Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Tripadvisor
Kiris
Plaatsen
Inbox
Zoeken

PGS Hotels Kiris Resort

Opslaan
Sahil Cad. No 7 Kiris Mahallesi, Kiris, Kemer 07980 Turkije
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Reiziger (1836)
360
Panorama’s (19)
Zwembad en strand (385)

Over

Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Gratis internet
Zwembad
Fitnesscentrum / sportruimte
Gratis ontbijt
Strand
Tennisbaan
Oppas
Parkeerplaats
Wifi
Betaalde wifi
Internet
Bubbelbad
Zwembad voor volwassenen
Binnenzwembad
Buitenzwembad
Bar/lounge
Restaurant
Ontbijtbuffet
Zwembadbar
Waterpark
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
Kinderclub
Vervoer van/naar luchthaven
Conferentiefaciliteiten
Feestzaal
Vergaderruimtes
Spa
Butlerservice
Stomerij
Wasservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Privébalkon
Veilig
Minibar
Koelkast
Flatscreen-tv
Kamertypes
Rookvrije kamers
Suites
Gezinskamers
Kamers voor rokers beschikbaar
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Geweldig uitzicht
Uitzicht op berg
Gesproken talen
Russisch, Turks
2.507beoordelingen130vragen en antwoorden0kamertips
Waardering van reizigers
  • 1.870
  • 307
  • 163
  • 83
  • 84
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Mijn man en ik zijn pas terug van 3 weken vakantie bij PGS . Wij zijn al 25 keer in turkije op vakantie geweest dus ik schrijf mijn -onze mening uit ervaring. Ik begin eerst met plus punten. Een ruim hotel genoeg plekken om te zitten en liggen rond om de zwembad bar en strand een ook genoeg plekken in de restaurant. Animatie team een leuke team en houden mensen goed bezig. Vriendelijk en hard werkende personeels. En nu de min punten. * Kamers zijn oud- badkamers zijn zeker aan renovatie toe. * Veel rusiche mensen bijna 90%. Personeels praten allemaal rusich geen engels sprekende personeels. Je kan met niemand communiceren vooral als je een klacht hebt. Een internationale hotel heeft geen Engels sprekende personeels. * Lunch is iedere dag het zelfde macreel en chiken wings naast basis eten (in een 5 sterren hotel ultra all in moet je chicken wing eten en ook iedere dag, belachelijk) het gaat ons niet zo zeer om eten maar 3 weken macreel en wing te zien en voor een kopje soep 10 min in de rij gaan staan is niet te geloven bij een ultra - Resort. * Avond eten zijn ook iedere avond het zelfde. Als je erg vroeg gaat eten, kun je wel van andere soorten ook genieten. uurtje later dan opening van restaurant zijn extra dingen op en zijn ze ook opgeruimd. Je ruikt in restsuran alleen maar bleek water omdat ze vanaf 7.30 met opruimen en schoonpoetsen bezig zijn. Dat is echt niet normaal. Van boorden van andere mensen merk je dat er vanavond ook zalm of krab in de buffet was. Ik denk dat ze tot laatste kwartier voor iedereen genoeg vers en warm eten moeten liggen niey dat de eerst 100 mensen zalm eten en de rest Macreel.. We hebben hierover klacht ingediend tien mensen geroepen om iemand een paar woorden engels kan spreken. We zijn 3 dagen achter elkaar naar receptie gegaan om met iemand te kunnen bespreken geen enkele managers was in hotel te vinden. * tegen over de restsurant waar mensen normaal buiten zitten te eten is een plek voor koffie thee en gebak voor middag uren ( heet patesserie) tijdens lunch komt een dikke zwarte rook uit grote pijp boven de patesserie uit . Je zit te lunchen in buitendeel van restaurant en ook dikke zwarte rook in ademen.erg ongezond je moet van stank overplaatsen naar binnen of andere deel van restaurant. Dit hebben we nooit mee gemaakt. Ik zou niet meer terug gaan naar pgs en raad ik dat ook niet aan. Je wordt niet mee geteld als gast in dit hotel alles gaat om rusiche gasten music activieiten ezv. Babays met luiers in grote zwembad niemand zegt wat. Fitness ruimte geen controle iedereen komt binnen met slipers of blote voeten geen airco geen baddoek geen water geen music, Gewichten vallen uit elkaar aparatten kapot je zou geluk moeten hebben als iets niet op je voeten vallen. All bij all zeker niet waard om tetug te komen. In afgelopen jaren zijn in meeste hotel in kiriş geweest begin van de straat van Daima limak Le jardien tot eind van straat sailors beach en sommige hotels zelfs 3 keer terug gekomen. Natuurlijk een 5 sterren hotel in Marmaris is anders dan kemer en lara. Maar alle 5 sterren hotel in kiriş kemer moeten gelijkwaardig zijn. Hadden we een week geboekt, was geen probleem geweest als hotel niet in onze smaak viel. maar we boeken altijd 3 weken. Na klacht indienen hebben ze een schaal fruit en flesje wijn in onze kamer gezet om goed te maken. Wij kregen geen overtuigende antwoord.
Meer lezen
Antwoord van SwandorCRM, Konuk İlişkileri Müdürü bij PGS Hotels Kiris Resort
Gereageerd op 16 okt. 2019
Dear Guest! We thank you on behalf of PGS Kiris Resort for writing a review about your stay in our hotel. All types of reviews are very important to us and significantly help us improve the service and quality of service. Your wish for renovation has been transferred to the hotel management and will be reviewed after the end of the season. As well as the entire hotel staff passed a rigorous selection and special training in order to provide quality service and keep the level of guest satisfaction at a high level. We would lıke to inform you that there is Guest Relatıons department at the hotel whıch ıs workıng 24 hours a day. We would be happy to receive all your comments during the holidays, so you could feel comfortable and satisfied durıng spending tıme in the hotel. Kind regards, GUEST RELATIONS DEPARTMENT
Meer lezen
+1
Het was voor mij mijn eerste reis naar Turkije en heb nog geen minuut spijt gehad! Het hotel/resort was geweldig! Er was animatie van in de voormiddag tot savonds laat en er was voor ieder wat wils. Door de dag waren er verschillende activiteiten zoals water polo, darts, beach volleybal, aqua gym,... en dit allemaal werd georganiseerd door Kaan en zijn geweldig animatie team!! Wat waren ze vriendelijk! Zo sprak Kaan ons bijvoorbeeld altijd aan met ‘hi Belgium!’ als we hem tegen kwamen. Het was iets kleins maar hierdoor voel je je direct thuis en welkom! Niet alleen de animatoren waren heel vriendelijk maar al het personeel was super vriendelijk. Over het eten is niks aan te merken. Er was een grote diversiteit en het was allemaal lekker klaar gemaakt en vers. Zo werden bv ‘s ochtends verse pannenkoeken voor je klaar gemaakt. De kamer was groot en net. De airco kon je zelf bedienen (pluspunt voor ons). Ook de minibar werd altijd bijgevuld ( gratis) als er gebruik van gemaakt werd. Op het strand, wat ook in de tuin lag, waren bedjes genoeg. De sjieke shows ‘s avonds, de grote zwembaden, de verzorgde omgeving rond de zwembaden, de activiteiten, het vriendelijke personeel, het lekkere eten,... zijn allemaal dingen die ervoor gezorgd hebben dat wij volgend jaar zeker terug gaan!
Meer lezen
Antwoord van SwandorCRM, Konuk İlişkileri Müdürü bij PGS Hotels Kiris Resort
Gereageerd op 27 aug. 2019
Dear Guest! Thank you for choosing the PGS Kiri Resort hotel, managed by the Swandor Hotels & Resorts group, and for taking the time to provide feedback on your stay at our hotel! Your opinion is very important for us, and reviews help us improve service and quality of service. We would also like to inform you that all comments, suggestions and comments left by our guests are analyzed by the hotel’s management to identify and eliminate shortcomings. Your review is an additional motivation for our team, as the goal of the Swandor hotel group is to improve and bring the quality of service to perfection, based on the valuable feedback from our dear guests! You are always welcome at Swandor Hotels & Resorts! Best wishes, Guest Relation Department
Meer lezen
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
half juli 2019 brachten we een volle week door in hotel PGS Kiris / Kemer /. Hotel ligt op 60 km van de luchthaven van Antalia, wat niet zo erg is, maar de tijd om daar te komen hangt af van het verkeer en het aantal haltes van de bus, in ons geval duurde de reis ongeveer 75 minuten.   Het hotel zelf is mooi en zeer schoon: (kamer, zwembaden, restaurants, strand, ...) - personeel van het hotel doet het goed. Hotel ligt net naast het strand, dus er is geen probleem om in een zwembad te verblijven en naar de zee en terug te gaan. Hotel wordt voornamelijk bezet door Russische mensen, wat betekent dat alle activiteiten voor hen zijn ingesteld (we hebben de hele week geen animatieteam gebruikt). Onze kamer was klein maar voldoende voor onze behoeften.   Het beste van het hotel is de zee - de zee is ongelooflijk helder, wat ideaal is om te snorkelen. Onze kinderen vonden het geweldig. Hoewel het strand niet zanderig is maar kiezelstenen, heeft u geen speciale zeeschoenen nodig. Er was genoeg eten gedurende de hele dag, maar ik zou het niet als Ultra AL classificeren - in vergelijking met ons laatste verblijf (Hotel Hamera) was de variëteit hier minder aantrekkelijk voor ons.  Over het algemeen hadden we hier een leuke week vrij. Er was niets slechts of te uitstekend. Volgens mij was het een goede standaard - goede prijs / service verhouding. Bedankt aan de bemanning van PGS Kiris en het bureau? Edok.
Meer lezen
Hotel animatieteam is perfect. Bedankt voor Fatih en Kaan en Yasmina en Saha en Adico? Deze hotelkamer moet worden herzien, maar de hotelkamers zijn duidelijk. En ik wilde mijn kamer veranderen, het is veranderd. Ik hield van alle voedingsmiddelen van het hotel. Met succes.
Meer lezen
Mooi hotel met goede animatieprogramma's, livemuziek en verschillende activiteiten om te doen. De kamers die dicht bij zwembad zijn is geweldig. Hun zeer dicht bij amfitheater, restaurants en live muziek gebied. Het was een geweldige vakantie bij PGS Kiri ?.
Meer lezen
Vorige
PRIJSKLASSE
103 US$ - 323 US$ (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
pgs kiris resort hotel kemer
LOCATIE
TurkijeTurkse mediterrane kustprovincie AntalyaKemerKiris
AANTAL KAMERS
800
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding
Veelgestelde vragen over PGS Hotels Kiris Resort
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van PGS Hotels Kiris Resort?
Attracties in de buurt zijn Phaselis (5,4 mijl), Moon Light Parki (3,3 mijl) en Kemer Cumhuriyet Meydanı (5,1 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van PGS Hotels Kiris Resort?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit binnenzwembad, inclusief ontbijt en restaurant.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij PGS Hotels Kiris Resort?
Populaire kamervoorzieningen zijn minibar, airconditioning en flatscreen-tv.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij PGS Hotels Kiris Resort?
Gasten kunnen genieten van inclusief ontbijt, restaurant en lounge tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij PGS Hotels Kiris Resort?
Ja, gratis parkeren is beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van PGS Hotels Kiris Resort?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Captain Pirate Restaurant Cafe & Bar, Merhaba Garden Restaurant en Qualista Restaurant Marina.
Zijn er sportvoorzieningen bij PGS Hotels Kiris Resort?
Ja, gasten hebben toegang tot binnenzwembad en fitnesscentrum tijdens hun verblijf.
Heeft PGS Hotels Kiris Resort een luchthavenshuttle?
Ja, PGS Hotels Kiris Resort heeft een luchthavenshuttle voor gasten. We raden je aan om vooraf te bellen om de details te bevestigen.
Ligt PGS Hotels Kiris Resort in de buurt van het stadscentrum?
Ja, het ligt 0,4 mijl vanaf het centrum van Kiris.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij PGS Hotels Kiris Resort?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Biedt PGS Hotels Kiris Resort zakelijke services aan?
Ja, ze bieden vergaderkamers, feestzaal en conferentievoorzieningen.