Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Favored Hotel Hansa

Reiziger (8)
Kamer en suite (14)
Dineren (1)

Over

Nr. 17 van de 47 hotels in Wiesbaden
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Voorzieningen van accommodatie
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Roomservice
Restaurant
Conciërge
Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk)
Meertalig personeel
Ontbijt beschikbaar
Rookvrij hotel
Shuttlebusservice
Stomerij
Vergaderruimtes
Wasservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Kamers voor rokers beschikbaar
Rookvrije kamers
Suites
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Centraal gelegen
Middenklasse

Locatie

Volledige weergave
99Zeer geschikt voor wandelaars
Cijfer: 99 van 100
86restaurantsbinnen 0,5 km
14attractiesbinnen 0,5 km
131beoordelingen
0vragen en antwoorden
0kamertips
Waardering van reizigers
  • 34
  • 54
  • 34
  • 5
  • 4
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer talen
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Dit is een prima hotel met moderne kamers erg schoon met mooie badkamer. Wel nadeel kamer heeft geen airco. Je krijgt een uitgebreid ontbijtbuffet. Als je deze mooie stad wil bezoeken is dit prima hotel. Je kunt tegen vergoeding je auto parkeren €8,-
Meer lezen
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
dit was VOOR MIJ geboekt omdat het een zeer drukke tijd in de stad was. Het is erg lang geleden dat ik voor het laatst in een vuilnisbelt moest blijven. Iets positiefs voordat ik de keerzijde start: de kamer lijkt stil - dit gezegd heb ik net iemand boven mijn kamer horen lopen, dus blijkbaar alleen stil als de buren erboven niet in zijn. waar te beginnen met beschrijven? goed bij het inchecken! de eerste indruk die u van een hotel krijgt is het inchecken. je moet de trappen op om bij de ingang te komen (blijf hier nooit bij iemand die moeite heeft met lopen of dragen! Je kunt niet de minste hulp van het personeel verwachten). Je krijgt niet - zelfs geen nep - glimlach. Je krijgt geen - zelfs als ze niet echt geïnteresseerd zijn, maar iets dat je op een hotelschool leert - "hoe was je reis" of zelfs een heel eenvoudig "welkom". Niets van dien aard. Ik had nogal wat bagage en droeg veel in mijn rechterhand, dus toen ik een formulier werd geschoven om onder mijn neus in te vullen met de kraagvolgorde "vul dit in", vroeg ik vriendelijk of ik mogelijk mijn adres kon dicteren omdat ik veel te dragen had en erg moe was van mijn reis - hier was nog een kans om iets empathisch te zeggen of op zijn minst te doen alsof ik om de reis gaf, maar nee, in plaats daarvan kreeg ik een "nee ik moet dit niet voor je invullen, je moet het zelf invullen "- ik merkte op dat ze hier een grappig beleid hadden dat hun gasten niet mocht helpen. . . bij professionele kou werd dit gewoon genegeerd. Toen informeerde ik waar de lift was en er waren meer stappen om te klimmen voordat de lift verscheen, ik worstelde duidelijk met mijn zware bagage, maar wederom geen hulp te verwachten, ook al was daar geen andere gast om op te letten! Ik ging op de vloer mijn kamernummer begon met als dit is het voor de hand liggende ding om te doen, maar toen ik begon te lopen plotseling was er een bordje wijzend achter een deur en ik moest weer naar beneden twee verhalen - met al mijn bagage! er waren vuile tapijten onderweg en het voelt meer alsof je in een onvriendelijke jeugdherberg bent dan in een hotel. de kamer is ruim genoeg, maar heeft PLASTIC gordijnen met Aziatisch uitziende borden geschilderd op hen. Normaal voel ik me thuis in de hotels waarin ik verblijf omdat ik zo veel reizen dat hotels als thuis voelen - hier voel ik me extreem ongemakkelijk - natuurlijk kan ik niet eens roomservice of badjassen of andere normale amity's van het soort hotels bestellen Ik blijf meestal in. Je moet natuurlijk denken aan de sterren die een hotel heeft, maar vriendelijkheid en hulpvaardigheid en hulp aan gasten moeten niet met sterren te maken hebben zoals het op een hotelschool wordt geleerd. Ik kan nog geen commentaar geven op het ontbijt omdat ik het nog niet heb uitgeprobeerd. En ik verwacht niet dat ze een spa in dit hotel hebben dus geen commentaar op dit onderdeel van de normale hotelbeoordeling. In alle eerlijkheid heb ik geen ander personeel ontmoet dat misschien beter opgeleid of gewoon vriendelijker is en ik weet de omstandigheden niet met het enige personeelslid dat ik heb ontmoet - de persoon was mogelijk ziek geweest of had zojuist een persoonlijke tragedie meegemaakt - dit gebeurde gewoon in eerlijkheid.
Meer lezen
Ik verbleef hier voor een nacht tijdens een zakenreis en hier is een korte samenvatting. Goed:  - Goed gelegen, zowel in de buurt van het stadscentrum en het treinstation  - Vriendelijk personeel van de receptie Niet zo goed:  - Geen airconditioning, wat een zeer warme kamer betekent in augustus  - De kamer voelt oud / verouderd (verbleven op 1 straat verdieping)  - Straatlawaai is behoorlijk hard dus ik wilde niet voor raam open omdat ik niet kon slapen vanwege het lawaai. Uiteindelijk opende ik het raam om middernacht omdat het te warm was om te slapen. Toen ik om zes uur wakker werd, was het verkeer zo hard dat ik het raam weer moest sluiten. Goed om te weten:  - Badkamer heeft alleen een zeep / shampoodispenser, neem uw eigen conditioner mee  - Ontbijt heeft nogal veel variatie
Meer lezen
Dit 130 jaar oude hotel is prachtig bijgewerkt. Ik was verbaasd om museum kunstafdrukken op de muren te vinden - Kandinsky, Salvador Dali, enz. Zeer goed ontbijt en erg aardig en behulpzaam personeel. Frankrijk 24 en DW in het Engels op tv. De New York Times was in de lobby. Goede locatie nabij het historische centrum van Wiesbaden. Kan me geen beter hotel voorstellen voor de prijs.
Meer lezen
Reisde voor zaken en bracht hier 4 nachten door in september 2017. Eerste kamer was voorzijde met een balkon, erg klein, maar comfortabel en zeer schoon. De balkondeur was kapot en ik werd snel verplaatst naar een andere kamer met uitzicht op de zijstraat (geen balkon). Deze kamer was iets groter, zeer comfortabel en voorzien van alles wat ik nodig had voor een aangenaam verblijf. Het ligt op vijf minuten lopen van de dichtstbijzijnde parkeergarage (16 euro per dag parkeren kosten) en een gemakkelijke wandeling naar het winkelgebied, het casino en alle restaurants in de stad. Het ontbijt elke ochtend was zeer goed gepresenteerd en overvloedig, met bedienden zeer vriendelijk en attent mijn koffiekopje vol te houden. Er is een bijgevoegde full-service restaurant, maar ik heb daar niet gegeten. Zal hier blijven bij mijn volgende reis. . gemakkelijke toegang in en uit de stad. . . ongeveer 35 - 40 minuten van Frankfort Airport (afhankelijk van het verkeer & weersomstandigheden). Dit hotel aanbevelen voor uw volgende Wiesbaden-avontuur!
Meer lezen
PRIJSKLASSE
86 US$ - 166 US$ (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
best western hansa, best western wiesbaden, wiesbaden best western
VOORHEEN BEKEND ALS
BEST WESTERN Hotel Hansa
LOCATIE
DuitslandHessenWiesbaden
AANTAL KAMERS
76
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding