Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
TripAdvisor
Cabo San Lucas
Plaatsen
Inbox
Zoeken

Solmar Resort

Opslaan
Av. Solmar #1 Col. Centro, Cabo San Lucas 23450 Mexico
Hotelwebsite bezoeken
27 personen bekijken dit hotel
Onmiddellijke aanbieding voor hotels!Pakketaanbieding
Trip.com
174 US$
Aanbieding bekijken
Booking.com
303 US$
Aanbieding bekijken
getaroom.com
303 US$
134 US$
Aanbieding bekijken
BESPAAR 169 US$
Travelocity303 US$
Agoda.com246 US$
CheapTickets303 US$
* De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de gemiddelde prijs per nacht weer, inclusief belastingen en toeslagen die vaststaan, bekend zijn bij onze partners en betaald moeten worden op het moment van boeken. Bekijk de websites van onze partners voor de volledige voorwaarden.
Reiziger (1975)
360
Panorama’s (58)
Video's (3)
Certificaat van uitmuntendheid

Over

Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Certificaat van uitmuntendheid
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Wifi
Zwembad
Fitnesscentrum / sportruimte
Bar/lounge
Strand
Duiken
Vervoer van/naar luchthaven
Parkeerplaats
Betaalde wifi
Betaald internet
Internet
Bubbelbad
Zwembad-/strandlakens
Zwembad met uitzicht
Buitenzwembad
Verwarmd zwembad
Restaurant
Ontbijt beschikbaar
Snackbar
Swim-up-zwembadbar
Zwembadbar
Minigolf
Snorkelen
Aerobics
Entertainmentpersoneel
Avondentertainment
Vissen
Autohuur
Zakencentrum met internettoegang
Vergaderruimtes
Fax/kopieerapparaat
Spa
Massage voor stellen
Massage
Stoomcabine
Opslag van bagage
Conciërge
Wisselkantoor
Souvenirwinkel
Rookvrij hotel
Winkels
Parasols
Geldautomaat bij gelegenheid
24 uursreceptie
Stomerij
Wasservice
Wasmogelijkheid (selfservice)
Strijkservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Privéstrand
Schoonmaakservice
Privébalkon
Roomservice
Kitchenette
Magnetron
Flatscreen-tv
Veilig
Vipkamervoorzieningen
Koelkast
Meer weergeven
Kamertypes
Uitzicht op zee
Rookvrije kamers
Suites
Gezinskamers
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Gezinsresort
Uitzicht op zee
Gesproken talen
Engels, Spaans
Hotellinks
Hotelwebsite bezoeken
Speciale Aanbieding:Pakketaanbieding
Hoteldeals
2.326beoordelingen274vragen en antwoorden1kamertip
Waardering van reizigers
  • 1.257
  • 655
  • 230
  • 106
  • 78
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Goed resort zonder gebreken. Kamers ogen wat gedateerd, maar zijn zeer ruim, schoon en van alles voorzien. Bediening was zeer vriendelijk. Dagelijks gebruik gemaakt van het zwembad met poolbar. Keukenpersoneel heeft zelfs ons zelf gevangen vis bereid voor het diner.
Meer lezen
Zeer vriendelijk, proper en goede ligging op 5 min wandelen sta je in de marina. De foto's op booking.com zijn een afbreuk op de realiteit! Mooie verzorgde grote kamers. Ik kom hier zeker nog eens terug.
Meer lezen
Kamer was zeer ruim en netjes. Bij inchecken kregen we een mooie kamer op de begane grond bij het zwembad ivm ons zoontje en de kinderwagen. Babybedje was vrij hard, had ik achteraf liever zelf meegenomen, koste ook 10 USD per nacht, maar kleinigheidje. Kamers werden elke dag goed schoongemaakt. Wel elke dag wat mieren in de keuken die blijkbaar op melkpoeder voor de kleine afkwamen (en dus ook ander zoetig spul). 2x extra schoongemaakt en dat werkte wel enkele dagen. Opvallend en zeer aangenaam is de vriendelijkheid van al het personeel. Hoewel in het Nederlands, verdienen speciale vermelding Nevi, Donny, Irene, Vanessa en Suze, thanks for a great stay! O.a. voor de heerlijke oranje en rood-wit-blauwe coctails met Koningsdag en als afwisseling spelletjes (black jack/ backgammon/ poker) aan het zwembad. En de heerlijke avocado hapjes voor ons zoontje 's ochtends! Wij zijn 12 nachten in dit resort gebleven, wat heerlijk was maar had wat betreft All Inclusive formule korter gemogen (of meer keuze op de kaart). Op een gegeven moment kenden we de menukaart uit ons hoofd en hadden we alles wel gehad. Eten smaakte goed, alles vers (m.n. te merken aan sushi) en coctails en drankjes waren lekker. Veel Amerikanen in het resort (logisch gezien locatie), sommige grotere groepen waren af en toe wat luidruchtig in het zwembad. Veel mensen/ groepen verbleven slechts 4 tot 5 dagen in het resort, dus verdwenen ook weer snel. Wij hebben echt 12 dagen helemaal niks gedaan, dus misschien dat je je daar dan vanzelf een beetje aan gaat ergeren. Nette en snelle uitcheckservice. Entree net vernieuwd toen wij vertrokken. Mini-market in naastgelegen Grand Solmar (entree op hetzelfde plein) heel handig (voor zonnebrand, kleding, toeristische gifts en eten/ drinken). Gaat een shuttle busje naar Playa Grande als je gebruik wilt maken van de fitness. Ik vond de activiteiten desk niet heel goed geïnformeerd toen ik vroeg naar mogelijke activiteiten/ tours die we met baby konden doen. Opvallend (aangezien we na dit resort nog naar een ander resort gingen) was dat het water uit de kraan/ douche heel erg geel was, wat in het andere resort niet het geval was. Mijn review teruglezend lijkt het alsof de toelichting niet bij het aantal sterren hoort, maar niets is minder waar. Hier ben ik echt op kleine dingen ingegaan, terwijl de overall indruk zeer goed is. Wij hebben een top vakantie hier gehad, mede te danken aan het zeer vriendelijke personeel!
Meer lezen
Antwoord van luis a, General Manager bij Solmar Resort
Gereageerd op 19 mei 2016
Dear Ms. Sarah Rotterdam; I would like to thank you for taking your valuable time to share your experience. It is truly a great pleasure to know you have enjoyed your vacation and the warm service from our team. I am working with them on your observations in order to full fill your expectations. We value your patronage & look forward to welcoming you & your family once again in the short future. My best regards!
Meer lezen
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Solmar is ideaal om te ontspannen terwijl je probeert te ontsnappen aan de drukte. Helaas kun je niet zwemmen in de oceaan, maar u kunt een korte wandeling. Het zwembad bar is een pluspunt. Zou zeker aanraden deze locatie.
Meer lezen
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Het was mijn eerste keer in Mexico en mijn eerste keer op een all inclusive periode. Ikzelf en 3 collega's wilden een paar dagen te ontspannen in de zon en niet te hoeven maken over extra kosten en dus gekozen voor het all inclusive optie. We boekten via Groupon en waren enthousiast toen we daar aankwamen. Deze opwinding snel vervaagde toen we beseften hoe slecht de service was. We wachtten op de bar, sushi bar, restaurant, overal. Ik wachtte zo lang bij de swim-up bar één keer dat ik vertrok. Het was niet bijzonder bedrijf. Ze waren net meer geïnteresseerd in chatten dan waar onze drankjes. In een maaltijd, wanneer het restaurant was bijna leeg van klanten, we bestelden salade als voorgerecht samen met een hoofdmaaltijd en vroeg dat de salades worden er meteen uit omdat we outgehongerd waren. Na 45 minuten wachten zonder ook maar een 'hoe bent u' uit de vele bedienend personeel, ben ik opgestaan en vroeg waar zijn salades waren. Ze zagen 5 minuten later gevolgd door de hoofdmaaltijden - zo dicht in feite dat er geen kamer op de tafel voor iets. Zoals voor de maaltijden van het menu was ingebroken wat maaltijden waren gedekt door de all inclusive en die waren niet - kun je zeggen upsell iedereen? ! Tijd en weer liepen we slechte service vragen voor eten of drinken dat niet zou verschijnen. Het probleem bleek niet het aantal bedienend personeel maar een gebrek aan elementaire organisatie. In plaats van een ober bij ons verblijft en op zoek na ons voor de duur van onze maaltijd zou krijgen een ober vragen wat we wilden drinken, dan ober zou komen door om ons eten bestellingen, dan een ander ober weer zou (uiteindelijk) verschijnen met ons eten. Als u vroeg om eenvoudige dingen zoals peper of hete saus lijkt 5 - 10 minuten later als. Als we iets vroegen off menu dan misschien zou ik kunnen begrijpen, maar we bestelden direct uit het hoofdmenu. Na een paar dagen het barpersoneel vroeg ons om te stoppen ondertekening drankjes naar onze kamer. Ze wilden alleen contant. Ze vertelden ons dat het management zou 30 % van de eventuele tips betaald via creditcard. Teneinde te komen tot welk niveau van service je moest geven $ 20 zelfs vóór het plaatsen van een bestelling en weer aan het einde. Dan zou het personeel omrollen en je moest het allemaal opnieuw doen. Dit werd al snel duur. Zo veel voor een all-inclusive. . Ondertekening voor drankjes werd een gigantische pijn ook. We hadden bands op onze polsen die aangegeven dat we all inclusive. Het was niet genoeg om de band of bieden kamer nummers. Elke 30 - 60 minuten het barpersoneel zou vragen om te sluiten de tab en betaal contant betalen ondertekening voor de bestelling elke keer. Dit is de swim-up pool bar. Het is niet zoals waren nergens. Dit werd al snel erg vervelend. Andere gasten toegelicht hoe dit was niet de gebruikelijke all inclusive ervaring. De gronden waren oud en de kamers verouderd maar geen van mij echt stoorde zoveel als de vreselijke service. Het enige goede ding dat ik kan zeggen over de plek was dat de jongens die activiteiten organiseren waren erg vriendelijk en probeerden om mensen tot volleyballen en meedoen andere dagelijkse opties. Ik kan niet genoeg benadrukken - als je kunt een ander resort, dan doen. Als ik kreeg een gratis reis naar Solmar resort, zou afnemen! In feite het centrum van Cabo is gutsen toeristen voor alles wat ze hebben, zo veel dat je zou willen vermijden dat het helemaal. We betaalden voor een rondje drankjes aan Cabo Wabo - 4 Coronas en 4 Vuurbal shots en de rekening kwam uit op $ 80 USD! ! Toegegeven het is een toeristische bar, maar die prijzen zijn duurder dan San Francisco of New York! ! Iedereen vertelde me dat all inclusives reizen naar Mexico waren goedkoop, leuk en je zou worden verzorgd. 0 of 3 . Het lijkt erop dat Mexico is niet langer een goedkope vakantie optie en ik denk dat ons toeristen zullen beseffen dit snel en start naar elders. Het zou goedkoper voor ons te vinden een all in inclusive in Vegas of San Diego of Florida en we zouden krijgen een hel van een stuk beter service : (
Meer lezen
PRIJSKLASSE
103 US$ - 207 US$ (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
solmar all inclusive resort & beach club hotel cabo san lucas, solmar all inclusive resort and beach club, solmar hotel cabo san lucas, cabo san lucas solmar hotel, solmar cabo san lucas
LOCATIE
MexicoBaja CaliforniaBaja California SurLos CabosCabo San Lucas
AANTAL KAMERS
100
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding
Veelgestelde vragen over Solmar Resort
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Solmar Resort?
Attracties in de buurt zijn La Turquesa Jewelry and Art (1,2 mijl), Eclectic Array Cabo (1,0 mijl) en Uno Mas? (1,2 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Solmar Resort?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit swim-upbar, zwembad en restaurant.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij Solmar Resort?
Populaire kamervoorzieningen zijn kitchenette, airconditioning en flatscreen-tv.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Solmar Resort?
Gasten kunnen genieten van swim-upbar, restaurant en lounge tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Solmar Resort?
Ja, gratis parkeren is beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Solmar Resort?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Don Manuel's, El Farallon en Romeo y Julieta.
Zijn er sportvoorzieningen bij Solmar Resort?
Ja, gasten hebben toegang tot zwembad en fitnesscentrum tijdens hun verblijf.
Heeft Solmar Resort een luchthavenshuttle?
Ja, Solmar Resort heeft een luchthavenshuttle voor gasten. We raden je aan om vooraf te bellen om de details te bevestigen.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij Solmar Resort?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Biedt Solmar Resort zakelijke services aan?
Ja, gasten hebben toegang tot zakencentrum en vergaderkamers tijdens hun verblijf.
Welke talen spreekt het personeel van Solmar Resort?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels en spaans.