Hoe kan het dat je in een hotel je eigen ontbijtspullen moet opruimen? We betaalden € 179,- voor een nacht. Het hotelgebouw is prachtig, de kamers zijn redelijk klein. Maar de service heeft niets met een hotelervaring te maken. Terwijl het toch onderdeel is van de Marriott keten!?
Geweldig geweldig hotel! De decoratie is zo mooi. Het ontbijt is van goede kwaliteit. Kamers zijn schoon en mooi. Douche is goed met geweldige zeep. Tv heeft internet. De bar heeft geweldige cocktails. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Locatie is op loopafstand van alles. Er is een parkeergarage voor mijn auto! Allemaal met alle 10 sterren! ! !
Dit is een modern hotel, met vriendelijk jong personeel; we verbleven daar omdat we een show hadden geboekt in het nabijgelegen Sebastopol-theater. Om eerlijk te zijn, niets mis met dit hotel, de prijzen zijn correct, parkeerfaciliteiten ondergronds, schone kamer.
Het interessante designhotel is modern en gemakkelijk in de omgang. In principe werkt alles. Locatie van dit hotel was een beetje lastig, maar vanaf Lille Centraal is het mogelijk om de metro naar het Plein van de Republiek te nemen, dat vlakbij is. Kamer was ruim genoeg en ok. Personeel vriendelijk, zelfs als het met Franse dingen gemakkelijker was. Beneden was een kleine maar interessante fototentoonstelling. Samenvattend is alles ok, en geen verrassingen, dus gemiddelde punten. Volgende keer kan ik hier weer bezoeken.
Ik plaats zelden een slechte recensie, maar dit was geen goede ervaring. TBF Ik denk niet dat we echt de doelklanten van Moxy zijn, maar ik zou verwachten dat elk Marriott-hotel warm water kan leveren, we hadden lauwe douches op alle 3 ochtenden. De receptie heeft dit probleem niet kunnen oplossen. Het was Halloween-weekend en we wisten niet dat er op zaterdagavond een feest in de foyer zou zijn dat tot middernacht doorging, als we dit hadden geweten, hadden we kamers zo ver mogelijk weg gevraagd. We hebben naar het hotel geschreven over deze problemen, hun reactie was defensief en slaagde er zelfs niet in om het koudwaterprobleem aan te pakken. Echt de slechtste hotelervaring die ik in jaren heb gehad?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding