Het hotel ligt op een toplocatie, om de hoek een metrostation, 15 minuten lopen van Towerbridge. we hadden een 2kamerappartement toegankelijk voor mensen met een rolstoel De badkamer was voor hen op maat gemaakt. De wasafel hing dan ook voor ons erg laag De keukenblok was fijn en compact. Ook erg fijn dat er een bank in stond waar je even op neer kon ploffen Wij vragen ons wel af hoe mensen in een rolstoel in bed komen want de ruimte in slaapkamer was niet zodanig groot dat er een rolstoel goed kon keren in de slaapkamer. We sliepen op de 16de verdieping en hadden een prachtig uitzicht over de stad. Ontbijt is goed maar voor continentaal wel erg karig. Croissaints met beleg. Maar als je vraagt maken ze met alle liefde toast met ei. Het was goed schoon, goede bedden, alles voorhanden, tegenover een paar winkels. Personeel is vriendelijk, kortom weinig op aan te merken…
Het was een geweldige vakantie. Ik hield echt van de balans tussen prijs en kwaliteit van de diensten. Goede gym en bar. Bedankt voor de hulp en het werk van het hotelpersoneel, om precies te zijn Tim en Iwona. Ze stonden altijd klaar om te helpen in elke situatie. Ik wens je nog meer gasten en het allerbeste! Met vriendelijke groet, André
Het apartment (13e verdieping) was een heerlijke plek om jezelf terug te trekken na een dag in Londen. De omgeving (Aldgate East) konden wij erg waarderen : uitstekende metro / trein verbindingen, volop barretjes, restaurants en winkels in de omgeving. Omdat het een "apart-hotel" is en wij ook geen gebruik hebben gemaakt van ontbijt, was het verblijf nogal onpersoonlijk. Waarschijnlijk hebben we hiervoor gekozen :) Het keukentje heeft een koelkast, spoelbakje en magnetron, maar geen kookplaat. Speciale complimenten aan Ned van de receptie : hij was buitengewoon behulpzaam, gastvrij en vriendelijk :)
Fantastisch verblijf en geweldige locatie, op slechts 2 minuten lopen van het metrostation. Kamers waren ideaal, zeer schoon, met de toegevoegde bonus van een mini-keuken Zal zeker weer verblijven bij een bezoek aan Londen? De koffielounge is een leuk extraatje, ook al hebben we die niet gebruikt
Half april verbleef ik 4 dagen in The Gate. . . Ik kan zeggen dat ik gefascineerd was door de service van het hotelpersoneel. Het hotel was erg schoon en goed ingericht. Op een van mijn avonden heb ik een ongeluk gehad, wat koffie op het bed gemorst, ik vroeg om mijn linnengoed te laten verwisselen, hsk was al weg, maar de manager en de servicebegeleider boden aan om me te helpen en ik bedank hen. Hun namen zijn Eugenia en Alina. . . nogmaals heel erg bedankt
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding