Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
TripAdvisor
Punta Cana
Plaatsen
Inbox
Zoeken

Meliá Punta Cana Beach Resort

Opslaan
Playas de Bavaro, Punta Cana Dominicaanse Republiek
Hotelwebsite bezoeken
Laagste prijzen voor je verblijf
Bookit.com
450 US$
Aanbieding bekijken
Melia.com
534 US$
366 US$
Aanbieding bekijken
BESPAAR 168 US$
431 US$
Aanbieding bekijken
Trip.com
Orbitz.com431 US$
Expedia.com534 US$
* De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de gemiddelde prijs per nacht weer, inclusief belastingen en toeslagen die vaststaan, bekend zijn bij onze partners en betaald moeten worden op het moment van boeken. Bekijk de websites van onze partners voor de volledige voorwaarden.
Reiziger (1035)
Dineren (164)
Video's (5)

Over

Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Gratis internet
Zwembad
Fitnesscentrum / sportruimte
Gratis ontbijt
Strand
Fietsen verkrijgbaar
Zakencentrum met internettoegang
Beveiligde parkeerplaats
Parkeerplaats
Wifi
Openbare wifi
Gratis wifi in het businesscentrum
Internet
Zwembad-/strandlakens
Zwembad met uitzicht
Zwembad voor volwassenen
Buitenzwembad
Yogalessen
Kleedkamers fitness/spa
Fitnesslessen
Personal trainer
Sauna
Bar/lounge
Restaurant
Ontbijt beschikbaar
Ontbijtbuffet
Ontbijt in de kamer
Snackbar
Wijn/champagne
Zwembadbar
Dakterras met bar
Casino en gokken
Tennisbaan
Waterpark
Aerobics
Fietstochten
Entertainmentpersoneel
Avondentertainment
Conferentiefaciliteiten
Feestzaal
Vergaderruimtes
Spa
Bodywrap
Massage voor stellen
Gezichtsbehandelingen
Voetmassage
Gehele lichaamsmassage
Handmassage
Hoofdmassage
Make-upservice
Manicure
Massage
Massagestoel
Nekmassage
Pedicure
Beautysalon
Stoomcabine
Harsservice
Alleen volwassenen
Dakterras
24 uur per dag beveiliging
Opslag van bagage
Conciërge
Wisselkantoor
Souvenirwinkel
Buitenmeubelen
Lig-/strandstoelen
Parasols
Geldautomaat bij gelegenheid
Ziekenboeg
24 uur per dag inchecken
24 uursreceptie
Stomerij
Wasservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Verduisterende gordijnen
Airconditioning
Privéstrand
Bureau
Schoonmaakservice
Koffie-/theezetapparaat
Kabel-/satelliet-tv
Bad/douche
Privébalkon
Roomservice
Veilig
Aparte woonkamer
Sofa
Telefoon
Vipkamervoorzieningen
Kledingkast
Flessenwater
Kledingrek
Strijkijzer
Eigen badkamers
Wekservice/wekker
Minibar
Flatscreen-tv
Gratis toiletartikelen
Haardroger
Meer weergeven
Kamertypes
Uitzicht op zee
Uitzicht op zwembad
Rookvrije kamers
Suites
Gezinskamers
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
Gesproken talen
Engels, Frans, Russisch, Spaans en nog 1
Hotellinks
Hotelwebsite bezoeken
Hoteldeals
1.320beoordelingen117vragen en antwoorden0kamertips
Waardering van reizigers
  • 978
  • 169
  • 86
  • 41
  • 56
Reizigersveiligheid
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Wij hebben 2 nachten geboekt via booking.com voor 2 volwassenen en 1 kind. Bij het boeken heb ik zelf gevraag voor een kinder bed en de leeftijd van mijn kind in gegeven 5jaar. Wij kwamen aan de receptie en de jongen Juan Carlos verteld ons dat de reservatie door gegaan was zonder de kind. Ik toonde aan hem de e-mail van de reservatie met de kind vermeld, waar hij op antwoord: ja, maar u heeft niet de leeftijd van het kind ingevoerd en er komt een bij kost van 100 euro bij voor de 2 nachten. Ik vind dit niet ok zei ik. Ik vroeg voor een korting en hij antwoord: het is niet mogelijk want ik heb aan jou al een flexibel tarief gegeven voor de klanten die de zelfde probleem hebben zoals u want wij komen dit vaak voor. Dit is gwn letterlijk oplichterij, er staat nergens bij het boeken via booking.com iets van waar de leeftijd van het kind vermeld moet worden. Wij hebben geen oplossing gekregen, wij hebben dan een booking gedaan bij barcelo palace waar niets bij moet betaald worden en de service is heel goed. Aan al de Belgische mensen mijn tip is nooit bij deze hotel boeken.
Meer lezen
Antwoord van MeliaCT, Community Manager bij Meliá Punta Cana Beach Resort
Gereageerd op 6 jun. 2019
Beste gast, Het spijt ons te weten dat vanwege een storing tijdens het reserveringsproces met een van de bureaus waarmee we werken, u niet de mogelijkheid had om volledig te genieten van uw ervaring in ons resort. We hopen echt dat we u nogmaals mogen verwelkomen, zodat we u de onvergetelijke vakantietijd kunnen bieden die u verdient. Hartelijke groeten, Community Manager
Meer lezen
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Ik heb altijd al in een Melia willen blijven en heb dat uiteindelijk gedaan. Het was gewoon goed. nadelen:  - Inchecken is om 15.00 uur en onze kamer was pas om bijna 17.00 uur gereed. Het gegeven excuus was dat sommige mensen "laat uitchecken" en dat kamers voor anderen vertraging oplopen. Dat is niet mijn probleem. Ik betaalde voor een kamer die klaar was om 15.00 uur. Zeer oncomfortabel na uren in een vliegtuig te wachten op een kamer  - Buffet eten was ongelooflijk flauw. Het is beschamend dat de mangu een van onze hoofdgerechten is (ik ben Dominicaanse) en het was zo slecht gemaakt. De arroz con leche moet in de vuilnisbak worden gestopt. Het eten is waarschijnlijk gemaakt zonder zout of kruiden om een beroep te doen op blanke of Europese klanten, vermoed ik omdat ik zeker weet dat Dominicaanse gerechten erg lekker zijn.  - Geen entertainment gepland - alleen het schuimfeest van het zwembad. Dit hotel heeft een "relax-filosofie" dus als je overdag plezier wilt hebben, ga dan ergens anders heen. Alles wat ze doen is sporten en yoga samen met nachtelijke shows en muziek in de lobby. Ik verbleef in Barcelo en Riu en de artiesten hangen eigenlijk bij het zwembad en doen wedstrijden en leuke dingen, maar niet in dit hotel  - Geen nachtclub - de lobby wordt een soort club met muziek en de bar (wat goed was voor wat het was)  - Het hotel is vrij groot, dus je moet wachten tot de trein of golfkarretjes je verplaatsen  - Roomservice komt langs om je kamer na 16.00 uur te repareren (wat verklaart waarom inchecken zo verschrikkelijk is - de kamers kunnen schoner zijn en beter worden weggevaagd. Het toilet heeft nauwelijks kracht doorspoelen in de kamers  - Mini-bar had alleen frisdrank, water en Coors Light. Een paar jaar geleden bevatten minibars drank - niet meer. Als je bier gaat zetten, zet dan tenminste DOMINICAN bier zoals Presidente of Bohemia  - De werknemers konden een beetje aardiger zijn - het was wisselvallig en je vroeg je af of mensen daar zelfs gelukkig waren En nu naar de profs:  - De Dominicaanse show op vrijdagavond was geweldig - de dansers waren spectaculair. Het maakte me ongelooflijk trots Dominicaans te zijn. Ik heb in verschillende resorts verbleven en dit is een van de beste shows die ik heb gezien  - Julio bij de zwembadbar is geweldig - in feite waren alle jongens daar geweldig  - Het Italiaanse restaurant was heerlijk en de serveerders waren geweldig  - Speciale vermelding voor een server in het Vietnamese restaurant (wou dat ik zijn naam ving). Bij het zitten legden we uit dat we veganistisch / vegetarisch waren en hij sprak met de chef-kok om ons de meest geweldige groentebroodjes te maken en voor ons om drie borden te delen (PS: de plantaardige gefrituurde rijst was geweldig). De eerste server die we tegenkwamen, begreep de dieetbeperkingen en werkte met ons samen Over het algemeen zal ik niet terugkeren tenzij ik de prijs opnieuw ongelooflijk vind. Soms kun je beter ergens anders meer betalen.
Meer lezen
Mijn man en ik bezochten deze accommodatie begin juli voor onze 35e huwelijksverjaardag en hadden een heerlijke tijd. Onze voorkeur gaat uit naar boetiekresorts, maar vond deze uitgestrekte accommodatie helemaal niet overvol. "Uitgespreid" is het woord, maar golfkar transport is beschikbaar en komt meestal binnen enkele minuten op belangrijke locaties aan. We boekten het niveau en raad het ten zeerste aan. Het niveau biedt gastprivileges voor: • een privé en uiterst efficiënt registratiegebied; • kamerblokken dicht bij het strand, helaas geen met uitzicht op de oceaan; • een privé zwembad; • een privéstrand met ligstoelen met kussens (we waren blij dat het personeel Level zag - alleen gebruik); en, • een à la carte restaurant met drie maaltijden per dag, Quimera. De tweede verdieping van Quimera (waar gasten van The Level in- en uitchecken) bood ook een zelfbedieningslounge met eersteklas likeuren en een licht snackbuffet. De derde verdieping had een zeer rustige dakbar die we heel aangenaam vonden in de koelere avonden. Maaltijdkwaliteit gevarieerd. We hadden een uitstekend diner in Quimera en genoten zoveel van Muoi dat we er twee keer aten. Mosaico en Rumba waren typische, all-inclusive buffetten maar enigszins beperkt in aanbod. Het Italiaanse restaurant en het steakhouse (aan de Melia Caribe-kant van het pand) waren acceptabel, maar niet uitstekend. Hokkaido was onze grootste teleurstelling omdat het eten (waarvoor we extra betaalden) te gaar en oneetbaar was. Onze chef heeft tenminste meer training nodig in de stijl van teppanayki. Onze kamer was modern van stijl en aangenaam genoeg. De badkamer was gescheiden van de slaapkamer met een glazen paneel, wat we verontrustend vonden. Toen we echter melding maakten van ons ongemak over het gebrek aan privacy voor onze butler, Jorge, zorgde hij ervoor dat verduisteringsgordijnen binnen enkele minuten werden geïnstalleerd. Jorge was geweldig! Deze heer leek als magie wanneer we hem nodig hadden en gladde alle kleine hobbels die we ervoeren. Hij was een plezier om mee om te gaan en is een aanwinst voor het resort. problemen: • hoewel prachtig ingericht in moderne en moderne stijlen uit het midden van de eeuw, waren alle zitplaatsen in de gastenkamers en de openbare ruimtes erg laag. Dit maakte het erg moeilijk voor gasten met mobiliteitsproblemen om te zitten / opstaan. • Geen van de restaurants vroeg naar voedselallergieën, wat problemen opleverde toen we taalbarrières ondervonden met onze server. • Geen koks verzorgden 's avonds de kookstations in Mosaico, in plaats daarvan werden steaks, karbonades enz. Voorgekookt en onder een warmtelamp gezeten. Hoewel we in de toekomst waarschijnlijk naar kleinere eigenschappen zullen terugkeren, aarzelen we niet om dit resort aan iedereen aan te bevelen.
Meer lezen
+1
We gingen in februari 2019. Ik was een beetje ongerust om te boeken vanwege de negatieve beoordelingen, maar de prijs was zo fantastisch, ik ging ervoor. ZO GELUKKIG HEB IK! Er waren 4 van ons (in het begin zoveel vrienden gemaakt!) (Ik ben geneigd meer negatieve mensen te geloven die een minder-dan-perfecte ervaring hadden, schrijf meer recensies). Bovendien zijn mijn man en ik niet kieskeurig over kleine dingen. Het spijt me maar het zien van een fout in mijn kamer of het niet elke dag hebben van een gezichtshanddoek is geen probleem en verdient een 1-sterrige recensie. Dat gezegd hebbende, alle negatieven die ik las waren dom of overdreven / niet-bestaand voor ons. Aankomst: Allereerst was er geen verwarring over welk resort we zouden gaan. Ik boekte alleen de volwassenen en ik werd alleen naar de volwassenen gebracht. Ik las dat mensen naar de verkeerde plaats werden gebracht, wat bij het inchecken en verwarring vertragingen veroorzaakte. . . niet voor ons. De shuttle nam ons mee naar de volwassen kant en het was rustig en mooi met fonteinen en zonneschijn. We werden meteen begroet door een vrouw met een glimlach en onze reservering dubbel - gecontroleerd op een klembord om te controleren of we op de juiste plaats waren voor het geval de chauffeur onze bestemming verwarde. Onze tassen werden weggevoerd en we namen plaats in de lobby, waar we meteen vroegen wat voor verfrissing we wilden. Er waren maar een paar mensen voor ons. De jonge dame die ons incheckte was heerlijk en beantwoordde al onze vragen. Duurde misschien 20 minuten totaal. We kregen een kaart en een schema voor alle evenementen van de week. Geen druk om te upgraden. Eigenlijk moest ik er een vragen, omdat ik benieuwd was of het de kosten waard was. Uiteindelijk is de kamer het minst belangrijk voor ons, we zijn alleen daar om te douchen en te slapen. Zou liever het geld uitgeven aan excursies en souvenirs. Eigendom: Het is enorm en goed onderhouden (er was constructie gaande ergens maar het nooit bemoeilijkt met ons verblijf). Wees voorbereid om te lopen. Ik denk dat dit de eerste vakantie is waarin ik eigenlijk afgevallen ben. LOL. Als u niet wilt lopen, hebben ze aangewezen schaduwrijke "bushaltes" waar golfkarretjes of hun trein stoppen en u ophalen bij elk gebouw. We hebben nooit meer dan 10 minuten gewacht. Het werd zeker gewaardeerd! Suite: De kamer was schoon en de airconditioning koud! Omdat we niet naar een koning hebben opgewaardeerd, kregen we 2 bedden (niet echt graag meer om alleen maar een eenpersoonsbed te hebben), en bij aankomst vroeg de huishoudster of we ze bij elkaar wilden laten zetten. We zeiden ja, dat zouden we fijn vinden. En de plafondventilator ging niet aan. Ze zei dat ze dat ook aankon. We gingen naar het strand om onze vakantie te beginnen. Toen we terugkwamen, was de ventilator en de bedden waren nu een gigantische slaper. : ) Leuk! We hebben een fooi achtergelaten. Zeer dankbaar. Tip: download de app! ! ! Het was zo handig! Je zou kunnen kijken naar welke restaurants open waren en wanneer, wat ze dienden, de feesten, de activiteiten zoals strandaerobics. Ik heb dat ding dagelijks gebruikt. Veel beter dan de receptie bellen of het personeel de hele tijd vragen of raden. Entertainment: elke avond gebeurde er iets leuks. We hadden toegang tot de volwassenen alleen EN de "alle leeftijden" kant dus we hadden veel keuzes om te eten en te drinken. Barmannen waren genereus met hun pour. En elke avond was er amusement. Van een cirque-achtige show tot een goochelshow tot onze favoriete, stille disco. Elke avond was er een DJ aan de volwassenenzijde en de dansvloer was altijd vol. Mensen met een knaller, inclusief ons! We gingen over Valentijnsdag en ze ingericht het pand met mooie accenten en bood gratis professionele foto's. Strand: prachtig! We hebben altijd een stoel gevonden. Was niet echt een probleem. We hebben gebruik gemaakt van de gratis zeilen en paddleboarding. Het water was prachtig en duidelijk en warm! Hoewel het zwemgedeelte veel zeewier had. Ze hebben het dagelijks schoongemaakt, maar hey, het is de oceaan, kan dat ding niet controleren. Haat de medewerkers er niet om! De verkopers kwamen rond vragen over excursies, ze waren erg beleefd. We gingen op 2 excursies en beiden waren geweldig dus wees niet bang om te boeken met die verkopers. Ze boden goede deals voor groepen! Eten: we waren alleen in een van de restaurants teleurgesteld (de Mexicaanse denk ik. Het eten is gewoon ok). Anders dan dat, we hielden van alle restaurants en de service was uitstekend voor een groep van 8! Als het traag was, vonden we het niet erg, omdat we dronken en onszelf vermaakten, om met de vrienden te praten die we hadden gemaakt. Het is een vakantie. Waarom haasten we ons? ! Mensen zouden het personeel wat speling moeten bezorgen. Een glimlach en begrip gaat verder dan onbeschoftheid en recht. Gewoon zeggen. Ze breken allemaal hun peuken om je te voeden. We hadden nooit een slechte avond omdat het personeel was geweldig. Het buffet was het enige restaurant dat open was voor het ontbijt, maar het was dagelijks anders. Op een dag had ik verse zalm, de volgende had ik een voorverpakt omelet bereid terwijl ik nimosas dronk. Winnen. Ik zou terug gaan naar dit resort in een nanoseconde. Voor wat we betaalden, was het een schreeuwende deal en we kregen niets dan uitstekende service van begin tot einde. Serieus, raak niet verstrikt in de details van anderen. Ongelukkige dingen kunnen iedereen overkomen en als dat zo is, is het beter om met de stroom mee te gaan dan je hoofd te verliezen. Je vakantie is wat je ervan maakt. Maak er een goeie, het personeel van Melia Punta Cana Adults Only zal het zeker proberen! Proost!
Meer lezen
Ik verbleef in het Melia met mijn familie en de aandacht was fantastisch. We hadden een geweldige tijd. De restaurants waren geweldig en de service was ongelooflijk. We waren met geweldige service bijgewoond, we hadden Alfredo die een geweldige hulp met mij de familie was. Alfredo werkte op het niveau en hij hielp met alles wat mijn familie nodig had. Ik raad aan om te blijven en kan niet wachten om terug te keren op onze volgende vakantie.
Meer lezen
Vorige
12
PRIJSKLASSE
165 US$ - 459 US$ (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
CaraïbenDominicaanse RepubliekLa Altagracia ProvincePunta Cana
AANTAL KAMERS
120
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding
Veelgestelde vragen over Meliá Punta Cana Beach Resort
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Meliá Punta Cana Beach Resort?
Attracties in de buurt zijn Bavaro Beach (0,7 mijl), La Perla Dominicana (0,5 mijl) en Drink Point (0,4 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Meliá Punta Cana Beach Resort?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit dakterras met bar, inclusief ontbijt en zwembad.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij Meliá Punta Cana Beach Resort?
Populaire kamervoorzieningen zijn minibar, airconditioning en flatscreen-tv.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Meliá Punta Cana Beach Resort?
Gasten kunnen genieten van dakterras met bar, inclusief ontbijt en restaurant tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Meliá Punta Cana Beach Resort?
Ja, gratis parkeren en beveiligde parkeerplaats zijn beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Meliá Punta Cana Beach Resort?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Passion By Martin Berasategui at Paradisus Punta Cana, Ceviche 301 en Herman 311.
Zijn er sportvoorzieningen bij Meliá Punta Cana Beach Resort?
Ja, gasten hebben toegang tot zwembad, fitnesscentrum en sauna tijdens hun verblijf.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij Meliá Punta Cana Beach Resort?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Biedt Meliá Punta Cana Beach Resort zakelijke services aan?
Ja, ze bieden zakencentrum, vergaderkamers en feestzaal.
Welke talen spreekt het personeel van Meliá Punta Cana Beach Resort?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels, spaans, frans, duits en russisch.
Heeft Meliá Punta Cana Beach Resort een goed uitzicht?
Ja, gasten genieten hier vaak van uitzicht op oceaan.