Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Grand Hotel du Palais Royal

Opslaan
Delen
Reiziger (346)
Kamer en suite (342)
Dineren (55)
{"containerClass":null,"containerAttributes":null,"widget":{"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget","moduleList":["handlers"]},"scriptFlags":null}
Overzicht
  • Uitstekend83%
  • Heel goed11%
  • Gemiddeld4%
  • Matig1%
  • Vreselijk1%
  • 29 dec. 2017
    “Mooi en niet al te groot hotel”
  • 2 nov. 2015
    “Chique hotel”
4 rue de Valois, 75001 Parijs Frankrijk Kaart bekijken
Naam/adres in plaatselijke taal
VOORZIENINGEN
Gratis wifi
Ontbijtbuffet
Airconditioning
Niet-roken hotel
Restaurant
Roomservice
Suites
5 sterrenaccommodatie
Beoordelingen (924)
Beoordelingen filteren
539 resultaten
Waardering van reizigers
474
48
13
3
1
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalNederlands
Meer talen
474
48
13
3
1
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
FilterenNederlands
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 5 van 539 beoordelingen
29 december 2017 beoordeeld

Het Grand Hotel du Palais Royal is niet één van de grootste hotels. Niet qua omvang, niet qua aantal kamers maar ook niet qua grootte van kamer. We verbleven zelf in een junior suite en deze was eerder aan de knappe kant. Qua interieur, uitzicht...Meer

Bedank Hemingway2017
Antwoord van LenaLeGoff, Directeur général bij Grand Hotel du Palais RoyalGereageerd 9 januari 2018
Google-vertaling

Dear hemingway2017, Thank you for sharing with us your kind feedback regarding your recent experience, We are delighted that you...Meer

2 november 2015 beoordeeld

Het hotel ademt een chique sfeer, zoals het een 5 sterren hotel betaamt. De entree is prachtig en het ruikt er heerlijk. Het personeel is erg vriendelijk. Het eten erg lekker maar duur, wat is te verwachten in deze klasse. Helaas was onze kamer echt...Meer

Bedank Marjolein V
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
2 weken geleden beoordeeld

We hebben met twee kinderen gereisd en de aansluitende kamers in het hotel geboekt. Dit was een geweldige ervaring die begon met de zeer welkom. We waren onze kamers door een gastvrouw getoond, het was zo goed ingericht - kinderkamer had kleine badjassen en slippers...met het kleine prijs thema op hen:) De kinderen badkamer had kinderen toiletartikelen (kleine prins opnieuw) en toen ik me realiseerde dat ik vergat te breng een tandpasta voor kinderen mee - de receptie bood aan om het te kopen voor ons in de nabije apotheek! Personeel van het hotel bracht ons ook speelgoed voor de kinderen, met een groot vliegtuig (van kleine prins) dat mijn 3 -jarige zoon was verheugd te rijden van kamer naar kamer! kort daarna kwamen makarons en madeleine als een welkomsttraktatie! De kamers waren brandschoon, badkamers ook. De schoonmaak was geweldig werk tijdens ons hele verblijf - niemand een beetje teleurgesteld - geen! En het grote hoogtepunt van dit hotel was voor ons de onberispelijke en persoonlijke service van het conciërgeteam! Ik heb nog nooit zoiets eerder gezien. Ze gaven zoveel om onze ervaring en probeerden elke kleine vraag die we hadden, aan te pakken. Ze gaven ons zelfs een extra kinderwagen voor de duur van de reis en herinnerde elk klein detail. zoals het bijstellen van reserveringen voor het diner toen ze zagen dat we te laat waren, ons wakker probeerden te maken om onze trein te halen, (hahah), alles wat we nodig hadden te organiseren en te boeken en een extra mijl te gaan om het allemaal bijzonder en persoonlijk te maken. Zelfs wanneer er weinig fouten werden gemaakt (en we doen ze allemaal, toch?) - alles was snel opgelost, met een dergelijke gratie en wil (Simon de manager - geweldig!). Thibault, Alex, Baptiste van het conciërgeteam - stellen een hoge standaard voor hoe elk hotel zou moeten zijn! Ik weet echt niet hoe ze het doen, maar toen ik het hotel een week later na ons verblijf opbelde, om Baptiste opnieuw te boeken, sprak hij me aan bij mijn naam (hij herkende me) voordat ik mezelf aan hem voorstelde. . . ! Beste team van Grand Hotel du Palais Royal, je doet iets heel goeds. Dank je! ga alsjeblieft verder op dezelfde manier - Ritz Carlton in Parijs zou zeker iets van je moeten leren (hahah). Ik kan niet wachten om terug te komen! ! Kamilla, Daniel, Lev en Galia xoxoMeer

2 weken geleden beoordeeld

Een prachtig hotel, vriendelijk personeel, geweldige locatie. We hebben echt genoten van ons verblijf, en de twee aangrenzende kamers waren perfect voor onze familie. We zullen zeker overwegen dit terug te keren volgende keer dat we in Parijs zijn.

Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
3 weken geleden beoordeeld

De hotelfaciliteit is uitstekend en natuurlijk goed gelegen. De bediening en registratie personeel, huishouding en portiers zijn allemaal erg vriendelijk en behulpzaam, sommige zelfs onderscheiden. Er zijn echter twee problemen.  1. De conciërges: we vroegen om hulp voor een groepsrondleiding door het Louvre, dat is...tenslotte de roem van dit hotel omdat het erg dichtbij is. De conciërge zei dat hij ons niet kon verkopen voor een tournee, die binnenkort van start ging, maar hij had geteld voor "hoofd van de lijn." Hij zei dat we die tix van hem moesten kopen, naar de piramide in de binnenplaats van het Louvre moesten gaan, dan koop de tourkaartjes beneden "onder de piramide." Het probleem was dat er meer dan één rij was om de piramide binnen te gaan, maar hij vertelde ons niet welke te gebruiken. Dan komen we beneden, en het is een ondergrondse lobby van misschien 10.000 vierkante. voet met vele, vele verschillende kaartjescabines, waarvan de meeste GEEN rondreizen verkopen. We misten de tour, de volgende was twee uur rijden en de conciërge was waardeloos. We vroegen ook een andere conciërge voor een aanbeveling voor het diner, en we noemden een bijzonder nabijgelegen restaurant dat we genoten en iets vergelijkbaars gevraagd. Hij gaf ons een kaart met zijn naam erop en een naam / adres van een bistro, en vertelde ons om de kaart aan de gastheer te geven en "Hij zal heel goed voor je zorgen." Dat is natuurlijk een dode weggeefactie die de conciërge en het restaurant hebben een kleine terugslag regeling dat de onwetende toeristen doorweekt. Het aanbevolen restaurant was op zijn best voetgangers. Tenzij je zo bekend bent met Parijs dat je geen hulp nodig hebt bij het rondreizen, zou ik ergens blijven waar de conciërgebalie te vertrouwen is.  2. Thermostaten. We hebben met meer dan één personeelslid bevestigd dat de thermostaat in de kamer alleen in stappen van twee graden kan worden aangepast (Celsius). Dat is te veel. Als de kamer 22 is, kunt u deze niet instellen op 21 of 23. Comfort is onmogelijk. Bottom Line: dit is een mooi boutique hotel dat verschillende thermostaten nodig heeft en echt, echt moet schoon huis bij de conciërgebalie. Kan het niet aanbevelen voordat deze problemen zijn opgelost.Meer

Meer beoordelingen bekijken
Over
Eten & drinken in het hotel
Restaurant Le Lulli
79 beoordelingen
Keukens: Frans
Hotelcategorie
Hotelvoorzieningen
HOTELVOORZIENINGEN
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Roomservice
Restaurant
Bar/lounge
Spa
Fitnesscentrum / sportruimte
Airconditioning
Conciërge
Meertalig personeel
Minibar
Niet-roken hotel
Rolstoeltoegang
Stomerij
Vergaderkamers
Wasservice
Zakencentrum met internettoegang
Zwembad
Aan het strand
Gratis parkeren
Inclusief ontbijt
Awards en erkenning
Travellers' ChoiceWinnaar 2018
Certificaat van uitmuntendheid
Travellers' ChoiceWinnaar 2018
Certificaat van uitmuntendheid
Stijl hotel
Gezinsvriendelijk
,
Spa
,
Zakelijk
,
Romantisch
,
Luxe
Kamertypes
Suites, Niet-roken kamers, Gezinskamers, Kamers toegankelijk voor mindervaliden
Hotelcategorie
Awards en erkenning
Travellers' ChoiceWinnaar 2018
Certificaat van uitmuntendheid
Travellers' ChoiceWinnaar 2018
Certificaat van uitmuntendheid
Stijl hotel
Gezinsvriendelijk
,
Spa
,
Zakelijk
,
Romantisch
,
Luxe
Kamertypes
Suites, Niet-roken kamers, Gezinskamers, Kamers toegankelijk voor mindervaliden
Aantal kamers
68
Prijsklasse
431 US$ - 1.099 US$ (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
ook bekend als
Grand Hotel Paris
Locatie
Frankrijk > Ile-de-France > Parijs > Louvre / Palais-Royal
Foto's
Reiziger (346)
Kamer en suite (342)
Dineren (55)
Voorzieningen (41)
Gezins- en speelplekken (4)
In de omgeving
Hotels in de buurtBekijk alle 1.816 hotels in Parijs
Hotel Louvre Bons Enfants
737 beoordelingen
op 0,04 km afstand
Timhotel Le Louvre
866 beoordelingen
op 0,13 km afstand
Hotel de Lille- Louvre
202 beoordelingen
op 0,15 km afstand
Hôtel du Louvre
2.191 beoordelingen
op 0,16 km afstand
Restaurants in de buurtAlle 18.991 restaurants in Parijs bekijken
Louise Café
405 beoordelingen
op 0,11 km afstand
Zebulon Palais Royal
386 beoordelingen
op 0,17 km afstand
Cafe Blanc
371 beoordelingen
op 0,13 km afstand
La Brasserie du Louvre
870 beoordelingen
op 0,11 km afstand
Attracties in de buurtAlle 5.291 attracties in Parijs bekijken
Palais Royal
498 beoordelingen
op 0,11 km afstand
Covered passages of Paris
48 beoordelingen
op 0,14 km afstand
Comedie-Francaise (Theatre Francais)
113 beoordelingen
op 0,15 km afstand
Metro Palais Royal
71 beoordelingen
op 0,16 km afstand
Krijg snel antwoord van medewerkers en voormalige gasten van Grand Hotel du Palais Royal.
Opmerking: je vraag zal openbaar worden geplaatst op de pagina Vragen & antwoorden.
Verzenden
Richtlijnen voor postings
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer. Claim uw vermelding