Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.

Hotel Beausejour

avatar-imageavatar-imageavatar-image
Reiziger (8)
Kamer en suite (33)

Prijzen bekijken voor jouw reisdata

De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.

Over

Nr. 1.646 van de 1.849 hotels in Parijs
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit

Op zoek naar een accommodatie in Parijs? Dan kun je terecht bij Hotel Beausejour, een hotel waarmee Parijs aan je voeten ligt.

Kamers bij Hotel Beausejour bevatten een bureau, en gasten kunnen gebruikmaken van gratis wifi.

Op zoek naar een parkeerplek? Bij Hotel Beausejour is parkeren aan de straat beschikbaar.

Beausejour Hotel ligt in de buurt van populaire bezienswaardigheden zoals Notre-Dame van Parijs (2,3 km) en Sainte-Chapelle Kapel (2,4 km). Gasten kunnen dus eenvoudig de populairste attracties van Parijs verkennen.

Ga tijdens je bezoek naar een van de visrestaurants, waaronder Le Grand Colbert, Boutary en La Meduse. Ze liggen allemaal in de buurt van Beausejour Hotel.

Op zoek naar bezienswaardigheden? Le Marais (1,4 km), Atelier des Lumières (0,5 km) en Centre Pompidou (1,7 km) zijn een aantal leuke aanraders en liggen allemaal op loopafstand van Hotel Beausejour.

Hotel Beausejour is de ideale plek om te verblijven en de perfecte uitvalsbasis om Parijs te ontdekken.

Meer lezen
Stel bewerkingen voor zodat we onze weergave kunnen verbeteren.Deze vermelding verbeteren
Voorzieningen van accommodatie
Betaald privéparkeren in de buurt
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Koffiezaak
Fietsverhuur
Oppas
Kinderstoelen beschikbaar
Taxiservice
Zakencentrum met internettoegang
Parkeergarage
Wifi
Ontbijt beschikbaar
Ontbijtbuffet
Gratis oploskoffie
Gratis thee
Snackbar
Wijn/champagne
24 uur per dag beveiliging
Opslag van bagage
Conciërge
Krant
Rookvrij hotel
Gedeelde lounge/tv-gedeelte
EHBO-koffer
24 uursreceptie
Express-inchecken en -uitchecken
Privé-inchecken en -uitchecken
Strijkservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Verduisterende gordijnen
Geluidsdichte kamers
Bureau
Schoonmaakservice
Veilig
Koffie-/theezetapparaat
Kabel-/satelliet-tv
Inloopdouche
Telefoon
Kledingkast
Kledingrek
Strijkijzer
Laptopkluis
Eigen badkamers
Tegelvloer/marmeren vloer
Wekservice/wekker
Minibar
Flatscreen-tv
Radio
iPod-aansluiting
Gratis toiletartikelen
Haardroger
Meer weergeven
Kamertypes
Uitzicht op stad
Rookvrije kamers
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
3,0 van 5 sterren
Gesproken talen
Engels, Frans, Spaans, Italiaans en nog 1
32beoordelingen1vraag en antwoord0kamertips

Beoordelingen
We voeren controles uit op beoordelingen.
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat potentieel in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, dan wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de junior bijdrager gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.

Waardering van reizigers
  • 10
  • 7
  • 3
  • 3
  • 9
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
avatar-image
Kate V heeft een beoordeling geschreven apr 2023
1 bijdrage1 nuttige stem
Te mijden als je graag rustig slaapt. Alle kamers geven uit op de drukke boulevard. Ondanks er werd vermeld dat er 3-dubbel glas in de kamers is, blijft het zeer lawaaiirig. Er moet een ziekenhuis in de buurt zijn want ongeveer elk kwartier komt er een loeiende ambulance voorbij. Bovendien zijn de bedden geen 2persoons. 1.4m kan je absoluut geen 2persoonsbed noemen, eerder een groot 1 persoonsbed. Het bed staat op 4 wankele pootjes en beweegt bij het minste , dus geen kwaliteits bed! Het is inderdaad niet het duurste hotel, maar rust en een kwalitatief goed bed is toch wel een minimum vereiste in een hotel.
Meer lezen
Datum van verblijf: april 2023
Prijs/kwaliteit
Locatie
Service
Reistype: Bezocht met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
1 nuttige stem
Nuttig
Delen
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
avatar-image
Yana S heeft een beoordeling geschreven jun 2023
1 bijdrage1 nuttige stem
eerlijk gezegd heb ik nog nooit zo'n slechte ervaring gehad in het hotel. . de directrice van het hotel Massiva Mohandi is buitengewoon onbeleefd tegen de klanten en haar eigen personeel, de manier waarop ze het beheert is gewoon onaanvaardbaar. Ik was getuige hoe ze met mensen sprak - zoals iedereen haar verschuldigd is. geen wonder dat er altijd kamers beschikbaar zijn in dit hotel als er niets beschikbaar is ... het management is erg slecht. - de kamer zelf was erg klein (maar dat is oké, we zijn in Parijs), en zoooo lawaaierig. . de muren zijn gemaakt van papier denk ik. - oude handdoeken en beddengoed - het uitzicht was gewoon verschrikkelijk (zie foto) - die problemen hebben met het alarm - midden in de nacht ging het aan en ze vroegen alle mensen op een zeer onbeschofte manier om hun kamer te verlaten zonder enige uitleg. zonder reden! ! 4 uur in de ochtend. . en dat verontschuldigde zich niet eens na ... dus nooit ooit.
Meer lezen
Datum van verblijf: juni 2023Reistype: Bezocht alleen
Google
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
1 nuttige stem
Nuttig
Delen
avatar-image
Prefer not to say heeft een beoordeling geschreven jul 2022
2 bijdragen3 nuttige stemmen
De receptioniste viel me meerdere keren lastig en bedreigde me. Hij volgde me naar het trappenhuis, noemde me een heks en verschillende godslasteringen, en moest fysiek worden tegengehouden door een collega-staflid. Toen ik naar mijn kamer probeerde te vluchten, realiseerde ik me dat ik mijn sleutelkaart op het bureau had achtergelaten. Toen ik terugkwam, was het weg. De receptioniste ontkende het te hebben aangenomen, maar kwam achter het bureau vandaan, liep tot op enkele centimeters van mijn gezicht en zei: "Ben je niet bang dat iemand je kamer binnenkomt? Ik heb het twee keer aan het management gemeld en heb zelfs nooit een antwoord gekregen. TEN ALLEN KOSTEN VERMIJDEN.
Meer lezen
Datum van verblijf: mei 2022Reistype: Bezocht alleen
Google
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
3 nuttige stemmen
Nuttig
Delen
avatar-image
Angel S heeft een beoordeling geschreven mei 2022
1 bijdrage2 nuttige stemmen
Het hotel zelf was niet slecht. Toen mijn partner en ik echter rond het middaguur bij het hotel aankwamen, voelde mijn partner zich erg ziek en we hadden beleefd gevraagd of er een mogelijkheid was voor een vroege check-in, die werd geweigerd (check-in is om 15.00 uur ). We begrepen dat er misschien niet veel aan dat front kon worden gedaan en dus bleven we een uur of twee bij de receptie zitten en wachtten tot we konden inchecken. Later op de dag / avond vroegen we of het mogelijk was om de volgende ochtend uit te checken en de resterende twee dagen die we hadden geboekt te annuleren omdat mijn partner zich nog steeds erg ziek voelde en de locatie van het hotel een trektocht was van alles wat we wilden zien . Het hotel weigerde aanvankelijk, maar zei dat we contact moesten opnemen met onze boekingsaanbieder, wat we diezelfde avond nog deden. Nadat ze met de boekingsaanbieder hadden gesproken, begrepen ze de situatie en adviseerden ze ons contact op te nemen met het hotel en dienovereenkomstig om annulering voor de volgende twee nachten te verzoeken, met in ruil daarvoor een terugbetaling. Het hotel heeft onze boekingsagent laten weten dat ze pas op maandag een definitieve beslissing kunnen nemen wanneer de manager terug zou zijn (het was op dit moment vrijdag en de laatste dag van ons verblijf / uitchecken was gepland voor de maandag, dus door op dit punt zou het voor ons te laat zijn geweest om een weloverwogen beslissing te nemen). We gingen verder met uitchecken - de volgende ochtend op de zaterdag zoals we zeiden dat we zouden doen - mijn partner voelde zich nog steeds niet beter. Het kwam tot de maandag en we hadden geen contact van het hotel gehad om te adviseren of ze ons een restitutie zouden geven voor de twee nachten dat we niet verbleven. Nadat ze contact hadden opgenomen met onze boekingsaanbieder, lieten ze weten dat het hotel weigerde ons enige vorm van restitutie te geven. Gezien de omstandigheden hadden we normaal gesproken op zijn minst een soort restitutie verwacht als een gebaar van goede wil. Zoals gezegd verbleven we daar niet voor twee van de aanvankelijk geboekte drie nachten. Hetzelfde hotel hanteert een gratis annuleringsbeleid tot 48 uur voorafgaand aan het inchecken. Je had gedacht dat het minste wat ze hadden kunnen bieden een restitutie voor de derde nacht zou zijn, aangezien we Ik had ze meer dan 48 uur van tevoren op de hoogte gesteld van de annulering voor die nacht. We stellen het op prijs dat er algemene voorwaarden zijn, maar je zou hopen dat gezien de omstandigheden een aparte afweging had kunnen worden gemaakt. Het gebrek aan service van het hotel om ons vanaf het begin te helpen was teleurstellend, van het niet toestaan dat we zelfs iets eerder konden inchecken tot het in rekening brengen van de nachten dat we niet verbleven. Zeer teleurgesteld over hun gebrek aan communicatie / bereidheid om hulp te bieden.
Meer lezen
Datum van verblijf: april 2022
Locatie
Hygiëne
Service
Google
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
2 nuttige stemmen
Nuttig
Delen
avatar-image
kyung heeft een beoordeling geschreven nov 2021
Wenen, Oostenrijk19 bijdragen26 nuttige stemmen
Ik heb een paar uur geleden dit vreselijke hotel uitgecheckt. Godzijdank was het maar één nacht. Ik kon nog steeds niet bevatten wat er vanmorgen was gebeurd. Gisteravond aangekomen in Parijs na een 30 uur durende vlucht vanuit Nieuw-Zeeland. Kwam om 7 uur naar de lobby / ontbijtplaats. 30 vanmorgen om te ontbijten. Mannelijk personeel bij de receptie zei dat het ontbijt vanaf 08.00 uur begint en dat ik een reservering moet maken voor het ontbijt. Dus ik maakte een boeking en kwam na 8 uur weer naar de lobby om te ontbijten. Ik vroeg gewoon waar ik kan zitten en of ik eerst koffie mag drinken. Toen zei een vrouwelijke staf, die een praatje had met de bovengenoemde mannelijke staf, me te gaan zitten waar ik maar wilde met een vervelende toon en liet me het koffiezetapparaat zien. Kreeg koffie uit de machine en koffie zag er te sterk uit voor mij. Druk op de heetwaterknop voor koffie en op de een of andere manier stroomde er heet water uit de kop. Toen schold het vrouwelijk personeel met een bril me uit en zei 'wat ben je aan het doen'. En toen begon ze te mopperen dat ik agressief was, bla bla. Dit was nadat ik al meerdere keren ‘sorry voor heet water’ had gezegd. Ze gooide bijna een broodmand op de tafel waar ik zat en serveerde pas sap en yoghurt nadat ik erom had gevraagd. En ze zei dat het ontbijt 12 euro is, wat ik al wist. Ook mopperde ze weer mannelijk personeel is Russisch blah blah… . Wat heeft dat te maken met ontbijt serveren? ? ? Ik had genoeg van haar grofheid, racistische opmerkingen en hysterische houding, dus stormde ik de ontbijtruimte uit zonder het ontbijt nauwelijks aan te raken. Ik ben niet naar Parijs gekomen om voor niets te worden uitgescholden en slecht behandeld te worden door het hotelpersoneel. Ik gaf mijn zuurverdiende geld uit en moest lange vluchten maken om het naar mijn zin te hebben in Parijs. Het kan me niet schelen of de vrouwelijke hotelmedewerker een slechte nacht of een slechte ochtend heeft gehad. Als ze haar persoonlijke problemen niet voor zichzelf kan houden en gasten niet kan ontlasten, denk ik niet dat ze gekwalificeerd is om in de horeca te werken. Misschien dacht ze dat dit soort pestgedrag werkt bij Aziatische gasten, dan heeft ze het mis. Ik heb nog nooit dit soort moeilijk te geloven ervaringen in een hotel gehad. De locatie van het hotel is redelijk goed, maar goede dingen eindigen daar. Kamer was klein, zelfs voor hotelstandaard in Parijs en koud. Ik ben vaak in Parijs geweest en ik heb lang geleden in Frankrijk gewoond, dus ik weiger deze hooggespannen vrouw mijn vakantie in Parijs te laten verpesten
Meer lezen
Datum van verblijf: november 2021
Kamers
Service
Slaapkwaliteit
Google
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
2 nuttige stemmen
Nuttig
Delen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Niet de juiste accommodatie voor jou?
Je kunt in de omgeving van Parijs uit meer accommodaties kiezen.
PRIJSKLASSE
€ 105 - € 185 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
beausejour hotel paris
LOCATIE
FrankrijkIle-de-FranceParijsBastille / Oberkampf / Saint-Ambroise / 11th Arr. - Popincourt
AANTAL KAMERS
31
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding

HOTEL BEAUSEJOUR (Parijs, Frankrijk) - foto's, reviews en prijsvergelijking - Tripadvisor

Veelgestelde vragen over Hotel Beausejour
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Hotel Beausejour?
Attracties in de buurt zijn Les Petites Flèches (0,3 mijl), The Trip (0,3 mijl) en BAM Karaoke Box Parmentier (0,2 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Hotel Beausejour?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit gratis wifi, ontbijtbuffet en zakencentrum.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij Hotel Beausejour?
Populaire kamervoorzieningen zijn minibar, flatscreen-tv en verduisterende gordijnen.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Hotel Beausejour?
Gasten kunnen genieten van ontbijt, gratis thee en gratis oploskoffie tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Hotel Beausejour?
Ja, parkeergarage, betaald privéparkeren in de buurt en betaald openbaar parkeren in de buurt zijn beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Hotel Beausejour?
Restaurants met een gunstige locatie zijn EatWith: Jean Yves of Chef Jean-Yves' Table, L'Acolyte de L'Insolite en Pane olio e pomodoro.
Welke talen spreekt het personeel van Hotel Beausejour?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels, spaans, frans, italiaans en portugees.
Zijn er historische locaties in de buurt van Hotel Beausejour?
Veel reizigers bezoeken Notre-Dame van Parijs (2,2 mijl), De Arc de Triomphe (Triomfboog) (5,9 mijl) en Sainte-Chapelle Kapel (2,4 mijl).
Heeft Hotel Beausejour een goed uitzicht?
Ja, gasten genieten hier vaak van uitzicht op stad.