Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Coral Harbour Beach House and Villas

Opslaan
Delen
Ranfurly Drive, Coral Harbour, Bahamas, Coral Harbour, Nassau New Providence Island
Expedia.com
Travelocity
Orbitz.com
Hotels.com
FindHotel
StayForLong
alle 10 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Reiziger (108)
360
Panorama’s (7)
Kamer en suite (186)
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.

Over

Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Volledige weergave
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Zwembad
Bar/lounge
Strand
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
Vervoer van/naar luchthaven
Rookvrij hotel
Wifi
Restaurant
Shuttlebusservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Privéstrand
Privébalkon
Roomservice
Kitchenette
Magnetron
Koelkast
Kamertypes
Rookvrije kamers
Gezinskamers
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
113beoordelingen13vragen en antwoorden0kamertips
Waardering van reizigers
  • 33
  • 23
  • 17
  • 14
  • 26
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Brian and Jenny heeft een beoordeling geschreven jan. 2019
Lacey, Washington, United States3 bijdragen2 nuttige stemmen
Dit is belachelijk! Hoe deze plek 3 sterren krijgt, ik heb geen idee. De mensen hier zijn enkele van de liefste en meest gastvrije mensen die je op het eiland zult vinden. We brachten onze eerste paar dagen rondrennen naar plaatsen (zoals Paradise Island) die verondersteld werden alle woede te zijn. . . . we waren niet gelukkig. We vonden deze plaats per ongeluk. Dat deden we op nieuwjaarsdag. Shawnee en Vanessa waren geweldig. Ze boden ons de faciliteiten aan dezelfde prijs alsof we daar logeerden. We betaalden hetzelfde als anderen. We werden weggeblazen. Ik werk in de horeca en kan zien wanneer iemand daadwerkelijk probeert de verwachtingen te overtreffen. Dat deden ze zeker. Uiteindelijk hebben ze de betovering verbroken. Tot nu toe voelden we niet veel warmte van de lokale bevolking. Ze gingen niets uit de weg om ons thuis te laten voelen. Misschien zijn de meeste beoordelingen online. S. Maar. . . . . deze. . . . echter. . . is niet. Ik zou een nummer voor je achterlaten om me te bellen als ik kon om ze persoonlijk naar jou te verwijzen. Geloof de slechte beoordelingen niet. Sommige mensen weten gewoon niet hoe ze met het nieuwe moeten omgaan. Genoeg gezegd.
Meer lezen
Datum van verblijf: januari 2019
Service
Reistype: Reisde met een partner
Google
2 nuttige stemmen
Nuttig
Delen
Andrea C heeft een beoordeling geschreven nov. 2018
1 bijdrage3 nuttige stemmen
BLIJF UIT! ! ! ! ! BLIJF UIT! ! ! ! Ik ben net terug van mijn vakantie op New Providence en ik heb verbleven in het Coral Harbour Hotel. Ik kan zeggen dat het een vergissing was om daar te boeken. De afbeeldingen op het web zijn oud en niet realistisch. De faciliteit is vies, smerig, met geen minimum aan organisatie die u van een hotel mag verwachten. Het is echt in het midden van nergens, met weinig verbindingen naar het centrum van Nassau, ook al heb je een auto, een motor of wil je geld uitgeven aan de taxi, zoals ik deed, zonder een auto te hebben. Ik bleef 1 week en ben enkele dagen de enige gast van het hotel op het strand geweest. Ik had ook het gevoel dat ik echt de enige persoon in de structuur was voor enkele uren (de receptie was gesloten, geen ober / serveerster in de buurt en geen telefoon in de kamer in geval van behoeften). Naar mijn mening zijn de enige positieve kenmerken:  1) je ervaart het echte leven van de Bahamianen, niet de nep van het prachtige hotel;  2) zoals me geloofd, kun je je eigen caribische strand hebben, alleen zijn voor verschillende uren, met een prachtige en warm gekleurde zee;  3) als je een 007 James Bond-fan bent, aan het einde van de straat is er een zeebasis met een verlaten betonnen constructie waarop ze met Daniel Craig de eerste scène van "007 Casino Royal" hebben gemaakt. Zelfs binnen in de basis is er wat overblijft van het oude Coral Harbour Hotel uit de jaren 60 waarop sommige scènes van "007 Thunderball" zijn opgenomen. @Vanessa: je vroeg me een reactie te schrijven. . . . hier is het en, zoals ik al zei, het zou niet positief zijn. .
Meer lezen
Datum van verblijf: november 2018
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Reistype: Reisde alleen
Google
3 nuttige stemmen
Nuttig
Delen
TBrose heeft een beoordeling geschreven nov. 2018
6 bijdragen1 nuttige stem
Mijn vriend en ik hadden hier een aangenaam verblijf. Deze plek biedt u een prachtig uitzicht, een rustig privéstrand, vriendelijk personeel, schone kamers en het eten was hier fantastisch! Het is perfect voor de winter omdat de zon ondergaat aan dit einde van het eiland, zodat je tot de avond zon kunt krijgen. We brachten onze snorkels (ze huren er ook) en brachten uren aan het kijken naar de vis, zeesterren, zee-egels en alle leuke kleine wezens. Ze bieden kajaks te huur die we zouden willen doen omdat er enkele eilanden zijn waar je naartoe zou kunnen gaan. Er zijn geen winkels in de buurt dus zorg ervoor dat je snacks meebrengt als je honger krijgt, zoals ik - maar ze bieden wel ontbijt, lunch en avondeten aan en zoals ik al zei is het eten geweldig! Onze kamer was schoon en het bed was zeer comfortabel. Als u op zoek bent naar een plek om te ontspannen, tot rust te komen en niet te druk, dan is dit uw plek!
Meer lezen
Datum van verblijf: november 2018
Prijs/kwaliteit
Kamers
Service
Reistype: Reisde met een partner
Kamertip: If you can't stay away from your phone you may need to ask for a room with wifi. But the bar...
Bekijk meer kamertips
Google
1 nuttige stem
Nuttig
Delen
KIMBERLY S heeft een beoordeling geschreven nov. 2018
Pasadena, Texas52 bijdragen22 nuttige stemmen
+1
Laat ik erbij zijn door te zeggen dat voordat ik de Coral Harbour Beach Villas controleerde dat ik en mijn vriend al zeven dagen op het eiland waren. Ik boekte via een boekingsmaatschappij en dacht dat het klein was, het zou vergelijkbaar zijn met waar we al verbleven. IK WAS ZO VERKEERD. We checkten vroeg in en wilden onze bagage op te slaan en ga naar het strand. Het kantoor was vol rommel en had de vorm van een driehoek. De manager Nessa checkte ons in en zei dat ze een kamer voor ons had. Er zijn 16 eenheden en er was niemand behalve wij. Ze bracht ons naar villa 32. Ik wist niet of dit precies was waar we onze bagage of onze kamer opbergen. Ze liep met ons door het apparaat en zei dat ze ons een magnetron zou bezorgen. Ze liet ons achter in de eenheid en dit is wat we vonden. Een kitchenette met niets om mee te koken of eten in te houden, geen magnetron, geen handdoeken, vloer was smerig, bad was smerig, douchegordijn en douchewand betegelde was walgelijk, geen afstandsbedieningen om tv te bedienen, de lakens hadden vlekken, daar waren twee kleine kussens die echt oud waren, er was een onbeveiligde kluis in de kast op de vloer, er was geen instructie over hoe het op of rond de kluis te gebruiken, kon geen verbinding maken met het internet met het wachtwoord dat Nessa de manager gaf aan ons. Niettemin zijn we geen klagers. We gaan naar het strand met de snorkel en de vinnen die we bij Nessa hebben gehuurd. We hadden bier en snacks meegenomen van de andere plek waar we verbleven dus het was goed dat er tot 14:00 uur geen eten of drinken beschikbaar was. Toen we klaar waren op het strand vroegen we Nessa om het wachtwoord op het internet om te vertellen dat het niet werkte. Ze vertelde ons dat het het juiste wachtwoord was. We vroegen opnieuw om handdoeken, hoe we ijs, water, instructies over hoe de kluis te gebruiken en waar was de magnetron die ze zei dat ze kreeg te krijgen. Het werd later dus we zagen Nessa in de bar met de barman Shanny. We zaten aan de tafel in de bar met geen andere klanten daar en wachtten voor een tijdje. We moesten vragen hoe we iets te eten konden krijgen. Nessa gaf ons menu's, we besloten op twee verschillende visgerechten. Shanny zei dat we naar het paviljoen bij het strand konden gaan om daar ons te kunnen bedienen. Wij leidden die weg maar daarvoor koppend er naar Nessa opnieuw omstreeks de microgolf, het ijsje, het water, de handdoeken, de handleiding voor de brandkast en de microgolf aan. Ik wil daar niet heen. . . terwijl ik op vakantie was ging ik naar het paviljoen en kreeg uitstekend eten van Nixon de kok. Super goede aardappelsalade, betwistbaar als Nixon of Shanny het bereidde lol niettemin hebben we het geleefd. Na het eten zijn we naar de kamer gegaan om te kijken of een van onze zorgen is opgelost, nee. Dus we konden geen douches nemen zonder handdoeken, dus gingen we op pad voor een wandeling op het strand. Vele uren later tijdens het diner 17-18 uur. We gingen naar onze kamer alleen te vinden er was nog steeds geen magnetron. We hadden eten van onze nacht ervoor dat ik het voorbereidde en het wilde opwarmen. Mijn vriend ging naar Nixon om te vragen of hij het niet erg vond om onze overgebleven steak en ribben op te warmen, hij verhitte hem niet alleen, hij bereidde ook een bord met een aantal van die uitstekende aardappelsalade. Hij bracht het eten naar de bar waar we zaten. Let wel, er zijn geen andere gasten. Ik begon gefrustreerd te raken over Nessa en haar vermijding van onze simpele verzoeken. Toen we aan het eten waren, vroeg mijn vriend de kok Nixon waar zijn alle mensen en was dit normaal dat er niemand was. Hij legde uit dat de eigenaar meer moest adverteren en wees naar een man die onder een palapa in de buurt van onze kamer zat. Ik zag hem eerder en hij was een tijdje niet van die tafel weggegaan. Ik besloot met hem te praten, ik stelde mezelf voor en vroeg hem waar alle gasten waren. Hij gaf me wat lekkers over hoe ze allemaal in de stad zijn en zou later terugkomen. Ik vroeg hem of hij de eigenaar was en hij zei tegen mij: "Nee, ik werk hier gewoon". Ik zat daar nog een paar minuten te complimenteren met de dingen die ik kon en liep weg. Het was duidelijk dat hij niet herkend wilde worden als de eigenaar en ik wist vrij zeker waarom. We aten ons eten aan de bar met Shanny en mijn vriend vroeg haar of dit normaal was om geen speurtochten te hebben, zoveel zaken niet had geadresseerd en er was niemand behalve wij twee. Ze zei ja. We begonnen haar te vertellen dat er geen handdoeken meer waren, de kluis niet beveiligd en geen instructies om het te gebruiken en na nog vele malen niks gevraagd te hebben, vertelden we haar over de keuken zonder potten of pannen, 3 glazen 1 pollepel en vier boter messen, geen borden, geen kommen, geen magnetron, het internet-wachtwoord werkte nooit, behalve toen we ons in het kleine kantoor binnenliepen en de tv's niet konden gebruiken. Ze zei dat wat we zeiden normaal was. Ze was ons niet bekend en smeekte Nessa haar te vertellen over onze klachten. Ongeveer een uur later komt Nessa uit haar huis lopen op het terrein waar haar en de eigenaar (man die zegt dat hij niet de eigenaar is) samenleven als vriend en vriendin en tegen me aan de bar schreeuwen. “Kimberly. Wil je met me praten? Ze liep naar de rommelige driehoek die een kantoor zou moeten zijn. Eerder op de dag droeg ze een trainingstank en trainde Capri, nu had ze een polo met de naam van de woning erop en een broek. Ik vertelde haar dat ik niet iemand was om te klagen, maar er zijn bepaalde dingen die verwacht worden bij een verblijf in een hotel, villa, resort enz. Ik confronteerde haar met hoe de website de voorzieningen geeft en dat is niet wat de realiteit is. Ik begon met het internetwachtwoord, ze nam het op mijn telefoon op en de reden waarom het niet werkte, is omdat het alleen op kantoor werkt, dus moeten ze dat van de website verwijderen. Ik vroeg haar waarom het de hele dag duurde om 2 kleine badhanddoeken en 2 handdoeken te krijgen, geen kleren wassen, geen mat voor de vloer. Ze gaf me een excuus over ontsmetten of uitroeien terwijl ze een nieuwe zak waskleding opende en me 2 gaf. Let op het 8 - 9 uur nu, ik vertelde haar dat ik Nixon mijn eten moest opwarmen omdat ze nooit de magnetron in onze kamer had gelegd zoals ze zei dat ze zou doen, toen zei ze dat ze het op dit moment zou doen. Ik zei haar om te vergeten dat het niet langer nodig is. Ik confronteerde haar met de kluis, niet beveiligd en geen instructies over hoe ze te gebruiken en waarom ze daar niet voor gezorgd had, samen met ijs en water. Ik vertelde haar dat de website ook een kitchenette van 8 ng beweerde, maar er was niets om mee te koken. Ze zei dat het niet haar schuld was dat gasten items stelen. OMG, dit was echt belachelijk, ze maakte excuses voor alles. Ik vertelde haar dat het belachelijk is om een ​​van deze problemen te hebben, maar nog belachelijker dat het niet te druk was, het was puur en simpel onprofessioneel. Ter afronding van mijn discussie met haar liet ik haar weten dat ze haar vriendje aka de eigenaar kon vertellen dat ik weet dat hij voor mij op de lijst staat dat ik al wist dat hij de eigenaar was en dat ik het niet op prijs stelde. Naar mijn mening moet een eigenaar zich niet achter andere mensen verschuilen en mag hij niet liegen tegen de enige gast daar en bezorgd zijn als ze problemen hebben en als ze wel met de juiste personen komen om voor hen te zorgen. Ik wilde zo graag vertrekken, maar zonder telefoondienst omdat we geen toegang tot internet hadden, zaten we vast. Terwijl we achterover zitten aan de bar gaat Nessa met een magnetron op weg naar ik veronderstel dat onze kamer is omdat we de enige gasten waren die ik de hele dag heb gezien en ik haar nogmaals vertelde dat we het niet meer nodig hadden en ze zei: "Nee, nee ik zei dat ik je een magnetron zou bezorgen en ik ga het doen. Ik vond het niet leuk dat ze nu twee keer in onze kamer was zonder dat we er waren, eenmaal voor de beruchte handdoeken en nu de magnetron. Er waren twee locals die aan de bar stopten voor een drankje en vroegen ons of we hier logeerden en toen we het beschamend vertelden ja ze zei waarom? Deze zwarte is vuilnis en begon ons haar ervaring te vertellen. Helaas had ze gelijk. Ik heb nog nooit een plek gezien die zo liep. Ook is er geen automatisering voor tabbladen, verhuur, maaltijden enz. Het is allemaal gedaan door ontvangstbewijzen, het is gek. De volgende ochtend om 8 op 9.00 uur werd er op de deur geklopt. Nessa vroeg of we naar het gratis ontbijt zouden komen, ze maakte ons wakker om ons dit te vragen en vertelde me dat het om 10: 15 uur klaar was. Mijn vriend wilde niets met deze plek te maken hebben dus we begonnen te pakken. Weer een klop op de deur, Nessa weer. Haar mobiele telefoon in haar hand vertelde me dat het resort waar we eerder waren, ons probeerde te bereiken. Trouwens, er zijn zelfs geen telefoons in de kamers, dus moet ze naar onze eenheid lopen om ons haar persoonlijke mobiele telefoon te bezorgen. Dus onprofessioneel. Ik ging terug naar de verpakking en had onze vooraf afgesproken rit eerder genomen om daar weg te komen. Toen ik aan het checken was, telde ze bedragen op van afzonderlijke papieren reviepts en berekende ze de fooi en btw op haar telefoon. Aangezien ik al twee nachten van tevoren had betaald en er slechts 1 was gebleven, zou je denken dat de $ 94 daarvan zou worden gehaald, je zou ook kunnen denken dat ze, omdat ze mijn Discover voor $ 100 deed bij het inchecken, dat zou gebruiken, nee . Je zou ook denken dat we daar uiteindelijk mee te maken hebben, maar er is wel een vorm van beleefdheid maar helaas nee. Geloof me als ik zeg, ga daar niet heen. Ik heb niet zoveel tijd besteed aan het schrijven van dit voor niets. Ik bespaar je de hoofdpijn. Oh en er is een bord in de kamer en de website over entertainment enz. Op zaterdagavond, maar dat is ook niet waar, het is alleen op zondag, maar ik bleef niet rondhangen om erachter te komen.
Meer lezen
Datum van verblijf: oktober 2018
Locatie
Hygiëne
Service
Reistype: Reisde met een partner
Google
6 nuttige stemmen
Nuttig
Delen
Jasmine R heeft een beoordeling geschreven okt. 2018
1 bijdrage
We verbleven hier voor een weekendje weg en alles was geweldig! Super vriendelijk personeel en comfortabele villa's ook! . We verbleven meerdere malen in de Bahama's en dit was een van de beste bezoeken.
Meer lezen
Datum van verblijf: oktober 2018Reistype: Reisde met een partner
Google
Nuttig
Delen
Vorige
PRIJSKLASSE
US$ 306 - US$ 346 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
coral harbour beach house and villas hotel nassau, coral harbour beach hotel
LOCATIE
CaraïbenBahama'sNew Providence IslandNassauCoral Harbour
AANTAL KAMERS
12
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding
Veelgestelde vragen over Coral Harbour Beach House and Villas
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Coral Harbour Beach House and Villas?
Attracties in de buurt zijn Primeval Forest National Park (6,9 mijl) en Happy Trails Stables (1,4 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Coral Harbour Beach House and Villas?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit gratis wifi, zwembad en restaurant.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij Coral Harbour Beach House and Villas?
Populaire kamervoorzieningen zijn kitchenette, airconditioning en koelkast.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Coral Harbour Beach House and Villas?
Gasten kunnen genieten van restaurant en lounge tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Coral Harbour Beach House and Villas?
Ja, gratis parkeren is beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Coral Harbour Beach House and Villas?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Mahogany House, Shima en Cocoplum Restaurant Bistro and Bar.
Zijn er sportvoorzieningen bij Coral Harbour Beach House and Villas?
Ja, gasten hebben toegang tot zwembad tijdens hun verblijf.
Heeft Coral Harbour Beach House and Villas een luchthavenshuttle?
Ja, Coral Harbour Beach House and Villas heeft een luchthavenshuttle voor gasten. We raden je aan om vooraf te bellen om de details te bevestigen.
Zijn er historische locaties in de buurt van Coral Harbour Beach House and Villas?
Veel reizigers bezoeken Fort Charlotte (14,7 mijl), Fort Fincastle (15,9 mijl) en Balcony House (14,7 mijl).