Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.
Renaissance Bordeaux Hotel
16 Rue De Gironde, 33000, Bordeaux Frankrijk
Volledige weergave
Alle foto's weergeven(414)414
Kamer en suite (53)
Video's (1)
Wat is Travellers' Choice?
Tripadvisor reikt een Travellers' Choice Award uit aan accommodaties, attracties en restaurants die consistent geweldige reizigersbeoordelingen ontvangen en tot de beste 10% van gelegenheden op Tripadvisor behoren.
Prijzen bekijken voor jouw reisdata
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergevenHeb je dit hotel al geboekt?
Vertel het ons zodat we je kunnen helpen bij het plannen.
Gem. € 145 per nacht, 8/11 - 9/11
€ 215
per nacht
€ 180
per nacht
€ 144
per nacht
nov
dec
8 nov
Vandaag
10 nov
12 nov
14 nov
16 nov
18 nov
20 nov
22 nov
24 nov
26 nov
28 nov
30 nov
2 dec
4 dec
6 dec
8 dec
Weerspiegelt de huidige gemiddelde tarieven per nacht van onze partners en zijn mogelijk exclusief geschatte belastingen of toeslagen. De prijs bij het afrekenen kan verschillen.
Goedkoper
Gemiddeld
Duurder
Over
4,0
Nr. 65 van de 186 hotels in BordeauxLocatie
Kamers
Prijs/kwaliteit
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Tripadvisor reikt een Travellers' Choice Award uit aan accommodaties, attracties en restaurants die consistent geweldige reizigersbeoordelingen ontvangen en tot de beste 10% van gelegenheden op Tripadvisor behoren.
Stel bewerkingen voor zodat we onze weergave kunnen verbeteren.Deze vermelding verbeteren
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
Sterrenwaarderingen zijn bedoeld om een algemene indicatie te geven van de kenmerken, voorzieningen en services. Deze gelegenheid is gewaardeerd door Giata.
STIJL HOTEL
Uitzicht op stad
Romantisch
Gesproken talen
Engels, Frans
Voorzieningen van accommodatie
Betaald openbaar parkeren in de buurt
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Fitnesscentrum / sportruimte
Zwembad
Bar/lounge
Fietsverhuur
Avondentertainment
Kinderzwembad
Parkeren aan de straat
Wifi
Dakzwembad
Zwembad met uitzicht
Verwarmd zwembad
Koffiezaak
Restaurant
Ontbijt beschikbaar
Ontbijtbuffet
Ontbijt in de kamer
Kindvriendelijk buffet
Kindermaaltijden
Eetgelegenheid buiten
Wijn/champagne
Zwembadbar
Dakterras met bar
Patio
Kinderstoelen beschikbaar
Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk)
Taxiservice
Zakencentrum met internettoegang
Conferentiefaciliteiten
Feestzaal
Vergaderruimtes
Dakterras
24 uur per dag beveiliging
Opslag van bagage
Rookvrij hotel
Buitenmeubelen
Zonneterras
Lig-/strandstoelen
EHBO-koffer
24 uur per dag inchecken
24 uursreceptie
Voorzieningen van de kamer
Verduisterende gordijnen
Geluidsdichte kamers
Airconditioning
Schoonmaakservice
Geschakelde kamers beschikbaar
Koffie-/theezetapparaat
Kabel-/satelliet-tv
Bad/douche
Roomservice
Veilig
Telefoon
Kledingkast
Strijkijzer
Eigen badkamers
Wekservice/wekker
Flatscreen-tv
Gratis toiletartikelen
Haardroger
Kamertypes
Uitzicht op stad
Rookvrije kamers
Suites
Gezinskamers
Locatie
Routebeschrijving
Geschikt voor wandelaars
Accommodaties krijgen een cijfer op een schaal van 0-100. Hoe hoger het cijfer, hoe eenvoudiger het is voor reizigers om restaurants en bezienswaardigheden op loopafstand te vinden.
Cijfer: 81 van 100
81
Bordeaux Airport
13.4 km•
Alle vluchten bekijken
Huurauto's
41 restaurants
binnen 0,5 kilometer
12 attracties
binnen 0,5 kilometer
167beoordelingen3vragen en antwoorden1kamertip
BeoordelingenWe voeren controles uit op beoordelingen.De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingenVoordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat mogelijk in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, wordt de beoordeling niet gepubliceerd. Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de beoordelaar gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken. Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet. Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.
We voeren controles uit op beoordelingen.
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat mogelijk in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de beoordelaar gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.
Waardering van reizigers
- 87
- 34
- 20
- 15
- 11
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
Geselecteerde filters
- Filteren
- Nederlands
+1
Voor de 5e keer gegeten in het restaurant Gina. De brunch op zaterdag en zondag is uitstekend, een fraai rooftop restaurant met een prachtig uitzicht over de havens, de oude onderzeebootbunker en de stad. De keus aan gerechten is zeer uitgebreid en een uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Zeer vriendelijk en klantgericht personeel Een zaak om aan te bevelen.
Meer lezen
Datum van verblijf: juli 2024Reistype: Bezocht met vrienden
Prijs/kwaliteit
Locatie
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
+1
Wij hadden dit fijne hotel gekozen op onze terugweg van Spanje voor een tussenstop.
Het hotel is echt de max, de ingang alleen al, zo origineel.
Wij hadden ook een ruime luxueuze kamer geboekt op de zevende verdieping met zicht op de dokken en de Garonne.
Het hotel ligt in een van de meest trendy buurten van Bordeaux, Bacalan.
Je hebt er de Cité du vin en Les Halles de Bacalan die beiden veel volk aantrekken.
Er is ook een uitstekend Italiaans Restaurant Gina op de hoogste verdieping met vrij groot zonneterras waar we ook van genoten hebben en uitstekend is.
Op de bovenverdieping ook een zwembad, met prachtig zicht op de omgeving, waar we die zaterdagavond nog tot 22 h gebruik van maakten, gezien we toch ruim 7 uur gereden hadden.
Dit was waarschijnlijk de beste tussenstop die ik ooit gedaan heb met de wagen.
Geweldig hotel met geweldig restaurant in een geweldige buurt bij geweldig weer.
Deze tussenstop dwingt ons hem te herhalen of om Bordeaux als city trip aan te doen.
Het hotel is echt de max, de ingang alleen al, zo origineel.
Wij hadden ook een ruime luxueuze kamer geboekt op de zevende verdieping met zicht op de dokken en de Garonne.
Het hotel ligt in een van de meest trendy buurten van Bordeaux, Bacalan.
Je hebt er de Cité du vin en Les Halles de Bacalan die beiden veel volk aantrekken.
Er is ook een uitstekend Italiaans Restaurant Gina op de hoogste verdieping met vrij groot zonneterras waar we ook van genoten hebben en uitstekend is.
Op de bovenverdieping ook een zwembad, met prachtig zicht op de omgeving, waar we die zaterdagavond nog tot 22 h gebruik van maakten, gezien we toch ruim 7 uur gereden hadden.
Dit was waarschijnlijk de beste tussenstop die ik ooit gedaan heb met de wagen.
Geweldig hotel met geweldig restaurant in een geweldige buurt bij geweldig weer.
Deze tussenstop dwingt ons hem te herhalen of om Bordeaux als city trip aan te doen.
Meer lezen
Datum van verblijf: april 2024Reistype: Bezocht met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van Gabriel PAYET, Owner bij Renaissance Bordeaux Hotel
Gereageerd op 22 jun 2024
Dear lucissilvae, Thank you so much for your fantastic review! We are thrilled to hear that you chose our hotel for your stopover and that you enjoyed your stay with us. We’re delighted that you found our entrance unique and appreciated the comfort of our room with our panoramic view. Bacalan is indeed one of Bordeaux's trendiest neighborhoods, and we’re glad you had the chance to explore it, including the Cité du Vin and Les Halles de Bacalan. It’s wonderful to hear that you enjoyed dining at our Italian Restaurant Gina and relaxing on the sun terrace. We're also pleased that you made good use of the swimming pool on the top floor, especially after your long drive. Your kind words about our hotel, restaurant, and neighborhood truly mean a lot to us. We look forward to welcoming you back for another visit, whether it's for another stopover or a full city trip to Bordeaux. Kind regards, Gabriel PAYET Guest Experience Supervisor
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
We verbleven 2 nachten in dit leuk hotel.
Bij aankomst werd ons een kamer aangeboden in meerprijs op de bovenste verdieping. We gingen hier op in.
Eens op de kamer was er een zeer doordringende geur, we melden dit en kregen een nieuwe kamer. Prima in orde.
Het hotel is wat ons betreft wat verwarrend.
Het is niet duidelijk waar je overal moet zijn. De eerste dag was het ontzettend druk bij het ontbijt, toch besloot men om 9u30 al een koffie machine te poetsen( ontbijt kan je aankomen tot 10u) en moesten we allemaal aan 1 machine in de rij staan wachten, het was een beetje een rommeltje aan het buffet. Ook de 2 de dag besloot men hetzelfde en om 9u 50 verdween de confituur en vervolgens nog andere producten. Oké, men was om 9u45 komen zeggen dat je nog 15 min kon ontbijten.
Een echt welkom gevoel geeft dit niet. Zeg dan dat je kan ontbijten tot 9u30
Fitness bevat zeker voldoende toestellen alsook het zwembad is een leuke plus na een dagje stappen in Bordeaux.
Bij aankomst werd ons een kamer aangeboden in meerprijs op de bovenste verdieping. We gingen hier op in.
Eens op de kamer was er een zeer doordringende geur, we melden dit en kregen een nieuwe kamer. Prima in orde.
Het hotel is wat ons betreft wat verwarrend.
Het is niet duidelijk waar je overal moet zijn. De eerste dag was het ontzettend druk bij het ontbijt, toch besloot men om 9u30 al een koffie machine te poetsen( ontbijt kan je aankomen tot 10u) en moesten we allemaal aan 1 machine in de rij staan wachten, het was een beetje een rommeltje aan het buffet. Ook de 2 de dag besloot men hetzelfde en om 9u 50 verdween de confituur en vervolgens nog andere producten. Oké, men was om 9u45 komen zeggen dat je nog 15 min kon ontbijten.
Een echt welkom gevoel geeft dit niet. Zeg dan dat je kan ontbijten tot 9u30
Fitness bevat zeker voldoende toestellen alsook het zwembad is een leuke plus na een dagje stappen in Bordeaux.
Meer lezen
Datum van verblijf: september 2022Reistype: Bezocht met familie
Kamertip: Handige parking vlak aan het hotel, prijs ervoor is echt oké
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van Antoine Peyrou, Guest Services / Front Office bij Renaissance Bordeaux Hotel
Gereageerd op 3 sep 2022
Dear Bart B, Thank you for taking the time to share your review on Tripadvisor. I felt truly sorry to read that your stay with us was not up to your expectations, as everything we do is aimed at providing our guests with and excellent hotel experience. I immediatly shared your feedback with our F&B Manager who would also like to join me in offering her deepest apologies for your experience at breakfast, and assure you she will follow up accordingly with her team. Our restaurant on our rooftop is indeed open until 10am for breakfast, so our Associates inform and remind guests few minutes before the closing hour to give them time to enjoy the buffet. I am truly sorry if you felt that you were rushed to do so, and please be sure that this was not our intention at all. However, I am delighted that you enjoyed our indoor pool on our rooftop with its unique view on our beautiful city. Please do not hesitate to email me directy on your next visit, I will be pleased to take personally care of your stay with us. Kind regards, Antoine P. Front Office Manager
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit hun oorspronkelijke taal. Machinevertalingen weergeven?
De Renaissance Bordeaux
Pros:
- gastvrij en behulpzaam personeel dat vloeiend Engels spreekt en zeer behulpzaam
- fatsoenlijke kamers
Nadelen:
- in de buurt van bars; kan leuk zijn om uit te glippen voor een lekker drankje, maar ik, met veel gasten, merkte en werden gehinderd door hun lawaai 's avonds laat
- hoewel dicht bij de tram, zijn ze verborgen tussen gebouwen en kunnen moeilijk te vinden zijn
- eten werd geraakt of gemist. Sommige voedingsmiddelen, zoals de aardbeien confiture voor brood, was goddelijk terwijl andere, zoals natte roereieren (re - geserveerd tijdens de lunch) met nogal oud brood en kaas liet te wensen over
- hoewel de kamers waren heel aantrekkelijk ingericht, zoals de foto's aangeven de plafonds waren kaal cement. Het doet nogal wat afbreuk aan het decor; een beetje gips en verf zou een ENORM verschil zijn. Het ziet er half af
- de begane grond lay-out is ontworpen voor een conferentie - een ingang leidt u naar de lobby, terwijl de andere ingang leidt u naar de liften. Daartussen is een bar, conferentieruimtes en alleen toiletten op de begane grond. Als je in de gang komt, moet je met je bagage door de drukke bar naar de lobby gaan om in te checken en dan terug naar de liften gaan om naar je kamer te gaan. Ik denk dat een beetje betere planning hier ver zou zijn gekomen.
Pros:
- gastvrij en behulpzaam personeel dat vloeiend Engels spreekt en zeer behulpzaam
- fatsoenlijke kamers
Nadelen:
- in de buurt van bars; kan leuk zijn om uit te glippen voor een lekker drankje, maar ik, met veel gasten, merkte en werden gehinderd door hun lawaai 's avonds laat
- hoewel dicht bij de tram, zijn ze verborgen tussen gebouwen en kunnen moeilijk te vinden zijn
- eten werd geraakt of gemist. Sommige voedingsmiddelen, zoals de aardbeien confiture voor brood, was goddelijk terwijl andere, zoals natte roereieren (re - geserveerd tijdens de lunch) met nogal oud brood en kaas liet te wensen over
- hoewel de kamers waren heel aantrekkelijk ingericht, zoals de foto's aangeven de plafonds waren kaal cement. Het doet nogal wat afbreuk aan het decor; een beetje gips en verf zou een ENORM verschil zijn. Het ziet er half af
- de begane grond lay-out is ontworpen voor een conferentie - een ingang leidt u naar de lobby, terwijl de andere ingang leidt u naar de liften. Daartussen is een bar, conferentieruimtes en alleen toiletten op de begane grond. Als je in de gang komt, moet je met je bagage door de drukke bar naar de lobby gaan om in te checken en dan terug naar de liften gaan om naar je kamer te gaan. Ik denk dat een beetje betere planning hier ver zou zijn gekomen.
Meer lezen
Automatisch vertaald
Datum van verblijf: oktober 2024Reistype: Bezocht voor zaken
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Kamertip: Be prepared for a bit of a confusing walk with luggage to find the hotel; best to use Google maps...
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Weet niet waar te beginnen met dit hotel!
Pluspunten: zeer comfortabel bed, kamer en badkamer zeer goed (behalve aparte toilet heeft geen wastafel).
Schoon en goed uitgerust met een antislip douche.
Uiterst stijlvolle moderne gemeenschappelijke ruimtes, ontworpen om prachtig in zijn setting te passen.
Uitstekend zwembad met prachtig uitzicht. Hoewel een extra 5 euro in rekening gebracht voor een badjas die je nodig hebt als de kleedkamer is ook de douche en is volledig nat!!
Aangenaam restaurant en bar op het dak.
Slechts een paar minuten lopen van de tram.
Nadelen: bij het inchecken werd verteld dat er geen hogere kamers beschikbaar waren (we kregen een kamer op 2e verdieping) -
We kwamen snel Unpacked de kamer binnen en lunchten in het restaurant op de bovenste verdieping. Het eten was goed en de drankenkaart was gevarieerd. Het is jammer dat sommige van het bedienend personeel slecht gekleed waren / bevlekte broek etc. Ze waren erg vriendelijk, maar, net als de receptionisten, ze leken te missen management.
We kwamen terug naar de kamer en hoorden ergens boven het doorspoelen van een toilet snel gevolgd door een gruwelijke geur van de rioolbuizen het werd erger! We belden de receptie en ze kwamen snel met een gasmonitor. Ze hadden dit probleem duidelijk al eerder gehad in kamer 224. Ze vroegen of we wilden veranderen (natuurlijk deden we dat), maar zoals ze eerder hadden gezegd het hotel was helemaal vol vroeg ik hoe dit mogelijk was? ! We kregen de kamer direct boven de onze!
Om te ontbijten op 17 euro moesten we akkoord gaan om het te hebben voor de drie dagen dat we verbleven of betalen 22 euro! Ik vroeg of er ergens in de buurt was waar we konden ontbijten en ik kreeg te horen dat er absoluut nergens was. We ontdekten toen dat direct naast het hotel zijn de Halles de Bacalan een enorme foodhal met een uitstekende bakkers, brunch etc en tafels in en uit. Om een totale leugen te horen was uiterst beledigend en niet te verwachten van een hotel receptioniste!
We hadden ontbijt dat niet geweldig was vooral de gerookte zalm die erg benig was Ik stopte met eten na het derde grote bot. De kwaliteit van alle voedingsmiddelen was minimaal en het voelde alsof dit een geldbesparende oefening was die fout ging.
De roereieren waren ook vreemd. Als je een omelet wilde was het 12 euro extra!
Toen ik naar beneden ging om het ontbijt voor de volgende twee dagen te annuleren werd me gevraagd of ik ‘herinnerde’ dat ik ‘een contract’ had getekend om te ontbijten en ze konden het niet veranderen! Ik herinnerde ze eraan dat ik in het contract niet zag dat ze moesten ompakken en van kamer moesten wisselen, maar dat gebeurde ook. Ze stemden ermee in om het te veranderen. Kan niet begrijpen waarom het hotel zou zo onbeleefd en onprofessioneel personeel in dienst. Dit zou echt een geweldig hotel kunnen zijn!
Guillaume adviseerde een restaurant toen we het hadden over plaatsen om te eten in Bordeaux hij noemde de Mirabelle in Chartrons Ik merkte het op en zei dat ik zou kijken naar het menu . Hij zei dat hij het voor ons kon reserveren. Ik bedankte hem en zei dat ik het zou reserveren als we besloten om te gaan. Hij zei nogmaals dat ik hem kon vragen om het te reserveren! Toen ik zei dat het niet nodig was leek hij behoorlijk geïrriteerd!
Personeel moet weten wanneer ze zich terugtrekken!
Schoonmaakpersoneel vulde geen koffie of creamer aan en er is absoluut nergens in het hotel waar je 's avonds koffie kunt krijgen - dit heb ik in een hotel nooit geweten. Ik heb het gevoel dat ze een viersterrenhotel spelen en hoewel ze veel goed doen zijn ze er nog niet met personeelstraining of faciliteiten. Vandaag stonden er drie medewerkers achter de coffeeshopbalie alle drie op hun telefoon. Waarom zetten ze er ’s avonds geen?
Chloe checkte ons uit en was de eerste echte professional die we spraken! We legden uit welke problemen we hadden en ze leek te luisteren. Elk ander hotel zou het ontbijt als een gebaar hebben genomen - we kregen een ‘gratis’ koffie aangeboden die we weigerden! Dus niet op de Marriot manier die we gewend zijn.
Ik hoop dat op een dag de sfeer en service in dit hotel zijn indrukwekkende en originele ontwerp waarmaakt en dat de opleiding van het personeel wordt verbeterd.
Misschien kan de Eigenaar toestaan dat het management om hun klanten te dienen op de juiste wijze - kreeg het gevoel dat op dit moment de enige prioriteit in dit hotel is de winst.
Pluspunten: zeer comfortabel bed, kamer en badkamer zeer goed (behalve aparte toilet heeft geen wastafel).
Schoon en goed uitgerust met een antislip douche.
Uiterst stijlvolle moderne gemeenschappelijke ruimtes, ontworpen om prachtig in zijn setting te passen.
Uitstekend zwembad met prachtig uitzicht. Hoewel een extra 5 euro in rekening gebracht voor een badjas die je nodig hebt als de kleedkamer is ook de douche en is volledig nat!!
Aangenaam restaurant en bar op het dak.
Slechts een paar minuten lopen van de tram.
Nadelen: bij het inchecken werd verteld dat er geen hogere kamers beschikbaar waren (we kregen een kamer op 2e verdieping) -
We kwamen snel Unpacked de kamer binnen en lunchten in het restaurant op de bovenste verdieping. Het eten was goed en de drankenkaart was gevarieerd. Het is jammer dat sommige van het bedienend personeel slecht gekleed waren / bevlekte broek etc. Ze waren erg vriendelijk, maar, net als de receptionisten, ze leken te missen management.
We kwamen terug naar de kamer en hoorden ergens boven het doorspoelen van een toilet snel gevolgd door een gruwelijke geur van de rioolbuizen het werd erger! We belden de receptie en ze kwamen snel met een gasmonitor. Ze hadden dit probleem duidelijk al eerder gehad in kamer 224. Ze vroegen of we wilden veranderen (natuurlijk deden we dat), maar zoals ze eerder hadden gezegd het hotel was helemaal vol vroeg ik hoe dit mogelijk was? ! We kregen de kamer direct boven de onze!
Om te ontbijten op 17 euro moesten we akkoord gaan om het te hebben voor de drie dagen dat we verbleven of betalen 22 euro! Ik vroeg of er ergens in de buurt was waar we konden ontbijten en ik kreeg te horen dat er absoluut nergens was. We ontdekten toen dat direct naast het hotel zijn de Halles de Bacalan een enorme foodhal met een uitstekende bakkers, brunch etc en tafels in en uit. Om een totale leugen te horen was uiterst beledigend en niet te verwachten van een hotel receptioniste!
We hadden ontbijt dat niet geweldig was vooral de gerookte zalm die erg benig was Ik stopte met eten na het derde grote bot. De kwaliteit van alle voedingsmiddelen was minimaal en het voelde alsof dit een geldbesparende oefening was die fout ging.
De roereieren waren ook vreemd. Als je een omelet wilde was het 12 euro extra!
Toen ik naar beneden ging om het ontbijt voor de volgende twee dagen te annuleren werd me gevraagd of ik ‘herinnerde’ dat ik ‘een contract’ had getekend om te ontbijten en ze konden het niet veranderen! Ik herinnerde ze eraan dat ik in het contract niet zag dat ze moesten ompakken en van kamer moesten wisselen, maar dat gebeurde ook. Ze stemden ermee in om het te veranderen. Kan niet begrijpen waarom het hotel zou zo onbeleefd en onprofessioneel personeel in dienst. Dit zou echt een geweldig hotel kunnen zijn!
Guillaume adviseerde een restaurant toen we het hadden over plaatsen om te eten in Bordeaux hij noemde de Mirabelle in Chartrons Ik merkte het op en zei dat ik zou kijken naar het menu . Hij zei dat hij het voor ons kon reserveren. Ik bedankte hem en zei dat ik het zou reserveren als we besloten om te gaan. Hij zei nogmaals dat ik hem kon vragen om het te reserveren! Toen ik zei dat het niet nodig was leek hij behoorlijk geïrriteerd!
Personeel moet weten wanneer ze zich terugtrekken!
Schoonmaakpersoneel vulde geen koffie of creamer aan en er is absoluut nergens in het hotel waar je 's avonds koffie kunt krijgen - dit heb ik in een hotel nooit geweten. Ik heb het gevoel dat ze een viersterrenhotel spelen en hoewel ze veel goed doen zijn ze er nog niet met personeelstraining of faciliteiten. Vandaag stonden er drie medewerkers achter de coffeeshopbalie alle drie op hun telefoon. Waarom zetten ze er ’s avonds geen?
Chloe checkte ons uit en was de eerste echte professional die we spraken! We legden uit welke problemen we hadden en ze leek te luisteren. Elk ander hotel zou het ontbijt als een gebaar hebben genomen - we kregen een ‘gratis’ koffie aangeboden die we weigerden! Dus niet op de Marriot manier die we gewend zijn.
Ik hoop dat op een dag de sfeer en service in dit hotel zijn indrukwekkende en originele ontwerp waarmaakt en dat de opleiding van het personeel wordt verbeterd.
Misschien kan de Eigenaar toestaan dat het management om hun klanten te dienen op de juiste wijze - kreeg het gevoel dat op dit moment de enige prioriteit in dit hotel is de winst.
Meer lezen
Automatisch vertaald
Datum van verblijf: september 2024Reistype: Bezocht met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
We were there in November and didn't need q reservation for drinks in the rooftop bar.
Il me semble qu’il n’a plus pas de parking dédié mais qu’il y a un parking public pas loin.
PRIJSKLASSE
€ 146 - € 187 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
FrankrijkNouvelle-AquitaineGirondeBordeaux
AANTAL KAMERS
149
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermeldingRENAISSANCE BORDEAUX HOTEL (Bordeaux, Frankrijk) - foto's, reviews en prijsvergelijking - Tripadvisor
Veelgestelde vragen over Renaissance Bordeaux Hotel
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Renaissance Bordeaux Hotel?
Attracties in de buurt zijn Sensas Bordeaux (0,4 mijl), Virtual Room Bordeaux (0,02 mijl) en Les Halles de Bacalan (0,2 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Renaissance Bordeaux Hotel?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit dakterras met bar, gratis wifi en zwembad.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij Renaissance Bordeaux Hotel?
Populaire kamervoorzieningen zijn airconditioning, flatscreen-tv en verduisterende gordijnen.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Renaissance Bordeaux Hotel?
Gasten kunnen genieten van dakterras met bar, restaurant en lounge tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Renaissance Bordeaux Hotel?
Ja, betaald openbaar parkeren in de buurt en parkeren aan de straat zijn beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Renaissance Bordeaux Hotel?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Le Jardin Pêcheur, Café Maritime en Le Bar de la Marine.
Zijn er sportvoorzieningen bij Renaissance Bordeaux Hotel?
Ja, gasten hebben toegang tot zwembad en fitnesscentrum tijdens hun verblijf.
Zijn huisdieren toegestaan in Renaissance Bordeaux Hotel?
Ja, huisdieren zijn meestal toegestaan, maar het is beter om vooraf te bellen ter bevestiging.
Biedt Renaissance Bordeaux Hotel zakelijke services aan?
Ja, ze bieden zakencentrum, vergaderkamers en feestzaal.
Welke talen spreekt het personeel van Renaissance Bordeaux Hotel?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels en frans.
Zijn er historische locaties in de buurt van Renaissance Bordeaux Hotel?
Veel reizigers bezoeken Port de la Lune (2,0 mijl), Palais de Justice (3,9 mijl) en Halle des Chartrons (2,1 mijl).
Is dat nog niet genoeg?