Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Opslaan
Delen
C Albacete 5 - 7, 07820 San Antonio Bay, Sant Josep de Sa Talaia, Ibiza Spanje
15 personen bekijken dit hotel
Booking.com
US$ 262
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 02/07/22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Official Site
US$ 224
Aanbieding bekijken
FindHotel
US$ 218
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 07/07/22
PricelineUS$ 257
TravelocityUS$ 257
TraveluroUS$ 248
alle 11 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Reiziger (1077)
360
Panorama’s (13)
Zwembad en strand (276)
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.

Over

Nr. 3 van de 8 hotels in San Antonio Bay
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit

De zoektocht naar een gezinsvriendelijk resort all-inclusive in Sant Antoni de Portmany hoeft niet lang te duren. Welkom bij azuLine Hotel Bergantin, de ideale keuze voor reizigers.

Gastenkamers bevatten voorzieningen, zoals een flatscreen-tv en airconditioning, en gasten kunnen gebruikmaken van wifi bij het resort all-inclusive.

azuLine Hotel Bergantin biedt 24 uursreceptie, dakterras en wisselkantoor aan, zodat je verblijf nog prettig wordt. De accommodatie biedt ook een zwembad en een restaurant. Als je met de auto naar Bergantin Ibiza gaat, is gratis parkeren beschikbaar.

Bergantin Hotel ligt dichtbij Punta Galera (4,3 km), een populaire bezienswaardigheid in Sant Antoni de Portmany. Het hotel is daardoor ideaal voor toeristen.

Probeer in Sant Antoni de Portmany lokale favorieten, zoals tapas, bij Café del Mar Ibiza, Tapas Restaurant & Lounge Bar of Es Ventall.

azuLine Hotel Bergantin biedt je het beste van Sant Antoni de Portmany, zodat je optimaal kunt ontspannen en genieten.

Meer lezen
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Wifi
Zwembad
Fitnesscentrum / sportruimte
Bar/lounge
Recreatieruimte
Tennisbaan
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
Parkeren aan de straat
Betaalde wifi
Zwembad-/strandlakens
Zwembad voor volwassenen
Buitenzwembad
Sauna
Restaurant
Ontbijtbuffet
Kindvriendelijk buffet
Snackbar
Zwembadbar
Dakterras met bar
Biljarten
Entertainmentpersoneel
Avondentertainment
Tafeltennis
Kinderclub
Buitenspeeltoestellen voor kinderen
Vervoer van/naar luchthaven
Autohuur
Solarium
Dakterras
Opslag van bagage
Wisselkantoor
Lig-/strandstoelen
Dakterras
Parasols
24 uursreceptie
Wasservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Schoonmaakservice
Privébalkon
Veilig
Flatscreen-tv
Kamertypes
Uitzicht op zee
Suites
Gezinskamers
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Gezinsresort
Gesproken talen
Engels, Frans, Spaans, Duits

Locatie

Volledige weergave
69Enigszins geschikt om te wandelen
Cijfer: 69 van 100
36restaurantsbinnen 0 km
2attractiesbinnen 0 km
1954beoordelingen656vragen en antwoorden12kamertips
Waardering van reizigers
  • 687
  • 688
  • 356
  • 118
  • 105
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Manoa heeft een beoordeling geschreven feb. 2021
1 bijdrage2 nuttige stemmen
Eten was echt verschrikkelijk, bijna elke dag hetzelfde en altijd koud. Eetzaal ziet eruit als een grote vreetschuur. Personeel echt niet vriendelijk en super chagerijnig. Als je om 10:00 je ontbijt niet op had werd je bord gewoon voor je neus weg gehaald en werd je weg gestuurd. Totaal geen aanrader en echt spijt dat we hier heen zijn geweest! Was onze keuze ook niet maar werden ivm Corona naar dit hotel gestuurd omdat dit hotel wel open bleef. Wees slim en boek dit hotel niet!!!! Echt vreselijk
Meer lezen
Datum van verblijf: augustus 2020Reistype: Bezocht met vrienden
2 nuttige stemmen
Nuttig
Delen
Angela v heeft een beoordeling geschreven jul. 2020
4 bijdragen3 nuttige stemmen
Ongevraagd werden we overgeboekt van hotel Pacific naar Bergantin. Dit laatste hotel heeft een veel slechtere ligging. Muren zijn van karton, slechts 1 van de 7 nachten hebben we goed geslapen. Alle andere nachten last van geluidsoverlast. Kauwgom in de gordijnen en gedateerde badkamer.
Meer lezen
Datum van verblijf: juli 2020Reistype: Bezocht met een partner
1 nuttige stem
Nuttig
Delen
Matty d heeft een beoordeling geschreven jul. 2019
6 bijdragen6 nuttige stemmen
In 2017 hier voor het eerst geweest. Nu kleine 2 jaar later weer terug gegaan. Er is niet veel veranderd dus dat betekend dat het nog steeds wel een goed hotel is. Wel merk je dat het meubilair op het dakterras aan het verouderen is, de kussen zitten een beetje door. Wat ook op viel is dat het "Oud Hollandse spel" handdoekje leggen bij het zwembad niet veel zin heeft bij het kleinere zwembad dat alleen voor volwassenen is. De poolboy maakt hier schoon tussen 07.30 en 09.00 en haalt alle handdoeken die op de bedjes liggen keurig weg en vouwt deze op. Als de pool om 09.00 open gaat dan kan men reserveringen doen door een handdoek op een bedje te leggen. Of dit ook voor het grote zwembad geld weet ik niet. Ook dit keer geen last gehad van dronken Engelsen dus het boeken van een kamer zo hoog mogelijk in het hotel en aan de zijkant werpt zijn vruchten af. Als je met Sunweb geboekt hebt en dan de premium dan is de wifi van het hotel gratis. Moet je wel even zeggen aan de balie want ze vergeten dit wel eens. Zie verder mijn ervaring uit 2017 waar nog meer tips in staan.
Meer lezen
Datum van verblijf: juni 2019
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Reistype: Bezocht met een partner
Kamertip: Zo hoog mogelijk, 4e of 5e verdieping en zoveel mogelijk aan de zijkant.
Bekijk meer kamertips
1 nuttige stem
Nuttig
Delen
Antwoord van Rebecca P, azuLinehotels Customer Service bij azuLine Hotel Bergantin
Gereageerd op 5 jul. 2019
Dear Matty, We feel grateful to you for your second visit an would like to express our appreciation for taking the time out of your day to send us your feedback. It make us happy to learn that all in all our hotel has met your expectations and that you have enjoyed a pleasant and quiet stay. With regards to the hotel facilities, we take good note, also from your appointment in regards to the wifi rate. We hope that you took wonderful memories and once more, thank you for this pleasant and constructive review. Best regards, Rebecca G.P. azuLinehotels Customer Service
Meer lezen
jan reiziger heeft een beoordeling geschreven jun. 2019
Aalst, België96 bijdragen15 nuttige stemmen
+1
het was een heel goed hotel. wij waren er met een groep gekomen voor mensen met een licht tot matig mentale beperking het hotel was juist gerenoveerd aan de buiten kant en in de lobby. hopelijk komen de standaard kamers de volgende renovatie aan de beurt want die een zijn een beetje aan de oude kant. en zoals dat er veel keer is terug gekomen in de beoordelingen hier onder de kamers zijn te gehorig. ik sliep juist in aan de trap en de liften en daar is het echt wel nijg van lawaai. elk uur komt er wel iemand boven savonds en snachts maar gelukkig brengen de goede bedden je weer snel in slaap. de kamer zelf is ook heel proper dus voor het kuis personeel geef ik een dikke pluim. het eten is er heel lekker. er is voldoende variatie dus ook het keuken personeel en het restaurant personeel vooral voor de verantwoordelijke de meneer die bijna elke dag terug paraat stond een zeer grote en dikke pluim de animatie is ook heel tof en ze doen zeker hun best om iedereen te animeren dus een dikke pluim voor de animatie. het enige minpuntje is het systeem van de premium. op het informatie blad van het hotel in de kamers staat er dat de premium kamers 1 keer gratis mogen naar de sauna mogen gaan voor een half uur. maar dan komt het de standaard kamers moeten 5 euro betalen voor een uur terwijl het in het echt 10 euro was en de standaard kamer langer mochten dan de premium kamers want zij mochten maar een half uurtje. ook met het sunset terace als je premium bent mag je er op maar de gewone mensen mogen niet kijken naar de zonsondergang hoewel dat ook wel een succes zijn als je er adjults only van maakt zoals het kleine zwembad aan de hotel bar. want ik denk dat veel mensen de zonsondergang vanuit het hotel is willen bekijken. voor de rest is het een zeer leuk en mooi hotel dat nog heel ver kan geraken in de hotel industrie misschien kan het zelfs geraken tot aan de 5 sterren dus maneger van azuline bergantin blijf zo voort doen jullie zijn goed bezig een hele grote en dikke pluim voor jullie .
Meer lezen
Datum van verblijf: juni 2019
Locatie
Hygiëne
Service
Reistype: Bezocht met vrienden
Kamertip: breng een bezoek aan de sauna het is zijn geld zeker waard en de mevrouw is heel vriendelijk
Bekijk meer kamertips
2 nuttige stemmen
Nuttig
Delen
Antwoord van Rebecca P, azuLinehotels Customer Service bij azuLine Hotel Bergantin
Gereageerd op 17 jun. 2019
Dear Ruimtefan, Thank you so much for this pleasant and constructive review about your recent stay at our hotel. Furthermore, we would also like to thank you for your very kind words towards our staff and the hotel management. We will gladly relay them your comment and also, your improvements suggestions in regards to the premium option and services. We hope that you have enjoyed some wonderful moments during your holiday experience with us and that we will have the opportunity of welcoming you again at azuLine hotels in your next visit to Ibiza, Mallorca or Menorca. Best regards, Rebecca G.P. azuLinehotels Customer Service
Meer lezen
Erwin heeft een beoordeling geschreven nov. 2018
Den Bosch, Nederland4 bijdragen
Mooi gelegen hotel, eten was bijzonder goed. Kamers vielen erg tegen. Kamers waren extreem gehorig, iedere deur hoorde je dichtklappen. De schoonmaak was met een Franse slag, haren bleven liggen op de grond.
Meer lezen
Datum van verblijf: september 2018Reistype: Bezocht met familie
Nuttig
Delen
Antwoord van Rebecca P, azuLinehotels Customer Service bij azuLine Hotel Bergantin
Gereageerd op 30 nov. 2018
Dear Erwin, Thank you for send us your feedback. We are, on the one hand, happy to learn that you have enjoyed the location of our azuLine Hotel and that the gastronomy has fulfill your expectations. Nevertheless, we deeply regret your disappointment regarding the rooms and hotel structure. With reference to cleanliness, we have already send your comment to the hotel manager for consideration, as it is an area of major importance to us at azuLine hotels. Thank you once more for your review and we look forward to welcome you in the future again. Best regards, Rebecca G.P. azuLinehotels Customer Service
Meer lezen
Vorige
123456
PRIJSKLASSE
US$ 118 - US$ 249 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
hotel bergantin
LOCATIE
SpanjeBalearenIbizaSant Josep de Sa TalaiaSan Antonio Bay
AANTAL KAMERS
253
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding
Veelgestelde vragen over azuLine Hotel Bergantin
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van azuLine Hotel Bergantin?
Attracties in de buurt zijn Official Bucanero Ibiza (0,2 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van azuLine Hotel Bergantin?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit dakterras met bar, zwembad en restaurant.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij azuLine Hotel Bergantin?
Gasten kunnen genieten van dakterras met bar, restaurant en lounge tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij azuLine Hotel Bergantin?
Ja, gratis parkeren en parkeren aan de straat zijn beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van azuLine Hotel Bergantin?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Ausonia Pizza Bar, Liberty's American Diner en Es Virot Restaurante.
Zijn er sportvoorzieningen bij azuLine Hotel Bergantin?
Ja, gasten hebben toegang tot zwembad, fitnesscentrum en sauna tijdens hun verblijf.
Verzorgt azuLine Hotel Bergantin vervoer van/naar het vliegveld?
Ja, azuLine Hotel Bergantin verzorgt vervoer van/naar het vliegveld voor gasten. We raden u aan om vooraf te bellen om de details te bevestigen.
Welke talen spreekt het personeel van azuLine Hotel Bergantin?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels, spaans, frans en duits.
Heeft azuLine Hotel Bergantin een goed uitzicht?
Ja, gasten genieten hier vaak van uitzicht op oceaan.
Is azuLine Hotel Bergantin toegankelijk?
Ja, ze bieden rolstoeltoegang en voorzieningen voor mindervalide gasten. Voor specifieke vragen, raden we je aan om vooraf te bellen.