Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

InterContinental Frankfurt

Reiziger (1189)
Kamer en suite (537)
Dineren (77)

Over

Nr. 51 van de 277 hotels in Frankfurt
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Voorzieningen van accommodatie
Roomservice
Restaurant
Fitnesscentrum / sportruimte
Gratis internet
Bar/lounge
Betaald internet
Betaalde wifi
Conciërge
Conferentiefaciliteiten
Feestzaal
Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk)
Meertalig personeel
Ontbijt beschikbaar
Openbare wifi
Rolstoeltoegang
Stomerij
Vergaderruimtes
Wasservice
Zakencentrum met internettoegang
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Minibar
Kamers toegankelijk voor mindervaliden
Kamers voor rokers beschikbaar
Rookvrije kamers
Suites
Handige informatie
STIJL HOTEL
Uitzicht op rivier
Geweldig uitzicht
HOTELCATEGORIE
Hotellinks
Hotelwebsite bezoeken
Speciale Aanbieding:Klik voor details
Hoteldeals

Locatie

Volledige weergave
100Zeer geschikt voor wandelaars
Cijfer: 100 van 100
130restaurantsbinnen 0,5 km
22attractiesbinnen 0,5 km
1.891beoordelingen
1.242foto's
14vragen en antwoorden
4kamertips
Waardering van reizigers
  • 646
  • 790
  • 312
  • 97
  • 45
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer talen
  • Filteren
  • Nederlands
Meermaals geprobeerd om contact te krijgen via email over een eventuele reservering, er komt echter geen emkele reaktie. Komt erg amateuristisch over op deze manier. Dan dus geen Intercontinental Frankfurt voor deze IC Royal Ambassador.
Meer lezen
Antwoord van IC-Frankfurt, General Manager bij InterContinental Frankfurt
Gereageerd op 28 jan. 2019
Dear Guest MastermixM, Thank you for having taken a moment of time to share your experience with us. As you may imagine your feedback is much appreciated and gives us the unique chance to listen carefully to our guest's voice. We regret that we did not meet your expectations during your stay with us. Please accept our apologies for not managing to deliver a great experience during your visit. Please do not hesitate to contact me directly at martin.driskell@ihg.com so that I can take care of it personally. With kind regards Martin Driskell, General Manager
Meer lezen
Van het InterContinental zou je toch enige klasse mogen verwachten maar dat is voor het InterContinetal in Frankfurt absoluut niet van toepassing. Het hotel is zwaar gedateerd en verre van modern. De kamers zijn buitengewoon klein en benauwd. De badkamer is claustrofobisch en
Meer lezen
Antwoord van IC-Frankfurt, General Manager bij InterContinental Frankfurt
Gereageerd op 29 mrt. 2018
Dear Guest Rolf T, First of all I would like to thank you for your honest review on your stay. Our goal is to deliver the perfect service and I very much regret that we did not succeed. We appreciate your feedback and I will discuss it with our Management Team. I would also like to ask you to contact me at martin.driskell@ihg.com so we can discuss any additional details regarding your stay. This would be highly appreciated by me. with kind regards, Martin Driskell, General Manager
Meer lezen
Na een iets mindere ervaring in oktober 2016 ben ik toch weer naar dit hotel gekomen. Als een Spire Elite member heb je gewoon veel voordelen, die je elders niet krijgt, zoals een gegarandeerde upgrade en een late c/o om 16 uur. Dat neemt niet weg dat de service gewoon goed moet
Meer lezen
Groot hotel, enigszins gedateerd. Uitermate vriendelijk personeel. Bezocht tijdens de beurs. Prijs/kwaliteit verhouding twijfelachtig. Ontbijt prima, maar te duur. 31 euro. Veel mensen moesten in de rij wachten voor een tafeltje. Op donderdagavond gebruik gemaakt van een steak
Meer lezen
Antwoord van IC-Frankfurt, General Manager bij InterContinental Frankfurt
Gereageerd op 14 feb. 2017
Dear Guest johannes407, I am pleased to hear that you are satisfied with your stay. However, I regret to hear that not all your expectations were met, and offer my apologies for any discomfort this may have caused you. Your comment has our full attention regarding your stay so that we can correct this. We look forward to having the opportunity to welcome you back in our hotel in the future With kind regards, Martin Driskell, General Manager
Meer lezen
De kamer was zeer ruim. Vriendelijk personeel. Het is vreemd dat je ontbijt alleen voor 2 personen kunt boeken. De prijs van het ontbijt is veel te hoog voor de geboden kwaliteit. 's Avonds prima gegeten in het verandah restaurant.
Meer lezen
Antwoord van IC-Frankfurt, General Manager bij InterContinental Frankfurt
Gereageerd op 25 okt. 2016
Dear Guest Egbert B, First of all, thank your constructive feedback. Your impressions are extremely valuable to us and we take points of criticism very seriously. It is thanks to our guests sharing their impressions with us that we are able to constantly improve our services and customer satisfaction. We will take up your points and assure you that necessary measures will be taken. Hoping to get an opportunity to prove our service. With best regards, Martin Driskell, General Manager
Meer lezen
Albumcategorieën
Alle foto’sReizigerKamer en suiteDinerenZwembad en strandZakencentrum en evenementenruimtes
Suite im 20. Stock, klassisch und gediegen
Extra bed
Foto ingezonden door managementInterContinental Frankfurt
Superior Room - Queen bed approx. 24 m². Timelessly elegant designed with stunning views.
Utsikt fra hotellrommet (20. etasje)
VorigeVolgende
123456108
Can I check if all your Panaroma Suites have river views?
You should request which corner of the pararoma you wanted thus would give you the give of the angle you wanted .
0 stemmen
Alle antwoorden weergeven
Do you have the tea maker in your rooms?
Yes, they will provide you a kettle, tea bag , coffee , sugar and creamer. If you need more, just give them a call and they are happy to give more for free. Hope it helps.
1 stem
Alle antwoorden weergeven
Why waste your time at the lounge when Frankfurt has so much more to offer
0 stemmen
Alle antwoorden weergeven
Hi, how much is the cost of Club lounge access per day?
I believe it is between 50 and 75 euros. I recommend that you apply for Ambassador membership it is worth it in the long term.
1 stem
Alle antwoorden weergeven
VorigeVolgende
123
"Gedateerd en veel te duur!"
"Neem een hoekkamer of suite alle ruimte en veel comfort"
"Geen kamer vlakbij de lift nemen"
"Rivierkant geeft prachtig uitzicht"
PRIJSKLASSE
110 US$ - 297 US$ (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
intercontinental frankfurt
LOCATIE
DuitslandHessenFrankfurt
AANTAL KAMERS
467
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding