Bilbao, dat we bij aan
Meer lezen
Antwoord van Beatriz M, Director de Relaciones con Clientes bij Hotel Gran Bilbao
Gereageerd op 27 jul. 2018
Beste Yljas R, Bedankt voor de geweldige beoordeling van ons hotel! We zijn blij dat je van je verblijf genoten hebt en hopen je snel weer te zien. Oprecht, Beatriz Martínez Guest Experience guestexperience@hotelgranbilbao.com
Meer lezen
Wat een heerlijk hotel. Prima ligging, vriendelijk en behulpzaam personeel, ruime kamer. Voor 15,- per nacht plek in parkeergarage (stuurmanskunst wel vereist).
Prima badkamer van alle gemakken en benodigdheden voorzien. Als we een puntje van kritiek mogen hebben is het dat de s
Meer lezen
Antwoord van Beatriz M, Director de Relaciones con Clientes bij Hotel Gran Bilbao
Gereageerd op 24 jul. 2018
Beste gast, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je feedback te delen. We hopen je snel weer te mogen verwelkomen in ons hotel! Oprecht, Beatriz Martínez Guest Experience guestexperience@hotelgranbilbao.com
Meer lezen
Vorige
Albumcategorieën
Alle foto’sReizigerKamer en suiteDinerenGezins- en speelplekkenZakencentrum en evenementenruimtes
Professionele foto in opdracht van TripAdvisorHotel Gran Bilbao
The Triple Room at the Sercotel Hotel Gran Bilbao
Professionele foto in opdracht van TripAdvisorHotel Gran Bilbao
The Double Room at the Sercotel Hotel Gran Bilbao
Professionele foto in opdracht van TripAdvisorHotel Gran Bilbao
The Adapted Room at the Sercotel Hotel Gran Bilbao
Foto ingezonden door managementHotel Gran Bilbao
Habitación Doble Camas Separadas
Foto ingezonden door managementHotel Gran Bilbao
Suite
Las habitaciones que disponen de cafetera/tetera ¿se cobra si lo utilizas? ¿dispones de jabón y champú en el baño? El servicio de desayuno ¿incluye todo sin restricción y gratis? Y por último ¿podríais decirme la diferencia de la habitación con vistas y la doble? Gracias de antemano por todo
Buenos días Esmeralda P, Muchas gracias por su interés en Hotel Gran Bilbao. La cafetera/tetera es cortesía del hotel, por lo que nuestros clientes pueden disfrutarlas de forma gratuita. Las habitaciones disponen de jabón y champú además de otros amenities de baño. Ofrecemos dos tipos de desayuno: buffet libre o exprés. El buffet libre cuenta con una variedad de productos muy amplia, pudiendo disfrutarlo en el horario de 7h00 a 10h30 de lunes a viernes y de 8h00 a 12h00 los fines de semana y días festivos. Sobre los productos que componen el buffet, le recomendamos el artículo de nuestro blog sobre este servicio. El buffet está basado en productos caseros con recetas propias y cocina en vivo durante todo el servicio. El desayuno exprés, servido en cafetería en el mismo horario que el buffet, se compone de cafe o te, zumo y una tostada o pieza de bollería o pintxo. En relación a las habitaciones, todas ellas son exteriores y muy amplias; las habitaciones HGB Club con vistas se encuentran en las plantas superiores del hotel con vistas a las montañas y a la famosa Ría de Bilbao. Ofrecen además amenities especiales como albornoz y zapatillas. En caso de que esté interesada en realizar una reserva, nos encantaría poder gestionarla directamente para poder ofrecerle la mejor experiencia posible. Quedamos a su disposición. ¡Feliz día! Beatriz Martínez - Guest Experience
1 stem
Alle antwoorden weergeven
We are staying here for our Silver Wedding Anniversary later this week and wonder if there is any recommendations to make our visit special? I want to take my wife to the Guggenheim and would like to know if it is necessary to book on advance?
Dear Peter W, First of all, congratulation with your Silver Wedding Anniversary! It will be a pleasure to welcome you on such a special occasion. Could you please email us to inform when will you arrive at the hotel? If it is possible, we would like to allocate you in a special room. Regarding the museum. it is not necessary to book in advance. If you are interested in art, we also recommend you the Fine Arts Museum. We can provide you information about restaurants in the city if you want. We would appreciate if you contact us directly for everything you need before your arrival at the hotel. We are at your disposal for all you may need. Kind regards, Beatriz Martínez - Guest Experience
1 stem
Alle antwoorden weergeven
Do you guys have a swimming pool ?
Dear bossmanDondre14, Our establishment does not have swimming pool. Please, do not hesitate to contact us if you need any further information. Best regards.
1 stem
Alle antwoorden weergeven
We will stay there in a few weeks. I would like to know if bus from the airport stops nearby ,a and how many stops from airport?
Good morning ScottishMyszka, Regarding transportation from the airport, the best way is to take a taxi that will take you 25 minutes and cost you around 30€. The other possibility is to come by bus: at the airport you are going to find one to Moyua (in the middle of the main street of Bilbao) and then you will have to pick up the number 77 which stops 2 minute by foot to the hotel. Do not hesitate to contact us if you need any further information. Best regards.
0 stemmen
Alle antwoorden weergeven
hi can you please tell me if you have 2 single rooms at least one with a winfow or balcony as I need fresh air.dates are 13th till 20th oct. thank you
Dear arizona17556, thank you for your interest in our hotel. It would be a pleasure to inform you about our best rates, we will need your email adress to send you the information. Could you please contact us by email? Thank you so much in advance. Do not hesitate to contact us for all you may need. Have a nice day. Beatriz Martínez - Guest Experience
1 stem
Vorige
1234569
"Familiekamer is ruim en zit op de hoek. Prima voor gezin"
"hoe hoger hoe mooier het uitzicht"
"ook voor mindervaliden geschikt ."
"Neem geen kamer met een Queenbed. Is echt te klein!"
"De vijfde verdieping met zicht op de brug vonden wij uitstekend."
Vorige
12
PRIJSKLASSE
64 US$ - 1.143 US$ (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
SpanjeBaskischProvince of VizcayaBilbao
AANTAL KAMERS
202
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer. Claim uw vermelding