Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.
Vertel het ons zodat we je kunnen helpen bij het plannen.
Gem. € 106 per nacht, 7/2 - 8/2
€ 114
per nacht
€ 93
per nacht
€ 72
per nacht
feb
mrt
7 feb
Vandaag
9 feb
11 feb
13 feb
15 feb
17 feb
19 feb
21 feb
23 feb
25 feb
27 feb
1 mrt
3 mrt
5 mrt
7 mrt
9 mrt
Weerspiegelt de huidige gemiddelde tarieven per nacht van onze partners en zijn mogelijk exclusief geschatte belastingen of toeslagen. De prijs bij het afrekenen kan verschillen.
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat mogelijk in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de beoordelaar gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.
Afgelopen jaren trok ik er vooral op uit met de wagen en tent, lekker basic maar toch alles wat je nodig hebt. Deze keer besloten ik en mijn partner voor luxe te gaan en gewoon op hotel te gaan, eens lekker makkelijk/ontspannen.
Voor velen is deze plaats een ware aanrader, maar voor ons zal het bij één keer blijven.
Bij het inchecken wordt ons vanuit het hoofdgebouw door een van de medewerkers van ver gewezen in welk gebouw we moesten zijn. Ik vond dit een wat koele aanpak bij nieuwe gasten, maar zag dit niet als een groot struikelblok. Eenmaal bij aankomst aan onze deur had mijn partner de klink onmiddellijk in de hand. Ook ik heb ze langs beide kanten eens in mijn handen gehad. De kamer was best klein, maar daar richtte de prijs zich ook wat meer naar. De badkamer deur schuurt over de grond en maakt gelijk iedereen wakker. Er hing in de wc een rol papier dat reeds 3/4 leeg was met slechts 1 extra op het wc, ergens begrijp ik dit wel om verspilling tegen te gaan. Er stond een doos met tissues in de badkamer maar deze was na 5 papiertjes reeds leeg. Je kan dit natuurlijk altijd bijvragen, maar vond dit desondanks wel teleurstellend.
Bij het openleggen van het bed trok mijn partner perongeluk het bedovertrek mee en hieronder kwam een grote gele (ooit natte) plek in de matras te voorschijn.
Restaurant is duur voor de beperkte menu. 3 kwartier moeten wachten, 3 maal toe gevraagd naar een fles bruiswater. De gerechten hadden erg weinig smaak noch kruiding.
Mijn partner zijn frans is wat beperkt, en gezien de menu niet op een kaart stond werd ons deze live verteld met een wat lompe 1,50m kaart, hierdoor vroeg ik of dit in het engels kon. Helaas kunnen de sommige in het hotel niet meer dan enkel frans wat een enorme struikelblok vormt ook voor anderstalige. Er heerste ook een drukte en chaos bij personeel die avond.
Helaas toen ik ‘s morgens opstond en wilde genieten van een lange warme douche constateerde ik dat ik geen warm water kon krijgen en de verwarming uit stond. (Defect) Ik was ongelofelijk teleurgesteld en best kouwelijk, gezien we hier in de winter verbleven.
Pluspunt dat ik wel zeker wil vermelden:
Het ontbijt is zeker en vast voldoende, vers en erg lekker. Hier kregen we ook telkens een warme ontvangst door een vriendelijke en positieve dame. Zij sprak engels wanneer dit eens nodig was. Zij heeft ook de houtkachel aangedaan voor ons vanwege de uitval van verwarming.
Mooie locatie, ook in de winter.
Meer lezen
Datum van verblijf: december 2024
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Reistype: Bezocht met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Wij verbleven voor een 2de maal in Les Sorbiers. Tevreden over de ganse lijn behalve het ontbijt die heel basic is. Als je wat langer slaapt riskeer je nog minder keuze. Op weekdagen geen diner in het hotel watwe jammer vonden omdat we wisten dat de keuken lekker is.
Meer lezen
Datum van verblijf: november 2024Reistype: Bezocht met een partner
Kamertip:Gratis parkeergelegenheid. Ontbijt is sober met lokale producten maar lekker. Vriendelijk...
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van Alexandre Laloux, Service clients/Réception bij Les Sorbiers
Gereageerd op 23 dec 2024
Hallo, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten, en bedankt voor je hernieuwde vertrouwen. Het spijt ons dat u het ontbijt te eenvoudig vond naar uw smaak en we zullen ons best doen om het te verbeteren. Het restaurant is inderdaad gesloten tijdens de week in het laagseizoen, maar we bieden een alternatief restaurant genaamd “Le Comptoir des Sorbiers” met brasserie-achtige gerechten geserveerd bij het vuur. We hopen u terug te zien voor een derde verblijf, Met vriendelijke groeten
Meer lezen
Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Prachtige locatie, zeer mooie architectuur, maar rest kan zoveel beter! We hadden voor 6 personen gereserveerd in het restaurant. Bij aankomst zaten 2 personen aan een zeer basic tafeltje aan de inkom, men had nauwelijks oog voor ons aankomst. We hadden onze kleine hond (nergens staat vermeld dat deze niet welkom is, niet op website, niet bij reservatie, niet aan inkom,...), maar dat was wel het eerste wat men zei, dat de hond niet welkom was. Jammer, maar ik kon hem dan niet meer wegtoveren. We kregen een tafeltje en kozen een volledig menu, uit een eerder beperkte kaart.
Glazen van het aperitief zijn gedurende de ganse maaltijd op tafel blijven staan, toen men met de verschillende gerechten kwam, hadden we veelal geen bestek, en moesten we daar zelf naar vragen. Dan kregen we plots dubbel "bestek" (2 vorken ipv mes en vork) en ook dat bleef dan terug de rest van de maaltijd liggen.
Het eten op zich was OK zonder meer. Ene gerechtje was lekkerder dan het andere. soms was het niet warm genoeg. Wijn of andere dranken tijdens de maaltijd dienden we steeds zelf naar te vragen. Koffie / thee op het einde liep ook compleet verkeerd.
De locatie is mooi, maar al de rest: onthaal, service, eten,... is ons wat tegen gevallen..
Meer lezen
Datum van verblijf: november 2024
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Reistype: Bezocht met vrienden
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van Alexandre Laloux, Service clients/Réception bij Les Sorbiers
Gereageerd op 23 nov 2024
Hallo, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten. Allereerst spijt het ons dat je zo'n negatieve ervaring hebt gehad. Wat uw hond betreft, huisdieren zijn natuurlijk welkom. Ze zijn toegestaan in het hele hotel met uitzondering van het restaurant om hygiënische redenen voor de andere gasten. Wat betreft de service in het restaurant, uw feedback is doorgegeven aan de betrokken personen en we zullen ervoor zorgen dat dit niet meer gebeurt. We doen ons uiterste best om altijd aangenaam en vriendelijk te zijn tegen al onze klanten en we verontschuldigen ons als we hierin tekort zijn geschoten. We hopen dat u nog eens bij ons terugkomt, zodat we u de service kunnen bieden die u verdient. Met vriendelijke groet Les Sorbiers
Meer lezen
Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Ann de Rijke heeft een beoordeling geschreven aug 2024
Prachtige locatie.Mooi hotel, vriendelijk personeel. hygiene echt ok op debelangrijkste punten.Ja, een stofje hier en daar en met een oude tandenborstel krijg je de hoekjes ed voegjes proper maar sanitair lakens en handoeken ok. Ook goed bed.Diner lekker, bar top ook de koffie, ontbijt vers en lekker ( charcuterie echt vers maar niet bijgekleurd, confituur super). Prijs /kwaliteit super. Alleen de koffiemachines echt een afknapper. Zure, muffe koffie bij ontbijt.Net ontkalkt met azijn of zo???
Meer lezen
Datum van verblijf: augustus 2024Reistype: Bezocht met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van Alexandre Laloux, Service clients/Réception bij Les Sorbiers
Gereageerd op 7 okt 2024
Hallo, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en verontschuldigen ons voor de slechte koffie. We zullen ervoor zorgen dat dit niet meer gebeurt. Vriendelijke groeten, Les Sorbiers
Meer lezen
Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
annelotte heeft een beoordeling geschreven aug 2024
Na onze vakantie in Frankrijk besloten wij om nog een aantal dagen naar de Ardennen te gaan. De foto’s en reviews van dit hotel waren veelbelovend, maar ons viel het flink tegen. We delen het graag, zodat het hotel hier ook echt iets mee kan. Dit was ook het verzoek in hun mail toen ik eenmaal was uitgecheckt.
- Het inchecken en de rest van het contact verliep rommelig. We sliepen in een kamer in het andere gebouw, maar moesten zelf vragen waar dit was. Er liep bv niemand met ons mee. In de gastvrijheidsbranche maken zulke dingen het verschil; - De hygiëne krijgt een cijfer van een 8,5, maar dit was ondermaats. Het is ook opvallend dat in meerdere reviews van een jaar terug dit al naar voren komt, maar hier lijkt weinig mee gedaan te zijn. Vb: er lag een gebruikte pleister achter het nachtkastje, de trap in de hal in het bijgebouw lag vol met stof en haren, tegels in de kamer waren niet schoon (haren en vlekken). Ook waren de kitranden van het bad geel verkleurd en de wastafel was ook niet schoon; - De tuin was wilderig en niet verzorgd. Er lag veel onkruid en vuil. Het kan ook zoveel gezelliger en comfortabeler worden ingericht, zodat je er echt even lekker kunt zitten. Suggesties: kussentjes op de stoelen, comfortabele loungebanken, meer (sfeer)verlichting, comfortabele stoelen; - Er is geen airco, climate control of ventilatie op de kamer. De warmte blijft hierdoor hangen, waardoor het enorm benauwd was; - De nooduitgang deur leidde naar een andere kamer toe, dus je stond ineens naast het bed van een ander. De receptie heeft de deur voor ons op slot gedaan als oplossing voor privacy, maar dit is zeer onveilig als er brand uitbreekt; - De kamer was onvolledig ingericht en niet volgens de beschrijving. De zithoek ontbrak. Ook was er op het balkon geen enkele zitmogelijkheid, waardoor het dus geen toegevoegde waarde is; - De wifi werkte niet goed op de kamer; - Het personeel was niet allemaal even gastvrij. Er zijn maar 30 kamers, maar er was geen enkele persoonlijke touch. Je betaalt voor een hotel om in de watten gelegd te worden, dit was zeker niet het geval. Met zo weinig hotelkamers is dit echt eenvoudig te realiseren; - De drankjes moet je zelf halen bij de bar (ipv bediening op het terras) en zijn zeer prijzig (€8,90 voor twee frisdranken).
Uiteraard willen wij positief afsluiten en waren er ook dingen wél fijn aan dit hotel:
- Het hotel is gevestigd in een mooi pand en heeft een rustige en mooie ligging aan de Maas; - De kamers hebben comfortabele bedden; - Het ontbijt is goed en vers. Je had uitgebreide keuzes en veel vers brood, beleg, fruit en prima koffie; - Er waren gratis flessen water beschikbaar bij de bar voor op de kamer; - De receptioniste die ons uitcheckte was zeer attent. Zij bood ons een compromis aan toen ik aangaf niet tevreden te zijn. Heel netjes!
Helaas vonden wij de prijs-kwaliteit verhouding niet goed en zijn we zelfs een nacht eerder vertrokken. Wij hopen echt dat het hotel iets met deze feedback doet, zodat komende gasten hiervan profiteren. Er kan nog zoveel meer gemaakt worden van dit hotel qua gastvrijheid, hygiëne en onderhoud!
Meer lezen
Datum van verblijf: augustus 2024
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Reistype: Bezocht met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van Anne Lurquin, Service clients/Réception bij Les Sorbiers
Gereageerd op 12 aug 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons feedback te geven over uw verblijf en uw ervaring in hotel Les Sorbiers, zowel op Booking.com als TripAdvisor. Onze receptioniste die u verwelkomde is nieuw en was waarschijnlijk onervaren toen u werd verwelkomd en het spijt ons hiervoor en we betreuren het dat uw check-in ongeorganiseerd leek met een gebrek aan begeleiding. Het spreekt voor zich dat we bij het overhandigen van de sleutels de tijd nemen om reizigers de gemeenschappelijke ruimtes te laten zien (bar, restaurant, terras), evenals het bijgebouw, de Palladio, waar u verbleef, direct naast het hoofdgebouw, de Castel, waarbij we uitleggen op welke verdieping uw kamer zich bevindt. Wat de hygiëne betreft, hebben we goede nota genomen van uw opmerking en zullen we ervoor zorgen dat er vaker controles worden uitgevoerd, zowel wat betreft de netheid van de kamers en de gemeenschappelijke ruimtes als wat betreft kleine reparaties, die helaas vaak voorkomen in een toeristisch etablissement met intensief gebruik tijdens de zomerperiode. Wat betreft de tuin, we willen sommige delen wild laten voor de biodiversiteit en om in overeenstemming te blijven met de landelijke en natuurlijke omgeving waarin het hotel is genesteld. We hebben echter nota genomen van uw suggestie met betrekking tot het meubilair en de kussens. Ons hotel is gebaseerd op ecologische principes en we hebben in 2023 het Europese Eco Label gekregen. Daarom vindt u in ons hotel geen airconditioning. In overeenstemming met onze ecologische waarden bestaan onze menu's en drankenkaart uitsluitend uit lokale en ambachtelijke producten. Dit is een vrijwillige keuze van onze kant. We bieden dus geen grote internationale merken aan. We zijn een 3*-hotel, met 32 kamers en 2 ongebruikelijke accommodaties. In het belang van verbetering, kunt u ons vertellen welke persoonlijke details u graag had gehad? We begrijpen uw frustratie en betreuren het dat u niet het serviceniveau heeft ervaren waar u op hoopte. In een klein hotel als het onze streven we naar persoonlijke aandacht voor elk van onze gasten, en het spijt ons als dit niet uw ervaring was. Wees ervan verzekerd dat we uw feedback zeer serieus nemen en met ons team zullen samenwerken om de verbeteringen aan te brengen die nodig zijn om ervoor te zorgen dat elke gast zich volledig verzorgd voelt tijdens zijn verblijf. We kijken ernaar uit u terug te verwelkomen en u de ervaring te bieden die u echt verdient.
Meer lezen
Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.