Fiji Marriott Resort Momi Bay is een fantastische keuze voor reizigers in Momi. Het biedt een luxe omgeving en veel nuttige voorzieningen voor tijdens je verblijf.
Gastenkamers bevatten voorzieningen, zoals een flatscreen-tv en airconditioning, en gasten kunnen gebruikmaken van gratis wifi bij het hotel.
Het hotel biedt roomservice en een conciërge aan, zodat je verblijf nog aangenamer wordt. De accommodatie biedt ook een zwembad en ontbijt. Gasten die met een voertuig aankomen, kunnen gebruikmaken van gratis parkeren.
Ga tijdens je bezoek naar Fish Bar, een van de visrestaurants in Momi in de buurt van Fiji Marriott Resort Momi Bay.
Veel plezier in Momi!
Tja, wat kan ik zeggen? Bij aankomst werden we verwelkomd met de Fijische gastvrijheid en service die voortgezet op door ons hele verblijf in het Marriott. Het personeel is zeer vriendelijk en niets is een probleem voor hen. De gronden zijn heerlijk onderhouden en alles is zo schoon en de tuinen zijn naar kijken zo mooi in een jaar of twee. We liepen rond het resort en al het is zeer verspreid, het is zo'n mooie wandeling of u kunt de elektrische buggies die voortdurend rijden rond het resort waarbij mensen waar ze heen moet. Onze kamers hadden een volledige schoon en linnenwissel elke 3de dag en onze badkamers en waren dagelijks gedaan. We hadden airco evenals een plafondventilator in onze kamer waren we in de buurt van de belangrijkste zwembad maar ons balkon deuren af waren vrij geluidsdicht zo ontspannen tijdens de dag in de kamer was geen probleem wanneer er mensen waren die zichzelf bij het zwembad. We hadden een mooie dame genaamd Ana die was onze serveerster een paar keer in de Gogi bar en ze was absoluut heerlijk. Het Marriott is een kindvriendelijk hotel en de jongens die vermaken in de kids (William John Sai en sorry als ik iemand gemist) hadden de kinderen van alle leeftijden en een paar volwassenen vermaakten terwijl ouders ontspannen. De volwassenen alleen infinity zwembad is een geweldige manier om te ontsnappen aan de kinderen en de vreemde cocktail of drankje terwijl u ontspant bij het zwembad op een ligstoel stoel of een cabana. We hadden ook een bestuurder die de Marriott georganiseerd voor ons op onze dagtochten en zijn naam was Soko en wat een deskundig persoon hij is elke vraag die we hadden hij zou antwoord voor ons en zo'n zorgvuldige bestuurder. Dus om een einde aan deze beoordeling . . . Bedankt voor een geweldige 7 dagen van begin tot einde.…
Verbleef hier voor 10 nachten in een lagune 24 Bure, geweldige accommodatie met uitzicht over de lagune, zoals anderen al hebben gezegd, geen strand handdoeken in de kamers. Het resort is geweldig om rond te lopen en op een prachtige locatie. Er 4 plaatsen waar je kan eten, de Fish bar de beste van het lot, maar over het algemeen is het eten van slechte kwaliteit voor een resort dat beweert te zijn 5 sterren. De drankjes waren erg duur, dus als je kunt je eigen. Het zwembad uitsluitend voor volwassenen bij de Vis Bar is een geweldige locatie. Het personeel was erg vriendelijk, maar de service laat veel te wensen over voor een 5 sterren resort. Pluspunten: geweldige locatie, accommodatie, resort en vriendelijk personeel. Nadelen: slecht eten, dure drankjes
Ik verbleef onlangs voor 4 nachten in een Ocean View Bure met mijn man. . . kamer 2007 . . . de James Bond Bure. . . . Ten eerste. . . . we hielden onze accommodatie, de Bure was privé en bood een prachtig uitzicht over de oceaan en prachtige zonsondergangen. Er was geen toegang tot het strand, maar de lagune was aan de overkant van de weg en het zwembad uitsluitend voor volwassenen een korte wandeling. Helaas we hebben meerdere problemen met het eten aanbieden. . . . . . onze frustratie en teleurstelling was zo geweldig, mijn man benaderde de dienstdoende manager Ruci aan het begin van dag 3 en verklaarde al onze grieven. Ruci's reactie gekoppeld aan het eten en drinken Directeur Achim's reactie was uitstekend. Ze deden hun uiterste best om ervoor te zorgen al onze grieven waren verholpen en de rest van ons verblijf was een 5 * ervaring. Het resort heeft de kinderziekten onderwerpen dat elke nieuwe vestiging ervaringen. Zullen we terugkeren naar Marriott Momi? Ja, we! ! Het resort ligt op een prachtige locatie en het terrein is prachtig. Wij wensen de Marriott Momi team veel succes in de toekomst. En natuurlijk een zeer speciale dank aan Achim en Ruci! ! !…
We verbleven in Marriott voor 2 nachten op onze weg naar Tonga. We kiezen voor dit hotel omdat we hebben gehoord is nieuwe zelfs als het was ver van de luchthaven en we hadden een zeer vroege vlucht. Het hotel is nieuw, en dat is leuk, met de kamers rond een lagune en een aantal kunstmatige strand. Betaal niet voor de laguna 24 omdat het geen zin. U bent op een water dat trekt de muggen en zie je de achterkant van de restaurants plus iedereen kan zien in uw kamer. Het feit dat hij zei, de kamers zijn behoorlijk groot, niet heel voorzichtig in de details en een zeer koude design. Het eten is verrassend goed, we hadden een lunch in de Fish Bar waar u kunt zien dat de oceaan en de zonsondergang en diner in het Laguna huis. De lunch was goed, veel vis optie en het diner meer casual met pizza en hamburgers. Wat kunnen ze verbeteren? De service! Dat dient snel verbetering omdat gebrek volledig. We kwamen laat aan en verbleven in de lobby om een biertje en wat snacks. We moesten ze bellen een heleboel keer om en serveren, de houding was niet geweldig en bij 22 . 01 vertelden ze ons dat ze gesloten om 22 . 00 , dus moesten we aandringen. Voor het ontbijt ik bestelde wat koffie in de kamer, en na 45 minuten belde ik om te zien wat er mis is. Ze vertelde me net dat ze geen amandelmelk alsof ik heb gevraagd en dat is alles. Dus eindelijk na 1 uur kreeg ik mijn koffie. Tijdens de lunch, vertelden ze ons naar de Fish Bar omdat haar open tot 4 maar toen we daar aankwamen ze zeggen dat het niet waar we moeten dus haast. Ze blijven onderzoeken op hun horloge de hele tijd dat we er waren en vergat de dingen die we besteld hebben. Het diner was ok, maar sloowly. . . Wat te zeggen dat we het niet storen bordje op de deur, want we waren jet potige en ze belden in de kamer te vragen wanneer we gaan vertrekken dus ze kunnen schoonmaken? ! Als u vond het bordje op de deur dit betekent ik slaap dus niet call me om me te vragen wanneer ik wil dat je schoon! Voor de andere nachten dat ik zal moeten besteden in Fiji transisterende, zal ik proberen een ander resort.…
We verbleven voor één nacht in juli. Het zwembad bij de Fish bar was geweldig. Prachtige landschapszwembad en zwemmen hier tijdens zonsondergang was een geweldige ervaring. De spa was niet verwarmd, zeer teleurstellend. Eten was erg duur in vergelijking met andere 4 / 5 sterren resorts. Zeer weinig vegetarische opties.
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding