Grand Sirenis Punta Cana Resort
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.

Grand Sirenis Punta Cana Resort

Reiziger (18600)
bathroom
Kamer en suite (2044)
Un cleared tables
Dineren (1002)

Prijzen bekijken voor jouw reisdata

Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven

Over

4,0
#30 van 51 all-inclusives in Punta Cana
3,8 van 5 bollen
Locatie
3,9 van 5 bollen
Hygiëne
4,0 van 5 bollen
Service
3,9 van 5 bollen
Prijs/kwaliteit

Sirenis Punta Cana Resort Casino & Aquagames is ideaal voor een bezoek aan Punta Cana. Het is niet alleen betaalbaar, maar bovendien comfortabel en centraal gelegen. Geniet van een gezinsvriendelijke omgeving met een groot aantal voorzieningen die speciaal zijn ontworpen voor reizigers zoals jij.

Sirenis Cocotal is een gezinsvriendelijk resort all-inclusive met een flatscreen-tv, een koelkast en airconditioning in de kamers. Daarnaast kun je tijdens je verblijf eenvoudig gebruikmaken van betaald internet.

Het resort all-inclusive biedt een conciërge en roomservice aan. Daarnaast kunnen gasten gebruikmaken van een zwembad en ontbijt waardoor dit een populaire keuze is onder reizigers die naar Punta Cana gaan.

Als je tijdens je verblijf bij Sirenis Punta Cana Resort Casino & Aquagames trek krijgt, ga je naar Flavor Market (0,6 km) op loopafstand van het resort all-inclusive.

Bij Sirenis Punta Cana Resort Casino & Aquagames staat jouw comfort voorop. Ze zien je graag in Punta Cana!

Meer lezen
Stel bewerkingen voor zodat we onze weergave kunnen verbeteren.Deze vermelding verbeteren
Voorzieningen van accommodatie
Wifi
Buitenzwembad
Fitnesscentrum / sportruimte
Gratis ontbijt
Strand
Tennisbaan
Oppas
Overdekte speeltuin voor kinderen
Zwembad-/strandlakens
Fitnesslessen
Bar/lounge
Koffiezaak
Restaurant
Ontbijtbuffet
Eetgelegenheid buiten
Swim-up-zwembadbar
Zwembadbar
Waterpark
Aerobics
Entertainmentpersoneel
Avondentertainment
Karaoke
Waterpark buiten gelegenheid
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
Kinderclub
Buitenspeeltoestellen voor kinderen
Kinderstoelen beschikbaar
Spa
Gezichtsbehandelingen
Gehele lichaamsmassage
Massage
Beautysalon
Opslag van bagage
Conciërge
Wisselkantoor
Souvenirwinkel
Winkels
Lig-/strandstoelen
Dakterras
Parasols
24 uursreceptie
Stomerij
Wasservice
Voorzieningen van de kamer
Verduisterende gordijnen
Airconditioning
Schoonmaakservice
Geschakelde kamers beschikbaar
Privébalkon
Minibar
Kabel-/satelliet-tv
Bad/douche
Roomservice
Veilig
Telefoon
Kledingkast
Flessenwater
Strijkijzer
Laptopkluis
Tegelvloer/marmeren vloer
Koelkast
Flatscreen-tv
Gratis toiletartikelen
Kamertypes
Uitzicht op zee
Rookvrije kamers
Suites
Gezinskamers
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
Sterrenwaarderingen zijn bedoeld om een algemene indicatie te geven van de kenmerken, voorzieningen en services. Deze gelegenheid is gewaardeerd door Giata.
5,0 van 5 sterren
STIJL HOTEL
Gezinsresort
Middenklasse
Gesproken talen
Engels, Frans, Spaans

Locatie

Playa De Uvero Alto, Punta Cana 23300 Dominicaanse Republiek
Routebeschrijving
Aanbevolen auto mee te nemen
Accommodaties krijgen een cijfer op een schaal van 0-100. Hoe hoger het cijfer, hoe eenvoudiger het is voor reizigers om restaurants en bezienswaardigheden op loopafstand te vinden.
Cijfer: 45 van 100
45
Punta Cana Airport
La Romana Airport
14.453beoordelingen2.452vragen en antwoorden5kamertips

Beoordelingen
We voeren controles uit op beoordelingen.
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat mogelijk in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de beoordelaar gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.

Waardering van reizigers
  • 6.598
  • 3.593
  • 1.966
  • 1.148
  • 1.148
Reizigersveiligheid
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Lina M heeft een beoordeling geschreven mei 2024
5,0 van 5 bollen
Super show bij het Japanse Restaurant met onze geweldige chefkok Oscar. Het is was heerlijk en het was een gezellige show met lekker eten. We gaan zeker nog een keer tijdens ons verblijf. Ik raad iedereen aan om naar Ikebana te gaan en geniet met je familie
Meer lezen
Datum van verblijf: mei 2024
3,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
3,0 van 5 bollenKamers
3,0 van 5 bollenLocatie
3,0 van 5 bollenHygiëne
3,0 van 5 bollenService
3,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Reistype: Bezocht met familie
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van Sirenis Hotels, Owner bij Grand Sirenis Punta Cana Resort
Gereageerd op 13 mei 2024
Dear P8179LNlinam,, Thank you for your maximum rating. We appreciate the time you took to share your experience of your recent stay at our resort. We hope to welcome you again on vacation and in the future and offer you another exceptional stay. Oscar will receive your special mention. Cordially, Reylizabeth Salas Risk and claims assistant.
Meer lezen
Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Henry heeft een beoordeling geschreven apr 2024
5,0 van 5 bollen
Verblijven bij dit hotel in de Dominicaanse Republiek was een absoluut genot! Jonathan, Elias en Edward zorgden voor een onvergetelijke ervaring met hun buitengewone service en vriendelijkheid. De kamers waren comfortabel en goed onderhouden, en het uitzicht op het strand was adembenemend. Het personeel was altijd attent en behulpzaam, en de faciliteiten waren uitstekend. Ik kan dit hotel ten zeerste aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een ontspannende vakantie met eersteklas service. Bedankt, Jonathan, Elias en Edward, voor het maken van mijn verblijf!
Meer lezen
Datum van verblijf: april 2024Reistype: Bezocht met familie
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van Sirenis Punta Cana Resort, Owner bij Grand Sirenis Punta Cana Resort
Gereageerd op 30 apr 2024
Beste Hrsalvarez, Bedankt voor uw vriendelijke woorden en 5-sterrenbeoordeling, we zijn blij dat uw verblijf bij ons geweldig was, niets bevredigender dan het lezen van uw opmerkingen over de plaats en de service van het personeel, we zijn blij dat u van onze gastvrijheid en diensten heeft genoten . Wij wachten op uw volgende bezoek. Jonathan, Elias en Edward zullen uw reactie ontvangen. Van harte Reylizabeth Salas Risico- en schadeassistent
Meer lezen
Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
freddy heeft een beoordeling geschreven sep 2023
Herentals, België
2,0 van 5 bollen
De buffetrestaurants er waren er 2 , was een ramp ,steeds wachten voor er een tafel vrij en proper was, en eer je koffie of thee bekwam. Dit was zowel s' morgens als s'avonds een probleem . Het eten was middelmatig . Ook aan zwembad of de zee lang wachten om een drankje te bekomen. Cabana op strand enkel 2 man om te bedienen soms maar 1 ,en in zwembad dat wel groot is een veel te kleine poolbar ,met ook slechts 2 man ! Was gerenoveerd ,enkel de noodzakelijke dingen was wel proper, pluim voor de poetsdames.
Meer lezen
Datum van verblijf: augustus 2023Reistype: Bezocht met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van Sirenis Hotels, Owner bij Grand Sirenis Punta Cana Resort
Gereageerd op 27 okt 2023
Dear guest, Thank you for your honest opinion. We have sent your comments to the affected areas. We apologize for this bad experience. It's very disappointing to hear what happened, but we hope you will give us another chance to show you that we have improved. Kind regards, Alberto Guante Claims and Managment Assistant
Meer lezen
Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Ricky C heeft een beoordeling geschreven jul 2023
1,0 van 5 bollen
Het is natuurlijk nooit leuk om na u welverdiende vakantie een negatieve beoordeling te geven.

Maar na deze 14daagse kijk ik er naar uit. Om zeker er voor te zorgen dat niemand deze ervaring ook heeft.

Startende bij de aankomst:

Je verkrijgt een armband met de roze kleur, naarmate de vakantie eindigde zijn we te weten gekomen dat deze voor mensen van Europa was, duidelijk een gevoel van discriminatie hierdoor opgemerkt. Enkel vriendelijk als je tip geeft anders bekijken je zelfs niet. Engelse taal begrijpen ze totaal niet. Bij aankomst 22.OOu hun tijd na super lange trip, geen welkoms drank terwijl ik dit de andere dagen wel heb kunnen vernemen. Kamer met kingsize bed niet klaar, tijdelijke kamer gekregen. dag erna kunnen verhuizen en uitpakken.

Ontbijt:

7u stipt aanwezig zijn is de boodschap, anders kan je deze schrappen van je agenda. Alle tafels degoutant vuil en niet opgeruimd. Meermaals ( op 2dagen na)10 minuten stressvol naar plaatst zoeken terwijl er niemand naar u omkijkt. De tafels word voor u neus leeg gemaakt en gewoon weg niet gekuist, brood en choco hangt nog aan de tafel van de vorige. Na 10 dagen had ik er genoeg van na dit voorval —> voor mijn neus draaide de persoon een gebruikt mes om en de tafel was gedekt, na dit ben ik volle uitbarsting de tafel zelf gaan kuisen en hun erbij gaan halen. De manager wouden ze niet voor mij gaan halen, na veel aandringen kwam hij zich excuseren. Waarop ik heb moeten vertellen dat ik niet zoek naar excuses maar properheid en vakantie. Vaak lange wachttijden aan de zaken die bereidt worden a la minute, deze waren oprecht zeer lekker, alhoewel ze moeten koken met zeer primitief materiaal , en fles water gevuld met olie en gaatjes in de top gedaan.

Koffie in morgen, met geluk 1 tas, soms 2 als je op de slechte plaatsen zit. Kan je het vergeten. Koffie lepels onbeschikbaar.

Samengevat . Catastrofaal organisatie en onhygiënische tafels

Lunch.

Alles identiek als hierboven, aan het zwembad is het onmogelijk, alle tafels zeer reeds op voorhand gereserveerd door mensen van de ‘’buurlanden’’.

Die trouwens altijd goede service krijgen, zijn bijna privé butlers.

Jammer genoeg voor hun beheer ik de Spaanse taal.

Voorgebakken eten is lauw tot zeer koud.

Avondeten:

Weeral idem. Althans waren de meeste thema restaurants zeer lekker. Organisatie steeds afwezig.
We namen ons eigen zout en peper reeds mee anders kon je gemakkelijk 10 a 20 minuten wachten.
Drinken werd in de thema restaurantjes wel tijdelijk bezorgt.

Alles samengevat zijn 99% van de mensen die hier werken tot op het schandalige onbeschoft, onervaren en zeker niet Blij.
Wel tijd op de gsm te zitten terwijl de rest chaos is, nog nooit meegemaakt. Alsof het echt expres is om iets duidelijk te maken.

KamerS:

Familiekamer, zeer groot. dagelijks mooi gefatsoeneerd maar niet gekuist.
Verouderd en wat werk aan. Minibar altijd top in orde. Geen 5sterre kamer . Maar was voor ons meer dan genoeg.

Bar.

Drama drama drama….
Minimum 20 minuten aanschuiven, tijd voor salsa te dansen met de geliefde bezoekers. Meermaals tegen 16u , geen bier, fanta of spuitwater meer.

Avonds was een regelrechte catastrofe, bestellen and de bar ging niet en de rest weigerde te werken. Vaak 1 drankje kunnen nuttigen. Als je geluk had kreeg je een tweede, gaf je geen tip, kreeg je u drank in een plastieken beker !!!!!! Wat !!!!! Ongelooflijk.

Je word constant de diamant club aangeboden, dan mag je alles ….maar doen moet je American expressie of visa geven. Wij hebben all-in , waarom is dat dan niet alles?

Accommodatie:

Gelukkig kreeg je van de personen die de tuinen deden en de gigantische wandelen dagelijks super kuisten een welgemeende goede morgen, was zeer leuk.

Pracht van een locatie met alles om een echt 5 sterren hotel uit baten.
Tuinen in prach staat.

Strand zeer mooi en groot, wel niet onderhouden. Borden met eten van de dag ervoor waar de honden aan van het likken zijn.

Sport benodigdheden niet aanwezig. Basketbalringen kapot. Biljart kapot. Tennissen of padel ging niet. Was onbemand.

Dit gezegd zijnde, NIET BOEKEN. Eerlijk en oprecht !
Dit is maximum een 3sterren hotel, en dan nog . Algemene hygiëne en beleefdheid is daar nog steeds 1000x beter.

Coertjens ricky. Zoek me gerust op voor een nog eerlijke een meer uitgebreide versie.
Meer lezen
Datum van verblijf: juli 2023Reistype: Bezocht met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van Sirenis Hotels, Owner bij Grand Sirenis Punta Cana Resort
Gereageerd op 10 dec 2023
Dear Customer, Thanks for your review. All feedback is important to us and we are sorry to hear that you have had such a frustrating experience. Thank you very much for bringing this issue to our attention and please allow me to apologize for the unacceptable treatment you have received. Keeping our customers happy is our number one priority and I would like to ask for another opportunity to retain you as a customer. We will ensure that your complaints are conveyed to everyone. On the other hand, we will be in charge of supervising that they are complied with. Sincerely, Alberto Guante Assistant Director, Claims
Meer lezen
Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Nancy K heeft een beoordeling geschreven jul 2023
1,0 van 5 bollen
1 woord gewoon vreselijk, wij zijn met de zoon schoondochter en kleinzoon er naar toe gegaan. Eerste kamer van mij en mijn man schimmel reuk behang los aan de muur en natte muren daaronder wel direckt en andere kamer gekregen die goed was. , mini bar was 3 dagen niet bijgevuld dus weer naar de lobby na en uur was het dan geregeld, in het restaurant geen vrije tafels ze staan er allemaal nog met het vuil van de vorige eters terwijl er aan de ingang en lang rij staat met mensen om te kunnen eten maar ja er wordt niet afgeruimd want de ze hebben het te druk met tetteren en op hun gsm te zitten, bij het ontbijt moet je bijna smeken om koffie te krijgen en als je geluk hebt krijg je mischien en koffie lepeltje. Middag eten Er waren zelfs kinderen die met hun handen ijs aan het scheppen waren daarna gaan ze al het fruit en chocolade van de mooie taarten halen gewoon vies het was precies en varkensstal en zeker aan het chocolade fontein, dan de bar savonds als de serveuse zin heeft komt en anders moet je zelf naar de bar gaan en minstens 15 min aanschuiven. Om dan en drank te krijgen in en plastic beker !!! Aan het strand sta je gemakkelijk 20 min aan de bar omdat ze daar gewoon geen goesting hebben om te werken zo komen ze over op de toeristen vele mensen klager erover en je zit dan in en 5 sterren hotel om dan te horen om 16,45 u aan de bar op het strand dat ze uitverkocht zijn volgende dag hetzelfde geen bier geen Fanta Dan wil de kleinzoon gaan tennissen of padellen sorry jongen het ga niet want er is niemand 2 dagen op rij er geweest niemand te zien daar. Dan gaan we naar het sportcafé daar kan hij misschien even biljarten sorry jongen het ga niet de biljart is aan de zijkant stuk er hangt en stuk ijzer los resultaat en sneetje in de vinger en spelen daarop ga zeker niet want het biljart kleed is zo gerimpeld dat je de bal niet kan spelen echt en ramp daar dit hotel is zelfs geen 3 sterren waard wij willen zeker geen bord met en gouden randje maar en proper bord en en tafel om te zitten en wij gaan al jaren naar de Caraïben maar dit heb ik nog nooit meegemaakt en hele dag op zure gezichten te moeten zien en als je iets vraagt is het te veel dus nee voor ons nooit meer punta cana en ten laatste dan de bandjes rond je arm met de kleuren de kleur wil zeggen van welk land je komt en wij hadden het gevoel dat wij maar van België kwamen dus laat ze maar zitten en de andere kleuren werden wel geholpen dit was erover gewoon degoutant en en slechte vakantie algoed dat we Elkaar hadden en ons samen wel hebben geamuseerd maar nooit meer naar daar
Meer lezen
Datum van verblijf: juli 2023
1,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenLocatie
1,0 van 5 bollenService
Reistype: Bezocht met familie
Kamertip: Zeker niet naar gaan voor de vriendelijkheid
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van Sirenis Punta Cana Resort, Owner bij Grand Sirenis Punta Cana Resort
Gereageerd op 13 jul 2023
Beste S9574JK, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw beoordeling te geven over uw recente verblijf in Grand Sirenis Punta Resort & Aquagames. Hoe teleurgesteld is het om te weten dat we niet aan al uw verwachtingen konden voldoen, vooral omdat onze toewijding gebaseerd is op de maximale tevredenheid van al onze gasten. Sta ons toe onze oprechte excuses aan te bieden voor het niet geven van een 100% aangenaam verblijf. Al uw opmerkingen met betrekking tot de service en faciliteiten zijn zorgvuldig door mij gelezen. Elke verantwoordelijke afdeling is nu op de hoogte van de zwakke punten die we kunnen verbeteren. Ook heeft elke verantwoordelijke manager hulpmiddelen en suggesties gekregen om elke situatie te vermijden die lijkt op wat u hebt beschreven. We hopen dat we de kans krijgen om een tweede kans te zoeken om te laten zien wat een echte Sirenis-ervaring kan zijn. Met vriendelijke groet, Erika Zenic Horeca Manager
Meer lezen
Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Antwoord van Aquagames
Punta Cana, Dominicaanse Republiek1 bijdrage
Dear CelenM, If you are staying 10 days at our resort you are allowed 3 restaurant reservation during your stay. The wifi rates vary between US$5 for an hour to US$50 for 7 days. If you need anything during your stay, please don’t hesitate to ask for me at the reception and it will be my pleasure to ensure you are spending a great vacation with us. Looking forward to meeting you, Regards, Veronique Garon Assistant Manager
R123321 heeft een vraag gesteld Gisteren
Cardiff, Verenigd Koninkrijk157 bijdragen85 nuttige stemmen
Are the plugs the same as American plugs?
Antwoord van Reece P
1 bijdrage
Yer they are
Antwoord van Reece P
1 bijdrage
Yer block 42,43,46 if I remember rightly how ever im not 100% sure so maby email the resort or or if you have booked with Tui they may know they awnser
97holiday heeft een vraag gesteld mei 2024
3 bijdragen6 nuttige stemmen
Will someone at the desk book all the restaurants for you as we are in 4 separate bookings ?
Antwoord van Reece P
1 bijdrage
On you block you will have a small out biulding there are workers in there who can
Nancy K heeft een tip geschreven (jul 2023)
1 bijdrage
1,0 van 5 bollen
"Zeker niet naar gaan voor de vriendelijkheid "
Volledige beoordeling lezen
Dymphna U heeft een tip geschreven (nov 2016)
Wildemann, Duitsland8 bijdragen2 nuttige stemmen
4,0 van 5 bollen
"In midden perfect overal mooi tussen in"
Volledige beoordeling lezen
Ronald v heeft een tip geschreven (mrt 2016)
Arnhem, Nederland46 bijdragen14 nuttige stemmen
1,0 van 5 bollen
"Elke kamer buiten dit resort is beter."
Volledige beoordeling lezen
Daisy M heeft een tip geschreven (jan 2015)
Arendonk, Antwerpen, Belgium30 bijdragen49 nuttige stemmen
5,0 van 5 bollen
"Wij hadden een kamer aan de Tropical kant, blok B. Geen lawaai, ruime kamers, goede airco"
Volledige beoordeling lezen
Wilma U heeft een tip geschreven (aug 2011)
Venlo1 bijdrage3 nuttige stemmen
1,0 van 5 bollen
"Niet boeken !"
Volledige beoordeling lezen
Niet de juiste accommodatie voor jou?
Je kunt in de omgeving van Punta Cana uit meer accommodaties kiezen.
PRIJSKLASSE
€ 156 - € 322 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
sirenis cocotal beach hotel punta cana, sirenis cocotal beach resort casino and spa, sirenis resort punta cana, sirenis cocotal punta cana, hotel sirenis cocotal beach, sirenis cocotal resort
LOCATIE
CaraïbenDominicaanse RepubliekLa Altagracia ProvincePunta Cana
AANTAL KAMERS
816
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding

GRAND SIRENIS PUNTA CANA RESORT (Punta Cana, Dominicaanse Republiek) - foto's, reviews en prijsvergelijking - Tripadvisor

Veelgestelde vragen over Grand Sirenis Punta Cana Resort
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Grand Sirenis Punta Cana Resort?
Attracties in de buurt zijn Tropical Treasure (1,2 mijl), Macao Beach (7,8 mijl) en Sirenis Aquagames Punta Cana (0,3 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Grand Sirenis Punta Cana Resort?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit swim-upbar, inclusief ontbijt en restaurant.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij Grand Sirenis Punta Cana Resort?
Populaire kamervoorzieningen zijn minibar, airconditioning en flatscreen-tv.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Grand Sirenis Punta Cana Resort?
Gasten kunnen genieten van swim-upbar, inclusief ontbijt en restaurant tijdens hun verblijf.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Grand Sirenis Punta Cana Resort?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Castaways Restaurant And Bar, Florecita Restaurante en Flavor Market.
Zijn er sportvoorzieningen bij Grand Sirenis Punta Cana Resort?
Ja, gasten hebben toegang tot fitnesscentrum, buitenzwembad en fitnesslessen tijdens hun verblijf.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij Grand Sirenis Punta Cana Resort?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Welke talen spreekt het personeel van Grand Sirenis Punta Cana Resort?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels, spaans en frans.
Heeft Grand Sirenis Punta Cana Resort een goed uitzicht?
Ja, gasten genieten hier vaak van uitzicht op oceaan.
Is Grand Sirenis Punta Cana Resort toegankelijk?
Ja, ze bieden rolstoeltoegang en kamers toegankelijk voor mindervaliden. Voor specifieke vragen, raden we je aan om vooraf te bellen.
Alle Punta Cana hotelsHoteldeals voor Punta CanaLastminutehotels in Punta Cana
BezienswaardighedenRestaurantsVluchtenReisverhalenCruisesHuurauto's