Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Opslaan
Delen
Piet Guilonardweg 3, 1117 EE Schiphol Nederland
2 personen bekijken dit hotel
Booking.com
US$ 89
Aanbieding bekijken
Expedia.com
US$ 89
Aanbieding bekijken
ibis Styles
US$ 88
Aanbieding bekijken
Hotels.comUS$ 89
TravelocityUS$ 89
ZenHotels.comUS$ 109
alle 19 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Reiziger (291)
Dineren (63)
Kamer en suite (29)
Wat is Travellers' Choice?
Tripadvisor reikt een Travellers' Choice Award uit aan accommodaties, attracties en restaurants die consistent geweldige reizigersbeoordelingen ontvangen en tot de beste 10% van gelegenheden op Tripadvisor behoren.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.

Over

Nr. 7 van de 9 hotels in Schiphol
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Travellers' Choice
Of het nou voor een stop-over of langer verblijf is, u bent van harte welkom in Tulip Inn Amsterdam Airport. We zitten op steenworp afstand van luchthaven Schiphol. Ervaar onze: -super comfortabele bedden -razendsnelle gratis WIFI -geluiddichte en verduisterbare kamers -relaxlounge -knusse binnentuin -media/werkruimte -trendy Skymaster bar -shuttle service en parkeergelegenheid Wat u ook nog moet weten: ons hotel is een groene oase, zowel op het gebied van interieur -waarmee we de natuur als het ware naar binnen halen- alsook in ecologisch en maatschappelijk verantwoord ondernemen. Onze shuttle is beschikbaar tussen 05.30 en 11.00 en van 16.30 tot 23.00
Meer lezen
Stel bewerkingen voor zodat we onze weergave kunnen verbeteren.Deze vermelding verbeteren
Voorzieningen van accommodatie
Oplaadpunt voor elektrische voertuigen
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Bar/lounge
Fietsen verkrijgbaar
Gratis verblijf voor kinderen
Overdekte speeltuin voor kinderen
Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk)
Gratis vervoer van/naar luchthaven
Betaald privéparkeren bij gelegenheid
Beveiligde parkeerplaats
Wifi
Restaurant
Ontbijt beschikbaar
Ontbijtbuffet
Menu's voor speciale diëten
Wijn/champagne
Verkoopautomaat
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
Kinderstoelen beschikbaar
Gratis shuttle of taxi
Vervoer van/naar luchthaven
Shuttlebusservice
Taxiservice
Zakencentrum met internettoegang
24 uur per dag beveiliging
Opslag van bagage
Souvenirwinkel
Rookvrij hotel
Buitenmeubelen
Picknickgedeelte
EHBO-koffer
Paraplu
24 uur per dag inchecken
24 uursreceptie
Express-inchecken en -uitchecken
Privé-inchecken en -uitchecken
Stomerij
Wasservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Verduisterende gordijnen
Geluidsdichte kamers
Airconditioning
Bureau
Schoonmaakservice
Kabel-/satelliet-tv
Extra lange bedden
Inloopdouche
Veilig
Telefoon
Kledingkast
Eigen badkamers
Wekservice/wekker
Flatscreen-tv
Haardroger
Meer weergeven
Kamertypes
Uitzicht op stad
Rookvrije kamers
Gezinskamers
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Zakelijk
Gesproken talen
Nederlands, Engels, Frans, Spaans en nog 2
510beoordelingen49vragen en antwoorden8kamertips

Beoordelingen
We voeren controles uit op beoordelingen
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat potentieel in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, dan wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de junior bijdrager gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.

Waardering van reizigers
  • 165
  • 221
  • 69
  • 34
  • 21
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
leonvanweersch heeft een beoordeling geschreven aug. 2022
1 bijdrage
Ik zou graag uitstekend willen geven, als er niet een paar punten ter verbetering zijn. Het ontbijt word niet genoeg opgevuld. Ik ben er nu in een tijdsbestek van twee weken twee keer geweest en het valt op dat er geen personeel aanwezig is tijdens het ontbijt, dus worden borden opgeruimd zonder dat men weet dat ik nog ontbijt enz. De tafels zijn dan ook niet echt schoon. De receptie op zondagmorgen heel vroeg wist niet dat er een quick of fast checkout bestond, en vroeg me tamelijk fors wat mijn kamernummer was, wat niet nodig is als je een fast checkout hebt.
Meer lezen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Datum van verblijf: juli 2022
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Reistype: Bezocht voor zaken
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een individuele reiziger en niet die van Tripadvisor LLC of een van haar partners. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Mister_netherlands heeft een beoordeling geschreven apr. 2022
Breda, Nederland11 bijdragen1 nuttige stem
Favoriet van het hotel
Nu denk ik z'n 7 nachten geslapen en het bevalt prima!! Onwijs rustige kamers, maar voornamelijk schone kamers. Kamers zijn niet te klein en niet te groot. Vriendelijk personeel , vooral Stan is erg attent en de mannen achter de bar. Hotel is erg gezellig en je kunt er goed eten. Pizza's worden vers gemaakt en smaken heerlijk. Ik zie jullie weer in april en mei. 1 min puntje: het parkeren is wel aan de duren kant voor dag gasten en de zeep in de douches worden soms gevuld met andere zeep als aangegeven op de rituals flacons.
Meer lezen
Datum van verblijf: februari 2022Reistype: Bezocht voor zaken
Kamertip: Prima hotel ! Boek aan de achterzijde dus niet de kamers aan de voorzijde van het hotel ivm herrie.
Bekijk meer kamertips
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Iris S heeft een beoordeling geschreven jul. 2022
2 bijdragen
Voor 1 nachtje met ons gezin verbleven in dit hotel. Gratia shuttle service vanuit Schiphol is heel fijn, maar dan moet je wel bij het juiste hotel worden afgezet. Inchecken ging wel makkelijk en vriendelijk. De kamer was schoon en groot genoeg. Ook was de kamer erg rustig en geen overlast van andere gasten of verkeer. We gingen om 8.30 ontbijten, maar al het warme spul was op. Bij navraag werd we wel weer wat gemaakt, maar we hebben er lang op moeten wachten. Prijs/kwaliteit ontbijt was matig. Bij de boeking een bericht ontvangen over de shuttle service met tijden. Een kwartier voor die tijd komen we beneden om uit te checken en rijdt de bus net weg. Medewerker zei dat we nu een uur moesten wachten op de volgende bus en zei dat we de verkeerde tijden hadden gekregen. Geen sorry of helemaal niks. De sleutel voor de kamer (die al was ingeleverd) kregen we ook niet meer terug, terwijl we nog 1,5 uur gebruik zouden mogen maken van de kamer. Personeel dacht ook niet mee met ons. Daar zaten we dan met 2 kinderen nog een uur te wachten op de volgende bus. Kortom: ruime, schone en rustige kamers, maar ontbijt en vooral communicatie kan veel beter. Voor ons geen Ibis meer.
Meer lezen
Datum van verblijf: juli 2022Reistype: Bezocht met familie
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
ciska48 heeft een beoordeling geschreven jul. 2022
1 bijdrage
Wij waren erg blij met de shuttlebus van en naar Schiphol, de kamers zijn erg mooi en het ontbijt was heerlijk! We vonden het wel jammer dat het personeelslid dat ons te woord stond, erg ongeïnteresseerd was. We vroegen om iets te eten, dat was niet mogelijk, vervolgens ging deze heer naast ons in de bar zitten met snacks.. tijdens het inchecken deed hij moeilijk bij iedere vraag die we stelden en ging hij tussen ons in checken door tot twee keer toe even snel iemand anders helpen. Al met al is dit hotel zeker weten een aanrader, ondanks dit ene personeelslid!
Meer lezen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Datum van verblijf: juli 2022
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Reistype: Bezocht met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
ajax732022 heeft een beoordeling geschreven apr. 2022
Denpasar, Indonesië1 bijdrage
Met de shuttlebus word je netjes afgezet. Veel mensen stappen al bij IBis of ibis budget uit, maar Ibis styles ligt perfect tov schiphol. En als je terugmoet, zit je als eerste in een lege bus. Als member van all accor staat ook altijd een drankje voor je klaar, was voor ons een prima afsluiting van de dag. Daarnaast hadden we last minute geboekt ivm uitslag PCR test, en ook dat was heel eenvoudig te regelen via de website van all accor
Meer lezen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Datum van verblijf: april 2022
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Reistype: Bezocht met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een individuele reiziger en niet die van Tripadvisor LLC of een van haar partners. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Vorige
123456
PRIJSKLASSE
US$ 87 - US$ 134 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
VOORHEEN BEKEND ALS
Tulip Inn Amsterdam Airport
LOCATIE
NederlandNoord-HollandHaarlemmermeerSchiphol
AANTAL KAMERS
135
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding

IBIS STYLES AMSTERDAM AIRPORT (Schiphol, Nederland) - foto's, reviews en prijsvergelijking - Tripadvisor

Veelgestelde vragen over ibis Styles Amsterdam Airport
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van ibis Styles Amsterdam Airport?
Attracties in de buurt zijn Van Gogh Museum (7,7 mijl), Vondelpark (7,5 mijl) en Molen Van Sloten (4,1 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van ibis Styles Amsterdam Airport?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit gratis wifi, restaurant en lounge.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij ibis Styles Amsterdam Airport?
Populaire kamervoorzieningen zijn airconditioning, flatscreen-tv en verduisterende gordijnen.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij ibis Styles Amsterdam Airport?
Gasten kunnen genieten van restaurant, lounge en ontbijt tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij ibis Styles Amsterdam Airport?
Ja, betaald privéparkeren bij gelegenheid en beveiligde parkeerplaats zijn beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van ibis Styles Amsterdam Airport?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Truffle Boutique, Restaurant Adam en Teppanyaki Restaurant Sazanka.
Heeft ibis Styles Amsterdam Airport een luchthavenshuttle?
Ja, ibis Styles Amsterdam Airport heeft een luchthavenshuttle voor gasten. We raden je aan om vooraf te bellen om de details te bevestigen.
Verzorgt ibis Styles Amsterdam Airport vervoer van/naar het vliegveld?
Ja, ibis Styles Amsterdam Airport verzorgt vervoer van/naar het vliegveld voor gasten. We raden u aan om vooraf te bellen om de details te bevestigen.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij ibis Styles Amsterdam Airport?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Zijn huisdieren toegestaan in ibis Styles Amsterdam Airport?
Ja, huisdieren zijn meestal toegestaan, maar het is beter om vooraf te bellen ter bevestiging.
Welke talen spreekt het personeel van ibis Styles Amsterdam Airport?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels, spaans, frans, duits, italiaans en nederlands.