Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

The Westin Grand Munchen

2 personen bekijken dit hotel
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Reiziger (700)
Kamer en suite (303)
Video's (4)

Over

Nr. 149 van de 405 hotels in München
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Voorzieningen van accommodatie
Wifi
Zwembad
Fitnesscentrum / sportruimte
Bar/lounge
Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk)
Vervoer van/naar luchthaven
Zakencentrum met internettoegang
Conferentiefaciliteiten
Betaalde wifi
Betaald internet
Internet
Bubbelbad
Binnenzwembad
Verwarmd zwembad
Restaurant
Ontbijtbuffet
Feestzaal
Vergaderruimtes
Spa
Conciërge
Rookvrij hotel
Stomerij
Wasservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Rookvrije kamers
Suites
Gezinskamers
Airconditioning
Roomservice
Veilig
Minibar
Flatscreen-tv
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Zakelijk
Rustig
Hotellinks
Hotelwebsite bezoeken
Speciale Aanbieding:Klik voor details
Hoteldeals

Locatie

Volledige weergave
59Enigszins geschikt om te wandelen
Cijfer: 59 van 100
25restaurantsbinnen 1 km
1attractiebinnen 1 km
1.882beoordelingen
14vragen en antwoorden
3kamertips
Waardering van reizigers
  • 739
  • 713
  • 249
  • 109
  • 72
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer talen
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
In dit hotel werd een congres van de organisatie BNI waar ik in werkt gehouden. Ik heb er 6 dagen met veel plezier verbleven. Uitermate vriendelijk personeel war graag bereid was je te helpen. Prima locatie voor een congres. Dicht bij de4 baan, ook eenvoudig met S en U baan te bereiken. Zeker aan te raden
Meer lezen
We hadden een kort, maar geweldig verblijf. Bedden waren geweldig, heel comfortabel. We hebben als een roos geslapen. Ontbijt was heerlijk. Wat me het meeste is bevallen is de klantgerichtheid van personeel. eenmaal thuis gekomen realiseerde ik dat mijn camera kwijt was. Ik wist niet waar. Grand Westin Munich was de laatste hotel die we hebben gebleven. Daarom heb ik ze gebeld. receptioniste had me verteld dat ze dit aan huishouding afdeling ga vragen en daarna zou ze mij terugbellen. binnen 10 minuten heeft ze teruggebeld. camera was gevonden. ze vroeg naar mijn adres gegevens. binnen 3 dagen was mijn camera aangekomen. verzendkosten had ik niet eens hoeven te betalen. de dag daarna hebben ze gebeld om te checken of ik mijn pakket heb ontvangen. nou dat noem ik dus top service. mocht ik een cijfer geven; dat wordt dan 10 met een ster. nogmaals bedankt.
Meer lezen
Heerlijk hotel. Verbleven eerste dagen van onze rondtrip door Europa. Van alle gemakken voorzien, goede restaurants, cocktailsbar, zwembad en sauna. Kamers ietsje gedateerd, maar schoon en comfortabel. Parkeergelegenheid onder het hotel.
Meer lezen
Groot hotel, mooie accommodatie, verzorgd ontbijt . Wel vrij ver van stadscentrum en in de buurt is er weinig te beleven . Goed voor zakelijke uitstap maar niet voor cityttrip . Personeel in de bar is wel zeer onvriendelijk in tegenstelling tot personeel aan het ontbijt die dan weer zeer vriendelijk zijn . Geen hoogvlieger maar geen ontgoocheling .
Meer lezen
Antwoord van WestinMunich, Guest Relations Agent bij The Westin Grand Munchen
Gereageerd op 10 mrt. 2017
Dear Mecheleaar, I would like to thank you for taking the time to inform us about your experience at the Westin Grand Munich. We have already forwarded your comments regarding the friendliness of our staff working in the breakfast room on to them. They take great pride in their work and are motivated even more by such nice compliments such as the one which you have just written. We hope you had a safe trip back home and would look forward to welcoming you back with us in the future. With refreshing regards, Julia-Marie Baumhauer Guest Relations Agent
Meer lezen
Dit is qua voorzieningen echt een top hotel, echter laat de service nogal te wensen over! Je wordt keurig netjes aangesproken en het personeel is zeer bereid je te helpen. 110-130 p/nacht is een prima prijs, maar 10 euro voor 24 uur internet (schandalig, dit hoor service te zijn), 20 euro voor 24 uur parkeren ( andere parkeer plaats is er niet ) en 19 euro voor ontbijt komt er nog eventjes bovenop!! Schandalige prijzen! Je zou bij een hotel met dergelijke prijzen verwachten dat alles dik voor elkaar is, maar zoals bij veel recensies hier al geschreven enorme wachtrijen bij de receptie, blijkbaar leren ze weinig van de recensies hier, slechts 2 mensen achter de receptie, waar 4 á 5 mensen s'morgens en s'avonds absoluut nodig lijken te zijn. Als je s'morgens de lift naar het ontbijt wilt nemen s geduld gevraagd, de lift kan wel een kwartier duren, bij het ontbijt onderschepte ik een boterham met schimmel net voor ik een hap wilde nemen, daarna heb ik mijn uitrij kaart betaald bij de receptie na een kwartier te hebben moeten wachten, maar met uitrijden werkte de kaart niet. Einde dag kwam ik terug in het Hotel, en bleek mijn kamer niet schoon gemaakt te zijn en geen schone handdoeken ( schandalig, ik las dit in een andere recensie ook al ), ook de kaart van mijn kamer werkte plots niet meer, dus weer terug met de lift naar beneden wat weer een eeuwigheid duurde door de drukte. Al met al een absoluut top hotel qua voorzieningen,ligging en heerlijk restaurant en goede fitness, maar wat een belabberde service!
Meer lezen
Antwoord van PaulPeters, General Manager bij The Westin Grand Munchen
Gereageerd op 2 dec. 2016
Dear Kaleralf, Thanks for your honest and balanced feedback. Nice to hear, that you've enjoyed your stay at our hotel. A good and healthy breakfast gives power and energy for the whole day. We do know and therefore we like to offer a rich and balanced breakfast buffet to our guests - and we do place a great value on that. Too bad that you perceived our offer as too expensive. Next time you stay with us please book directly through our SPG website, the websites of our hotel brands or our SPG app and grab a free internet for your stay as a SPG member. Also one of our Executive rooms with its special amenities will be a good choice for you. Please let us know whenever we can assist you again. Refreshing Regards from Munich Paul Peters General Manager The Westin Grand Hotel Munich
Meer lezen
PRIJSKLASSE
133 US$ - 471 US$ (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
the westin grand munchen hotel munich, westin hotel munich, westin grand muenchen arabellapark, sheraton munich, munich sheraton
LOCATIE
DuitslandBeierenOber-BeierenMünchen
AANTAL KAMERS
627
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding