Mercure Hotel Mannheim am Friedensplatz
Prijzen bekijken voor jouw reisdata
Over
Op zoek naar een hotel in Mannheim? Mercure Hotel Mannheim am Friedensplatz biedt alles wat je zoekt.
De bezienswaardigheden in de buurt, zoals Carl-Benz Stadion (0,4 km) en Christuskirche - Kirche Christi (1,2 km), maken dat Mercure Hotel Mannheim am Friedensplatz de ideale accommodatie is voor bezoekers in Mannheim.
Kamers bij Mercure Hotel Mannheim am Friedensplatz bevatten een flatscreen-tv, airconditioning en een bureau, en gasten kunnen gebruikmaken van gratis wifi.
Je kunt tijdens je verblijf bij Mercure Hotel Mannheim am Friedensplatz ook gebruikmaken van ontbijt. Op zoek naar een parkeerplek? Bij Mercure Hotel Mannheim am Friedensplatz is een parkeerplaats beschikbaar.
Reizigers die van gyros houden, zijn bij City Doner aan het juiste adres. Je kunt tijdens je bezoek ook naar een steakhouserestaurant gaan, zoals Palm's, Metropolis Steakhouse of MAREDO Steakhouse.
Op zoek naar bezienswaardigheden? Misschien zijn populaire attracties bij toeristen op loopafstand, zoals Luisenpark Mannheim (0,2 km), Mannheimer Wasserturm (1,3 km) of Fernmeldeturm Mannheim (0,9 km), iets voor jou.
Het personeel van Mercure Hotel Mannheim am Friedensplatz is je graag van dienst tijdens je aankomende verblijf.
Locatie
BeoordelingenWe voeren controles uit op beoordelingen.De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingenVoordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat mogelijk in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, wordt de beoordeling niet gepubliceerd. Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de beoordelaar gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken. Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet. Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.
- 68
- 184
- 167
- 70
- 36
- Filteren
- Nederlands
Ik denk dat communicatie niet hun sterkste punt is of dat ze vergeten zijn hoe een hotel werkt.
Na een vriendelijke ontvangst, waarbij ons verteld werd dat het restaurant dicht is, kwamen we op onze kamer, die maar voor 1 persoon opgemaakt was. Dus op naar de receptie, die voor dekbed, kussens en handdoeken zorgde.
Dag 2.
Bij terugkomst in het hotel, bleek de kamer niet schoongemaakt. Kan gebeuren. Helaas bleek het geen foutje maar beleid om iedere 2e dag schoon te maken, waarover niet gecommuniceerd was. Dus we haalden zelf schone handdoeken bij de receptie.
Dag 3.
begon zonder broodjes bij het ontbijtbuffet om 9 uur (buffet was tot 10 uur; ik heb het nagevraagd). Na een kwartier wachten op bijvullen hebben we er maar naar gevraagd en moesten ze in de keuken snel wat afbakbroodjes maken. Gelukkig waren er wel heerlijke Amerikaanse chocolate cookies!
Helaas was aan het eind van dag 3 wederom de kamer niet gereinigd en konden we wederom naar de receptie. Wel frustrerend!
Zo kwam na vijven nog een vriendelijke meneer in 2 minuten de badkamer reinigen.
Algemene beoordeling: bedden zijn prima, maar door de ramen kun je niet kijken en de airco durfden we niet aan te zetten door het vele stof.
"De ramen van alle kamers zijn blijkbaar voorzien van geluidswerend glas en de geluiden van buitenaf zijn dan ook niet storend"Volledige beoordeling lezen
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding