Sofitel Lyon Bellecour
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.

Sofitel Lyon Bellecour

Reiziger (853)
Kamer en suite (284)
Sofitel Lyon Bellecour
Video's (2)

Prijzen bekijken voor jouw reisdata

Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven

Over

4,0
Nr. 59 van de 145 hotels in Lyon
4,7 van 5 bollen
Locatie
4,4 van 5 bollen
Hygiëne
4,3 van 5 bollen
Service
3,8 van 5 bollen
Prijs/kwaliteit

Op zoek naar een accommodatie in Lyon? Dan kun je terecht bij Sofitel Lyon Bellecour, een luxe hotel waarmee Lyon aan je voeten ligt.

Kom helemaal tot rust in deze kamers met flatscreen-tv, airconditioning en minibar, en maak gebruik van gratis wifi bij Sofitel Lyon Bellecour.

Het hotel heeft conciërge en roomservice. Daarnaast biedt Sofitel Lyon Bellecour Hotel een fitnesscentrum en een lounge aan, de ideale ontspanning na een lange dag. Er is voor gasten met een voertuig een parkeerplaats beschikbaar.

Sofitel Lyon Bellecour Hotel ligt in de buurt van bezienswaardigheden zoals Place Bellecour (0,3 km) en The Presqu'île (0,7 km). Gasten kunnen dus eenvoudig de populairste attracties van Lyon verkennen.

Probeer in Lyon lokale favorieten, zoals fish & chips, bij Made In Fish of Elephant and Castle.

Op zoek naar bezienswaardigheden? Vieux Lyon (1,0 km), Basilique Notre Dame de Fourviere (1,3 km) en Fourviere Hill (1,3 km) zijn een aantal leuke aanraders en liggen allemaal op loopafstand van Sofitel Lyon Bellecour Hotel.

Sofitel Lyon Bellecour is de ideale plek om te verblijven en de perfecte uitvalsbasis om Lyon te ontdekken.

Meer lezen
Stel bewerkingen voor zodat we onze weergave kunnen verbeteren.Deze vermelding verbeteren
Voorzieningen van accommodatie
Parkeerservice
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Fitnesscentrum / sportruimte
Bar/lounge
Televisienetwerken voor kinderen
Kinderstoelen beschikbaar
Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk)
Zakencentrum met internettoegang
Betaald privéparkeren bij gelegenheid
Wifi
Kleedkamers fitness/spa
Personal trainer
Koffiezaak
Restaurant
Ontbijt beschikbaar
Ontbijtbuffet
Ontbijt in de kamer
Gratis thee
Kindermaaltijden
Wijn/champagne
Conferentiefaciliteiten
Feestzaal
Vergaderruimtes
Spa
Massage voor stellen
Gezichtsbehandelingen
Voetmassage
Gehele lichaamsmassage
Handmassage
Hoofdmassage
Manicure
Massage
Pedicure
Beautysalon
Harsservice
Opslag van bagage
Conciërge
Krant
Rookvrij hotel
Buitenmeubelen
Winkels
Butlerservice
EHBO-koffer
24 uur per dag inchecken
24 uursreceptie
Express-inchecken en -uitchecken
Stomerij
Wasservice
Strijkservice
Schoenenpoetsen
Voorzieningen van de kamer
Verduisterende gordijnen
Badjassen
Airconditioning
Schoonmaakservice
Koffie-/theezetapparaat
Kabel-/satelliet-tv
Slaapbank
Bidet
Geschakelde kamers beschikbaar
Roomservice
Veilig
Telefoon
Kledingkast
Flessenwater
Kledingrek
Eigen badkamers
Wekservice/wekker
Minibar
Koelkast
Waterkoker
Flatscreen-tv
Radio
Inloopdouche
Bad/douche
Gratis toiletartikelen
Haardroger
Kamertypes
Uitzicht op stad
Rookvrije kamers
Suites
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
Sterrenwaarderingen zijn bedoeld om een algemene indicatie te geven van de kenmerken, voorzieningen en services. Deze gelegenheid is gewaardeerd door Accor Hotels.
5,0 van 5 sterren
STIJL HOTEL
Geweldig uitzicht
Uitzicht op rivier
Gesproken talen
Engels, Frans, Spaans, Japans

Locatie

20 Quai Gailleton, 69002 Lyon Frankrijk
Naam/adres in plaatselijke taal
Routebeschrijving
Zeer geschikt voor wandelaars
Accommodaties krijgen een cijfer op een schaal van 0-100. Hoe hoger het cijfer, hoe eenvoudiger het is voor reizigers om restaurants en bezienswaardigheden op loopafstand te vinden.
Cijfer: 100 van 100
100
Lyon Satolas Airport
Grenoble-Isère Airport
Bellecour
6 min.
2.690beoordelingen19vragen en antwoorden0kamertips

Beoordelingen
We voeren controles uit op beoordelingen.
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat mogelijk in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de beoordelaar gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.

Waardering van reizigers
  • 1.129
  • 940
  • 368
  • 156
  • 97
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Maarten Veerbeek heeft een beoordeling geschreven nov 2023
Noordwijk, Nederland145 bijdragen20 nuttige stemmen
3,0 van 5 bollen
Ik heb het geluk dat ik een hele week in verband met Solutrans in dit hotel mag verblijven.

Bij aankomst wordt ik uiterst vriendelijk ontvangen en ik heb de eerste avond heerlijk in le 3 domes gegeten (wel een dure hobby).

Wat mij opvalt is dat alles een beetje stuk/half of het net niet is.
- Gordijnen functioneren niet en zijn half van de rails af.
- Dag 2 krijg je je koffiekopje niet terug en staat er nog maar 1
- Het dekbed is gescheurd
- de meubels zijn beschadigd
- de afstandsbediening van de tv is moe en werk niet meer
- de tv komt van een andere kamer de chrome werkt helemaal niet
- de telefoon op de kamer functioneert niet
- er zijn weinig stopcontacten waardoor ik mijn laptop en telefoon niet lekker kan laden.

Op dag 2 ben ik (op mijn verjaardag) na een lange dag terug in het hotel. Het valt mij op dat er niet even een kaartje/berichtje wordt gestuurd. Hoeft niet maar als 5* locatie vind ik dat niet zo netjes.

Op dag 3 terwijl ik dit schrijf kom ik terug na een lange beursdag en besluit ik roomservice te bestellen. om 19.51 krijg ik te horen dat mijn eten met 20 minuten gebracht zal worden. Om 20.51 heb ik maar even gebeld met de vraag waar het blijft?

Al met al denk ik dat dit bericht voldoende Feedback momenten bevat om wat mee te doen. Het lijkt mij dat je als groep in ieder geval alles in het werk moet stellen om de zaak in ere te herstellen.

Tot zaterdag mag ik hier nog blijven. Ik hoop dat mijn feedback en die van anderen helpen om de zaken te verbeteren. Het is nu 21.07 en er wordt op de deur geklopt Roomservice! ik zeg eet smakelijk!
Meer lezen
Datum van verblijf: november 2023
3,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
2,0 van 5 bollenService
Reistype: Bezocht voor zaken
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van Sofitel Lyon Bellecour, Guest Services / Front Office bij Sofitel Lyon Bellecour
Gereageerd op 24 nov 2023
Dear Maartenv190, We thank you for your comment regarding your stay at the Sofitel Lyon Bellecour and we are very sorry to hear of your disappointment. You are currently staying at the hotel and unfortunately we received the comment you posted on Wednesday only today in our database. We are sincelrely sorry to hear, in this comment, about the inconvenience you have experienced. We are at your disposal at any time within the hotel to help you and improve your comfort promptly. As soon as we became aware of your comment, we informed all our departments in order to put in place corrective measures to the problems you mentioned. We would like to extend our sincerest apologies for the inconvenience caused. Our maintenance department has verified all the technical elements you have listed. We invite you to contact our Guest Relations team at the hotel in order for us to offer you immediate assistance upon your return. We are delighted to offer our guests special attention for the celebration of events during their stay. We regret that we were unaware of this information and that you did not enjoy this experience. This does not reflect the quality of service we are proud to offer our valued guests and please be assured that we will do our utmost to make the rest of your stay as pleasant as possible, and we sincerely hope to regain your trust. Sincerely, Claire Quality Manager
Meer lezen
Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Laura heeft een beoordeling geschreven sep 2023
Antwerpen, België30 bijdragen1 nuttige stem
+1
3,0 van 5 bollen
Ik had dit hotel geboekt via het hotel zelf als afsluiting van onze huwelijksreis. Het zag er een leuk hotel uit met geweldig restaurant.
Ik had ook aangegeven bij de reservatie dat we op huwelijksreis waren maar daar is niks aandacht aan gegeven, een proficiat is nochtans snel gezegd… De kamer die we kregen heeft echt wel z’n beste tijd gehad. De kamer op zich was nog ok maar de badkamer was toch ondermaats. Ons diner in het restaurant van het hotel was ook een ervaring met gemengde gevoelens. Het eten was heel goed maar de bediening was ondermaats, we hebben elke keer moeten vragen om wijn bij te schenken en toen we na het eten aan het genieten waren van onze koffie werd het restaurant heel luidruchtig klaar gezet voor het ontbijt. Alles samen was dit een nacht van 790€ en dan verwacht je echt wel meer…
Meer lezen
Datum van verblijf: september 2023Reistype: Bezocht met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van Sofitel Lyon Bellecour, Guest Services / Front Office bij Sofitel Lyon Bellecour
Gereageerd op 22 sep 2023
Dear Laura Thank you for taking the time to share your thoughts with us following your stay at the Sofitel Lyon Bellecour. The experience you have described does not meet the high standards of service we are proud to offer our valued guests and we deeply regret hearing of your dissatisfaction. Our teams are committed to pampering our guests and ensuring that they receive personal attention, especially on special occasions. We would like to offer you our most sincere apologies. I would love to discuss your experience with us in more detail, but unfortunately I cannot find your booking with your username. Would you be so kind as to contact me personally? We sincerely hope that you will place your trust in us again to demonstrate our total commitment to your satisfaction. Yours sincerely Claire Quality Manager
Meer lezen
Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
TomWildenburg heeft een beoordeling geschreven jul 2023
Hilversum, Nederland1.797 bijdragen288 nuttige stemmen
3,0 van 5 bollen
Wisselende kwaliteiten. Van heel erg goed zoals de receptiedame, ontvangst, kamer en service beneden bij het kleine buitenterras, tot bedroevend slecht zoals het personeel in het restaurant op de bovenste verdieping (zie mijn recensie van Les 3 Dome), de middelmate kwaliteit van de zogenaamde Michelin chef en de aanduiding om überhaupt met de auto dit hotel te bereiken. Dus ja, van top tot jammer.
Meer lezen
Datum van verblijf: juli 2023Reistype: Bezocht met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van Sofitel Lyon Bellecour, Guest Services / Front Office bij Sofitel Lyon Bellecour
Gereageerd op 4 aug 2023
Dear TomWildenburg, Thank you for taking the time to leave a comment following your stay. We regret to read the mixed feelings you expressed about your experience at the sofitel lyon bellecour. We are delighted to read that you enjoyed your stay overall, in particular the warm welcome you received at reception, the attentive service provided at the light bar and the comfort of your room. We are, however, very saddened and surprised to read the impression you retain of your experience in our restaurant, the experience you describe does not reflect the usual quality of service our teams strive to offer our guests. Our teams would have been delighted to make the necessary corrections during your meal to ensure your complete satisfaction. We hope to have an opportunity to welcome you back for a truly memorable experience. Sincerely, Claire Quality Manager
Meer lezen
Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
F B heeft een beoordeling geschreven dec 2019
Brugge, België7 bijdragen10 nuttige stemmen
5,0 van 5 bollen
Perfect luxe hotel, goed gelegen langs de Rhôneoever, in nabijheid van winkels en musea, schitterend ontbijt op het hoogste verdiep met uitzicht over de Rhône en Lyon. Beschikt over een sterrenrestaurant en een bistro
Meer lezen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Datum van verblijf: december 2019
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Reistype: Bezocht met familie
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van SofitelLyon, Guest Relations Manager bij Sofitel Lyon Bellecour
Gereageerd op 30 dec 2019
It is a pleasure to read your nice comment toward our hotel Sofitel Lyon. We ar epleased that you enjoyed our Brasserie Le Silk, as well as the breakfast with organic and local products. The hotel is well located in the heart of the city and we hope to have the pleasure to host you back soon again. Best regards.
Meer lezen
Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Bart d heeft een beoordeling geschreven okt 2019
Luxemburg Stad, Luxemburg11 bijdragen16 nuttige stemmen
3,0 van 5 bollen
De service was zoals altijd uiterst correct. Ook het personeel tijdens het ontbijt deed al het mogelijke om het ons naar de zin te maken. Niets dan lof!. Helaas werd het ontbijt overspoeld door mensen nwaarvan ik denk dat zij zich een dergelijk ontbijt voor 29'- normaal gesproken niet veroorloven. Ik voelde mij wat dat betreft bij een Ibis (overigens niets mis mee) maar zeker niet bij Sofitel Bellecour. Dat was jammer....
Meer lezen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Datum van verblijf: oktober 2019
2,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Reistype: Bezocht met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van SofitelLyon, Guest Relations Manager bij Sofitel Lyon Bellecour
Gereageerd op 14 okt 2019
Thank you dear guest for your feedback. We are sincerely sorry that your experience at the breakfast was not up to your expectations and please be reassured that we have shared your comment to the Food and Beverage department manager in order to manager better futur groups and individuals at the breakfast. In fact that moment should be relax to start the day ! We hope to regain your trust in the future. Best regards.
Meer lezen
Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Antwoord van reve74
Chens-sur-Leman, Frankrijk187 bijdragen97 nuttige stemmen
hello ,je ne suis pas allé dans cet hotel avec mes chiens ,les chambres sont spacieuses mais avec moquette,il faudrait appeller directement l'hotel ,ils vous renseigneraient bien car ils sont très serviables ..bon séjour
Saira R heeft een vraag gesteld jan 2019
Lyon, Frankrijk
Peut-on venir prendre le petit-déjeuner sans être client ?
Bruno Barcelos heeft een vraag gesteld jul 2018
Nova Lima, MG161 bijdragen76 nuttige stemmen
How far is the nearest metro station?
Antwoord van Noémie P
Cayenne, Frans Guyana56 bijdragen10 nuttige stemmen
The nearest is Bellecour station, approximately 10 minutes walk.
Niet de juiste accommodatie voor jou?
Je kunt in de omgeving van Lyon uit meer accommodaties kiezen.
PRIJSKLASSE
€ 187 - € 279 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
sofitel lyon bellecour hotel lyon, lyon sofitel, accor lyon
LOCATIE
FrankrijkAuvergne-Rhône-AlpesRhoneLyon
AANTAL KAMERS
164
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding

SOFITEL LYON BELLECOUR (Lyon, Frankrijk) - foto's, reviews en prijsvergelijking - Tripadvisor

Veelgestelde vragen over Sofitel Lyon Bellecour
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Sofitel Lyon Bellecour?
Attracties in de buurt zijn Musée des Tissus et des Arts Décoratifs (0,3 mijl), Le GentleCat - Bar à Chats - Restaurant (0,5 mijl) en La Place Bellecour (0,4 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Sofitel Lyon Bellecour?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit gratis wifi, restaurant en lounge.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij Sofitel Lyon Bellecour?
Populaire kamervoorzieningen zijn minibar, airconditioning en flatscreen-tv.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Sofitel Lyon Bellecour?
Gasten kunnen genieten van restaurant, lounge en ontbijt tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Sofitel Lyon Bellecour?
Ja, parkeergarage, betaald privéparkeren bij gelegenheid en beveiligde parkeerplaats zijn beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Sofitel Lyon Bellecour?
Restaurants met een gunstige locatie zijn La Table d’Ambre, L'Institut Restaurant en L'Établi.
Zijn er sportvoorzieningen bij Sofitel Lyon Bellecour?
Ja, gasten hebben toegang tot fitnesscentrum en kleedkamers fitness/spa tijdens hun verblijf.
Ligt Sofitel Lyon Bellecour in de buurt van het stadscentrum?
Ja, het ligt 0,2 mijl vanaf het centrum van Lyon.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij Sofitel Lyon Bellecour?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Zijn huisdieren toegestaan in Sofitel Lyon Bellecour?
Ja, huisdieren zijn meestal toegestaan, maar het is beter om vooraf te bellen ter bevestiging.
Biedt Sofitel Lyon Bellecour zakelijke services aan?
Ja, ze bieden zakencentrum, vergaderkamers en feestzaal.
Alle Lyon hotelsHoteldeals voor LyonLastminutehotels in LyonHotels in de buurt van Sofitel Lyon Bellecour
BezienswaardighedenRestaurantsVluchtenReisverhalenCruisesHuurauto's