Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
5-4 Arashiyama Nishiichikawacho Nishikyo-ku, Ukyo, Kyoto 616-0003 Kyoto Prefecture
Laagste prijzen voor je verblijf
JAPANiCAN.com
547 US$
Aanbieding bekijken
Hotels.com
510 US$
Aanbieding bekijken
Priceline
608 US$
425 US$
Aanbieding bekijken
BESPAAR 183 US$
Rakuten Travel608 US$
TripAdvisor558 US$
Trip.com
* De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de gemiddelde prijs per nacht weer, inclusief belastingen en toeslagen die vaststaan, bekend zijn bij onze partners en betaald moeten worden op het moment van boeken. Bekijk de websites van onze partners voor de volledige voorwaarden.
Reiziger (311)
Dineren (55)
Kamer en suite (35)

Over

Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Parkeerplaats
Gratis internet
Internet
Bubbelbad
Gratis ontbijt
Spa
Rookvrij hotel
Bar/lounge
Restaurant
Ontbijtbuffet
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Rookvrije kamers
Gezinskamers
Kamers voor rokers beschikbaar
Airconditioning
Koelkast
Flatscreen-tv
342beoordelingen6vragen en antwoorden0kamertips
Waardering van reizigers
  • 127
  • 123
  • 44
  • 23
  • 20
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer talen
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Geweldige faciliteit en gunstige locatie. Maar niet aanbevolen voor Aziatische reizigers, vooral met gezinnen. Het personeel heeft een minimum aan Engels en de manager toonde geen respect voor vrouwen. Hun personeel maakte een fout als gevolg van slecht Engels en annuleerde ons diner waarvoor we al hebben betaald. We voerden aan om ons gewoon een etentje te geven omdat alles daar 's nachts gesloten was. Het personeel liet ons eerst een uur wachten om het voor ons op te lossen. Toen eindelijk, de kribbe kwam, maar vertelde ons dat het onze schuld was en er was geen eten voor ons! Mijn vier jaar oude dochter en bejaarde ouders waren bij mij en we hadden allemaal een lange dag! Daarna na lang ruzie met hem te hebben gehad. Hij ging naar binnen om met de eigenaar te praten, geloof ik. Toen veranderde zijn houding totaal en bood ons een uitgebreid diner aan! Ze vertelden ons dat er 20 minuten geleden geen extra eten was! De nachtcommandant die Ramen voor het hotel maakte, was toen een ouderwetse man die ons beschuldigde (mensen uit andere Aziatische landen, vooral Chinezen). Hij toonde een heel slecht gezicht voor mijn familie, inclusief mijn jonge dochter! Maar toen hij Japans onderhoudt, was hij helemaal leuk met een grote, brede glimlach! Die ervaring maakte me erg verdrietig omdat mijn familie, vooral mijn jonge dochter, niets verkeerds deed, maar moet lijden onder dit onvriendelijke en afschrikwekkende personeel! Ze zijn ons een verontschuldiging verschuldigd! Dus als je Aziatisch bent, vooral met gezinnen, kies dan een ander hotel. Alle andere hotels die we hadden waren erg aardig en het personeel was super vriendelijk en behulpzaam.
Meer lezen
We kennen een beetje Japans, dus communicatie was niet al te veel een probleem. Maar voor mensen die geen Japans kennen, is het misschien best moeilijk om met het personeel te communiceren. We zijn 's ochtends naar Arashiyama geweest en hebben onze bagage achter gelaten in het hotel. Toen we terug naar het hotel voor inchecken, nam het hotelpersoneel al onze koffers naar onze kamer, we waren heel dankbaar in die tijd (waarschuwing: die niet helemaal goed was omdat het blijkt). We moeten onze schoenen uitdoen en in een kluisje doen. We namen ook yukatas in de kamer naast de kleedkamer, die verschillende maten en patronen biedt. Het ontwerp van het hotel is heel mooi, en onze kamer is redelijk comfortabel, hoewel met enkele plaatsen op de muren die zijn gebroken. Er zijn traditionele Japanse kleren in de kamer waar we in kunnen veranderen. Het uitzicht op de kamer was gemiddeld. We gingen naar de privé onsens vóór ons avondeten om 8, die openstaande vacatures hebben. Dit is vrij verrassend omdat we er tijdens het Sakura-seizoen naar toe zijn gegaan. De onsen was vrij aardig en was redelijk comfortabel, maar de instructies waren een beetje rommelig. Het eten was gemiddeld en vrij een groot deel. Voor degenen die niet gewend zijn aan de Japanse traditionele keuken, zoals wij, vinden we het eten daar vrij onaantrekkelijk (ondanks het uiterlijk). We zijn om ongeveer 11 uur 's avonds naar de privé onsen geweest, deze keer zijn er nog openstaande vacatures, maar in de onsen zijn overal handdoeken aanwezig. De drinkbar is ook gesloten nadat we de onsen voor onze kamer vertrokken. De volgende ochtend hadden we ontbijt, maar het eten was koud. Toen we de kamer verlieten om uit te checken, kwamen we erachter dat een van de handvatten van onze bagage kapot was, dus vroegen we de receptie erom. Het personeel antwoordde ons dat toen het personeel van het hotel hielp verplaatsen onze koffers naar onze kamer, ze niet de hendel gebruiken, dus ze waren niet verantwoordelijk voor de schade. Het was vrij onaanvaardbaar, maar we konden niets anders doen dan zelf een nieuwe koffer kopen. De vloeren van de gangen buiten onze kamers zijn niet vlak, slechte aflevering? Over het algemeen is deze prijs niet waard.
Meer lezen
De omgeving is goed. De onsen is goed. Er is veel eten voor het diner, maar de smaak is gewoon eerlijk. Het personeel is over het algemeen leuk. Maar slecht in het omgaan met incidenten en niet goed in het communiceren met buitenlanders. Ik legde mijn bagage vóór het inchecken in de balie. Maar het personeel bewoog en reinigde mijn bagage zonder enige kennisgeving als ik weg was. En daarna was mijn bagage kapot. Ik heb geklaagd maar het personeel lijkt geen plan te hebben om daarmee om te gaan en de verantwoordelijkheid op mij te leggen. Ik ben verrast dat ze geen enkele verzekering hebben voor de schade aan mijn bagage.
Meer lezen
We gingen tijdens de piekperiode in de winter en het was ook tijdens een lang weekend tijdens de verjaardag van de keizer. Deze herberg is erg populair bij de lokale bevolking. Als u niet in de openbare badcultuur in Japan bent, stel ik voor dat u deze herberg volledig vergeet. Ze hebben ongeveer 5 eigen badkamer, maar er is altijd een wachtrij voor. Het ontbijt en diner inbegrepen in het pakket is middelmatig. Je kunt buiten beter worden. Ook spreekt het merendeel van het personeel zeer beperkt Engels. Als je gewoon een plek nodig hebt om te overnachten in Arashiyama, geef deze herberg dan een kans. Er zijn elders goedkopere opties. Zeker niet terugkomen en ook, Arashiyama is een leuke plek waar je een dagtocht kunt doen. Het is slechts 10 minuten rijden van / naar Kyoto. Maak een dagtocht en ga terug naar Kyoto, waar je gemakkelijk een mooiere accommodatie kunt krijgen.
Meer lezen
Hier verblijven was een van de hoogtepunten van onze reis. Mijn man en ik verbleven hier als een "uitspatting" nacht als we verbleven in meer bescheiden accommodaties de rest van onze vakantie. Het hotel is erg mooi en het personeel vriendelijk. We verbleven in een eenvoudige, semi - westerse stijlkamer en vonden het nog steeds erg leuk en voelden ons traditioneel. We hielden van het traditionele Japanse gevoel van geen schoenen, dragen yukatas en de onsens. We deden 3 van de privé onsens en hielden van ze allemaal, omdat ze allemaal een ander gevoel hadden. We moesten wachten, maar niet meer dan 30 minuten. Het diner en ontbijt waren fantastisch. Geweldige locatie in Arashiyama. Over het algemeen niet goedkoop maar de moeite waard.
Meer lezen
Vorige
1234569
PRIJSKLASSE
248 US$ - 648 US$ (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
JapanKinkiKyoto PrefectureKyotoUkyoWest-Kyoto
AANTAL KAMERS
105
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding