Ammos Luxury Resort
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.

Ammos Luxury Resort

Reiziger (78)
Dineren (43)
Ammos Resort
Video's (1)

Prijzen bekijken voor jouw reisdata

Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Heb je dit hotel al geboekt?
Gem. € 123 per nacht, 10/10 - 11/10
€ 128
per nacht
€ 64
per nacht
€ 0
per nacht

okt

nov

10 okt
Vandaag

12 okt

14 okt

16 okt

18 okt

20 okt

22 okt

24 okt

26 okt

28 okt

30 okt

1 nov

3 nov

5 nov

7 nov

9 nov
Weerspiegelt de huidige gemiddelde tarieven per nacht van onze partners en zijn mogelijk exclusief geschatte belastingen of toeslagen. De prijs bij het afrekenen kan verschillen.
Goedkoper
Gemiddeld
Duurder

Over

3,5
#1 van 1 all-inclusive in Mastichari
4,0 van 5 bollen
Locatie
3,9 van 5 bollen
Hygiëne
4,0 van 5 bollen
Service
3,5 van 5 bollen
Prijs/kwaliteit

De zoektocht naar het ideale gezinsvriendelijke resort all-inclusive in Mastichari hoeft niet lang te duren. Welkom bij Ammos Resort, de ideale keuze voor reizigers zoals jij.

De kamers bevatten airconditioning en een koelkast, en je kunt gebruikmaken van gratis internet om gemakkelijk tot rust te komen.

Je kunt daarnaast als een gewaardeerde gast van Ammos Resort gebruikmaken van een zwembad en ontbijt die op locatie beschikbaar zijn. Gasten die met een voertuig aankomen, kunnen gebruikmaken van gratis parkeren.

Ga tijdens je bezoek naar een van de Mediterrane restaurants, waaronder Tam Tam, Aplo Beach Bar Cafe en Palatiano Restaurant - Bar. Ze liggen allemaal in de buurt van Ammos Resort.

Ammos Resort heet je graag welkom in Mastichari!

Meer lezen
Stel bewerkingen voor zodat we onze weergave kunnen verbeteren.Deze vermelding verbeteren
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Fitnesscentrum / sportruimte
Zwembad
Gratis ontbijt
Strand
Tennisbaan
Kinderspeeltuin
Internet
Bar/lounge
Restaurant
Ontbijt beschikbaar
Ontbijtbuffet
Zwembadbar
Darten
Entertainmentpersoneel
Tafeltennis
Kinderzwembad
Buitenspeeltoestellen voor kinderen
Kinderstoelen beschikbaar
Autohuur
Taxiservice
Massage
Kapel/schrijn
Buitenmeubelen
Lig-/strandstoelen
Parasols
24 uur per dag inchecken
24 uursreceptie
Express-inchecken en -uitchecken
Stomerij
Wasservice
Voorzieningen van de kamer
Verduisterende gordijnen
Airconditioning
Privéstrand
Bureau
Schoonmaakservice
Koelkast
Kabel-/satelliet-tv
Bad/douche
Privébalkon
Veilig
Telefoon
Kledingkast
Flessenwater
Kledingrek
Laptopkluis
Tegelvloer/marmeren vloer
Flatscreen-tv
Gratis toiletartikelen
Kamertypes
Uitzicht op bergen
Uitzicht op zee
Uitzicht op zwembad
Rookvrije kamers
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
Sterrenwaarderingen zijn bedoeld om een algemene indicatie te geven van de kenmerken, voorzieningen en services. Deze gelegenheid is gewaardeerd door Giata.
5,0 van 5 sterren
STIJL HOTEL
Klassiek
Gezinsresort
Gesproken talen
Engels, Duits, Grieks
Hotellinks
46beoordelingen0vragen en antwoorden0kamertips

Beoordelingen
We voeren controles uit op beoordelingen.
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat mogelijk in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de beoordelaar gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.

Waardering van reizigers
  • 22
  • 4
  • 8
  • 7
  • 5
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit hun oorspronkelijke taal. Machinevertalingen weergeven?
Mary R heeft een beoordeling geschreven jul 2024
West Midlands, Verenigd Koninkrijk
3,0 van 5 bollen
Ik zou zeggen dat dit 3 / 4 sterren hotel zou zijn in vergelijking met anderen waar ik ben geweest. We moesten om drankjes vragen bij onze maaltijden in plaats van dat iemand naar je toe kwam. Voedseletiketten werden altijd te laat uitgedeeld, dus je moest raden wat er was. Het zwembad sloot om 6 uur. 00 pm maar mensen gebruikten het nog steeds om 10 . 00 uur, geen toezicht. Geen informatie over entertainment. Geen vertegenwoordiger bezoek tenzij u gevraagd. Informatie over reizen was ontoereikend. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam.
Meer lezen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Jet2holidays
Automatisch vertaald
Datum van verblijf: juni 2024
3,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
3,0 van 5 bollenKamers
3,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenHygiëne
3,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
A A heeft een beoordeling geschreven jul 2024
Amsterdam, Nederland
1,0 van 5 bollen
Ik ben geschokt, dit kan een van de slechtste hotels zijn, zijn 3 * niveau niet eens 4 *, bespaar uw tijd en uw zuurverdiende geld, als je dacht dat het een 5 * hotel tegen een fatsoenlijke prijs bent u verkeerd

Ik ben hier geweest voor mijn trouwdag, het is de middle of nowhere dus je moet echt alles inclusief krijgen. De dag dat ik aankom is de kamer nog niet eens klaar en is het de vroege avond. Dan nadat ik mijn kamer te vinden dat er geen handdoeken! Laat me de receptie bellen geen probleem, maar de telefoon is kapot? Dus ik moet gaan en vraag de receptie en ze zeiden dat ze "geen handdoeken" Ik heb dit nog nooit eerder gehoord, vergeet een 3 * hotel, dit is een 5 * hotel en ze hebben geen handdoeken? Wat erger is als je een douche hebt is er geen haak om je handdoek op te hangen! Ik moest het aan een kleerhanger in de kast laten hangen. Er zijn geen tissues in de kamer! Hoe kun je geen tissues of gezichtsweefsels hebben!

Oke, je laat dat gaan, de kamer was mooi en modern op het eerste gezicht, we kregen een uitzicht op zee waar we voor betaalden, en de volgende ochtend mijn en mijn vrouw wakker voor het ontbijt, geen bestek hoeft te jagen werknemers voor lepel en ik vraag om een ijskoffie bij het ontbijt, ik kreeg toen te horen van de server dat ik moet naar beneden helemaal naar het zwembad bar (die je niet kunt gaan van het restaurant) , ik moest helemaal rond het hotel, midden in het ontbijt om een "ijskoffie" te gaan halen van de bar bij het zwembad, om dan te ontdekken dat het zwembad bar is gesloten opent later. Ik ga terug naar boven en hij zegt "ahh je moet later gaan om ijskoffie te halen", geen hulp van de server, geen poging om zelfs maar aan te bieden om te helpen zei hij eigenlijk zelf te halen. Ik denk dat ik in plaats daarvan wat sappen probeer, laat me wat van hun "verse sappen" halen en er staat duidelijk "vers sap" maar smaakte naar een concentraat dat je in een doos krijgt. Arm.

Het eten was oké, helaas was koud meestal, ik weet niet waarom ze het niet onder verwarmde lampen / borden zetten, ik heb niet al te veel klachten omdat het een klein hotel was er een behoorlijke verscheidenheid voor mij en voor mijn vrouw die veganistisch is, maar niets op hoog niveau, dit is niet 5 * niveau voedsel, de meervoudige salade was leuk catering voor alle voedsel ranges. Ik wou dat ze omlete of omlete station hadden, voor het ontbijt doen ze dat niet dus je moet regelmatig gebakken eieren hebben die meestal koud zijn bij het ontbijt.

Na het ontbijt probeer ik het koffiezetapparaat te gebruiken, maar het werkt niet in de kamer, ik moet een ligbed gaan halen, ook al hebben ze "geen ligbedreservering", ik zie elke ligbed bezette mensen handdoeken leggen van 's ochtends vroeg, er is niet eens genoeg voor alle mensen in het hotel, er is helemaal geen badmeester of iemand om te helpen met handdoeken, ik ga terug naar de receptie en ze hebben weer geen handdoeken en zeg me "geen handdoeken alsjeblieft wachten tot later" Het is ongelooflijk, je zou denken dat het een grap is, en toen ik eindelijk handdoeken kreeg, legde ik ze op de vloer om te worden vervangen, en ze hebben niet eens de handdoeken, dus nu heb ik geen handdoeken weer. Hoe kan een hotel geen handdoeken hebben! Er isnt winkels in het gebied om handdoeken te kopen zelfs, echt het verschrikkelijk! !

Mijn vrouw en ik zijn echt boos als ze keek uit naar de verjaardag. Dit is niet een 5 * sterren hotel, en er is zoveel andere kwesties, cocktails bar, ik vroeg de dame om een cocktail te bereiden, ze spot, en zegt "kan niet krijgen een andere please". Dan wil ze bijna dat ik haar een fooi geef als ik haar vertel hoe ze de cocktail moet maken die ze moet weten te maken - het is een grap!

Niets te doen in de avond, geen entertainment niets, in de buurt van de bar bij het zwembad hadden ze een aantal quizes dat we er waren voor, maar dat is het! De entertainer deed overdag niet zoveel, bleef maar zeggen "ohhh yeahhh", mijn vrouw deed de yoga bij de "yogaboom" bij het zwembad ze leek dat een beetje leuk te vinden maar afgezien daarvan is er niets te doen. Ik vermoed dat ze zijn voornamelijk voor de kinderen, ik maakte een vriend met een ander paar en hun kind leek te worden vermaakt en ze hebben een kindergedeelte.

Eerlijk gezegd niet verspillen uw tijd en geld, eten hier is oké, kamers / service had zoveel problemen, kamers niet goed schoongemaakt, mijn douche werkte niet goed, airconditioning op laagste stand dosent zelfs werken in 40 graden warmte. Ik vroeg het aan de kleedkamer en de receptioniste zei heel onbeleefd "NEE JE KAN NIET WE ZIJN GEBOEKT" en liep weg.
Ik zag het plaatje op de website en vond het er modern en nieuw uitzien, en zou het een kans geven maar absoluut nooit meer. Filter de beoordelingen op de laagste rating en meest recente. Het grootste deel van mijn tijd zat ik achter het huishouden aan voor handdoeken, het is alsof je moet racen om ze persoonlijk te krijgen of je krijgt 0, het is een grap!

Er is een strand, maar het is niet eens netjes gehouden, er is gewoon zand over de bedden helemaal geen onderhoud, ze hebben een sectie die is heeft een mooi uitzicht, en ik heb mijn tijd daar doorgebracht, omdat er geen ligbedden bij het zwembad, maar opnieuw is het een steile heuvel naar beneden, en ik heb problemen met mijn benen! De heuvel is zo steil en als je er eenmaal bent, zijn er geen voorzieningen om naar het toilet te gaan, je moet de heuvel weer opklimmen, en om iets te drinken moet je helemaal de heuvel bij het zwembad op, er is zelfs geen water of iets dergelijks. Er was zelfs jong koppel dat we spraken om het vinden van het steil ook, dus het is niet alleen mijn slechte knie! ze hebben een "a la carte restaurant" dat is eigenlijk een grap, het is een bbq grill eigenlijk en ik kwam er pas achter op mijn laatste dag toen ik vroeg als een ander paar vertelde ons dat ze gingen.

Dan eindelijk is onze vlucht later en we krijgen te horen dat we helemaal niet laat kunnen uitchecken gezien alle problemen die we hadden, dus ik denk geen zorgen, we zullen ontspannen bij het zwembad terwijl we wachten op onze vlucht. Het hotel zegt dan "we hebben geen opslag voor uw bagage" en ze gooien het gewoon in de voorkant, waar iedereen kan nemen het geen tag systeem of iets dergelijks, en nog erger ze hebben niet eens een douche. Een absolute ramp!!!

Een beoordeling die ik zag voordat ik boekte door een andere heren zei "het enige luxe aan ammos is de naam" en ik denk dat hij juist is. Ik nam een risico, maar ik ben extreem teleurgesteld en zal nooit meer terugkeren, als je de beoordelingen ziet zijn velen verwijderd, ik hoop dat het management dit ziet, veel van ons hebben ons zuurverdiende geld uitgegeven om op vakantie te gaan en dit is niet wat ik verwacht! Als je me niet gelooft, ga dan undercover en blijf zelf in het hotel. Ik hoop dat ze het hotel veranderen en meer handdoeken kopen.
Ik zou liever verblijven in hostel 2 * hotel dan deze plek.
Meer lezen
Automatisch vertaald
Datum van verblijf: juli 2024
1,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
2,0 van 5 bollenKamers
1,0 van 5 bollenLocatie
1,0 van 5 bollenHygiëne
2,0 van 5 bollenService
3,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Reistype: Bezocht met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Lisa P heeft een beoordeling geschreven jul 2024
+1
2,0 van 5 bollen
Ik heb het hotel nu 2 e-mails gestuurd en had geen reactie van beide, wat ik erg onbeleefd en onprofessioneel vind. Baring mind dit was terwijl ik verbleef in het hotel.

Ik schrijf om mijn teleurstelling en frustratie uit te drukken over het serviceniveau dat ik heb ervaren tijdens mijn huidige verblijf in Ammos Luxury Resort hotel. Als een frequente reiziger, ben ik gaan verwachten een bepaalde standaard van service en gastvrijheid, die helaas niet werd voldaan tijdens mijn tijd in uw etablissement.

Ten eerste liet de staat van mijn kamer veel te wensen over. De kamer is niet goed schoongemaakt, met zichtbare stof en vuil op verschillende gebieden met name de toiletvloer die volgens mij niet is schoongemaakt de hele tijd dat we hier zijn geweest, omdat hetzelfde vuil nog steeds op de vloer ligt. Bovendien worden sommige voorzieningen niet aangevuld, zoals handdoeken, ondanks meerdere verzoeken aan de schoonmaakdienst op meerdere dagen laten ze nog steeds geen nieuwe handdoeken achter. Het handvat van de toiletdeur in onze kamer kwam weg elke keer dat je het opent, wat een probleem veroorzaakte. Dit brengt me bij het bespreken van het doucheprobleem. Ik moest een handdoek aan de buitenkant van de deur leggen want als ik dat niet doe dan loopt de kamer vol met water. Dit is zeker iets wat ik niet zou verwachten te moeten doen in een 5 sterren hotel.

Bovendien is de eetervaring in uw hotel ondermaats. De kwaliteit van het geserveerde eten stemt niet overeen met de prijzen die in rekening worden gebracht, en de service in het restaurant is niet aanwezig als het gaat om geserveerd worden aan tafel voor items zoals versnaperingen. Het personeel of meer als tafel schoonmakers dan obers. Hierdoor voel ik me niet gewaardeerd als betalende gast. Ook al waardeer ik de moeite die is gestoken in het aanbieden van een verscheidenheid aan eten en drinken opties, ik was teleurgesteld om te vinden dat het sap beschikbaar voor de gasten was van niet geweldige kwaliteit. Het geserveerde sap bleek goedkoop te zijn en was duidelijk hoog in suikergehalte, wat niet overeenkwam met de verwachtingen die ik zou hebben van een gerenommeerd hotel als het uwe.

Er zou ook een Grieks specialiteitenrestaurant moeten zijn, maar uit gesprekken met andere gasten lijkt het erop dat het eten dat wordt geserveerd precies hetzelfde is als het hoofdrestaurant. Dit wordt verondersteld om een uniek restaurant dat huisgemaakte gerechten serveert voor de gasten. Ook de indeling van het ‘Griekse’ restaurant lijkt meer op een café dan op een avondmaaltijd.

Ik wil u ook wijzen op enkele problemen die ik tegenkwam met de lobby bar service tijdens mijn verblijf. Helaas ben ik teleurgesteld over het opleidingsniveau en de deskundigheid van het barpersoneel, met name in hun vermogen om cocktails te maken en hun kennis van elementaire sterke dranken. Tot het punt dat het personeel op de lobby bar zijn van huis - houden. Ze doen hun best, maar dat is onaanvaardbaar. Hoe kun je een bar runnen voor een 5-sterrenhotel met huishoudservice.
Tijdens mijn verblijf, bezocht ik de lobby bar op verschillende gelegenheden en was ontzet om te ontdekken dat het personeel leek onbekend met hoe gemeenschappelijke cocktails te bereiden. Ik werd geconfronteerd met verwarring en aarzeling toen ik om specifieke drankjes vroeg, en het was duidelijk dat het barpersoneel de nodige vaardigheden miste om cocktails nauwkeurig en efficiënt te mengen.
Verder vond ik dat het personeel beperkte kennis bleek te hebben over de verschillende sterke dranken die beschikbaar waren aan de bar. Basisvragen over de aangeboden soorten gin of wodka werden beantwoord met onzekerheid, die betrekking had op het belang van productkennis in de horeca. De bar bij het zwembad was beter en de dame bedienen was behulpzaam, maar ik zou niet moeten lopen uit het hotel en naar het zwembad bar om een drankje te krijgen.

Over het algemeen, het gebrek aan aandacht voor detail, slechte klantenservice, en ontoereikende faciliteiten hebben me diep ontevreden over mijn verblijf in uw hotel. Het is gebruikelijk voor 5-sterren hotels om een verscheidenheid aan gratis snacks of drankjes te bieden voor de gasten om van te genieten tijdens hun verblijf, en de afwezigheid van een dergelijk aanbod is merkbaar. Ik noem een zielige boterham met kaas en ham op de bar bij het zwembad zeker geen 5-sterren all-inclusive snack.

Het ongemak om elke keer een steile heuvel op te moeten lopen als ik iets wil drinken in je hotel. Hoewel de loungeruimte heerlijk is en bevorderlijk voor ontspanning, maakt het feit dat de strandbar gesloten is deze zware trektocht noodzakelijk, wat aanzienlijk afbreuk doet aan de algehele gastenervaring. Het ongemak van het navigeren van de steile heuvel meerdere malen gedurende de dag verstoort het genieten van de prachtige omgeving en ondermijnt de ontspanning die gasten zoeken tijdens hun verblijf.

Bij het gebruik van de fitnessruimte faciliteiten, was ik ontzet om een aanzienlijk probleem met de airconditioning te ontdekken, met name een lekkage die zowel een gevaar voor de veiligheid en ongemak voor de gasten vormt. De airconditioner in de fitnessruimte lekt actief water, waardoor een gladde en potentieel gevaarlijke situatie op de vloer ontstaat. Dit brengt niet alleen de veiligheid van personen die de fitnessapparatuur gebruiken in gevaar, maar het creëert ook een onaangename en onhygiënische omgeving voor gasten die gebruik komen maken van de fitnessfaciliteiten.

Ik zou het op prijs stellen als u deze kwesties snel kunt aanpakken en een resolutie voor mezelf kunt geven om ervoor te zorgen dat toekomstige gasten niet dezelfde teleurstellende ervaring hoeven te ondergaan als ik. Ik ben gobsmacked hoe dit hotel kan worden gegeven een 5 sterren rating met alle hierboven genoemde kwesties. Om te zeggen dat ik teleurgesteld ben is een understatement.
Meer lezen
Automatisch vertaald
Datum van verblijf: juni 2024
3,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenKamers
4,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenHygiëne
3,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Reistype: Bezocht met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
John R heeft een beoordeling geschreven jul 2024
Manchester, Verenigd Koninkrijk
5,0 van 5 bollen
Eerste keer dat we Griekenland bezochten verbleven we 7 dagen in het hotel en we hebben leuke ervaringen van het hotel mooi eten vriendelijk personeel excellentie uitzicht met mooi schoon zwembad en goede drankjes een speciale vermelding aan de ober Mario en het meisje met rood haar (ik herinner me haar naam niet) van de receptie in de ochtend die altijd beantwoordde elke vraag die we hadden met een glimlach tot ziens
Meer lezen
Automatisch vertaald
Datum van verblijf: juni 2024Reistype: Bezocht met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
George D heeft een beoordeling geschreven jun 2024
Miami, Florida
2,0 van 5 bollen
Verblijf voor een week juni / 2024 de plaats ging ware renovatie nog steeds niet een 5 sterren hotel misschien 3 sterren + plaats heeft veel werk. ik zal beginnen met mijn reservering niet professionele ervaring persoonlijk bij de receptie over de kosten op mijn eindfactuur. . het hotel had niet de kamer die ik reserveer de dag dat ik aankom. de kamer waar we de volgende dag verblijven hebben mieren zeer luidruchtige AC unit vibratie in de muren.
Kamer 301. Gebroken schuifkasten deur. Hebben we een gat in de badkamer gevonden? Het zwembad is ok en heeft wat werk nodig . . . . Veel straatstenen zijn niet veilig. ontbijt is
erg leuk. de GyM is klein en ac werkte niet en lekte water uit de verkoop. mooi uitzicht op zee. Het strand heeft geen mooie toegang tot het water en heeft veel rotsen. de vuilnisbak is zeer blootgesteld aan het balkon uitzicht op zee. sommige dagen aan de zuidkant van het hotel zware rioolgeur. mensen die in het hotel werken zijn aardig sommigen spreken geen Engels en proberen het beste te doen om te helpen.
Meer lezen
Automatisch vertaald
Datum van verblijf: juli 2024
2,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
2,0 van 5 bollenKamers
3,0 van 5 bollenLocatie
2,0 van 5 bollenHygiëne
3,0 van 5 bollenService
1,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Reistype: Bezocht met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Geen resultaten gevonden.Probeer je zoekopdracht te wijzigen of te wissen om vragen en antwoorden te lezen.
Niet de juiste accommodatie voor jou?
Je kunt in de omgeving van Mastichari uit meer accommodaties kiezen.
PRIJSKLASSE
€ 118 - € 194 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
ammos hotel mastichari
VOORHEEN BEKEND ALS
Ammos Resort
LOCATIE
GriekenlandSouth AegeanDodecaneseKos-StadMastichari
AANTAL KAMERS
104
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding

AMMOS LUXURY RESORT (Mastichari, Griekenland) - foto's, reviews en prijsvergelijking - Tripadvisor

Veelgestelde vragen over Ammos Luxury Resort
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Ammos Luxury Resort?
Attracties in de buurt zijn Plaka Forest (5,2 mijl), Exotic Beach (7,7 mijl) en The Antimachia Windmill (4,4 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Ammos Luxury Resort?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit gratis wifi, inclusief ontbijt en zwembad.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij Ammos Luxury Resort?
Populaire kamervoorzieningen zijn airconditioning, flatscreen-tv en koelkast.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Ammos Luxury Resort?
Gasten kunnen genieten van inclusief ontbijt, restaurant en lounge tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Ammos Luxury Resort?
Ja, gratis parkeren is beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Ammos Luxury Resort?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Aplo Beach Bar Cafe, Tavérna Pérasma Kos en Palatiano Restaurant - Bar.
Zijn er sportvoorzieningen bij Ammos Luxury Resort?
Ja, gasten hebben toegang tot zwembad en fitnesscentrum tijdens hun verblijf.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij Ammos Luxury Resort?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Welke talen spreekt het personeel van Ammos Luxury Resort?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels, duits en grieks.
Zijn er historische locaties in de buurt van Ammos Luxury Resort?
Veel reizigers bezoeken Paleo Pili (11,3 mijl), Mylotopi (13,2 mijl) en The Basilica of Agios Stefanos (11,1 mijl).
Heeft Ammos Luxury Resort een goed uitzicht?
Ja, gasten genieten hier vaak van uitzicht op oceaan.
Alle Mastichari hotelsHoteldeals voor MastichariLastminutehotels in MastichariHotels in de buurt van Ammos Luxury Resort
BezienswaardighedenRestaurantsVluchtenReisverhalenCruisesHuurauto's