Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Hôtel de Crillon, A Rosewood Hotel

Opslaan
10 Place de la Concorde 8th Arrondissement, 75008 Parijs Frankrijk
Update van het hotel: deze gelegenheid is tijdelijk gesloten tot 30/06/2020.
Laagste prijzen voor je verblijf
Onmiddellijke aanbieding voor hotels!Pakketaanbiedingen
1.074 US$
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 15/10/20
Hotels.com
Booking.com
1.076 US$
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 14/10/20
Reserveer nu, betaal bij aankomst
eDreams1.076 US$
CheapTickets1.074 US$
Expedia.com1.074 US$
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Reiziger (554)
Kamer en suite (156)
Video's (2)
Certificaat van uitmuntendheid
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.

Over

Nr. 155 van de 1.842 hotels in Parijs
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Certificaat van uitmuntendheid

Hôtel de Crillon, A Rosewood Hotel is ideaal voor een bezoek aan Parijs. Het is niet alleen betaalbaar, maar bovendien comfortabel en centraal gelegen. Geniet van een romantische omgeving met een groot aantal voorzieningen die speciaal zijn ontworpen voor reizigers zoals jij.

Gastenkamers bevatten een flatscreen-tv, een minibar en airconditioning en je kunt bij Hôtel de Crillon, A Rosewood Hotel eenvoudig gebruikmaken van gratis wifi.

Daarnaast kunnen gasten tijdens hun bezoek gebruikmaken van een binnenzwembad en ontbijt. Er is voor extra gemak betaald openbaar parkeren bij gelegenheid beschikbaar voor gasten.

Tijdens hun verblijf bij Hôtel de Crillon, A Rosewood Hotel kunnen gasten De Arc de Triomphe (Triomfboog) (2,1 km) en Eiffeltoren (2,2 km) bezoeken, enkele van de populairste attracties in Parijs.

Probeer in Parijs lokale favorieten, zoals unagi & dojo (paling & modderkruiper), bij Nodaiwa.

In Parijs vind je ook Louvre, een populair museum in de buurt van Hôtel de Crillon, A Rosewood Hotel.

Geniet van je verblijf bij Hôtel de Crillon, A Rosewood Hotel en veel plezier in Parijs!

Meer lezen
Voorzieningen van accommodatie
Betaald openbaar parkeren bij gelegenheid
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Binnenzwembad
Fitnesscentrum / sportruimte
Bar/lounge
Oppas
Vervoer van/naar luchthaven
Zakencentrum met internettoegang
Wifi
Kleedkamers fitness/spa
Restaurant
Ontbijt beschikbaar
Ontbijtbuffet
Conferentiefaciliteiten
Feestzaal
Vergaderruimtes
Spa
Bodywrap
Gezichtsbehandelingen
Voetenbad
Manicure
Massage
Pedicure
Beautysalon
Opslag van bagage
Conciërge
Butlerservice
24 uursreceptie
Stomerij
Wasservice
Schoenenpoetsen
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Schoonmaakservice
Privébalkon
Roomservice
Veilig
Minibar
Koelkast
Flatscreen-tv
Kledingrek
Meer weergeven
Kamertypes
Bruidssuite
Rookvrije kamers
Suites
Gezinskamers
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Geweldig uitzicht
Luxe
Gesproken talen
Engels, Frans, Russisch, Spaans en nog 1
Hotellinks
Speciale Aanbieding:Pakketaanbiedingen
464beoordelingen7vragen en antwoorden0kamertips
Waardering van reizigers
  • 375
  • 49
  • 17
  • 9
  • 14
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Alles was perfect en tot op de puntjes geregeld! Hotel de Crillon is een ware beleving! De medewerkers doen er werkelijk alles aan om het je naar de zin te maken en geen enkele vraag is te veel voor hen. Van het inchecken tot aan het uitchecken wordt alles letterlijk uit handen genomen.
Meer lezen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Rosewood Hotels & Resorts
Antwoord van Hotel_Crillon, Directeur général bij Hôtel de Crillon, A Rosewood Hotel
Gereageerd op 13 mei 2019
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to share your detailed impressions further to your recent stay at Hôtel de Crillon, A Rosewood Hotel. We are glad to see you fully enjoyed your stay, and please believe that your feedback is really important as it helps us improving our service everyday. We very much value your feedback and have shared them with the entire team. We truly hope to have the pleasure of welcoming you back in a near future, Sincerely, Marc Raffray
Meer lezen
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
+1
Dit is een verhaal over meesterlijk serviceherstel. Mijn eerste verblijf in Hotel de Crillon was een frustrerende, vervreemdende puinhoop. Dit was zo'n verrassing dat ik een oordeel wilde reserveren tot na een tweede verblijf voordat ik deze recensie schreef. In feite nam de toenmalige directeur kort na het eerste verblijf contact met me op om me uit te nodigen als een "gebaar van goede wil" op basis van mijn antwoorden op hun vragenlijst na het verblijf. Laten we eens kijken of ze een comeback hebben gemaakt. . . Ze definiëren hun marketing. Ze bepalen hun prijzen. Dus ze definiëren de verwachtingen. Ik ben minder vatbaar voor marketing dan ik ooit was, maar de prijs blijft mijn geruststelling dat de grondbeginselen van een hotelverblijf aanwezig zullen zijn: slaapkwaliteit, faciliteiten zoals geadverteerd, zonder gedoe. Ze rekenen een van de hoogste prijzen voor elk Europees hotel, maar worden - bij het eerste verblijf - geëxploiteerd op het niveau van een luchthavenhotel: zielloze, tastbare kostenbesparende maatregelen, ongeïnteresseerd personeel. Het serviceniveau was overweldigend disfunctioneel en de accommodatie werd ontsierd door tekortkomingen die ondenkbaar zouden moeten zijn in een onlangs gerenoveerd, eersteklas hotel. Voorbeelden hiervan waren het zwembad dat nog een uur na de gepubliceerde openingstijd was afgesloten; geen geluidsisolatie in de kamer dus lawaai van de binnenplaats bar buiten hield me wakker; ineffectieve airconditioning; Virtuoos voordelen die niet worden geëerd; ik moet een openlijk minachtende receptioniste smeken om tot 13.00 uur te blijven, ook al was mijn tarief inclusief laat uitchecken; plus een handvol dwaze vergissingen. Als de gastheren zo overweldigd lijken, welke hoop hebben gasten dan om te ontspannen? Uiteindelijk was het probleem niet eens dat de gebruikelijke doordachte bloeit en aangename verrassingen ontbraken, de basis ook. De geluidsindringing betekende dat het Hotel de Crillon er niet in slaagde om het enige te onderhandelen over welk hotelverblijf dan ook: slaapkwaliteit. Deze problemen waren allemaal een verre herinnering aan het einde van het tweede verblijf. Dit keer was het gastrelatieteam buitengewoon attent. Ik heb mijn eigen naam nog nooit zo vaak gehoord. Ja, ze hadden duidelijk de taak gekregen om zich onder de omstandigheden druk te maken over mij, maar ik waardeerde het om op de hoogte te zijn van het serviceniveau met alle toeters en bellen. Personalisatie was het grote verschil: in plaats van de afwijzend anonieme behandeling van het eerste verblijf, wekte elke interactie de indruk dat ze mij als een gewaardeerde 'gewone' beschouwden. Ik vulde de vragenlijst voor aankomst met details en keek er naar uit om te zien wat ze ermee deden. Pas op de tweede reis was er enig bewijs dat ze het lazen. Over het ontwerp hoeft niet veel te worden gezegd: het is zo mooi als het er online uitziet, maar na aankomst kun je waarderen hoe sexy het effect in werkelijkheid is. Je kunt echter een duidelijke lijn trekken tussen de openbare ruimtes - die beter worden naarmate je er meer naar kijkt - en de kamers, die ook een gelikte eerste indruk maken, maar een aantal verrassende tekortkomingen hebben. Als u slaapkwaliteit en daglicht belangrijk vindt, moet u de naar binnen gerichte, lagere kamers vermijden. Het eerste verblijf was in kamer 127, een op de binnenplaats gerichte Grand Premier Room op de eerste verdieping (het hoogste niveau van de kamer vóór de suites; het zou kunnen passen voor een junior suite). Het moet een van de slechtste kamers zijn geweest die ze hadden kunnen toewijzen en ik was naïef om het te accepteren. Het geluid van zowel de gang als de bar op de binnenplaats stroomt vrij de kamer in, waardoor een goede nachtrust wordt voorkomen. De lage plafonds en het gebrek aan daglicht gaven het een somber gevoel. Het tweede verblijf was in suite 315, een Deluxe Suite op de derde verdieping aan de straatkant (het laagste niveau onder de suites). Het werkte veel beter: perfect geluid - geïsoleerd, helderder en over het algemeen veel uitnodigender. Beide kamers waren even liefdevol ingericht en afgewerkt - er was geen gevoel dat de kamer "basic" was dan de suite. Fernando in de spa gaf een geweldige massage. Het was erg ontspannend en ik voelde dagen daarna de voordelen. Desondanks weet ik niet zeker of Hotel de Crillon de beste keuze is als de wellnessfaciliteiten belangrijk voor je zijn. De spa is een echte juwelendoos: blitse, mooi, maar erg klein. Het zwembad is klein - te smal voor twee personen om baantjes te trekken tegelijk en te klein om wat dan ook te doen er spelen al kinderen in. De fitnessruimte is beter. De selectie aan dranken voelt groter aan dan de selectie van apparatuur, maar alles is goed onderhouden en dankzij de Kinesis kun je zo ongeveer een volledige training improviseren. Het enige eten dat ik at was het ontbijt in Brasserie d'Aumont. Als ze je vertellen dat hun huisspecial een croissant met ham en kaas is, is het duidelijk dat ze niet creatief naar de sterren reiken, maar de kwaliteit van alles was erg hoog. Vooral het fruit: ik heb geen idee hoe ze in deze tijd van het jaar zulke heerlijke mango en aardbeien in handen krijgen. Ze bieden veel opties voor lactose / glutenaversies. Op de eerste reis had ik niet verwacht dat ze hun A - game - verblijf van twee nachten, first - timer in de derde goedkoopste kamercategorie zouden brengen. Ondanks deze vergevingsgezinde instelling, bleef de realiteit in Hotel de Crillon onaangenaam onder de reputatie. Dat de MD dit herkende en zonder aarzelen goedmaakte, spreekt boekdelen over hoe hard het Hotel de Crillon werkt om trouw te blijven aan zijn verheven reputatie. Het laat zien dat gasten toch in bekwame handen zijn, ook als het zo erg mis gaat.
Meer lezen
+1
De Rosewood-groep is een paar jaar geleden heropend en heeft dit beroemde monument gerestaureerd en geüpdatet tot een modern luxe hotel, maar met dezelfde traditionele accenten die je zou verwachten van deze steunpilaar van de Parijse scene. Met zijn beroemde locatie op Place Concorde, aankomend in het hotel, komt u binnen in een kleine (maar verbluffend mooie) kamer om in te checken. Elke medewerker staat aan een kleine privébalie en biedt u koffie of thee terwijl u de cheque afhandelt in formaliteiten. Daarna komt uw butler aan en begeleidt u naar uw kamer. Net als veel oudere hotels zijn er veel kamertypes en zelfs binnen dezelfde categorie kan de indeling van de kamer variëren (ik verbleef in twee verschillende "Grand Premier" -kamers. Beide waren van vergelijkbare grootte maar de lay-outs waren verschillend. (Eén had een grotere ingang en kastruimte, en de andere maakte die vergelijkbare ruimte tot een aparte kamer, waardoor de kamer eigenlijk meer op een suite leek.) De badkamers zijn luxueus, met Buly-voorzieningen en zowel een bad als een staande douche. De douche was geweldig, met grote waterdruk en een regendouchekop en een handbediende toverstaf. Nu, het bed, dit is gewoon, zonder twijfel, het beste beddengoed dat ik ooit heb meegemaakt. De matras, matras, dekbed en vooral de kussens zijn alles wat ik kan beschrijven. Het is zo speciaal. Het hotel verkoopt de beddengoedproducten (waarschuwing: niet goedkoop) en de kussens en het dekbed waren speciaal genoeg dat ik voor mijn huis had gekocht. De kamers zijn voorzien van de gebruikelijke accessoires: Nespresso, minibar (groot genoeg voor Franse kazen en andere snacks die u in Parijs ophaalt), veel verkooppunten, enz. Rosewood heeft de kamer met moderne technologie prachtig bijgewerkt. Service is fantastisch, zoals je zou verwachten. Bij het ontbijt in de brasserie wist onze ober na de eerste dag wat koffie en sap we op dag 2 wilden. Het ontbijtaanbod is erg leuk en wat je zou verwachten in een hotel van dit kaliber. Les Ambassadeurs, is een bekende bar in Parijs en zal u niet teleurstellen. Er is livemuziek en er is een mooie patio als het weer het toelaat. . . . . . heb ik het beddengoed genoemd? Als u een korte vergadering nodig heeft, heeft het hotel verschillende relatief privélocaties rond de lobby waar u een korte vergadering kunt houden. In het hele hotel staan comfortabele banken en stoelen. Helaas konden we de spa niet proberen, of de met sterren bekroonde locatie L'Ecrin. De check-out verliep soepel en het belpersoneel is erg behulpzaam als je een taxi moet zoeken of je Uber moet lokaliseren. Met betrekking tot het personeel vond ik al het personeel dat ik bij Le Crillon ben tegengekomen uiterst behulpzaam en vriendelijk. Zeer bescheiden en gastvrij. Ik heb niet altijd gevonden dat dit het geval was bij andere 5 - sterren hotels in Parijs. Niet veel anders toe te voegen. Als je het kunt betalen, is Le Crillon fantastisch en momenteel mijn favoriete hotel ter wereld!
Meer lezen
+1
Dit is een geweldig hotelpersoneel uitstekend en wat men verwacht van een Palace Hotel. Slechts een paar dingen die mijn korte verblijf een beetje teleurstellend maakten. Aangeboden wijnkaart was uitstekend, behalve dat wijn die ik wilde niet beschikbaar was, niet goed genoeg voor deze standaard. Ten tweede was de wijnkaart bevlekt en zag er erg moe uit van gebruik, denk ik. Bij het betalen van hoge prijzen verwacht men dat de kleine dingen perfect zijn, niet zo bij dit bezoek helaas.
Meer lezen
Ik voelde me genoodzaakt een Tripadvisor-account op te zetten na terugkomst van een weekendje weg in het Hotel de Crillon met mijn partner Lucy. Laat ik beginnen met te zeggen dat de service meer dan vijf sterren is. De aandacht voor detail in door personeel was echt opmerkelijk. Onze opgewaardeerde kamer was niet klaar bij aankomst (we konden we twee uur te vroeg toevoegen), dus het personeel leidde ons naar de hotellounge waar we gratis drankjes ontvingen terwijl we wachtten - een heel mooi gebaar. Er stond zelfs een gekoelde fles champagne op ons te wachten in de kamer. Het personeel, vooral degenen bij de hoofdingang, was ongelooflijk professioneel en stond klaar om met alles om te gaan - inclusief mijn misplaatste mobiele telefoon, die snel werd gevonden en teruggebracht door de beveiliging. Mijn korte beoordeling doet het hotel geen recht, maar ik kan gerust zeggen dat iemand die hier verblijft niet teleurgesteld zal zijn. Tom.
Meer lezen
Vorige
PRIJSKLASSE
995 US$ - 1.685 US$ (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
de crillon hotel, de crillon paris, hotel de crillon
LOCATIE
FrankrijkIle-de-FranceParijsSaint-Honoré / Triangle d'Or / Champs-Élysées / 8th Arr. - Élysée / Madeleine / Faubourg Saint-Honoré
AANTAL KAMERS
124
Betalingen van partners hebben invloed op de volgorde van de weergegeven prijzen, en voor uitgelichte of gesponsorde sorteringen kunnen de betalingen van partners ook invloed hebben op de volgorde van de vermelde accommodaties.
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding
Veelgestelde vragen over Hôtel de Crillon, A Rosewood Hotel
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Hôtel de Crillon, A Rosewood Hotel?
Attracties in de buurt zijn Musée de l'Orangerie (0,5 mijl), Paris by Tuktuk (0,06 mijl) en Hemingway Bar (0,5 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Hôtel de Crillon, A Rosewood Hotel?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit binnenzwembad, gratis wifi en restaurant.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij Hôtel de Crillon, A Rosewood Hotel?
Populaire kamervoorzieningen zijn minibar, airconditioning en flatscreen-tv.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Hôtel de Crillon, A Rosewood Hotel?
Gasten kunnen genieten van restaurant, lounge en ontbijt tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Hôtel de Crillon, A Rosewood Hotel?
Ja, betaald openbaar parkeren bij gelegenheid is beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Hôtel de Crillon, A Rosewood Hotel?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Sur Mesure par Thierry Marx, Le Baudelaire en Le Grand Restaurant Jean françois Piège.
Zijn er sportvoorzieningen bij Hôtel de Crillon, A Rosewood Hotel?
Ja, gasten hebben toegang tot binnenzwembad, fitnesscentrum en kleedkamers fitness/spa tijdens hun verblijf.
Heeft Hôtel de Crillon, A Rosewood Hotel een luchthavenshuttle?
Ja, Hôtel de Crillon, A Rosewood Hotel heeft een luchthavenshuttle voor gasten. We raden je aan om vooraf te bellen om de details te bevestigen.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij Hôtel de Crillon, A Rosewood Hotel?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Biedt Hôtel de Crillon, A Rosewood Hotel zakelijke services aan?
Ja, ze bieden zakencentrum, vergaderkamers en feestzaal.
Welke talen spreekt het personeel van Hôtel de Crillon, A Rosewood Hotel?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels, spaans, frans, russisch en arabisch.