Vale do Lobo
Prijzen bekijken voor jouw reisdata
Over
Vale do Lobo Resort is een fantastische keuze voor reizigers in Vale do Lobo. Het biedt een gezinsvriendelijke omgeving en veel nuttige voorzieningen voor tijdens je verblijf.
Gasten kunnen gebruikmaken van gratis wifi en de kamers bij Vale Lobo Hotel bevatten een flatscreen-tv, een kitchenette en airconditioning.
Tijdens je verblijf kun je profiteren van voorzieningen, zoals conciërge. Gasten van Vale Lobo Hotel kunnen daarnaast gebruikmaken van een zwembad en ontbijt op locatie.
Ga tijdens je bezoek naar een van de Mediterrane restaurants, waaronder Monica's Restaurant, Sandbanks en La Terrazza. Ze liggen allemaal in de buurt van Vale Do Lobo Hotel.
Veel plezier in Vale do Lobo!
Locatie
BeoordelingenWe voeren controles uit op beoordelingen.De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingenVoordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat mogelijk in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, wordt de beoordeling niet gepubliceerd. Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de beoordelaar gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken. Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet. Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.
- 150
- 49
- 29
- 13
- 18
- Filteren
- Nederlands
Het resort zelf is prachtig met faciliteiten in de receptie (hoewel er rekening mee is dat er een prijs is voor het gebruik van de fitnessruimte). We hebben de Well beach club niet bezocht maar zullen het de volgende keer doen.
Er is ook een grote supermarkt op het terrein voor alles wat je nodig hebt.
We speelden op de Royal en Ocean golfbanen. De Royal is momenteel in betere staat en dus meer waar voor je geld. Er wordt veel gebouwd en gerepareerd aan de Ocean course. Beide banen hebben mooie holes.
Houd er rekening mee dat het resort groot is. Er is een 24-uurs shuttle, maar we vinden het veel gemakkelijker om een auto te huren om rond te krijgen.
Ten eerste is de website van het resort op zijn zachtst gezegd verwarrend. Mijn familie — mijn man, onze drie kinderen en ik — bezoeken Portugal al 12 jaar. Dit jaar hebben we besloten om een nieuwe locatie te proberen, over te stappen van Carvoeiro naar Vale do Lobo. Helaas was ik niet in staat om een duidelijk gevoel van het resort te krijgen van de website. Doorgaans verblijven we in hotels die grote familievilla's bieden met privézwembaden en toegang tot alle hotelfaciliteiten, zoals de fitnessruimte, spa en ontbijt. Ik geloofde dat Vale do Lobo soortgelijke voorzieningen zou bieden, maar dat was niet het geval.
Het resort mist een centrale hub. Onze villa was gelegen op ongeveer 1 . 5 kilometer van de belangrijkste receptie, dat is gewoon een algemene service gebied zonder het gevoel van een hoofdhotel. Het strandplein, dat het resort zwembad en "The Well" wellness ruimte omvat, is nog eens twee kilometer afstand van onze villa. Hoewel deze gebieden toegankelijk zijn via de pendeldienst van het resort, is de afstand nog steeds lastig.
Bij aankomst om 11 uur : 30 AM, werden we geïnformeerd dat check - in zou niet worden tot 17:00. Vooruitlopend hierop had ik een tas met zwemspullen en snacks voor de kinderen ingepakt zodat we in de tussentijd gebruik konden maken van het resort zwembad. Ik vroeg de receptie om ons te laten weten of onze villa eerder beschikbaar kwam, maar niet zo'n geluk.
Laat me nu "The Well" toespreken. " Deze plek is verre van een wellness heiligdom. Hoewel de toegang voor bewoners gratis is, wordt voor niet-bewoners een forse vergoeding in rekening gebracht. Bij binnenkomst werd ons gevraagd of we eten of drinken in onze strandtassen hadden. Ik was vergeten dat de kinderen snacks van het vliegveld hadden, die prompt in beslag werden genomen. Om het nog erger te maken, mijn 7 - jaar oude dochter was het eten van een ijsje dat we hadden gekocht van de snackbar van het resort direct naast "The Well, " en ze lieten haar opzij om het op te drinken voordat ze binnen te laten. Eerlijk gezegd, wie bij zijn volle verstand zou dat een kind aandoen?
Ondanks de claim van het resort om familievriendelijk te zijn, heb ik in al mijn jaren van verblijf in vijf sterren resorts in Portugal nooit te horen gekregen dat we geen snacks naar het zwembad konden brengen. Na deze frustrerende ontmoeting vonden we eindelijk twee ligbedden, maar met vijf van ons hadden we er nog een nodig. Toen ik een zwembadbediende om hulp vroeg bij het verplaatsen van een beschikbaar bed dichter bij het onze, weigerde hij ronduit. Al overstuur van het eerdere incident, stond ik erop dat hij het bed verplaatste of de manager haalde. Hoewel ik begrijp dat dit me moeilijk kan laten klinken, ben ik van mening dat als je een premie betaalt voor een faciliteit, basis klantenservice moet worden verwacht.
De sfeer bij het zwembad was ook ver van familie - vriendelijk, meer doet denken aan Love Island dan een luxe resort. Op een gegeven moment gooide een luidruchtige gast, die behoorlijk dronken leek, een kruik sangria in het zwembad terwijl hij obsceniteiten riep en openlijk seksueel was in het zwembad met twee vrouwen. Veiligheid greep wel in, maar de algehele vibe was ongepast voor kinderen. Bovendien was het zwembadwater grimmig en troebel, waardoor we kort daarna vertrokken en terugkeerden naar onze villa.
De villa zelf was leuk - een ruime woning met drie slaapkamers en een klein zwembad, perfect voor onze behoeften. Echter, dat was een van de weinige positieve punten van ons verblijf.
Dineren was een andere uitdaging. Overal was volgeboekt, dus ik raad aan om reserveringen ruim van tevoren veilig te stellen. Het reserverings proces was verwarrend, want het was moeilijk te begrijpen waar alles was gelegen binnen het resort.
Op onze derde avond dineerden we bij Bamboo, een Aziatisch fusion restaurant in de buurt van de golfbaan (die we wijselijk vooraf hadden geboekt). Het eten was uitstekend, en de sfeer was leuk en zou het zeker aanraden. Tijdens het diner werd ik echter ernstig ziek en moest ik met spoed naar het plaatselijke privéziekenhuis. Ik onderging een maagoperatie en lag drie nachten op de IC, gevolgd door twee extra nachten op de afdeling. Ik werd voorzichtig vrijgelaten om de laatste twee dagen van onze vakantie met mijn familie door te brengen.
Gezien mijn beperkte mobiliteit en pijn na de operatie, regelde ik rolstoeltoegang en assistentie op de luchthaven voor onze vlucht naar huis. We vroegen een late check-out - uit de villa - slechts een extra twee uur om een extra reis die verdere hulp voor mij nodig zou hebben en laat me ook uitgeput. Het resort weigerde echter, onder verwijzing naar de noodzaak om de villa voor te bereiden voor de volgende gasten voor 17:00. Ondanks het uitleggen van onze schrijnende situatie aan de manager, weigerden ze nog steeds ons verzoek.
Hoewel het gebied zelf prachtig is, laten het management en de klantenservice van het resort veel te wensen over. Ik dring er bij hen sterk op aan om hun benadering van gastvrijheid te heroverwegen. Mijn familie en ik zullen niet terugkeren naar Vale do Lobo.
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding