Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Hotel Resol Kyoto Shijo Muromachi

554 Sannocho, Shimogyo, Kyoto 600-8424 Kyoto Prefecture
Laagste prijzen voor je verblijf
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Booking.com
Expedia.com
Hotels.com
335 US$
222 US$
Aanbieding bekijken
BESPAAR 113 US$
Gratis annuleren tot 01/11/19
Reserveer nu, betaal bij aankomst
JAPANiCAN.com335 US$
Rakuten Travel
eDreams
* De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de gemiddelde prijs per nacht weer, inclusief belastingen en toeslagen die vaststaan, bekend zijn bij onze partners en betaald moeten worden op het moment van boeken. Bekijk de websites van onze partners voor de volledige voorwaarden.
Reiziger (48)
Dineren (1)
Badkamer (2)

Over

Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
Voorzieningen van accommodatie
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Gratis internet
Wifi
Internet
Rookvrij hotel
Wasmogelijkheid (selfservice)
Voorzieningen van de kamer
Rookvrije kamers
Airconditioning
Koelkast
40beoordelingen1vraag en antwoord0kamertips
Waardering van reizigers
  • 22
  • 16
  • 2
  • 0
  • 1
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer talen
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Heerlijk luxe design hotel met een mooie kamer met alles erop en eraan. De kamers zijn niet heel groot maar wel schoon en comfortabel. Koffie en thee zijn gratis en het hotel ligt in een leuke wijk met restaurantjes en winkels. Op loopafstand (20 minuten) door gezellige straatjes kom je in Gion of je neemt om de hoek de metro om bij alle bezienswaardigheden te komen. Dit hotel is een aanrader als je naar de geweldig leuke stad Kyoto gaat.
Meer lezen
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
6 nachten doorgebracht in dit prachtige hotel. Ja, de kamers zijn compact maar goed ingedeeld en voorzien van toiletartikelen, PJ's, slippers etc. Geweldige douche. Uitstekende faciliteiten inclusief koffiezetapparaat, wasserette. Italiaans restaurant op de bovenverdieping, die nu en dan een welkome afwisseling maakte. Zeer behulpzaam personeel - geboekte fietstocht en taxi's etc. Dicht bij 2 metrostations; ook gemakswinkels.
Meer lezen
Fantastisch modern hotel in Kyoto. Goede locatie - gemakkelijk te bereiken vanaf het station en dicht bij enkele van de meest interessante delen van de stad. Het hotel zelf is zeer modern en goed onderhouden. Personeel was aangenaam gastvrij tijdens mijn verblijf. De kamer was goed uitgerust, goede airco, comfortabel en stil - weinig meer die je kunt vragen. Ontbijt was redelijk hoewel, zoals bij veel hotels, meer vegetarische opties zeer zouden worden gewaardeerd: -). Ik zou er weer verblijven als ik terugga naar Kyoto
Meer lezen
Mooi en gezellig hotel in het centrum van Kyoto met een goede verbinding met het openbaar vervoer. Interieur heeft een Japans tintje waardoor uw verblijf echt comfortabel is. Service is vriendelijk en behulpzaam. Aanraden voor vrienden of koppels.
Meer lezen
Wat een grote teleurstelling. We kozen zorgvuldig het hotel in Kyoto, in de hoop op een aantal comfortabele bedden na de lange dag wandelen door de stad. Na het lezen van goede opmerkingen over deze plek, besloten we om een kamer te boeken voor twee personen, met de opmerking dat we een kamer met twee aparte bedden wilden. Het hotel biedt echter geen aparte bedden in een van de kamers (hoewel ze het als zodanig verkopen). Toen we bij onze kamer aankwamen, had het twee matrassen zij aan zij over slechts één bed geplaatst, dat was hetzelfde als een eenpersoonsbed en het was niet mogelijk om ze apart te plaatsen. Bovendien was de kamer erg donker en de grootte ervan was minuscuul, zelfs naar Japanse maatstaven, het paste niet in onze tweedelige bagage terwijl deze gesloten was, laat staan wanneer deze open was. Toen ik een klacht bij het personeel had ingediend over de situatie van het bed, waren ze erg onbeschoft, zeiden dat er niets was dat ze eraan konden doen behalve dat ze ons een extra kamer zouden vragen. Zelfs daarna hebben we overwogen om te blijven, we waren immers letterlijk aan de andere kant van de wereld en uitgeput van de reis, dus gingen we naar het restaurant van het hotel om te ontdekken dat ze extra kosten als we aan tafel zitten! Het restaurant was helemaal leeg en toch, als we besloten om aan tafel te eten om een goede maaltijd te hebben na een lange dag, zouden we daar extra geld voor moeten betalen. Daarna dwongen we onszelf om een andere plek te vinden om in Kyoto te verblijven. Het hotel ging akkoord met een volledige restitutie, wat het minste was wat ze konden doen, en de verantwoordelijke persoon maakte duidelijk dat ze ons daar zo snel mogelijk wilde hebben. Ze hielpen ons zelfs niet om een taxi te vinden om onze bagage naar de volgende bestemming te brengen. De ergste ervaring van onze reis, raad het helemaal niet aan. De inrichting van het hotel is mooi, maar dat is het zo'n beetje. Mensen in Japan zijn vriendelijk en beleefd over de hele wereld, zelfs zonder een woord Engels te zeggen zullen ze doen wat nodig is om ons te helpen op welke manier dan ook, helaas was dat niet het geval bij dit personeel van het hotel. Ze waren onbeleefd en konden zich gewoon niet schelen voor haar gasten. Wat jammer.
Meer lezen
Vorige
12
PRIJSKLASSE
102 US$ - 261 US$ (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
JapanKinkiKyoto PrefectureKyotoShimogyoShimogyo-ku
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding