Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.
Sunrise Apart Hotel
Boulevard Leopold II 63, Saint-Jans-Molenbeek, Brussel 1080 België
Volledige weergave
Alle foto's weergeven(66)66
Kamer en suite (31)
Dineren (4)
Prijzen bekijken voor jouw reisdata
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergevenHeb je dit hotel al geboekt?
Vertel het ons zodat we je kunnen helpen bij het plannen.
Over
2,5
Nr. 1 van 1 bijzonder hotel in Saint-Jans-MolenbeekLocatie
Kamers
Prijs/kwaliteit
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Stel bewerkingen voor zodat we onze weergave kunnen verbeteren.Deze vermelding verbeteren
Handige informatie
STIJL HOTEL
Budget
Gesproken talen
Engels, Frans, Spaans, Arabisch en nog 2
Voorzieningen van accommodatie
Betaald openbaar parkeren in de buurt
Parkeren aan de straat
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Wifi
Wandeltochten
Televisienetwerken voor kinderen
Alleen volwassenen
Rookvrij hotel
Dakterras
Voorzieningen van de kamer
Zitgedeelte
Vipkamervoorzieningen
Wekservice/wekker
Koffie-/theezetapparaat
Koelkast
Gratis toiletartikelen
Haardroger
Kamertypes
Rookvrije kamers
Gezinskamers
Locatie
Boulevard Leopold II 63, Saint-Jans-Molenbeek, Brussel 1080 België
Naam/adres in plaatselijke taal
Routebeschrijving
Enigszins geschikt om te wandelen
Accommodaties krijgen een cijfer op een schaal van 0-100. Hoe hoger het cijfer, hoe eenvoudiger het is voor reizigers om restaurants en bezienswaardigheden op loopafstand te vinden.
Cijfer: 76 van 100
76
Nationale Luchthaven Zaventem
11 km•
Alle vluchten bekijken
Deurne Airport
37.6 km•
Alle vluchten bekijken
Ribaucourt
4 min.
24 restaurants
binnen 0,5 kilometer
84beoordelingen0vragen en antwoorden0kamertips
BeoordelingenWe voeren controles uit op beoordelingen.De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingenVoordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat mogelijk in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, wordt de beoordeling niet gepubliceerd. Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de beoordelaar gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken. Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet. Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.
We voeren controles uit op beoordelingen.
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat mogelijk in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de beoordelaar gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.
Waardering van reizigers
- 7
- 10
- 24
- 16
- 27
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
Geselecteerde filters
- Filteren
- Nederlands
In 1 woord DRAMA!!
Wij snappen dat je je bij een 3-sterren hotel niet zo heel veel moet voorstellen, maar dit was gewoonweg bizar slecht!! Geboekt voor 3 nachtjes...(tenminste, dat was de bedoeling).
Bij aankomst al een ‘raar’ gevoel...(maar dat was meer persoonlijk, wat later bleek dat we het toch goed aanvoelden...).
Ingecheckt bij een dame die erg vriendelijk was en goed Engels sprak (wij spreken geen Frans en zij geen Nederlands). Richting onze kamer op de 3e verdieping rook het al vreemd. In de kamer aangekomen werd onze reuk bevestigd; rioollucht! Na onze spullen binnen gezet te hebben, toch maar even bij de receptie het rioollucht probleem gaan aankaarten. Inmiddels was er een dienstruil geweest en de jonge heer sprak alleen Frans! Met enige gebaren duidelijk gemaakt wat er loos is waarop meneer aangeeft om de volgende dag te checken of we een andere kamer kunnen krijgen, omdat het hotel vol bleek te zijn. Voor nu geeft hij mij een bijna lege toiletspray mee waar we het dan maar mee moeten doen! Je zal snappen dat hiermee het probleem niet opgelost kon worden. Later ook nog gevraagd om een extra wc-rol (we zijn tenslotte met z’n vieren en omdat de huidige rol nat was door een lekkage vanaf het plafond van de douche). Nadat de jongeheer op diverse plekken gezocht heeft, kwam ie met een rol aan vanuit het naastgelegen ‘restaurant’ (wat ook de ontbijtzaal bleek te zijn).
Toch maar de nacht proberen door te brengen. Met moeite! De bedden (4 stuks, ‘familiekamer’) waren verdeeld; 3 bedden in de slaapkamer (waar het behang her en der los liet) en 1 bed in de woonkamer.
Bedden waarop je liever niet slaapt, matras was bizar slecht! Even tv kijken dan dachten we...de paar zenders die er waren (8 stuks) stoorden allemaal.
Behalve dat het behoorlijk gehorig was, zowel van buiten als binnen, de nacht zeer slecht doorgebracht.
De volgende dag toch maar geprobeerd de badkamer te gebruiken om te douchen. Drama! De soort van ‘douchecabine’ was smerig, 1 van de deuren viel er zo wat uit en dan maar nog te zwijgen over de lekkage vanaf het plafond die onze wc-rol volledig nat had gemaakt. En wederom nog steeds de rioollucht die er hing.
Meteen besloten om onze spullen te pakken en niet langer te blijven. Voor een bedrag van 360euro wil je op z’n minst normaal kunnen douchen.
Ook het ontbijt hebben we maar laten gaan. Even snel gekeken wat er aangeboden werd; een paar sneetjes brood en een puntje, de rest van de mandjes waren leeg. Ontbijt zou volgens Booking.com in de lounge van het hotel moeten zijn. Dit klopt dus niet!! Het is naast het hotel en dit is een kip-restaurantje.
Uitgelegd aan de receptiedame van de vorige dag de reden van directe uitcheck. Ze begreep ons maar kon niet veel betekenen op dat moment. Wij legden uit dit alles met Booking.com op te nemen zodat we ons geld (al dan niet gedeeltelijk) terug willen. Eerst elders een hotel gevonden en onze trip in Brussel een goed vervolg gegeven.
Een advies aan Booking.com om realistisch te zijn over dit hotel en niet mooier te maken dan dat het is! Wij hebben wel vaker in een 3-sterren hotel gelogeerd, dit hotel mag zich nooit een 3-sterren hotel noemen!! Dit is misleidend.
Wij snappen dat je je bij een 3-sterren hotel niet zo heel veel moet voorstellen, maar dit was gewoonweg bizar slecht!! Geboekt voor 3 nachtjes...(tenminste, dat was de bedoeling).
Bij aankomst al een ‘raar’ gevoel...(maar dat was meer persoonlijk, wat later bleek dat we het toch goed aanvoelden...).
Ingecheckt bij een dame die erg vriendelijk was en goed Engels sprak (wij spreken geen Frans en zij geen Nederlands). Richting onze kamer op de 3e verdieping rook het al vreemd. In de kamer aangekomen werd onze reuk bevestigd; rioollucht! Na onze spullen binnen gezet te hebben, toch maar even bij de receptie het rioollucht probleem gaan aankaarten. Inmiddels was er een dienstruil geweest en de jonge heer sprak alleen Frans! Met enige gebaren duidelijk gemaakt wat er loos is waarop meneer aangeeft om de volgende dag te checken of we een andere kamer kunnen krijgen, omdat het hotel vol bleek te zijn. Voor nu geeft hij mij een bijna lege toiletspray mee waar we het dan maar mee moeten doen! Je zal snappen dat hiermee het probleem niet opgelost kon worden. Later ook nog gevraagd om een extra wc-rol (we zijn tenslotte met z’n vieren en omdat de huidige rol nat was door een lekkage vanaf het plafond van de douche). Nadat de jongeheer op diverse plekken gezocht heeft, kwam ie met een rol aan vanuit het naastgelegen ‘restaurant’ (wat ook de ontbijtzaal bleek te zijn).
Toch maar de nacht proberen door te brengen. Met moeite! De bedden (4 stuks, ‘familiekamer’) waren verdeeld; 3 bedden in de slaapkamer (waar het behang her en der los liet) en 1 bed in de woonkamer.
Bedden waarop je liever niet slaapt, matras was bizar slecht! Even tv kijken dan dachten we...de paar zenders die er waren (8 stuks) stoorden allemaal.
Behalve dat het behoorlijk gehorig was, zowel van buiten als binnen, de nacht zeer slecht doorgebracht.
De volgende dag toch maar geprobeerd de badkamer te gebruiken om te douchen. Drama! De soort van ‘douchecabine’ was smerig, 1 van de deuren viel er zo wat uit en dan maar nog te zwijgen over de lekkage vanaf het plafond die onze wc-rol volledig nat had gemaakt. En wederom nog steeds de rioollucht die er hing.
Meteen besloten om onze spullen te pakken en niet langer te blijven. Voor een bedrag van 360euro wil je op z’n minst normaal kunnen douchen.
Ook het ontbijt hebben we maar laten gaan. Even snel gekeken wat er aangeboden werd; een paar sneetjes brood en een puntje, de rest van de mandjes waren leeg. Ontbijt zou volgens Booking.com in de lounge van het hotel moeten zijn. Dit klopt dus niet!! Het is naast het hotel en dit is een kip-restaurantje.
Uitgelegd aan de receptiedame van de vorige dag de reden van directe uitcheck. Ze begreep ons maar kon niet veel betekenen op dat moment. Wij legden uit dit alles met Booking.com op te nemen zodat we ons geld (al dan niet gedeeltelijk) terug willen. Eerst elders een hotel gevonden en onze trip in Brussel een goed vervolg gegeven.
Een advies aan Booking.com om realistisch te zijn over dit hotel en niet mooier te maken dan dat het is! Wij hebben wel vaker in een 3-sterren hotel gelogeerd, dit hotel mag zich nooit een 3-sterren hotel noemen!! Dit is misleidend.
Meer lezen
Datum van verblijf: januari 2019Reistype: Bezocht met familie
Prijs/kwaliteit
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Wij (4 dames) hadden 2 studio apartments geboekt voor 2 overnachtingen bij Het Sunrise aparthotel begin december. De kamers waren slecht voorzien van facilitaire voorzieningen terwijl dit duidelijk was aangegeven. Op basis van de faciliteiten hadden we gekozen voor dit hotel. Er was geen magnetron, geen koelkast (bij een van de kamers), geen koffiezetfaciliteiten, geen haardroger of strijkijzer. De stopcontacten zaten overal los. Er was schimmel in de voegen van de douche. Lampen die het niet doen. We hadden een fohn en een strijkijzer nodig dus gingen we het bij de balie vragen. Deze konden we niet krijgen omdat we het niet voor 13u 's middag hadden aangevraagd bij de balie. Dus dan maar met gekreukelde kleding uit gaan. Uiteindelijk onze ongenoegen aangegeven bij de balie, maar er kon niks aan gedaan worden. Er werd ons verteld (door de medewerker en eigenaar) dat dit het is waar we het mee moeten doen of we konden vertrekken. Ze weten hartstikke goed dat wij midden in de avond nergens terecht kunnen. De strijkijzer konden we na heel veel moeite lenen, maar deze lekte aan alle kanten. De eigenaar gaf aan bij Booking.com dat de faciliteiten wel aanwezig zijn. Wellicht zijn deze wel aanwezig in enkele kamers, maar daar hadden we niks aan. We gaan niet bij de buren aankloppen om even gebruik te maken van de magnetron. De muren zijn flinterdun en dan werd er om 00.00 een feestje gegeven op zolder. Om de zoveel tijd werd er aan onze deurkruk getrokken. Dat gaf alles behalve een rustgevend gevoel. Gelukkig zijn wij geen dames van enorme postuur, want anders pasten we niet op de tweepersoonbedden wat eerder twijfelaars waren (lattenbodem stak er ook onder uit het matras). De deken was een eenpersoonsdeken. Kortom geen leuk weekendje uit voor ons. We wisten dat het om een lowbudget hotel ging maar t.o.v. andere lowbudget hotels waar we eerder zijn geweest is dit het meest slechte ervaring. Hotel is absoluut geen 3 sterren waardig.
Meer lezen
Datum van verblijf: december 2017Reistype: Bezocht met vrienden
Locatie
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Hotel is eenvoudig maar voor het geld zeker aan te bevelen. De accommodatie toont wat aftands. Veel zaken zijn aan vervanging toe. Afhankelijk van de kamer, is het soms wat gehorig. Sommige spullen zijn Service is goed en overal is gratis wifi.
Meer lezen
Beoordeling verzameld in samenwerking met BudgetPlaces
Datum van verblijf: augustus 2014Reistype: Bezocht voor zaken
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een individuele bijdrager en niet die van Tripadvisor LLC zelf. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit hun oorspronkelijke taal. Machinevertalingen weergeven?
We verbleven twee nachten in een studio op de vijfde verdieping. Ik hou er niet van om een "slechte" beoordeling achter te laten, maar wil wel eerlijke opmerkingen geven voor toekomstige gasten en voor verbeteringen.
Positief:
De kamer was groot en pas schoongemaakt, met een comfortabel bed. Er was een kleine kitchenette met een waterkoker, een koelkast en wat basisbenodigdheden. Toen het warme water werkte, bereikte het een goede temperatuur. U kunt naar een aantal echt leuke restaurants / bars / cafés in de buurt lopen (ongeveer 20 - 30 minuten naar het centrum). Er is een ALDI om de hoek voor boodschappen etc. . .
Negatief:
Onze check-in was om 14.00 uur, maar de kamer was niet schoongemaakt toen we aankwamen, dus we wachtten een half uur om de kamer binnen te komen. De lift gaat maar tot niveau vier, dus de trap moet voor de rest gebruikt worden. De badkamerdeur ging niet dicht en het warme water werkte de eerste twee dagen niet. De kamer rook naar rook. We openden het raam voor lucht, maar de deur rammelde toen het raam open was. Geluidsisolatie is niet geweldig. De gasten boven ons maakten VEEL lawaai rond 4 uur 's ochtends en je kon alles horen (hoewel dit niet de schuld van de gastheren is).
Over het algemeen waren de faciliteiten vrij gemiddeld en ik geloof niet dat het het betaalde geld waard was (gezien de kwaliteit). De gastheren waren echter gastvrij en meegaand. Ze boden een aantal alternatieven aan nadat we onze zorgen hadden geuit. Hoewel geen van beide alternatieven voor ons werkte vanwege onze plannen, werden hun snelle responstijd en aanbiedingen zeer op prijs gesteld.
Positief:
De kamer was groot en pas schoongemaakt, met een comfortabel bed. Er was een kleine kitchenette met een waterkoker, een koelkast en wat basisbenodigdheden. Toen het warme water werkte, bereikte het een goede temperatuur. U kunt naar een aantal echt leuke restaurants / bars / cafés in de buurt lopen (ongeveer 20 - 30 minuten naar het centrum). Er is een ALDI om de hoek voor boodschappen etc. . .
Negatief:
Onze check-in was om 14.00 uur, maar de kamer was niet schoongemaakt toen we aankwamen, dus we wachtten een half uur om de kamer binnen te komen. De lift gaat maar tot niveau vier, dus de trap moet voor de rest gebruikt worden. De badkamerdeur ging niet dicht en het warme water werkte de eerste twee dagen niet. De kamer rook naar rook. We openden het raam voor lucht, maar de deur rammelde toen het raam open was. Geluidsisolatie is niet geweldig. De gasten boven ons maakten VEEL lawaai rond 4 uur 's ochtends en je kon alles horen (hoewel dit niet de schuld van de gastheren is).
Over het algemeen waren de faciliteiten vrij gemiddeld en ik geloof niet dat het het betaalde geld waard was (gezien de kwaliteit). De gastheren waren echter gastvrij en meegaand. Ze boden een aantal alternatieven aan nadat we onze zorgen hadden geuit. Hoewel geen van beide alternatieven voor ons werkte vanwege onze plannen, werden hun snelle responstijd en aanbiedingen zeer op prijs gesteld.
Meer lezen
Datum van verblijf: mei 2022
Kamers
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Gelukkig bleven we daar maar één nacht. We boekten het hotel omdat het een relatief goede prijs heeft en het ligt tegenover het metrostation en verschillende bushaltes. Toen we boekten, waren we volledig onbewust van de feedback die dus hotel hier op TripAdvisor heeft. We hadden niet zoveel verwacht, maar ook niet iets van zo vreselijk. Onze kamer was op de 3e verdieping, bereikbaar ook met een ascensor lift die niet altijd werkte. Dit gaf ons de mogelijkheid om via de trap te gaan: klein, geen lichten en met een oude matras daar achtergelaten. Het gebouw is echt decadent en oud zowel van buiten als van binnen. We sliepen op een slaapbank, geen echt bed. De matras was dun en ongemakkelijk. Er was een vreselijke stank in de badkamer die uit de pijpen kwam en die, gezien de omstandigheden van het gebouw, echt oud had moeten zijn. Geen föhn en de douche werkte niet naar behoren. Last but not least vonden we mieren 's ochtends na en in de tafel in onze lakens. Het ontbijt wordt geserveerd in een voormalig gefrituurd kippen fastfood en het is arm. Echt arm. Helaas is er geen enkele moeite gedaan om de oude items van het fastfood te verwijderen.
Kortom, ik had een betere ervaring in goedkopere hostels dan hier. Dus, boek gewoon ergens anders!
Kortom, ik had een betere ervaring in goedkopere hostels dan hier. Dus, boek gewoon ergens anders!
Meer lezen
Datum van verblijf: juli 2019Reistype: Bezocht met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Geen resultaten gevonden. • Probeer je zoekopdracht te wijzigen of te wissen om vragen en antwoorden te lezen.
LOCATIE
BelgiëBrusselSaint-Jans-Molenbeek
AANTAL KAMERS
17
De prijzen worden geleverd door onze partners voor één kamer met variabele bezettingsregels zoals verstrekt door de accommodatie en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermeldingSUNRISE APART HOTEL (Saint-Jans-Molenbeek, België) - foto's en reviews - Tripadvisor
Veelgestelde vragen over Sunrise Apart Hotel
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Sunrise Apart Hotel?
Attracties in de buurt zijn De Vaartkapoen (0,2 mijl), Sint Janskerk (0,4 mijl) en Kaaitheater (0,4 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Sunrise Apart Hotel?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit gratis wifi, kamers toegankelijk voor mindervaliden en betaald openbaar parkeren in de buurt.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Sunrise Apart Hotel?
Ja, betaald openbaar parkeren in de buurt en parkeren aan de straat zijn beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Sunrise Apart Hotel?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Barge, Coeur des Iles en L'Authentique Sandwicherie.
Ligt Sunrise Apart Hotel in de buurt van het stadscentrum?
Ja, het ligt 0,6 mijl vanaf het centrum van Saint-Jans-Molenbeek.
Welke talen spreekt het personeel van Sunrise Apart Hotel?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels, spaans, frans, italiaans, arabisch en turks.
Zijn er historische locaties in de buurt van Sunrise Apart Hotel?
Veel reizigers bezoeken Grote Markt (Brussel) (1,6 mijl), Kathedraal van Sint-Michiel en Sint-Goedele (1,8 mijl) en Serres Royales De Laeken (3,6 mijl).
Is Sunrise Apart Hotel toegankelijk?
Ja, ze bieden rolstoeltoegang en kamers toegankelijk voor mindervaliden. Voor specifieke vragen, raden we je aan om vooraf te bellen.