Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
TripAdvisor
Glasgow

Malmaison Glasgow

278 West George Street, Glasgow G2 4LL Schotland
Hotelwebsite bezoeken
Laagste prijzen voor je verblijf
Leg de laagste prijs van deze websites vast
TripAdvisor111 US$
Trip.com
Booking.com123 US$
Orbitz.com111 US$
Expedia.com111 US$
Hotels.com111 US$
* De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de gemiddelde prijs per nacht weer, inclusief belastingen en toeslagen die vaststaan, bekend zijn bij onze partners en betaald moeten worden op het moment van boeken. Bekijk de websites van onze partners voor de volledige voorwaarden.
Reiziger (389)
Kamer en suite (131)
Video's (1)
Certificaat van uitmuntendheid

Over

Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Certificaat van uitmuntendheid
Voorzieningen van accommodatie
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Bar/lounge
Autohuur
Zakencentrum met internettoegang
Conferentiefaciliteiten
Opslag van bagage
Conciërge
24 uursreceptie
Gratis internet
Wifi
Internet
Restaurant
Ontbijtbuffet
Ontbijt in de kamer
Gratis oploskoffie
Taxiservice
Feestzaal
Vergaderruimtes
Fax/kopieerapparaat
Wisselkantoor
Krant
Rookvrij hotel
Stomerij
Wasservice
Strijkservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Rookvrije kamers
Suites
Bureau
Schoonmaakservice
Roomservice
Veilig
Flatscreen-tv
Haardroger
Telefoon
Strijkijzer
Meer weergeven
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Boetiekhotel
Charmant
Gesproken talen
Engels, Frans, Hindi, Italiaans en nog 2
Hotellinks
Hotelwebsite bezoeken
Speciale Aanbieding:Pakketaanbieding
Hoteldeals
1.824beoordelingen14vragen en antwoorden1kamertip
Waardering van reizigers
  • 744
  • 550
  • 315
  • 158
  • 59
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer talen
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Bij aankomst vernamen we dat we een upgrade van onze kamer naar een suite kregen. Zeer mooie ruimtes, uitgebreide minibar, water (plat en bruis gratis aanwezig), koffie, thee, modemagazines. Alles netjes verzorgd. Ruime badkamer met bad en douche. Heel vriendelijke onthaalmedewerkers die je graag te woord staan. Op 5 minuten wandelen van betaalparking (bergop in heengaan)
Meer lezen
Antwoord van GlasgowMal, Front Office Manager bij Malmaison Glasgow
Gereageerd 1 week geleden
Dear Bianca P, Thank you for taking the time to review our hotel. We are delighted you enjoyed your visit & hope to welcome you again soon. Best Regards, Chris
Meer lezen
Het hotel is leuk ingericht, maar de kamers zijn wat aan de kleine kant. Het is verstandig in het weekend een kamer te vragen NIET aan de straatzijde. Er wordt dan regelmatig een soort niet legale straatrace gehouden die meer dan drie uur aanhoud. De uitlaten van de gebruikte auto's zijn ook niet echt volgens voorschrift. Aan de zij of achterkant heb je er geen last van. Restaurant is prima. Bij het ontbijt kan van een kleine kaart worden besteld, dus alles lekker vers gemaakt. Bar is gezellig en serveert heerlijke cocktails.
Meer lezen
Antwoord van GlasgowMal, General Manager bij Malmaison Glasgow
Gereageerd op 4 mei 2016
Dear EdithSmit, Thank you for taking the time to provide feedback on your recent stay. I am sorry that you were effected by external noise during your stay, I’m glad that you enjoyed breakfast and the restaurant. I hope to have the chance to welcome you back to Malmaison Glasgow soon. Kind regards, Graham
Meer lezen
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Ik verbleef hier voor een paar nachten voor een werkreis naar Glasgow en was echt tevreden met de meeste aspecten van het verblijf. De kamers waren ruim en schoon en de check-in was supergemakkelijk en ze gaven veel advies over waar te gaan in Glasgow. Het enige minpunt is de ontbijtservice waar ze duidelijk onderbezet zijn wanneer het druk is omdat het in de gebrekkige richting van het personeel overkwam en ook het feit dat ze op hun benen liepen! Ze legden niet uit hoe het werkte en zetten je gewoon neer. . . Het duurde meer dan 30 minuten voordat de koffie arriveerde! Ik zag ook een paar mensen die klagen bij de receptie, dus het is duidelijk een probleem. Dat terzijde is het een redelijk goed hotel voor een kort verblijf in Glasgow!
Meer lezen
+1
Ik ben vrij gedeeltelijk in een kleine afternoon tea dus was blij een voucher te krijgen voor een gin cocktail afternoon tea. De gin-cocktail kwam in een mooie theepot. . . heel eigenzinnig. De chef-kok deed goed uitzoeken aparte vegetarische en niet-vegetarische gerechten. . . die allemaal mooi waren. De woestijnen waren om voor te sterven. Fijn personeel dat met gasten praatte en iedereen zich thuis liet voelen.
Meer lezen
Na 10 dagen in Schotland was dit zonder twijfel onze slechtste hotelervaring. We kwamen in een goed humeur naar een minder dan vriendelijke receptie. Geen van de medewerkers leek bijzonder blij daar te zijn. We waren in kamers 111, 116 en 117 een lange trap op. Helaas waren we in het oude gedeelte van het hotel en er was geen lift. De receptie vroeg of we hulp wilden met onze bagage en ik zei enthousiast ja omdat we internationaal reisden en allemaal grote tassen hadden. Na ongeveer 10 minuten wachten zonder aanwijzing dat de receptie zou helpen (er was een rij mensen die incheckten), sjokten we zelf de trap op. We hebben de drie kamers uitgecheckt omdat we een deluxe kamer en twee standaardkamers hadden geboekt. Er was geen duidelijk verschil in een van de kamers. We gingen terug naar de receptie en kregen te horen dat kamer 111 de deluxe kamer was, hoewel het dezelfde kamer was, hetzelfde bed en precies hetzelfde was ingericht, inclusief twee (kleine) flessen water, twee appels en koffie (??). Absoluut de upgrade van 50 GBP niet waard! De kamer bleek ook een beetje saai te zijn, omdat het bed op de halmuur naast de deur staat en je alle mensen kunt horen komen en gaan. Hoewel het geluid buiten het raam bijna net zo hard was als het geluid in de hal. Maar dat is allemaal een kleinigheid vergeleken met de PARKING-situatie. Er is geen valetparking of parkeerplaats op het terrein. We kregen het advies om naar een garage te rijden die ongeveer is. 5 blokken verderop en kregen te horen dat we het niet konden missen. Ik had niet gedacht om een kaart te vragen, omdat het klonk alsof we het niet zouden missen. Nou, we misten het drie keer en moesten rond eenrichtingsstraten cirkelen totdat we het eindelijk hadden gevonden. De receptie vertelde ons dat ze om 6 uur opengingen. m. Toen we de volgende ochtend om 5: 55 uur uitcheckten. m. in een haast om naar het vliegveld te komen, ontdekten we dat het eigenlijk om 6.30 uur opent. m. ! ! We stuurden twee koppels vooruit in een Uber in de hoop dat ze hun vluchten zouden maken terwijl we wachtten tot de garage openging. We zijn er allemaal in geslaagd om onze vluchten te maken, maar het was geen geweldige ervaring en niemand bij de receptie leek het minst bezorgd over de onjuiste informatie. Het hotel zelf ziet er geweldig uit op foto's. In werkelijkheid is het een beetje gedateerd en meer zoals die Paramount dan de Royalton (NYC-referentie). Het bed was comfortabel (ondanks het lawaai) en de badkamer is bijgewerkt met een verwarmd handdoekenrek. Het is ERG donker en zoals andere recensenten hebben opgemerkt, zou betere verlichting worden gewaardeerd. De badjassen waren heerlijk.
Meer lezen
PRIJSKLASSE
99 US$ - 224 US$ (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
malmaison hotel glasgow, hotel malmaison
LOCATIE
Verenigd KoninkrijkSchotlandGlasgow
AANTAL KAMERS
72
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding