Hotel Le Diana is ideaal voor een bezoek aan Carnac. Het is niet alleen betaalbaar, maar bovendien comfortabel en centraal gelegen. Geniet van een gezinsvriendelijke omgeving met een groot aantal voorzieningen die speciaal zijn ontworpen voor reizigers zoals jij.
De bezienswaardigheden in de buurt, zoals Alignements de Carnac (2,4 km) en Allee Couverte De Kerlescan (2,7 km), maken dat Hotel Le Diana de ideale accommodatie is voor bezoekers in Carnac.
Gastenkamers bevatten voorzieningen, zoals een minibar, en gasten kunnen gebruikmaken van gratis wifi bij het hotel.
Hotel Le Diana biedt roomservice aan, zodat je verblijf nog prettig wordt. De accommodatie biedt ook een zwembad en ontbijt. Als je met de auto naar Hotel Le Diana gaat, is gratis parkeren beschikbaar.
Als je in Carnac bent, kun je misschien naar een van de restaurants op loopafstand van Hotel Le Diana gaan, waaronder La Poêle à Crèpes (0,2 km), La Potiniere (0,2 km) en Cote Cuisine (0,9 km).
Er is meer dan genoeg te doen in de buurt: ontdek populaire parken zoals Parc Césarine.
Bij Hotel Le Diana staat jouw comfort voorop. Ze zien je graag in Carnac!
Het zit eigenlijk allemaal in de titel. Het belangrijkste negatieve punt is dat onze kamer (met terras met uitzicht op de zee) echt vrij klein was voor de prijs; ook de koelkast was een beetje een grap, beter in het genereren van warmte aan de buitenkant dan koud van binnen. Een ander minpunt is de extra toeslag voor parkeren, wat echt gemeen is, aangezien de kamer in het begin vrij duur is. Het personeel was aangenaam en het ontbijt was werkelijk uitstekend (extra in rekening gebracht).
Alles verliep soepel van boeking tot inchecken. Locatie absoluut mooi. Als de zon schijnt in Carnac, is het net zo mooi als waar ook ter wereld. Devon en Cornwall op steriods. fantastische G&T in de bar. Zal de volgende keer zeker hun fantastische barmaaltijden bekijken. Bedankt voor de aandacht in het restaurant en verjaardagstraktatie. Accommodatie en uitzicht fantastisch. Veel tijd doorgebracht in het verwarmde zwembad en de spa om ons volgende verblijf daar te organiseren. Britten die in Morbihan, Frankrijk wonen
We hadden een perfect verblijf in Hotel Le Diana, de kamer met zeezicht was gezellig en comfortabel. Bediening vriendelijk en goed en het restaurant met de wisselende menu's ook top! Ondanks de Covid tijd was alles zeer goed geregeld.
We konden in juli drie dagen in de Diana verblijven. Het hotel heeft een eigen SPA (waarvoor we moesten betalen omdat we via boeking hadden geboekt), een prachtige receptie en bar, evenals een gastronomisch restaurant. De bar is groot en heeft een breed scala aan drankjes, mocktails en ijsjes. De kamer waarin we verbleven was groot, met een balkon en een prachtig interieur. Het ontbijt kwam met verse cr pes, lekker brood, gerookte zalm, eieren en vers geperst sinaasappelsap (bestel een espresso als je niet van filterkoffie houdt). Het personeel is uiterst vriendelijk, vooral een van de serveersters in het restaurant was charmant en geestig. Er waren echter enkele dingen die ons niet overtuigden. We begrepen niet echt waarom we extra moesten betalen voor de SPA (Frans is mijn moedertaal, dus daar lag het niet aan). We kwamen "vroeg" om 15.00 uur aan. m. en mochten nog niet inchecken. Dat is oké, maar je zou een voucher voor de bar kunnen geven in plaats van een croissant aan te bieden (34 graden vraagt meer voor een verfrissend drankje). Het restaurant, de spa en het hotel zijn van elkaar gescheiden, dus je moet bij de juiste persoon boeken (die niet altijd in de buurt is). Sommige leden van het SPA-personeel zijn helemaal niet gastvrij en proberen de massages te verkopen in plaats van uit te leggen wat de opties zijn als hotelgast. En het ding dat ons het meest stoorde, was een probleem tijdens onze laatste nacht. Er was een grote groep jonge mensen voor het hotel die een soort bijeenkomst had. Ze waren dronken en er werd gevochten. De politie moest komen en we waren getuige van zes politieagenten die een jonge man probeerden te dwingen. Zijn vriendin hield niet op met schreeuwen. Het duurde lang voordat alles opklaarde. Dit is duidelijk niet de schuld van het hotel. De volgende dag deed iedereen echter alsof het niet was gebeurd. Er werd ons gevraagd of we goed hadden geslapen, maar toen we uitlegden dat het een zware nacht was. . . het personeel vroeg gewoon of er een probleem was met het comfort van onze kamer. Het was een vreemde situatie en we voelden ons een beetje onbegrepen.…
We brachten er een nacht door: niet goedkoop voor Carnac, maar betaalbaar voor een 4-sterren; grote kamer, maar ingericht voor de generatie van mijn moeder; de ironie is nog meer dat voor een Hotel Spa de douche was. . . . verkoudheid. . . . bij de receptie om hulp gevraagd, was het antwoord: we kunnen niets doen, de kachel moet worden vervangen. . . verder: prachtig uitzicht op de zee en perfect gelegen! Tijd om het naar echte internationale normen te brengen. . . .
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding