C-Hotel & Spa
Prijzen bekijken voor jouw reisdata
Over
C-Hotel & SPA is ideaal voor een bezoek aan Cassago Brianza. Het is niet alleen betaalbaar, maar bovendien comfortabel en centraal gelegen. Geniet van een romantische omgeving met een groot aantal voorzieningen die speciaal zijn ontworpen voor reizigers zoals jij.
Kom helemaal tot rust in deze kamers met airconditioning en minibar, en maak gebruik van gratis wifi bij C-Hotel & SPA.
Het hotel heeft 24 uursreceptie, roomservice en conciërge. Daarnaast biedt C-Hotel & SPA een zwembad en ontbijt aan, de ideale ontspanning na een lange dag. Er is voor gasten met een voertuig gratis parkeren beschikbaar.
Ga tijdens je bezoek naar een van de populaire Italiaanse restaurants in Cassago Brianza zoals C-colzani, Agriturismo Cascina Costa en Materia Prima in de buurt van C-Hotel & SPA.
Als je tijd over hebt, raden we Mausoleo Visconti di Modrone en Cassago Brianza aan. Dit zijn een aantal populaire attracties op loopafstand.
Geniet van je verblijf bij C-Hotel & SPA en veel plezier in Cassago Brianza!
Locatie
BeoordelingenWe voeren controles uit op beoordelingen.
- 191
- 120
- 44
- 19
- 13
- Filteren
- Nederlands
s'Middags kan je borrelen met allemaal lekkere hapjes.
Er is een spa,een zwembad.
De kamers zijn ruim,veel licht heerlijke airco en schoon.Je kunt mooie tripjes maken naar Como+alle plaatsen aan het Comomeer,Bergamo en Milaan.
Als Platinum-lid werd mijn loyaliteit aan Marriott niet erkend. Ik kreeg geen kamerupgrade aangeboden, er werd geen gratis ontbijt verstrekt (€ 35 per persoon indien contant betaald) en de kosten voor het gebruik van de Spa bedragen € 25 /per persoon per uur. Niet goed!
Daarnaast waren er bouwwerkzaamheden aan het dak, dus bouwplaatslawaai vanaf 7 . 30 - 8 uur en later. Onze kamer moest worden veranderd van de 3e naar de 2e verdieping, maar hoe dan ook, het voelde minder gezellig en weinig ontspannend om bij het grote zwembad te zijn met een grote bewegende kraan boven je hoofd.
Het is zo jammer, want de plaats is goed ontworpen, het dorp is gezellig, de lichten zijn goed doordacht, de nabijheid van Como is een pluspunt, het is alleen dat het gastenbeoordelingen aan boord moet nemen en op bepaalde gebieden moet verbeteren de gastervaring beter.
We hadden een goed verblijf voor ons 15-jarig huwelijksfeest, maar het had veel meer kunnen zijn
ontspannen zonder de luidruchtige bouwwerkzaamheden.
Hoewel de esthetiek van het pand een kwestie van persoonlijke voorkeur is, was de service gewoon schokkend. Ik breng een aanzienlijk deel van mijn jaar door in hotels in deze prijsklasse, en merk bijna altijd dat het personeel (en het beleid waaronder het opereert) zijn best doet om te voorkomen dat ik "nee" zeg - niet hier. Om te beginnen, nadat ik via Marriott Design Hotels had geboekt, was mijn Bonvoy Platinum-status niet genoeg om de volgende kosten te vermijden:
Ontbijt: € 35 /persoon
1 uur toegang tot de spa: € 25 /persoon
Laat uitchecken: € 100
Hoewel ik zeker niet blij was met de extra kosten, viel mijn mond niet open totdat ik bij het uitchecken werd gevraagd om € 4 te betalen voor een scheerset. In meer dan 100 hotelovernachtingen per jaar over merken, zelfs bij 2 * hotels, kan ik me niet herinneren dat ik werd gevraagd om te betalen voor een (ondermaatse, niet minder) scheerset. De nonchalance waarmee de beheerder zei: "Als je iets vraagt in een hotel, betaal je ervoor" vatte de essentie van dit pand beter vast dan ik ooit zou kunnen. Als je spring zegt, vertellen ze je hoeveel het kost.
De enige erkenning van mijn status was een "upgrade" naar een Superior kamer met tuinzicht, die moeilijk te onderscheiden was van de standaardkamer. Aangezien er slechts twee andere auto's op de parkeerplaats van het hotel stonden en dat de manager en bewaker (aangezien er 's nachts geen hotelpersoneel is) de enige andere mensen waren die we tijdens ons verblijf zagen, kan ik niet zeggen dat het voor gebrek aan ruimte. Toen mijn vriendin en ik na het eten (rond 23.00 uur) de parkeerplaats opreden, vroeg de bewaker wat we aan het doen waren, waarop we antwoordden dat we gasten waren - niet tevreden, hij vroeg toen "jullie allebei?" Ik' Ik ben geen meester in toespelingen, maar ik was niet onder de indruk van zijn vraag.
Op zoek naar een ontspannend toevluchtsoord op het platteland zonder de weekenddrukte rond het Lago di Como, vond ik in plaats daarvan een onvriendelijke operatie die me bij elke beurt probeerde te betalen. Inderdaad, terwijl ik mijn wereldwijde STR-portfolio blijf uitbreiden, zal mijn tijd bij het C - Hotel and Spa als een voorbeeld dienen voor de managers die ik in dienst heb over hoe gasten NIET moeten worden behandeld.
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding