De zoektocht naar een gezinsvriendelijk resort all-inclusive in Sant Antoni de Portmany hoeft niet lang te duren. Welkom bij azuLine Hotel Bergantin, de ideale keuze voor reizigers.
Gastenkamers bevatten voorzieningen, zoals een flatscreen-tv en airconditioning, en gasten kunnen gebruikmaken van wifi bij het resort all-inclusive.
azuLine Hotel Bergantin biedt 24 uursreceptie, dakterras en wisselkantoor aan, zodat je verblijf nog prettig wordt. De accommodatie biedt ook een zwembad en een restaurant. Als je met de auto naar Bergantin Ibiza gaat, is gratis parkeren beschikbaar.
Bergantin Hotel ligt dichtbij Punta Galera (4,3 km), een populaire bezienswaardigheid in Sant Antoni de Portmany. Het hotel is daardoor ideaal voor toeristen.
Probeer in Sant Antoni de Portmany lokale favorieten, zoals tapas, bij Café del Mar Ibiza, Tapas Restaurant & Lounge Bar of Es Ventall.
azuLine Hotel Bergantin biedt je het beste van Sant Antoni de Portmany, zodat je optimaal kunt ontspannen en genieten.
Eten was echt verschrikkelijk, bijna elke dag hetzelfde en altijd koud. Eetzaal ziet eruit als een grote vreetschuur. Personeel echt niet vriendelijk en super chagerijnig. Als je om 10:00 je ontbijt niet op had werd je bord gewoon voor je neus weg gehaald en werd je weg gestuurd. Totaal geen aanrader en echt spijt dat we hier heen zijn geweest! Was onze keuze ook niet maar werden ivm Corona naar dit hotel gestuurd omdat dit hotel wel open bleef. Wees slim en boek dit hotel niet!!!! Echt vreselijk
Ongevraagd werden we overgeboekt van hotel Pacific naar Bergantin. Dit laatste hotel heeft een veel slechtere ligging. Muren zijn van karton, slechts 1 van de 7 nachten hebben we goed geslapen. Alle andere nachten last van geluidsoverlast. Kauwgom in de gordijnen en gedateerde badkamer.
In 2017 hier voor het eerst geweest. Nu kleine 2 jaar later weer terug gegaan. Er is niet veel veranderd dus dat betekend dat het nog steeds wel een goed hotel is. Wel merk je dat het meubilair op het dakterras aan het verouderen is, de kussen zitten een beetje door. Wat ook op viel is dat het "Oud Hollandse spel" handdoekje leggen bij het zwembad niet veel zin heeft bij het kleinere zwembad dat alleen voor volwassenen is. De poolboy maakt hier schoon tussen 07.30 en 09.00 en haalt alle handdoeken die op de bedjes liggen keurig weg en vouwt deze op. Als de pool om 09.00 open gaat dan kan men reserveringen doen door een handdoek op een bedje te leggen. Of dit ook voor het grote zwembad geld weet ik niet. Ook dit keer geen last gehad van dronken Engelsen dus het boeken van een kamer zo hoog mogelijk in het hotel en aan de zijkant werpt zijn vruchten af. Als je met Sunweb geboekt hebt en dan de premium dan is de wifi van het hotel gratis. Moet je wel even zeggen aan de balie want ze vergeten dit wel eens. Zie verder mijn ervaring uit 2017 waar nog meer tips in staan.…
het was een heel goed hotel. wij waren er met een groep gekomen voor mensen met een licht tot matig mentale beperking het hotel was juist gerenoveerd aan de buiten kant en in de lobby. hopelijk komen de standaard kamers de volgende renovatie aan de beurt want die een zijn een beetje aan de oude kant. en zoals dat er veel keer is terug gekomen in de beoordelingen hier onder de kamers zijn te gehorig. ik sliep juist in aan de trap en de liften en daar is het echt wel nijg van lawaai. elk uur komt er wel iemand boven savonds en snachts maar gelukkig brengen de goede bedden je weer snel in slaap. de kamer zelf is ook heel proper dus voor het kuis personeel geef ik een dikke pluim. het eten is er heel lekker. er is voldoende variatie dus ook het keuken personeel en het restaurant personeel vooral voor de verantwoordelijke de meneer die bijna elke dag terug paraat stond een zeer grote en dikke pluim de animatie is ook heel tof en ze doen zeker hun best om iedereen te animeren dus een dikke pluim voor de animatie. het enige minpuntje is het systeem van de premium. op het informatie blad van het hotel in de kamers staat er dat de premium kamers 1 keer gratis mogen naar de sauna mogen gaan voor een half uur. maar dan komt het de standaard kamers moeten 5 euro betalen voor een uur terwijl het in het echt 10 euro was en de standaard kamer langer mochten dan de premium kamers want zij mochten maar een half uurtje. ook met het sunset terace als je premium bent mag je er op maar de gewone mensen mogen niet kijken naar de zonsondergang hoewel dat ook wel een succes zijn als je er adjults only van maakt zoals het kleine zwembad aan de hotel bar. want ik denk dat veel mensen de zonsondergang vanuit het hotel is willen bekijken. voor de rest is het een zeer leuk en mooi hotel dat nog heel ver kan geraken in de hotel industrie misschien kan het zelfs geraken tot aan de 5 sterren dus maneger van azuline bergantin blijf zo voort doen jullie zijn goed bezig een hele grote en dikke pluim voor jullie .…
Mooi gelegen hotel, eten was bijzonder goed. Kamers vielen erg tegen. Kamers waren extreem gehorig, iedere deur hoorde je dichtklappen. De schoonmaak was met een Franse slag, haren bleven liggen op de grond.
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding