Four Points by Sheraton Puntacana Village
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.

Four Points by Sheraton Puntacana Village

Reiziger (346)
King Suite
Kamer en suite (255)
Outdoor Pool
Zwembad en strand (51)

Prijzen bekijken voor jouw reisdata

Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Heb je dit hotel al geboekt?
Gem. € 204 per nacht, 8/10 - 9/10
€ 204
per nacht
€ 179
per nacht
€ 154
per nacht

okt

nov

8 okt
Vandaag

10 okt

12 okt

14 okt

16 okt

18 okt

20 okt

22 okt

24 okt

26 okt

28 okt

30 okt

1 nov

3 nov

5 nov

7 nov
Weerspiegelt de huidige gemiddelde tarieven per nacht van onze partners en zijn mogelijk exclusief geschatte belastingen of toeslagen. De prijs bij het afrekenen kan verschillen.
Goedkoper
Gemiddeld
Duurder

Over

4,5
Nr. 49 van de 156 hotels in Punta Cana
4,4 van 5 bollen
Locatie
4,6 van 5 bollen
Hygiëne
4,5 van 5 bollen
Service
4,3 van 5 bollen
Prijs/kwaliteit

De zoektocht naar een gezinsvriendelijk hotel in Punta Cana hoeft niet lang te duren. Welkom bij Four Points by Sheraton Puntacana Village, de ideale keuze voor reizigers.

Dit hotel voelt als een tweede thuis en de kamers bevatten een flatscreen-tv en airconditioning. Er is daarnaast gratis wifi beschikbaar.

Gasten hebben tijdens hun verblijf bij Four Points by Sheraton Puntacana Village toegang tot een conciërge. Four Points by Sheraton Puntacana Village biedt ook een zwembad en ontbijt, waardoor je reis naar Punta Cana nog leuker wordt. Daarnaast is er voor extra gemak gratis parkeren beschikbaar voor gasten.

Ga tijdens je bezoek naar een van de populaire restaurants in de buurt op loopafstand van Four Points by Sheraton Puntacana Village zoals Saffron (1,2 km), La Cava Kitchen & Bar (0,2 km) of Isabella Steak & Bistro (1,1 km).

Als je Punta Cana wilt verkennen, is een populaire jachthaven, zoals Marina Cap Cana, misschien iets voor jou.

Four Points by Sheraton Puntacana Village biedt je het beste van Punta Cana, zodat je optimaal kunt ontspannen en genieten.

Meer lezen
Stel bewerkingen voor zodat we onze weergave kunnen verbeteren.Deze vermelding verbeteren
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Fitnesscentrum / sportruimte
Zwembad
Bar/lounge
Gratis vervoer van/naar luchthaven
Zakencentrum met internettoegang
Conferentiefaciliteiten
Oplaadpunt voor elektrische voertuigen
Parkeerplaats
Wifi
Buitenzwembad
Restaurant
Ontbijt beschikbaar
Ontbijtbuffet
Gratis oploskoffie
Gratis thee
Eetgelegenheid buiten
Wijn/champagne
Verkoopautomaat
Gratis shuttle of taxi
Vervoer van/naar luchthaven
Feestzaal
Vergaderruimtes
Beautysalon
Opslag van bagage
Conciërge
Gemakswinkel
Wisselkantoor
Krant
Geldautomaat bij gelegenheid
24 uursreceptie
Express-inchecken en -uitchecken
Wasservice
Strijkservice
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Bureau
Roomservice
Veilig
Koffie-/theezetapparaat
Kabel-/satelliet-tv
Flatscreen-tv
Bad/douche
Aparte woonkamer
Sofa
Telefoon
Flessenwater
Strijkijzer
Eigen badkamers
Wekservice/wekker
Radio
Gratis toiletartikelen
Haardroger
Kamertypes
Gezinskamers
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
Sterrenwaarderingen zijn bedoeld om een algemene indicatie te geven van de kenmerken, voorzieningen en services. Deze gelegenheid is gewaardeerd door Giata.
3,5 van 5 sterren
STIJL HOTEL
Middenklasse
Modern
Gesproken talen
Spaans
Hotellinks

Locatie

Boulevard 1ero De Noviembre, Punta Cana 23300 Dominicaanse Republiek
Routebeschrijving
Enigszins geschikt om te wandelen
Accommodaties krijgen een cijfer op een schaal van 0-100. Hoe hoger het cijfer, hoe eenvoudiger het is voor reizigers om restaurants en bezienswaardigheden op loopafstand te vinden.
Cijfer: 80 van 100
80
Punta Cana Airport
La Romana Airport
700beoordelingen51vragen en antwoorden0kamertips

Beoordelingen
We voeren controles uit op beoordelingen.
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat mogelijk in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de beoordelaar gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.

Waardering van reizigers
  • 357
  • 241
  • 64
  • 16
  • 23
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit hun oorspronkelijke taal. Machinevertalingen weergeven?
Chiqolate heeft een beoordeling geschreven mei 2024
1,0 van 5 bollen
Ik heb onlangs de ongelukkige ervaring gehad dat ik in het Four Points Sheraton Punta Cana hotel verbleef (24 - 29 - 24 tot 05 - 04 - 24). Ik ben diep ontmoedigd als ik moet vertellen over mijn uiterst onbevredigende klantenservice-ontmoeting met de heer Luis M. en de heer Marlone (receptie), die blijk gaven van een gebrek aan professionaliteit, er niet in slaagden nauwkeurige informatie te verstrekken en mijn zorgen negeerden.

Als toegewijde reiziger en Lifetime Platinum Marriott-lid had ik hoge verwachtingen van de service die Marriott de afgelopen twintig jaar consequent tot mijn favoriete merk voor persoonlijke en zakelijke reizen heeft gemaakt. De service die ik in het Four Points Sheraton Punta Cana ontving van de heer Luis M. en de heer Marlone stond echter in schril contrast met de uitzonderlijke service die ik van Marriott gewend ben.
De Four Point Sheraton Punta Cana-diensten van de heer Luis en M. Marlone bleven helaas ver achter bij het eren van het Marriott-merk, de gerenommeerde klantenservice, het superieure beddengoed en de voorzieningen in de kamers, naast vele andere kwaliteiten die Marriott tot een topklasse hebben gemaakt. wereldwijd merk.

We ontvingen onderstaande kwaliteitsnormen vanaf het moment dat we maandagavond in het hotel aankwamen. We kwamen aan met zes tassen voor drie volwassenen en waren van plan een hele week door te brengen. Het hotelpersoneel dat voor het pand stond, bood geen hulp met de bagage totdat we hem om een kar vroegen, hoe hij het hotel kon betreden en of hij kon helpen. Communicatie was niet het probleem, aangezien ik de moedertaal spreek. Dit gebrek aan hulp was bijzonder teleurstellend gezien de omvang van ons gezelschap en de duur van ons verblijf.

Vervolgens spraken we bij de receptie met de heer Luis M. Nadat hij om informatie had gevraagd over de verschillende kamertypes, verklaarde hij (drie keer) dat alle kamers hetzelfde waren. De heer Luis heeft ook mijn Lifetime Platinum-status niet erkend. Nadat ik hem had verteld wat die status inhield, antwoordde meneer Luis: 'Je moet kiezen tussen het welkomstgeschenk of het ontbijt.'

De volgende ochtend ging ik naar de receptie omdat mijn sleutels niet werkten. Ik sprak met meneer Marlone, die de sleutel opnieuw activeerde. Ik vroeg hem naar andere soorten kamers omdat de onze gedateerd was. De heer Marlone zei dat alle kamers hetzelfde waren. Ik moest hem vertellen en hem op mijn mobiele app laten zien dat ze suites aanbieden en de onze was er niet één. Pas toen antwoordde hij: “Ja, ze hebben maar één suite in het hotel, die altijd volgeboekt is. Deze inconsistentie in de verstrekte informatie was een bron van frustratie en verwarring.

De avond voor ons vertrek moest ik naar de receptie om Ice te vragen omdat onze kamer geen kleine koelkast had (in een Marriott Hotel in het Caribisch gebied). Meneer Marlone vertelde me dat er geen ijs op de hotelvloeren lag, behalve in de bar, die gesloten was. Hij bood geen oplossing voor het Ice-verzoek. Dit gebrek aan basisvoorzieningen in de kamer was een aanzienlijk ongemak tijdens ons verblijf. Een tweede hotelpersoneel hoorde het gesprek en vroeg me hem ongeveer 15 stappen te volgen om me ijs te geven uit de bar die gesloten was. Er waren slechts 15 stappen nodig om een hotelgast te helpen.
We besloten in het hotel te blijven vanwege de geweldige service van het restaurantteam en onze huishoudster, mevrouw Maria Elena. Bedankt voor het redden van een complete nachtmerrie.

Of het nu ging om een gebrek aan training, slechte vaardigheden op het gebied van mensen, of pure minachting voor klantenservice, de heer Luis en de heer Marlone zouden kunnen profiteren van aanvullende training en een herbeoordeling van hun toekomst in de horeca. Ik geloof dat ze met de juiste begeleiding en ondersteuning hun service kunnen verbeteren en een positieve bijdrage kunnen leveren aan de reputatie van het hotel.
Meer lezen
Google
Datum van verblijf: mei 2024
1,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
1,0 van 5 bollenKamers
4,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenHygiëne
1,0 van 5 bollenService
1,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Reistype: Bezocht met familie
Kamertip: The rooms are dated. There not not small fridges in the room. This is not acceptable for a...
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
sunfunMaple_ON heeft een beoordeling geschreven apr 2024
Kirkfield, Canada
5,0 van 5 bollen
We verbleven een nacht in het Four Points Sheraton voorafgaand aan onze cruise die vertrok vanuit La Romana. Het hotel is zeer modern en comfortabel voor ons overnachting. Het restaurant ter plaatse was goed. Het ligt dicht bij de luchthaven en zou hier weer verblijven.
Meer lezen
Google
Datum van verblijf: april 2024
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Reistype: Bezocht met vrienden
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Demetrius S heeft een beoordeling geschreven apr 2024
5,0 van 5 bollen
Zeer vriendelijke mensen dichtbij veel restaurants prachtig hotel. Ze hebben een shuttle die je ophaalt bij het hotel en je afzet. het brengt u ook naar het strand. . zij hebben. Leuke bar en het eten was heerlijk. . u hoeft het hotel niet te verlaten om te eten.
Meer lezen
Google
Datum van verblijf: maart 2024
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Reistype: Bezocht alleen
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Andrew B heeft een beoordeling geschreven mrt 2024
Norwich, Verenigd Koninkrijk
5,0 van 5 bollen
Een luchthavenhotel dat eigenlijk in elke stad ter wereld zou kunnen zijn.
Maar dat gezegd hebbende, verdient een waardering van 5 punten vanwege uitzonderlijk personeel.
Eerste nacht vanaf het vliegveld en alles werkte goed.
Goed ontbijtbuffet.
We kwamen een tijdje terug in Punta Cana voordat we naar het vliegveld gingen en stopten opnieuw bij het hotel. Drankjes en een zitje bij het zwembad en daarna kreeg de receptioniste de shuttle om ons naar het vertrek te brengen. Niet echt nodig omdat we geen gasten waren geweest, maar eenvoudig te doen en zeer gewaardeerd.
Meer lezen
Google
Datum van verblijf: februari 2024
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Reistype: Bezocht met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
jennifer s heeft een beoordeling geschreven mrt 2024
Park City, Utah
1,0 van 5 bollen
Het hotel houdt zich bezig met oplichting. Toen ik aankwam en besefte dat het een eigendom van Mariott was. Ik heb verzocht om de reservering te wijzigen en mijn Marriott-nummer en creditcard te gebruiken. Er werd mij verteld dat dit niet mogelijk was. Toen ik de kamer boekte, stond deze op $ 244. Toen ik incheckte, kreeg ik te horen dat het $ 377 was. Later vroegen ze om een resorttoeslag van $ 20. Het hotel weigerde aanvankelijk mij een ontvangstbewijs te geven, totdat ik Marriott erbij betrok. Vervolgens stuurden ze me een ontvangstbewijs voor 207. 62 .
Meer lezen
Google
Datum van verblijf: februari 2024
1,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
1,0 van 5 bollenService
Reistype: Bezocht met familie
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van Carol A
Atlanta, Georgia11.392 bijdragen82 nuttige stemmen
Dedicated phone i believe in baggage claim and you just pick it up and tell them you’re ready and they come get you. It didn’t take long
ReggieDunlop27 heeft een vraag gesteld feb 2024
Ontario, Canada549 bijdragen61 nuttige stemmen
Hello - our flight lands at 1045PM. Will the shuttle pick us up? Can we walk from Terminal A to your hotel?
Hernán S heeft een vraag gesteld feb 2024
Neuquen14 bijdragen26 nuttige stemmen
Hola, tienen algun Email o whatsaap para reservar el trasnfer desde el aeropuerto.
Niet de juiste accommodatie voor jou?
Je kunt in de omgeving van Punta Cana uit meer accommodaties kiezen.
PRIJSKLASSE
€ 155 - € 172 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
Caribische eilandenDominicaanse RepubliekLa Altagracia ProvincePunta Cana
AANTAL KAMERS
125
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding

FOUR POINTS BY SHERATON PUNTACANA VILLAGE (Punta Cana, Dominicaanse Republiek) - foto's, reviews en prijsvergelijking - Tripadvisor

Veelgestelde vragen over Four Points by Sheraton Puntacana Village
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Four Points by Sheraton Puntacana Village?
Attracties in de buurt zijn Ritual Cigar Lounge & Bar (0,4 mijl), Myborastore (0,3 mijl) en npdaudio (0,3 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Four Points by Sheraton Puntacana Village?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit gratis wifi, zwembad en restaurant.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij Four Points by Sheraton Puntacana Village?
Populaire kamervoorzieningen zijn airconditioning, flatscreen-tv en bureau.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Four Points by Sheraton Puntacana Village?
Gasten kunnen genieten van restaurant, lounge en ontbijt tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Four Points by Sheraton Puntacana Village?
Ja, gratis parkeren is beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Four Points by Sheraton Puntacana Village?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Bar Trattoria Mamma Luisa, La Cava Kitchen & Bar en Punta Cana Brewery.
Zijn er sportvoorzieningen bij Four Points by Sheraton Puntacana Village?
Ja, gasten hebben toegang tot zwembad en fitnesscentrum tijdens hun verblijf.
Heeft Four Points by Sheraton Puntacana Village een luchthavenshuttle?
Ja, Four Points by Sheraton Puntacana Village heeft een luchthavenshuttle voor gasten. We raden je aan om vooraf te bellen om de details te bevestigen.
Verzorgt Four Points by Sheraton Puntacana Village vervoer van/naar het vliegveld?
Ja, Four Points by Sheraton Puntacana Village verzorgt vervoer van/naar het vliegveld voor gasten. We raden je aan om vooraf te bellen om de details te bevestigen.
Biedt Four Points by Sheraton Puntacana Village zakelijke services aan?
Ja, ze bieden zakencentrum, vergaderkamers en feestzaal.
Is Four Points by Sheraton Puntacana Village toegankelijk?
Ja, ze bieden rolstoeltoegang, kamers toegankelijk voor mindervaliden en voorzieningen voor mindervalide gasten. Voor specifieke vragen, raden we je aan om vooraf te bellen.
Alle Punta Cana hotelsHoteldeals voor Punta CanaLastminutehotels in Punta Cana
BezienswaardighedenRestaurantsVluchtenReisverhalenCruisesHuurauto's