Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Klapa Resort

Opslaan
Jl. Raya Uluwatu, Pecatu Indah Resort New Kuta Beach I, Pecatu 80364 Indonesië
Laagste prijzen voor je verblijf
Booking.com
78 US$
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 11/10/20
78 US$
65 US$
Aanbieding bekijken
BESPAAR 13 US$
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Reiziger (371)
Zwembad en strand (47)
Dineren (23)
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.

Over

Nr. 10 van de 25 hotels in Pecatu
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit

Op zoek naar een luxe hotel in Pecatu? Klapa Resort biedt alles wat je zoekt.

Kamers bij Klapa Resort bevatten airconditioning en een minibar en bieden uitzonderlijk comfort en gemak. Er is daarnaast gratis wifi beschikbaar voor gasten.

Conciërge, roomservice en dakterras zijn een aantal van de voorzieningen bij dit hotel. Daarnaast maakt het zwembad en het ontbijt je verblijf nog specialer. Als je met de auto naar Klapa Resort gaat, is gratis parkeren beschikbaar.

Als je trek hebt, ben je bij Rolling Fork Padang Padang, Casa Asia Restaurant Bingin en Pizzeria Italia aan het juiste adres. Dit zijn een aantal Italiaanse restaurants die populair zijn bij lokale inwoners en toeristen.

Het personeel van Klapa Resort is je graag van dienst tijdens je aankomende verblijf.

Meer lezen
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Zwembad
Gratis ontbijt
Strand
Golfbaan
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
Vervoer van/naar luchthaven
Wifi
Dakzwembad
Buitenzwembad
Bar/lounge
Restaurant
Ontbijtbuffet
Zwembadbar
Dakterras met bar
Vergaderruimtes
Dakterras
Conciërge
Rookvrij hotel
Stomerij
Wasservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Privébalkon
Roomservice
Veilig
Minibar
Flatscreen-tv
Kamertypes
Uitzicht op zee
Rookvrije kamers
Suites
Gezinskamers
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Uitzicht op zee
Gesproken talen
Indonesisch
251beoordelingen9vragen en antwoorden0kamertips
Waardering van reizigers
  • 73
  • 50
  • 44
  • 37
  • 47
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Laat ik met het positieve beginnen: de kamers zijn ruim en het bed is heerlijk! We verbleven twee nachten in Klapa omdat het dichtbij Dreamland beach ligt en dat moest zo’n mooi strand zijn. Het strand viel een beetje tegen, mooie zee met hoge golven maar verder niets bijzonders. Dan maar naar het zwembad. Klapa heeft een rooftop pool waar je lekker kan zwemmen en relaxen. Je krijgt korting op de naastgelegen beachclub, maar daar werden we gewoon slecht behandeld. Alle bedjes waren gereserveerd en we moesten maar ergens op een bankje gaan liggen. Het hele complex leek afgehuurd door een grote groep Chinezen die wel service kregen. Of we ook iets wilden bestellen? De prijzen zijn voor Indonesische begrippen extreem hoog. 45.000 IDR voor een cola, 140.000 voor een nasi goreng. Deze prijzen werden ook in ons hotel gehanteerd. Bovendien was er geen sfeer in het hotel, er was geen gast die daar wilde eten. We bestelden een klein gerecht dat niet bijzonder was. Geen vijf sterren waard.
Meer lezen
Antwoord van klaparesortbali, Management of Klapa Resort bij Klapa Resort
Gereageerd op 19 mei 2019
Dear 979suzannel, Warmest greeting from Klapa Resort Bali! Thank you for staying with us and for taking the time to share your feedback. It is always our desire to provide every guest with exceptional service and to care for our guests to the best of our ability It gives us a great pleasure to hear that you enjoyed your stay with us, it is a pleasure to note your compliments towards our resort facility, We always keep our facility well maintained and try to fulfill all our valuable guest needs during their stay to create a memorable stay with Klapa Resort. Regarding Klapa Beach Club that you mentioned is actually managed by different management with Klapa Resort therefore we do not take part of any operational procedure nor the food and beverages production there. However we apologies for the inconvenience that you faced during your visit to Klapa Beach Club. We are grateful for the valuable comment and will convey this to Klapa Beach Club management. With all being said, we do hope that we will have the opportunity to welcoming you back and have another chance to serve you better and let you experience the true memorable stay with us Sincerely yours, Management of Klapa Resort
Meer lezen
Op doorreis, achteraf, noodgedwongen in klapachtig gelogeerd. Op een of andere manier doet de entree naar ‘t resort mij denken aan de weg naar een raket lanceer basis 😃. Zo lang, zo breed, zo groot... De zoon van oud President Soeharto ontwikkeld het gebied. Echt super ongezellig. Het kost ook 300 k om heen en terug naar Ulluwatu te gaan:(. Het resort ligt bijna aan t strand en daar komen veel surfers. Het strand is heel commercieel en de verhuurders van de bedjes zijn niet vriendelijk. Bij het strand ligt een zeer commerciële club, die ook bij Klapa hoort, of niet? Het hotel zelf is zeer zakelijk en toen wij er waren zat t vol met gasten uit China. Volgens onze gids staat Klapa daarom bekend. De kamers zijn modern zakelijk en heel schoon! Klapa heeft wel een heel mooi zwembad op de 3e verdieping met een geweldig uitzicht. Hier wordt ook t uitgebreide en lekkere ontbijt geserveerd. Voor Max 2 nachten dus net te doen.
Meer lezen
Antwoord van klaparesortbali, Management of Klapa Resort bij Klapa Resort
Gereageerd op 5 jan. 2019
Dear hr2710, Warmest greetings from Klapa Resort ! We would like to thank you for the opportunity you have given us by choosing Klapa Resort for your vacation. We appreciate the time you took to share with us and the online community a feedback of your stay here. It gives us a great pleasure to hear that you enjoyed our pool facility and breakfast. also It is a pleasure to note your compliments towards cleanliness of our room. however , We regret to learn that you experienced such unpleasant situation during your stay with us. Please accept our sincere apologies for not being able to meet your expectations. We are grateful for the comments as it gives us the opportunity to ensure we remedy as many shortcomings as possible and review our operations for continuous improvement. Please rest assured that we are taking your constructive remarks seriously, several actions will be taken and that it has been conveyed to the relevant departments for further review and to ensure such of situations will not happen again in the near future. With all being said, I do hope that we will have the opportunity of being able to welcoming you back and have another chance to serve you better and let you experience the true memorable stay with us at Klapa Resort. Sincerely yours, Management of Klapa Resort
Meer lezen
Heerlijk hotel en onwijs schoon. Personeel is ontzettend aardig! Scooter huren ging prima en de wegen waren hier makkelijk. Taxi naar het volgende hotel was ook makkelijk geregeld, taxi prijzen waren in dit hotel prima. Maar om ergens naartoe te gaan zouden wij blue bird aanraden en dan per meter. Prachtige kamer met heerlijke douch waar we na al onze wat goedkopere hotels heerlijk konden bijkomen. 1 avondje in het hotel gegeten, goede kwaliteit en genoeg keuze, maar wel iets prijziger(logisch). Dreamland beach was 5 minuutjes lopen en geen entreekosten nodig. Hier was ook een kleine supermarkt etc. Voor de rest wel wat afgelegen, maar met de scooter waren we overal zo en hebben we heel uluwatu gezien.
Meer lezen
Antwoord van klaparesortbali, Management of Klapa Resort bij Klapa Resort
Gereageerd op 6 jan. 2019
Dear JacquelineVW078 We would like to thank you for the opportunity you have given us by choosing Klapa Resort for your vacation. We appreciate the time you took to share with us and the online community a feedback of your stay with us. It gives us a great pleasure to learn that you enjoyed our spacious room and the view during your stay. It is a pleasure to note your compliments. It is always our desire to provide every guest with exceptional service and to care for our guests to the best of our ability. We are grateful for the comments as it gives us the opportunity to ensure we remedy as many shortcomings as possible and review our operations for continuous improvement. Please rest assured that we are taking your constructive remarks seriously, several actions will be taken and that it has been conveyed to the relevant departments for further review. Thank you once again for choosing us for your trip in Bali and for sharing your valuable feedback we certainly look forward to welcoming you back again in the future. Sincerely yours, Management of Klapa Resort
Meer lezen
Hier 1 nacht verbleven als overbrugging naar mijn mooie verblijf in anatara resort . Ik kwam s’nacht om 2330 aan en had sus eigenlijk alleen een schoon bed nodig ! Wat een rare plek. Grote gangen met vele kamers waar niemand in sliep . Soort ghost hotel . Het bed was schoon en kamer oke ! Waarschijnlijk als je een back packer bent ben je onder de indruk ! Maar bottom line dit hotel is zo triest en zielloos dat je snel weg wil ! Onbijt ..koud ..droog ..oud en vies / kamers onder de bedden stoffig nagels en alles bah .. ik geef toe €65 maar dan toch liever meer en beter !
Meer lezen
Antwoord van klaparesortbali, Management of Klapa Resort bij Klapa Resort
Gereageerd op 6 jan. 2019
Dear valentijn2013 First of all we would like to thank you for choosing us for your stay during your holiday in Bali and for taking your time to share your experience regarding your recent stay at Klapa Resort. We regret to learn that you experienced such unpleasant situation during your stay with us. Please accept our sincere apologies for not being able to meet your expectations. We are grateful for the comments as it gives us the opportunity to ensure we remedy as many shortcomings as possible and review our operations for continuous improvement. Please rest assured that we are taking your constructive remarks seriously, several actions will be taken and that it has been conveyed to the relevant departments for further review and to ensure such of situations will not happen again in the near future. With all being said, I do hope that we will have the opportunity of being able to welcoming you back and have another chance to serve you better and let you experience the true memorable stay with us at Sincerely yours, Management of Klapa Resort
Meer lezen
Heerlijk fijn en mooi resort om zo je eerste dag aan te komen na een lange reis naar bali. Zeer vriendelijk personeel en een mooi resort. Wij waren erg tevreden!! We hebben goed gegeten en heerlijk geslapen. De kamers waren ruim en schoon. Zeker een aanrader
Meer lezen
Antwoord van klaparesortbali, Management of Klapa Resort bij Klapa Resort
Gereageerd op 6 jan. 2019
Dear NeoBatavia-Surabaya We would like to thank you for the opportunity you have given us by choosing Klapa Resort for your vacation. We appreciate the time you took to share with us and the online community a feedback of your stay with us. It gives us a great pleasure to learn that you enjoyed our spacious room and the view during your stay. It is a pleasure to note your compliments towards our associate for their service deliver. It is always our desire to provide every guest with exceptional service and to care for our guests to the best of our ability. Thank you once again for choosing us for your trip in Bali and for sharing your valuable feedback we certainly look forward to welcoming you back again in the future. Sincerely yours, Management of Klapa Resort
Meer lezen
Vorige
PRIJSKLASSE
37 US$ - 91 US$ (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
IndonesiëBaliNusa Dua PeninsulaPecatu
AANTAL KAMERS
118
Betalingen van partners hebben invloed op de volgorde van de weergegeven prijzen, en voor uitgelichte of gesponsorde sorteringen kunnen de betalingen van partners ook invloed hebben op de volgorde van de vermelde accommodaties.
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding
Veelgestelde vragen over Klapa Resort
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Klapa Resort?
Attracties in de buurt zijn Balangan Beach (1,2 mijl), Bingin Beach (0,9 mijl) en Dreamland Beach (0,3 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Klapa Resort?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit dakterras met bar, gratis wifi en inclusief ontbijt.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij Klapa Resort?
Populaire kamervoorzieningen zijn minibar, airconditioning en flatscreen-tv.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Klapa Resort?
Gasten kunnen genieten van dakterras met bar, inclusief ontbijt en restaurant tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Klapa Resort?
Ja, gratis parkeren is beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Klapa Resort?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Blueseed, El Kabron Bali en The Cashew Tree.
Zijn er sportvoorzieningen bij Klapa Resort?
Ja, gasten hebben toegang tot zwembad tijdens hun verblijf.
Heeft Klapa Resort een luchthavenshuttle?
Ja, Klapa Resort heeft een luchthavenshuttle voor gasten. We raden je aan om vooraf te bellen om de details te bevestigen.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij Klapa Resort?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Heeft Klapa Resort een goed uitzicht?
Ja, gasten genieten hier vaak van uitzicht op oceaan.