Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Opslaan
Delen
Reiziger (14)
Kamer en suite (119)
Dineren (18)
Overzicht
  • Uitstekend38%
  • Heel goed43%
  • Gemiddeld14%
  • Matig3%
  • Vreselijk2%
  • 28 nov. 2016
    “2 Dagen verblijf voor een concert in 02 academy”
  • 2 jun. 2014
    “Prima gelegen, nieuw hotel, goede prijs/kwaliteit verhouding”
1 Austin Street, Londen E2 7NB Engeland Kaart bekijken
Naam/adres in plaatselijke taal
VOORZIENINGEN
Gratis wifi
Inclusief ontbijt
Airconditioning
Niet-roken hotel
Rolstoeltoegang
Schoonmaakservice
Gratis parkeren
3 sterrenaccommodatie
Beoordelingen (331)
Beoordelingen filteren
220 resultaten
Waardering van reizigers
88
100
26
3
3
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalNederlands
Meer talen
88
100
26
3
3
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
FilterenNederlands
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 5 van 220 beoordelingen
28 november 2016 beoordeeld

Wij verbleven 2 dagen in het scoreditch inn hotel. Gezien mijn smetvrees is van belang dat ik een schoon hotel kamer heb en dat was nou niet helemaal het geval. Vooral de badkamer was echt slecht. Alles was netjes en modern maar boven onze douch...Meer

Bedank Carina R
2 juni 2014 beoordeeld

Gelegen in de wijk Shoreditch, wat ligt boven the City. Nieuw hotel, prima kamers, netjes en schoon. Sober ontbijt, hotel en kamers zijn wel wat warm en omdat het gelegen is boven een pub hebben wij zondagnacht wat geluidsoverlast gehad. Maandagnacht helemaal geen geluidsoverlast. Zeer...Meer

Bedank Pauline Z
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
9 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik had grote eye surgery bij treinstation Moorfields en ze laat me in een uur te vroeg omdat ik moest liggen plat totdat mijn check-up van de volgende dag. De receptioniste was heerlijk - warm en gastvrij. De kamer was duur voor wat het was,...maar ik moest worden bij het ziekenhuis. Het was klein maar schoon. Het bed was comfortabel en ik rustte. Volgende dag was ik nog steeds wiebelig en kwetsbaar. Helaas was er geen informatie in de kamer over wat tijd ontbijt werd geserveerd tot. Ik had 10 in mijn hoofd maar het blijkt dat we verkeerd waren. We kwamen voor het ontbijt om 9 . 40 . Een ander paar nog aan het eten waren. Er waren twee vrouwen personeelsbezetting het gebied. De oudere van de twee vertelde ons dat we waren te laat, en dat het ontbijt klaar voor 9 . 30 . Dit is een zelf - service, zeer beperkte koud buffet hadden uitgelegd dat ik zou net had eye surgery, dat we dachten dat het werd geserveerd tot 10 en dat we wilden alleen ontbijtgranen en toast, dus zou niet lang toch. De vrouw liet geen empathie of begrip en zei nee. Ze was verhoging haar stem en vertelden ons dat ze had andere taken evenals ontbijt serveren. Ik zei dat we moesten eten en zouden eten. Ik beloofd dat we zouden snel. (ik maakte later de punt naar mijn man dat zelfs als we zouden kwamen voor 9 . 30 , konden we nog eten daar om 10 , en zij was dus net als een 'jobsworth' - en een zeer onbeschoft één) . We gingen in ieder geval en begon te vullen onze platen. De oudere vrouw zet haar jas op en bleek storm uit, terug ongeveer 5 minuten later. We legden de andere vrouw dat we zouden niet lang. Ik ben niet zeker hoe vloeiend Engels ze is, maar ze bleek erg warm, vriendelijk en behulpzaam. Ze keek beschaamd door haar collega's gedrag. We wilden niet te veroorzaken ongemak of vertraging hen uit hun functie. Mijn man ging om met hen te spreken en te suggereren dat ze moet beginnen op te ruimen terwijl we afgewerkt (dit is wat er gebeurt in alle hotels waar we verblijven, zodra de waar tijd is voltooid) . De oudere vrouw was inmiddels gewoon zittend op een stoel in de keuken middels haar mobiele telefoon en resultaat geen urgentie, terwijl haar collega was de afwas. De oudere vrouw zei vervolgens dat ze moesten wachten tot gasten voorgeschiedenis ze konden opruimen. Mijn man benadrukt dat we blij waren voor hen op te ruimen om ons heen, maar ze koos ervoor om. In mijn ogen was ze mopperend, als een kind. Door deze fase was ik erg boos. Door 9 . 55 we hadden afgewerkt en waren klaar om te gaan. Ik besloot om te spreken met de onbeleefde vrouw ikzelf, hebben duidelijk gemaakt dat zo'n groot probleem over ons 10 minuten te laat. Ik was nieuwsgierig en vroeg haar waarom ze dat niet had opgeruimd als we hadden ze vertraagd? Weer zei ze dat ze zijn niet toegestaan tot we zouden gegaan. Ik vroeg of zij was toegestaan onbeleefd naar de gasten? ! Ze zei dat ze niet hadden. Ze bood geen verontschuldiging en leek nog steeds in een verbinden. Mijn man ging naar de receptie om te vragen naar de manager. Als hij benaderde, zag hij dat de vrouw die schade had alle problemen was nu schreeuwen tegen de receptioniste. Het onbeschoft vrouw hem zag en ging terug naar beneden. Ze hadden de receptionist keek boos, en mijn man gerustgesteld haar dat ze had niets mis. In feite had ze verdwenen uit haar uiterste best om ons te laten in een uur te vroeg de vorige dag. Ze verontschuldigde zich voor onze slechte ervaring bij het ontbijt. We worden behandeld met drie leden van het personeel tijdens ons verblijf. Twee van hen uitgebracht uitstekende klantenservice en slechts één erin geslaagd om bederven de hele ervaring. De receptioniste heeft uitstekende klantenservice vaardigheden en ik stelde voor de manager dat misschien ze kan sommige corrigerende opleiding met de andere vrouw, die de manager heeft me gezegd is de meest senior medewerker. Ze misschien ervaren maar moet zij borstel haar klantenservice vaardigheden. Dit alles boos, meer dan tien minuten. Onze fout, maar het zou niet gebeurd zijn als er informatie in de kamer. Als we vertrokken zagen we een bericht op de lift over ontbijt tijd maar we hadden niet gezien dat de dag we checkten in als ik niet in staat was te zien en mijn man's focus op om me veilig in de kamer. Ik heb meer chirurgie bij treinstation Moorfields binnenkort. We zullen niet terug naar de Shoreditch Inn.Meer

Antwoord van Ramesh S, Manager bij Shoreditch InnGereageerd 13 juli 2018
Google-vertaling

Meer

28 juni 2018 beoordeeld

Dit hotel was goed geplaatst voor vele locaties in het centrum van Londen. De kamer was een goede grootte en brandschoon. Omdat we er tijdens een zeldzame hittegolf, de airconditioning was zeer welkom. Medewerkers waren allemaal beleefd en alles werkte goed. Een juweel van een...plek om te verblijven.Meer

Antwoord van Ramesh S, Manager bij Shoreditch InnGereageerd 13 juli 2018
Google-vertaling

Meer

26 april 2018 beoordeeld

Klein hotel in het centrum Shoreditch. De receptie is klein maar schoon en netjes en het team van de receptie was zeer behulpzaam en hadden goede lokale kennis. De kamer was klein maar schoon en erg netjes. Het bed was comfortabel en schone handdoeken keurig...neergelegd. De kamer was perfect voor een verblijf van één nacht. De badkamer was ruim, voelde me stonden in en de alles was schoon en netjes. De douche werkte OK, enige reden afgeprijsd was de plug ontbrak een plug en douche was lagedruk, maar dit zijn kleine items.Meer

Antwoord van Ramesh S, Manager bij Shoreditch InnGereageerd 13 juli 2018
Google-vertaling

Meer

Meer beoordelingen bekijken
Over
Hotelcategorie
Hotelvoorzieningen
HOTELVOORZIENINGEN
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Inclusief ontbijt
Airconditioning
Koelkast in kamer
Niet-roken hotel
Rolstoeltoegang
Zwembad
Aan het strand
Roomservice
Gratis parkeren
Restaurant
Bar/lounge
Spa
Fitnesscentrum / sportruimte
Awards en erkenning
Certificaat van uitmuntendheid
Certificaat van uitmuntendheid
Kamertypes
Niet-roken kamers, Kamers toegankelijk voor mindervaliden
Hotelcategorie
Awards en erkenning
Certificaat van uitmuntendheid
Certificaat van uitmuntendheid
Kamertypes
Niet-roken kamers, Kamers toegankelijk voor mindervaliden
Aantal kamers
14
Prijsklasse
85 US$ - 221 US$ (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Locatie
Verenigd Koninkrijk > Engeland > Londen > Shoreditch / East End / East London
Hotelcategorie
Awards en erkenning
Certificaat van uitmuntendheid
Certificaat van uitmuntendheid
Kamertypes
Niet-roken kamers, Kamers toegankelijk voor mindervaliden
Aantal kamers
14
Prijsklasse
85 US$ - 221 US$ (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Locatie
Verenigd Koninkrijk > Engeland > Londen > Shoreditch / East End / East London
Foto's
Reiziger (14)
Kamer en suite (119)
Dineren (18)
In de omgeving
Hotels in de buurtBekijk alle 1.087 hotels in de buurt
Ace Hotel London Shoreditch
1.405 beoordelingen
op 0,17 km afstand
Courthouse Hotel Shoreditch
675 beoordelingen
op 0,19 km afstand
The Boundary Project
172 beoordelingen
op 0,29 km afstand
citizenM London Shoreditch
1.055 beoordelingen
op 0,39 km afstand
Restaurants in de buurtBekijk alle 25.285 restaurants in de buurt
The Bike Shed
456 beoordelingen
op 0,12 km afstand
Cafe 12
58 beoordelingen
op 0,14 km afstand
Translate
115 beoordelingen
op 0,09 km afstand
Amici Miei
236 beoordelingen
op 0,12 km afstand
Attracties in de buurtBekijk alle 6.343 attracties in de buurt
Urban Food Fest
36 beoordelingen
op 0,26 km afstand
Shoreditch Town Hall
12 beoordelingen
op 0,16 km afstand
The George and Dragon
8 beoordelingen
op 0,02 km afstand
Photography Course London
37 beoordelingen
op 0,07 km afstand
Krijg snel antwoord van medewerkers en voormalige gasten van Shoreditch Inn.
Opmerking: je vraag zal openbaar worden geplaatst op de pagina Vragen & antwoorden.
Verzenden
Richtlijnen voor postings
Kamertips
"Vraag een kamer die zo ver mogelijk bij de pub uit de buurt ligt."
PaulineZ_11
2 jun. 2014
Beoordeling lezen
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer. Claim uw vermelding