Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Opslaan
Delen
17 rue de Berder, 56870 Larmor-Baden Frankrijk
Booking.com
eDreams
FindHotel
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Reiziger (139)
Kamer en suite (44)
Dineren (11)
Wat is Travellers' Choice?
Tripadvisor reikt een Travellers' Choice Award uit aan accommodaties, attracties en restaurants die consistent geweldige reizigersbeoordelingen ontvangen en tot de beste 10% van gelegenheden op Tripadvisor behoren.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Veilig reizen tijdens COVID-19
Ga naar ons Reis veilig-centrum om je weloverwogen beslissingen over reizen te helpen maken tijdens COVID-19.
Wat je kunt verwachten tijdens je verblijf
  • Al het linnengoed wordt gereinigd in een wasbeurt op hoge temperatuur
  • Mondkapjes verplicht voor gasten in openbare ruimtes
  • Mondkapjes verplicht voor personeel in openbare ruimtes
  • Desinfecterende handgel is beschikbaar voor gasten en personeel
  • Beleid voor thuisblijven voor personeel met symptomen
  • Drukbezochte plekken werden regelmatig gereinigd
Meer lezen
Bijgewerkt op 11/08/20 Veiligheidsmaatregelen worden door de gelegenheid aangeboden en worden niet door Tripadvisor gecontroleerd op nauwkeurigheid.
Een opmerking van Hôtel du Parc Fetan
Bijgewerkt op 11/08/20 Veiligheidsmaatregelen worden door de gelegenheid aangeboden en worden niet door Tripadvisor gecontroleerd op nauwkeurigheid.

Over

Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Travellers' Choice

Op zoek naar een gezinsvriendelijk hotel in Larmor-Baden? Hôtel du Parc Fetan biedt alles wat je zoekt.

Gastenkamers bevatten voorzieningen, zoals een koelkast, en gasten kunnen gebruikmaken van gratis wifi bij het hotel.

Het hotel biedt roomservice aan, zodat je verblijf nog aangenamer wordt. De accommodatie biedt ook een zwembad en ontbijt. Gasten die met een voertuig aankomen, kunnen gebruikmaken van gratis parkeren.

Ga tijdens je bezoek naar een Larmor-Baden een populair Aziatisch restaurant, zoals Ô Fil de l’Eau, in de buurt van Hôtel du Parc Fetan.

Het personeel van Hôtel du Parc Fetan is je graag van dienst tijdens je aankomende verblijf.

Meer lezen
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Zwembad
Bar/lounge
Fietsverhuur
Boten
Televisienetwerken voor kinderen
Kinderstoelen beschikbaar
Beveiligde parkeerplaats
Wifi
Betaalde wifi
Zwembad-/strandlakens
Buitenzwembad
Verwarmd zwembad
Hek rondom zwembad
Restaurant
Ontbijt beschikbaar
Ontbijtbuffet
Ontbijt in de kamer
Gratis welkomstdrankje
Kindvriendelijk buffet
Kindermaaltijden
Menu's voor speciale diëten
Wijn/champagne
Duiken
Wandelen
Verhuur watersportuitrusting
Windsurfen
Kanoën buiten gelegenheid
Bordspellen/puzzels
Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk)
Feestzaal
Gezichtsbehandelingen
Voetmassage
Gehele lichaamsmassage
Handmassage
Hoofdmassage
Massage
Nekmassage
24 uur per dag beveiliging
Opslag van bagage
Krant
Rookvrij hotel
Buitenmeubelen
Zonneterras
Lig-/strandstoelen
EHBO-koffer
Paraplu
24 uur per dag inchecken
Wasmogelijkheid (selfservice)
Wasmachine
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Allergievrije kamer
Verduisterende gordijnen
Open haard
Schoonmaakservice
Geschakelde kamers beschikbaar
Flatscreen-tv
Extra lange bedden
Inloopdouche
Geluidsdichte kamers
Privébalkon
Roomservice
Veilig
Zitgedeelte
Telefoon
Kledingkast
Flessenwater
Kledingrek
Laptopkluis
Eigen badkamers
Wekservice/wekker
Bad/douche
Gratis toiletartikelen
Haardroger
Meer weergeven
Kamertypes
Uitzicht op zee
Uitzicht op zwembad
Rookvrije kamers
Suites
Gezinskamers
Kamers voor rokers beschikbaar
Handige informatie
STIJL HOTEL
Gezinnen
Gesproken talen
Engels, Frans, Italiaans
520beoordelingen2vragen en antwoorden0kamertips
Waardering van reizigers
  • 338
  • 143
  • 20
  • 11
  • 8
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
A L heeft een beoordeling geschreven jul. 2015
Boston, Massachusetts4 bijdragen1 nuttige stem
Dit hotel is een zeer mooie plaats om te verblijven. Het is ook heel dicht bij de boottochten de prehistorische op Gavrinis te zien lopen. Onze kamer had een prachtig uitzicht over een haven vol met zeilboten. Zeer vriendelijk personeel.
Meer lezen
Datum van verblijf: juli 2015
Kamers
Locatie
Service
Reistype: Bezocht
Language Weaver
Nuttig
Delen
Erec_de_Graal heeft een beoordeling geschreven apr. 2014
Brussel, België88 bijdragen15 nuttige stemmen
De golf van Morbihan is een prachtige plek voor 10.00 en het hotel "Auberge de La Défense Fetan' is de perfecte plek om te verblijven. Het is perfect dicht bij Larmor-Baden port, maar ver genoeg om rustig gelegen. De meeste kamers hebben uitzicht op zee. Alle mensen werkzaam in het hotel zijn zeer vriendelijk en behulpzaam en ze doen hun best om u een heerlijk verblijf te hebben. En vergeet niet het restaurant met zijn fantastische kok. Een plek om terug te komen meerdere malen.
Meer lezen
Datum van verblijf: april 2014
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Reistype: Bezocht
Language Weaver
Nuttig
Delen
Bedmaker heeft een beoordeling geschreven jul. 2012
Exeter, Verenigd Koninkrijk82 bijdragen30 nuttige stemmen
+1
In juni en juli brachten we 2 weken in de Auberge du Parc Fetan. We kozen voor dit hotel omdat we de directe omgeving wilden verkennen van de Golf van Morbihan, en omdat het door de zee was. In deze punten was ideaal, centraal gelegen op de Golf, direct tegenover het eiland Gavrinis, en op loopafstand van de haven en de haven, het nabijgelegen bar en brasserie en het centrum van het dorp met haar winkels en andere voorzieningen. Het hotel was schoon en helder, de kingsize bed zeer comfortabel, en het ontbijt aangenaam, met vers brood en croissants, twee smaken van jam, een keuze van oranje of appelsap, en koffie of thee. De koffie was bijzonder goed, en we werden altijd een top-up aangeboden. Helaas toen we aankwamen werden we meegenomen naar een kamer niet niet was wat ik had geboekt. Ondanks herhaaldelijk in mijn e-mail s en zelfs aan de telefoon gezegd dat we wilden een tweepersoonskamer met douche op de eerste verdieping en niet op de tweede verdieping, was ik verrast toen de eigenaar ons leidde de trap naar de tweede verdieping. Nog verbazingwekkender was de ontdekking dat we toegewezen gekregen hadden een suite, die niet alleen een slaapkamer en badkamer plus wc maar ook een zitkamer met een klein balkon bestaat uit. Ik dacht eerst de eigenaren hadden een vergissing begaan, en terug naar beneden bij de receptie ik erop gewezen dat dit was niet de kamer die we hadden gereserveerd, want het leek op een suite ( die was veel duurder). De eigenaar bevestigd dat het was een suite, maar uitgelegd dat wij rekening zouden alleen voor een tweepersoonskamer. Ze zei dat ze dacht dat het leuk zou zijn voor ons een zitkamer voor extra ruimte, aangezien we er twee weken verbleven hebben. Hoewel opgelucht dat we niet meer zouden worden aangerekend, was ik nog steeds niet gelukkig om een kamer op de 2e verdieping. De eigenaar had ons te helpen met onze bagage aangeboden en zei ook haar man zou de grote koffer later ( werd hij op het moment), maar mijn man ( die net als ik van terug pijn lijdt) wilde lossen auto en slaagde het zelf. Maar de extra trap was niet alleen over bagage. Ikzelf heb artritis evenals rugpijn, maar het is niet beperkingen opgelegd, slechts enigszins pijnlijk, en ik zou liever niet te hebben moesten lopen op en neer zo veel trappen. Dus was ik teleurgesteld dat mijn zeer specifiek verzoek voor een eerste-verdieping kamer hadden genegeerd. In ieder geval, was de suite geen goed voor ons. We zaten op de 2e verdieping, met een gedeeltelijk schuin plafond, was de slaapkamer te klein, en er was geen nachtkastje - of zelfs elke verdieping ruimte - op mijn man's kant van het bed. Afgezien van de hang/legkast, was het enige meubels in de slaapkamer een nachtkastje en een Cane stoel. De zitkamer was bijna twee keer de grootte en bevatte een bank, maar de televisie was op de slaapkamer muur dus we geen gebruik voor een zitkamer had, maar een paar op onze eigen. We gebruikten het als ergens te stallen onze lege bagage en dingen die we konden niet naar de slaapkamer fit. Het kleine balkon konden uitsluitend toegankelijk zijn voor klimmen over een tamelijk hoge gedeelte van de muur onder de Franse ramen en zitgelegenheid was ook met twee stoelen en een tafel meer dan vullen de hele gebied krap. Het was zo lastig in en uit het balkon dat ik gaf het op klimmen na het gebruiken alleen maar twee keer. Ik heb geen twijfel dat de eigenaren geloofden de suite een upgrade was, maar ze moeten checkte met mij hebben voordat zij de gegevens van mijn boeking, die terug in maart geboekt hadden veranderd. Uiteraard kan ik heb voor een verandering van kamer gevraagd, maar het hotel leek vol, met een grote groep van Ierland, die er voor een bruiloft waren, en nadat ze had overschreden heb ik niet echt willen hebben om te verhuizen al onze spullen naar een andere kamer, zelfs als een andere kamer beschikbaar was geweest. Zoveel voor een specifiek reservering! Het restaurant is een aangename, lichte en luchtige kamer met gedeeltelijk uitzicht op zee. Het eten is heel goed voor de prijs, maar het menu nooit veranderd in de gehele twee weken, dus het een beetje saai geworden. Vis en vlees waren goed gekookt maar gedaan kon met meer saus hebben, omdat ze nogal droog te worden onderhouden Groenten waren deelbeloften, en de maaltijden als geheel waren gekruid en bijgevolg een beetje smakeloos. Salt en Pepper waren niet op de tafels verstrekt, maar toen we op een paar zagen vragen voor dit we hetzelfde deden, en met een beetje zout en Pepper kwam de smaken in de maaltijden tot leven. Ik stel voor dat het restaurant aanpassen hun beleid en zout en Pepper op de tafels ( zoals de meeste restaurants doen), zodat klanten kunnen hun eigen beslissingen over kruiden maken. Aangezien het menu nooit veranderd, we aten elders voor 5 op de 14 nachten. De eigenaren waren zeer aangenaam, maar we waren teleurgesteld dat ze niet een praktijkgerichte benadering van hun gasten. Behalve wanneer ze namen afslagen naar serveren ontbijt ( wanneer ze bezig waren), en als ze bij de receptie met aankomsten en vertrekken behandeling of hun zakendoen waren administratie, we zelden zagen. Misschien zij menen dat hun gasten liever te laten staan, maar we hebben altijd welkom een vriendelijk relatie met onze gastheren, dus wij kunnen met hen praten over de streek, en om ze te leren kennen ons een beetje tijdens ons verblijf. Hoewel ze altijd onze vragen te beantwoorden, geprobeerd ze nooit begonnen een gesprek. Terwijl mijn man alleen Engels spreekt, ik spreek Frans, en hoewel ik moeilijk overschakeling tussen Engels en Frans, zodra ik ontvang ik heel vloeiend. Ik zou deze keer nog nooit de kans kregen omdat praten alleen in korte zelfde aantal rukken kwam, want het hotel personeel leek altijd druk, met geen tijd voor relaxte kletsen. Een probleem is het feit dat veel van hun gasten in grote groepen zijn, of in het hotel zelf of in de appartementen. Deze groepen altijd hadden een diner in het restaurant en ze gedomineerd de plaats. Het restaurant had schermen die kon er een grote ruimte verdeel- en een veel kleinere 1 en de paren waren in de kleinere kamer, die ons een beetje eenzaam geplaatst, aan de rand van wat leek op een groot feest gaande in de volgende kamer, hoewel we allemaal in hetzelfde restaurant waren. We vonden dat het restaurant beheer en het personeel kon niet geven hun volledige aandacht aan al hun gasten even, omdat ze moesten doorbrengen zoveel tijd waar de grote tafels. Ik denk dat de hotel website moet duidelijker worden gemaakt dat een groot deel van hun gasten grote partijen zijn. Wij begrijpen dat in een recessie het hotel heeft moeten worden opgevuld, maar de ervaring voor degenen onder ons die als stelletjes of in kleinere partijen is zeker verwend door het beleid van combineert groepsreserveringen met afzonderlijke landen. Wij vinden de eigenaren moet misschien een beetje meer over nadenken wat zij willen hun zaken te worden - een restaurant met kamers voor grote groepen ( inclusief congressen) of een kleine seaside hotel voor koppels en gezinnen. Op dit moment ik denk niet dat ze het juiste evenwicht hebben. Wellicht als gevolg van deze verwarring, was onze laatste nacht in het hotel geruïneerd door het restaurant's manager's mislukking te schrijven naar beneden onze diner reservering voor die avond. Ze nam volledige verantwoordelijkheid voor deze fout, en erkend dat ze herinnerden onze haar vertelden we wilt dineren in het restaurant die avond worden maar moest schrijven vergeten down, en had dan alles over het vergeten tot ze onze auto buiten het hotel zag en besefte we hadden niet uitgegaan. Tegen de tijd dat ze haar fout gerealiseerd, waren we net over te gaan voor het diner, en wat zij kon aanbieden was een tafel in de lounge bar. Dit was volkomen onaanvaardbaar maar tegen die tijd hadden we geen alternatief. Ik voelde meer vergevingsgezind hebben als zij meer verontschuldigend was geweest, maar zij enkel aangeboden te betalen voor onze aperitieven ( niet onze maaltijd!), onderhouden grinning in verlegenheid, toch leek niet te beseffen dat we zag eruit als stoute kinderen die van de partij zijn buitengesloten. Andere gasten waren staren bij ons als ze verleden restaurant viervoudig. Het echt verwend het einde van onze vakantie. Enkele kleine veroorzaken huidirritatie: er leek geen fruitpers ventilator in de badkamer, dus niets zou droog. Elke keer we van een dagje terug, werden de handdoeken nog vochtig. De handdoeken waren slechts twee keer tijdens ons verblijf vervangen, denk ik, en we werden slechts één gezicht handdoek tussen ons heeft gegeven. Ik zou hebben gesteld dat de handdoeken gedroogde elke dag, en de gelegenheid krijgen twee badhanddoeken en twee gezicht handdoeken. Er was geen lange spiegel, en slechts twee nogal spiegels in het gehele suite, die beide slecht geplaatst. Dit is een probleem dat gemakkelijk kunnen worden opgelost. De verlichting in de badkamer was slecht, en een beetje ontoereikend in de slaapkamer en zitkamer. Als voor de suite, het gaat er toch een aparte zitkamer als u met andere mensen reist en u wil ergens om te gaan zitten met hen. Voor een paar, is één grote kamer beter. Ik zou dit hotel aan anderen aanraden, maar ik zou potentiële klanten te worden zeer terughoudend op verzoek over eventuele afspraken zijn gemaakt voor het vakantiehuis. Ik had e-mail s te bewijzen kamer die ik had, met specificaties voorbehouden, maar het is niet makkelijk te worden opdringerig wanneer de eigenaren druk zijn en je voelt hun voornemens in principe goed waren als vergissingen. De eigenaren stel ik voor dat u maniakaal vasthouden aan de regelingen u met uw gasten, en naar contact als u wijzigingen plan. Ook willen wij u willen aansporen om een meer praktijkgerichte benadering van de gasten die niet in groepen doen reizen, te zetten in een meer duidelijke persoonlijke aanwezigheid zodat gasten kunnen ontspannen over u voor advies of informatie over dingen vragen gevoel te zien en te doen in de omgeving. U lijkt zeer vriendelijke en aangename mensen, maar wellicht kunt u doen een beetje meer te tonen uw vriendelijkheid.
Meer lezen
Datum van verblijf: juni 2012
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Reistype: Bezocht
Kamertip: Ensure hotel owners allocate you the room you have specifically requested.
Bekijk meer kamertips
Language Weaver
Nuttig
Delen
Eholan heeft een beoordeling geschreven apr. 2012
Zürich, Zwitserland84 bijdragen40 nuttige stemmen
Mooi uitzicht op de zee vanuit de meeste kamers, gezellige en zoete sfeer. warm welkom. Niet jezelf gereden afstand door gebrek aan beroep het buiten mei hebben laten ...
Meer lezen
Datum van verblijf: april 2012
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Reistype: Bezocht
Language Weaver
Nuttig
Delen
PRIJSKLASSE
US$ 98 - US$ 159 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
FrankrijkBretagneMorbihanLarmor-Baden
AANTAL KAMERS
25
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding
Veelgestelde vragen over Hôtel du Parc Fetan
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Hôtel du Parc Fetan?
Attracties in de buurt zijn Ile de Berder (0,6 mijl), Pointe de Kerpenhir (4,2 mijl) en Site des Megalithes de Locmariaque (4,4 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Hôtel du Parc Fetan?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit gratis wifi, zwembad en restaurant.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij Hôtel du Parc Fetan?
Populaire kamervoorzieningen zijn flatscreen-tv, verduisterende gordijnen en extra lange bedden.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Hôtel du Parc Fetan?
Gasten kunnen genieten van restaurant, lounge en ontbijt tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Hôtel du Parc Fetan?
Ja, gratis parkeren en beveiligde parkeerplaats zijn beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Hôtel du Parc Fetan?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Le Gavrinis, Le Ricochet en Crêperie La Goelette.
Zijn er sportvoorzieningen bij Hôtel du Parc Fetan?
Ja, gasten hebben toegang tot zwembad tijdens hun verblijf.
Ligt Hôtel du Parc Fetan in de buurt van het stadscentrum?
Ja, het ligt 0,3 mijl vanaf het centrum van Larmor-Baden.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij Hôtel du Parc Fetan?
Ja, wasmogelijkheid (selfservice) en wasmachine worden aangeboden aan gasten.
Zijn huisdieren toegestaan in Hôtel du Parc Fetan?
Ja, huisdieren zijn meestal toegestaan, maar het is beter om vooraf te bellen ter bevestiging.
Welke talen spreekt het personeel van Hôtel du Parc Fetan?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels, frans en italiaans.