Dit hotel geboekt als dicht bij waar ik de volgende dag vroeg moest zijn. Website zegt parkeren in de buurt en toen ik in de buurt belde, vroeg ik het hotel waar ze me doorverwezen naar 2 parkeergarages, één was 10 minuten lopen en bij aankomst bleek dat het van tevoren moest worden geboekt, net als bij een NCP 10 minuten rijden met de auto! Eindelijk neergestreken op Riverside West parkeergarage en kreeg een Uber 8 naar het hotel. Verhongering na een lange dag vond toen het restaurant gesloten was die op de website vermeld willen worden. De kamer zag er eerst goed uit totdat ik lange donkere haren op de kussens zag! Walgelijk! ! Stel BW-hotels daarna echt uit! Had meer moeten betalen en verbleven in het Holiday Inn naast waar ik parkeerde.
Ik had 5 dagen met mijn familie Londen bezocht en verbleven in dit hotel, dat werd voorgesteld door mijn vriend. Ik ben zo blij om te verblijven in dit prachtige pand met veel voorzieningen, gastvrijheid van de beste kwaliteit en de beste faculteit. Mevrouw Neerja, die ik daar bij de receptie ontmoette, was zo behulpzaam en zacht gesproken, ze hielp me op alle mogelijke manieren en regelde alles voor me. Proost ook alle andere personeelsleden. Jullie doen het geweldig Ga zo door ??
Het niveau van gastvrijheid dat ik ontving was lovenswaardig. Vooral Neerja, ze was zo behulpzaam, zo aardig, zelfs uit haar drukke schema, in plaats van me als gast te behandelen, behandelde ze me als een familielid, gaf me zo warme groeten en het niveau - het beste comfort dat men zou verwachten . Ze hielp me bij het vinden van de beste plekken om te bezoeken in Londen en onze reis werd gewoon memorabel.
We hebben hier onlangs verbleven omdat we een bruiloft hadden net op de weg bij te wonen. Ik ben momenteel met zwangerschapsverlof, dus was echt gespannen om 180 te betalen voor de nacht, maar dacht dat het heel goed moet zijn met dit het geval. . . vooral als een Best Western! Helaas hadden we het slechtste verblijf ooit. Waar te beginnen. . . Mijn moeder had de kamers geboekt en vroeg specifiek om een kinderbedje, omdat ik mijn baby van 10 maanden meebracht. Er leek geen probleem te zijn. Ze belde zelfs nog een week of zo voordat we bleven checken en was opnieuw gerustgesteld dat we een kinderbedje zouden krijgen. Toen we aankwamen vroegen we de dame aan de receptie twee keer die door de vraag leek te worden verward. Laag en zie, we kregen de kamers en geen kinderbed in zicht. Ik ging meteen naar de receptie om te vragen en werd begroet met een absoluut gebrek aan klantenservice en empathie. . . zeer 'computer zegt nee'! De enige optie was om onze kleine in ons bed of de slaapbank te hebben. Toen ik vervolgens vroeg om beddengoed voor de slaapbank, werd mij gevraagd of ik had betaald voor het gebruik van de slaapbank! ! ! Eindelijk slaagde erin om onze kleintje uit de slaap te halen in het hoofdbed toen we ons realiseerden dat er een licht in de kamer was dat automatisch en constant aanging, dus het bleef haar wakker maken. De laatste nagel in de kist na zo'n vreselijke nacht, was dat toen we vroegen waar we moesten gaan ontbijten, we naar de vettige lepel / café 4 deuren verderop werden geleid. Vertel mij alstublieft. . . hoe was dit 180 waard! Ik heb sindsdien geklaagd en kreeg slechts 18 compensatie aangeboden en 15% korting op het volgende verblijf! Waarom zou ik in een hotel verblijven waar de veiligheid en behoeften van een kind niet op de eerste plaats komen. Afschuwelijk van zo'n bekend merk…
Onlangs in dit hotel verbleven, personeel zeer vriendelijk en behulpzaam, kamers schoon en functioneel. Hotel kon met een goede hoeveelheid onderhoud doen. Airco-systeem werkt niet correct, balkondeuren met gebroken handgrepen, losse bevestigingen en fittingen. Receptie was echter heel snel om onze kamer te veranderen. Het hotel heeft geen parkeergelegenheid, dus u bent op zoek naar een plekje in de zijstraten. Het is vermeldenswaard dat als je voor de exec-kamer gaat, je naast een zeer drukke spoorlijn zit. Over het algemeen is het hotel ok. Het wordt zeer gered door het personeel van de receptie, die niet genoeg kan doen om te helpen. Zou er opnieuw verblijven, maar niet de extra betalen voor de executive kamer
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding