Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Kimpton Fitzroy London

Reiziger (626)
Kamer en suite (102)
Dineren (19)
Certificaat van uitmuntendheid

Over

Nr. 53 van de 1.118 hotels in Londen
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Certificaat van uitmuntendheid
Voorzieningen van accommodatie
Roomservice
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Bar/lounge
Conciërge
Conferentiefaciliteiten
Feestzaal
Meertalig personeel
Ontbijt beschikbaar
Rolstoeltoegang
Rookvrij hotel
Stomerij
Vergaderruimtes
Wasservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Minibar
Rookvrije kamers
Suites
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Historisch hotel
Klassiek
Hotellinks
Hotelwebsite bezoeken
Speciale Aanbieding:Pakketaanbieding
Hoteldeals

Locatie

Volledige weergave
100Zeer geschikt voor wandelaars
Cijfer: 100 van 100
173restaurantsbinnen 0,5 km
48attractiesbinnen 0,5 km
615beoordelingen
18vragen en antwoorden
0kamertips
Waardering van reizigers
  • 494
  • 87
  • 23
  • 9
  • 4
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer talen
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Goed hotel qua prijs/kwaliteit. Wij hadden het ontbijt inclusief en konden kiezen uit ontbijt a la carte bij Neptune of buffet bij de Burr bar. Voor het buffet was eenieder dag een lange wachtrij dus daar zijn we na 4 nachten niet aan toe gekomen. Het a la carte ontbijt was uitstekend en je kon alles bestellen van de kaart voor je “ontbijt inclusief”. Het Burr café was wel erg gezellig en had een goede lunchkaart en uitstekende koffie! De kamer was niet erg ruim, maar uitstekend, met alle voorzieningen en zijzicht over het park. Kerstdiner in Neptune was goed. De sfeer in de Palm Court vond ik gezelliger. Uitstekende service daar en je kunt alles bestellen. Ook als het niet op de kaart staat. Hotel is op loopafstand van de theaters en Covent Garden. Wij hebben ook nog veel gebruik gemaakt van Uber en de normale taxi’s. Zeer vriendelijk, internationaal, personeel. Bij een 5 sterren hotel zou ik wel een zwembad en of Spa verwachten. Dus ik waardeer het hotel op 4 sterren deluxe.
Meer lezen
Antwoord van PaulW8047, General Manager bij Kimpton Fitzroy London
Gereageerd op 4 jan. 2019
Dear CecileS532, Thank you for taking the time to share your thoughts on your stay at Kimpton Fitzroy London. I am pleased that you had a lovely stay with us, however I am sorry that you did not have the opportunity to experience breakfast in Burr & Co due. I am delighted nevertheless, that you enjoyed our a la carte option in Neptune restaurant as well as lunch in Burr & Co and Christmas Dinner in Palm Court. It also gives me great pleasure to read your kind words on our friendly and attentive staff and excellent service. We strive to provide exceptional service to all of our guests. Please be assured your comments will be shared with our team, especially our Chefs. We appreciate your feedback and hope we have the pleasure of welcoming you back to The Kimpton Fitzroy London very soon again. Best regards, Paul Walters General Manager
Meer lezen
Afgelopen weekend 2 nachten verbleven in het nieuwe Kimpton Fitzroy op Russell Square in London. Na een grondige verbouwing van ruim 3 jaar (aldus de receptionist) is ruim een half jaar geleden het Kimpton open gegaan. Het hotel is gevestigd in een statig, klassiek pand met vele originele details. We hebben tijdens ons verblijf gebruik gemaakt van diverse faciliteiten zoals het ontbijt buffet in restaurant 'Burr & Co'. Dit is ons zeer goed bevallen, lekker eten, leuke dynamische sfeer en vriendelijk & goed personeel. Ook hebben we 1 avond in restaurant 'Neptune' gegeten. Dit restaurant is ook gevestigd in het hotel. Een mooie, uitgebreide kaart met veel verse vis en zeevruchten. Helaas waren de oesters deze avond niet voorradig, dus deze konden niet geserveerd worden op de Seafood platter welke we hadden besteld. Dit was ons vooraf duidelijk gemaakt en dit onderdeel was vervangen door een ruime portie krab. De Kamer is van alle gemakken voorzien, een lekker bed, goed linnen, fijne kussens. De ruime badkamer was voorzien van een heerlijke douche (stort- en hand), toilet en wastafel. In de kamer waren een aantal producten voor gratis gebruik, zoals popcorn, reepje chocolade, water en melk in de mini fridge. Wat echt met kop en schouder boven alles uit stak was het personeel, zonder uitzondering zeer vriendelijk en behulpzaam. Een voorbeeld voor velen! Dit hotel is zeker een aanrader voor een verblijf in London.
Meer lezen
Antwoord van PaulW8047, General Manager bij Kimpton Fitzroy London
Gereageerd op 20 dec. 2018
Dear C S Thank you for taking the time to share your thoughts on your recent stay at Kimpton Fitzroy London. I am delighted to learn that your stay was a thoroughly enjoyable experience in our newly refurbished hotel and it gives me great pleasure to read your kind words on our friendly and attentive staff and excellent service. I am also pleased that you enjoyed the good food in our Neptune restaurant as well as the comfort of your room and complimentary tuc box. We strive to deliver perfection to each and every guest and it is a pleasure to hear that our efforts have not gone unnoticed. Please be assured that I will share your feedback with the team who take great pride in ensuring each guest has a memorable stay. We appreciate your recommendation and hope we have the pleasure of welcoming you back to The Kimpton Fitzroy London very soon again. Best regards, Paul Walters General Manager
Meer lezen
Is een recent vernieuwd hotel, in een prachtig historisch gebouw. Niet ver van Covent garden, redelijk centraal gelegen, met metrostation om de hoek. Absoluut prachtig authentiek interieur. Zeer leuke bar, met toffe cocktails en lekkere hapjes. Neptune restaurant is eveneens in dit hotel gevestigd. Lekke kamers, niet heel groot, maar toffe badkamer en zeer goed bed.
Meer lezen
Antwoord van PaulW8047, General Manager bij Kimpton Fitzroy London
Gereageerd op 6 dec. 2018
Dear JL1299, Thank you for sharing your review of your experience at The Kimpton Fitzroy London. I am delighted that you enjoyed your stay. We appreciate your feedback and it will be our pleasure to welcome you back in the future. Best regards, Paul Walters General Manager
Meer lezen
Mooi, nieuw hotel. Prachtige lobby, mooie restaurants en bar. Historisch pand. Mooi ingericht. Het is een 5 sterren- hotel, maar het service-niveau is dat niet. Voor ons was het een teleurstellend verblijf. Bij het boeken heb ik een aantal voorkeuren aan kunnen geven, we waren met kinderen, gevraagd om connecting rooms of kamers naast of dichtbij elkaar. We kregen 2 kamers die helemaal aan weerszijden van het hotel lagen. Gevraagd of dit aangepast kon worden, maar er werd niets geregeld. Gevraagd om vroege checkin, maar ook dit werd niet geregeld. Tijdens onze eerste nacht brandalarm om 02h snachts, slechte informatievoorziening, geen procedure en erg stressvol voor de kinderen. Excuses met een karig briefje onder de deur door geschoven. De kinderen werden in de restaurants warm ontvangen, maar bij de checkin slecht geanticipeerd door de receptie. Hoe kun je een gezin met 2 kinderen in 2 kamers mijlen ver uit elkaar plaatsen? Als excuus hoorde we dat het hotel vol geboekt was, maar er waren nog kamers vrij. Geen valet-parking bij incheck en slechte informatievoorziening over waar te parkeren. De volgende keer slapen wij in een ander hotel! Teleurgesteld !
Meer lezen
Antwoord van PaulW8047, General Manager bij Kimpton Fitzroy London
Gereageerd op 18 okt. 2018
Dear Charlotte B Thank you for your review. I am pleased that you found our lobby beautiful and enjoyed our restaurants and bar, however I am sorry that were disappointed about certain aspects of your stay. We usually receive amazing compliments regarding our teams exceptional service and I am dismayed to read that you felt this was not the case for you. We make every effort to accommodate our guests and I do apologise that on this occasion we were unable to provide you with rooms closer together. I have noted this to discuss further with our Reception team. I am also sorry for the inconvenience experienced during the fire alarm activation that occurred. Guest care is of paramount importance to us and I am so sorry to learn that you felt our team were not attentive. I have certainly taken your comments on board and addressed this in great detail with all of our departments to ensure that guests are informed throughout the evacuation. We do not provide valet parking and ensure that the nearest car park is stated on our website. Our Concierge are also more than happy to assist our guests with any guidance required. I am happy that your kids were warmly received in our restaurant and do hope that they enjoyed their time in the restaurant. Please do let us know should you wish to join us again in the future by contacting GMLondon@theprincipalhotel.com and we do our utmost to restore your faith in us. Best regards, Paul Walters General Manager
Meer lezen
Prachtig, prijs/kwaliteit en vriendelijke mensen - ontvangst aan de inkom door 'Walter' vriendelijke kerel die je de weg toont en bereid is om je te helpen, tot aan de balie, gewoon super! Heel mooie kamers , prachtig ontbijt , we komen zeker terug !
Meer lezen
Antwoord van PaulW8047, General Manager bij Kimpton Fitzroy London
Gereageerd op 21 sep. 2018
Dear Vandekerckhove G, Thank you for such a fabulous review. We were absolutely delighted to learn how much you enjoyed your stay and in particular we are most grateful for your kind words regarding our staff and service levels. We are thrilled to learn that Valter stood out to you especially as delivering outstanding service. We very much hope to see you and your family on another occasion very soon. Best regards, Paul Walters General Manager
Meer lezen
Vorige
PRIJSKLASSE
258 US$ - 776 US$ (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
russell hotel londonhotel london russellrussel hotel london
VOORHEEN BEKEND ALS
The Principal London
LOCATIE
Verenigd KoninkrijkEngelandLondenBloomsbury
AANTAL KAMERS
334
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding