Bedankt aan Bianca en de supervisor van de receptie voor het maken van ons verblijf. We hadden een fantastische kamer op de 16e verdieping en uitzicht op Londen. Mooie afwerking van de kamers. Heerlijke drankjes selectie aan de bar. Het à-la-carteontbijt was leuk omdat het heerlijk was om op een ochtend niet het drukke buffet te hebben. De vuurplaats aan de buitenbar was uitstekend.
Het hotel zelf is erg mooi. Moderne inrichting, zeer schoon, eten is uitstekend - echt heel goed. Fantastische locatie voor Olympisch dorp en vervoersverbindingen. Inchecken is inderdaad erg traag, zelfs als het personeel bij de receptie erg vriendelijk is. Zou denken dat in deze tijd het hotel zou profiteren van snelle check-ins op de iPad. De hilton honors digitale sleutel werkte niet. De server in de bar was gebrek - glans. Ik woon op het platteland en word veel warmer/professioneeler onthaald in lokale pubs dan in een eersteklas hotel in Londen. Enorme opleidingsmogelijkheden daar om bij te spijkeren. Het ontbijt was een ramp - het hotel had zich ingespannen om 30 minuten eerder te openen omdat er een zwemwedstrijd plaatsvond en de kinderen allemaal vroeg bij het zwembad moesten zijn. Dit werd zeer gewaardeerd. Het eten duurde echter eeuwen om aan te komen en ik kreeg nooit wat ik bestelde, dus moest ik na 45 minuten wachten vertrekken. Ik vroeg toen (4 keer tot nu toe) mijn rekening omdat ik zeer hoge kosten van het restaurant had. Ik ben er eindelijk achter dat ze me een enorm groepsontbijt in rekening hebben gebracht waarbij de tarieven waren inbegrepen in de hoteltoeslag (de mijne uitgezonderd), dus de rekening had voor 1 ontbijt moeten zijn. Er zijn meer dan 2 weken verstreken en ik wacht nog steeds tot iemand de fout erkent en een terugbetaling geeft. Het is jammer, want het hotel heeft veel potentieel, maar er zijn enkele basisprincipes die moeten worden gesorteerd. Ik wil toch graag dat iemand mijn terugbetaling verwerkt. . .…
Deze beoordeling is alleen voor het restaurant. Het decor en de sfeer is fantastisch, het eten is heerlijk, hoewel een beperkt menu, alles wat we hadden was heerlijk samen met geweldige cocktails. Maar oh lieverd, de service is verschrikkelijk, we hebben daar meer dan 2 uur gewacht en ze hebben ons in die tijd maar één gang kunnen serveren. De serveerster beweerde dat het was omdat ze weinig personeel hadden, maar er waren alleen wij en twee andere tafels aan het dineren. Ze slaagden er ook in om de ene gang te verknoeien met twee van de 5 hoofdmaaltijden door te zeggen dat ze ons de twee maaltijden hadden gegeven die bedoeld waren voor een andere tafel. We moesten lang wachten voordat de andere drie diners klaar waren en nog langer voordat de bijgerechten arriveerden. We bestelden een dessert nadat we de serveerster hadden gevraagd om terug te komen en ons te bedienen nadat we weer een belachelijke hoeveelheid tijd hadden gewacht. Na nog eens 15 minuten wachten annuleerden we het dessert en vroegen om onze rekening. We kregen een verontschuldiging, maar er werd geen geld afgehaald voor een teleurstellende service. Ze zullen echt hun best moeten doen om ons terug te laten gaan. Het is jammer, want eten was geweldig, maar geen excuus voor een meer dan trage onaanvaardbare service.…
Het Gantry hotel is in veel opzichten uitstekend. 1) Locatie: het is bij Stratford International Station en het centrum van Londen ligt op slechts 6 minuten en via een zeer comfortabele reis. Dit is geweldig voor zowel zakenreizigers als vakantiegangers! Het ligt ook in het hart van het Olympisch Dorp, met zijn geweldige skyline en nieuwe restaurants, zowel stijlvol als heerlijk etend. Als je zin hebt in wandelingen, dan is de rivier de Waterworks daar met het omliggende Queen Elizabeth-park, geweldig als je een fietser bent. 2) Service: het hotel zelf is aantrekkelijk voor elke persoonlijkheid. De stijl is casual, i. e. gloednieuwe meubels gecombineerd en structuur met vintage ladekasten, die je eraan herinneren dat oud en nieuw naast elkaar kunnen bestaan en daadwerkelijk van elkaar kunnen profiteren. Het restaurant is geweldig voor een liefhebber van eten, dankzij borden waarop je een aantal ingrediënten kunt proeven die je niet zou weten: perzik, salade en kip, sint-jakobsschelpen, linzen en koriander. . . 3 ) Personeel: iedereen bij de Gantry is zich zeer bewust van de behoeften van de klant. Ik kon het vanaf het eerste moment begrijpen, toen ze mijn naam in eerste instantie goed begrepen, ondanks mijn gezichtsmasker en mijn niet-Engels accent! Bedankt, dat gebeurt nooit, ik moet mezelf de hele tijd herhalen!…
Hoewel de kamers erg mooi zijn, zijn de prijzen belachelijk. De service bij het ontbijt was verschrikkelijk. Ik arriveerde om 8 uur in het restaurant. 30 uur en om 9 uur. 30 Ik had een half glas appelsap gekregen. Toen ik een medewerker vroeg naar de koffie die ik een uur eerder had besteld, antwoordde ze 'we zijn bezig' en keek me gewoon ongelovig aan. Mijn groep liep uiteindelijk weg omdat we ergens anders moesten zijn zonder te eten. Niet eens een hint van een verontschuldiging van iedereen!
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding