Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Opslaan
Delen
Rue du Parnasse 19, Ixelles, Brussel 1050 Belgiƫ
Laagste prijzen voor je verblijf
Onmiddellijke aanbieding voor hotels!Pakketaanbiedingen
Renaissance Hotels
US$Ā 239
Expedia.com
US$Ā 239
Word beloond met One Key
StayForLong
US$Ā 233
Hotels.comUS$Ā 239
Booking.comUS$Ā 240
PricelineUS$Ā 240
alle 18 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beĆÆnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Reiziger (599)
Kamer en suite (299)
Dineren (65)
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beĆÆnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.

Over

Nr. 7 van de 17 hotels in Ixelles
Locatie
Hygiƫne
Service
Prijs/kwaliteit
Eco-leaders Eco-partner

Op zoek naar een gezinsvriendelijk hotel in Ixelles? Renaissance Brussels Hotel biedt alles wat je zoekt.

Renaissance Brussels ligt dichtbij de populairste bezienswaardigheden van Ixelles, zoals Casa Natal de Julio Cortazar (2,6 km) en Ixelles Cemetery (2,8 km). Het hotel is daardoor ideaal voor toeristen.

Kamers bij Renaissance Brussels Hotel bevatten een flatscreen-tv en airconditioning en bieden uitzonderlijk comfort en gemak. Er is daarnaast gratis wifi beschikbaar voor gasten.

24 uursreceptie, conciƫrge en roomservice zijn een aantal van de voorzieningen bij dit hotel. Daarnaast maakt het zwembad en het ontbijt je verblijf nog specialer. Als je met de auto naar Renaissance Brussels Hotel gaat, is een parkeerplaats beschikbaar.

Als je in Ixelles bent, kun je misschien naar een van de restaurants op loopafstand van Renaissance Brussels Hotel gaan, waaronder Le Chou de Bruxelles (1,3 km), La Quincaillerie (1,9 km) en Osteria Bolognese (0,4 km).

Als je Ixelles wilt verkennen, is een van de kunstmusea, zoals Musee des Beaux-Arts d'Ixelles en Musee Constantin Meunier, misschien iets voor jou.

Het personeel van Renaissance Brussels Hotel is je graag van dienst tijdens je aankomende verblijf.

Meer lezen
Stel bewerkingen voor zodat we onze weergave kunnen verbeteren.Deze vermelding verbeteren
Voorzieningen van accommodatie
Betaald privƩparkeren bij gelegenheid
Wifi
Zwembad
Fitnesscentrum / sportruimte
Bar/lounge
Oppas
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk)
Parkeergarage
Betaalde wifi
Binnenzwembad
Verwarmd zwembad
Kleedkamers fitness/spa
Fitnesslessen
Sauna
Koffiezaak
Restaurant
Ontbijt beschikbaar
Ontbijtbuffet
Ontbijt in de kamer
Wijn/champagne
Vervoer van/naar luchthaven
Autohuur
Taxiservice
Conferentiefaciliteiten
Feestzaal
Vergaderruimtes
Kopieerapparaat/fax in businesscentrum
Opslag van bagage
Conciƫrge
Wisselkantoor
Krant
Rookvrij hotel
24 uursreceptie
Express-inchecken en -uitchecken
Stomerij
Wasmogelijkheid (selfservice)
Strijkservice
Schoenenpoetsen
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Geluidsdichte kamers
Airconditioning
Bureau
Schoonmaakservice
Koelkast
Kabel-/satelliet-tv
Slaapbank
Bad/douche
Geschakelde kamers beschikbaar
Roomservice
Veilig
Zitgedeelte
Sofa
Telefoon
Vipkamervoorzieningen
Kledingkast
Flessenwater
Strijkijzer
Flatscreen-tv
Radio
Haardroger
Meer weergeven
Kamertypes
Rookvrije kamers
Suites
Handige informatie
STIJL HOTEL
Eco
Gezinnen
Gesproken talen
Nederlands, Engels, Frans, Spaans en nog 1
Hotellinks
Speciale Aanbieding:Pakketaanbiedingen
1941beoordelingen24vragen en antwoorden5kamertips

Beoordelingen
We voeren controles uit op beoordelingen.
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat potentieel in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, dan wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de junior bijdrager gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.

Waardering van reizigers
  • 653
  • 823
  • 301
  • 103
  • 61
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Lis heeft een beoordeling geschreven jan 2022
Rotterdam, Nederland2 bijdragen
De parkeer garage was gratis, toch 15€ betaaald (deuren gaan vanzelf open) De kamer was vies; badkamer bevatte haren, koffie op de muur. Er kwam geel water uit de kraan. Ik moest borg betalen, cash. Het zwembad was volgeboekt, waardoor ik niet kon zwemmen met de kids.
Meer lezen
Datum van verblijf: januari 2022Reistype: Bezocht met familie
Kamertip: Deur van garage gaat vanzelf open
Bekijk meer kamertips
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Antwoord van Rubel Miah, General Manager bij Renaissance Brussels Hotel
Gereageerd op 10 jan 2022
Dear Sightsee44429873385, Warm greetings from Renaissance Brussels Hotel! Thank you for selecting Renaissance Brussels on your recent travel to the city and for taking the time to share your experience. However, I understand from your comment that you were unhappy with the parking charge, the cleanliness of the room and bathroom, with coffee stain on the wall, with the process of collecting a deposit and with the swimming-pool not being available to book on this occasion for you and your children. I sincerely empathize with your feeling and apologize for the disappointment caused. I understand that this was a family trip and this is certainly not the type of experience I would like us to provide to you and your family. Concerning the cleanliness of your room, this is certainly not acceptable and in stark contrast with our cleaning standard in place at the hotel. Naturally, I have shared your feedback with our Executive Housekeeping in order to re-emphasize to all chambermaids on the cleanliness standard which remains the foundation of every guest's expectation. Meanwhile, the concerned chambermaid that has serviced your room prior to your arrival has been reminded to pay more attention to such details to avoid any disappointment. Furthermore, rest assured that the chambermaid will continue to be supervised and coached by our Housekeeping supervisor to improve on the cleanliness standard and ensure a greater performance aligned with the level of cleanliness the hotel is known for. While this may not take away any negative feeling from your last stay, I hope it will bring you comfort and re-assurance that your feedback matters to me. With regards to the swimming-pool, I fully acknowledge that a large number of our leisure and family travelers are selecting Renaissance hotel for our pool and sauna facility to relax during their stay. Unfortunately, with the current pandemic and due to the current regulations imposed by the local authorities to reduce the spread of the virus by maintaining a social distancing, we are mandated to have a 30-minute slot availability for each room so that the guests and their family can enjoy the pool safely. I certainly recognize that this may not be ideal, particularly during the year-end festive season which coincided with your stay, as we were not able to service all guests within a 12 to 14 hours pool operations. Please bear with us during this period as we try our very best to look after our guests while prioritizing your safety and well-being, which remains of paramount importance during these critical times. In the meantime, and in order to secure a time slot and avoid disappointment, we do invite our guests to book a time slot at the swimming-pool prior to their arrival and I know that a good number of our guests are doing so in order to ensure they have the time secured for them. Finally, pertaining to the parking, please be advised that the hotel parking is actually subject to parking charged at EUR 28 on weekdays and EUR 15 on weekends as per our latest pricing. While the entrance of the parking allows guests to enter, we invite them to register the car plate number at the time of check-in in order to easily get out of the parking, I hope this will clarify your concerns with regards to the parking. In spite of your disappointment, I sincerely hope to have the opportunity to welcome you again at Renaissance Brussels Hotel and remedy any poor impression left from your last visit. Until then, I wish you a wonderful New Year ahead, be well and stay safe! With kind regards Rubel Rubel Miah Multi-Property General Manager Renaissance Brussels Hotel & Marriott Executive Apartments rubel.miah@marriott.com
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Vandermeeren F heeft een beoordeling geschreven feb 2019
Bredene, Belgiƫ60 bijdragen73 nuttige stemmen
We waren er voor ƩƩn nacht. Pluspunten: Verzorgde propere kamers, lekker uitgebreid ontbijt, parking in het hotel, zwembad en fitness, centrale ligging. Minpunten: Het zwembad was niet echt proper (randjes moeten een gekuist worden), men spreekt hier enkel Frans en Engels, tijdens de week dubbel zo duur als in het weekend, harde bedden. Maaaaar ik zou er wel nog terugkomen.
Meer lezen
Datum van verblijf: februari 2019
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Antwoord van Byron V, Director of Rooms Operations bij Renaissance Brussels Hotel
Gereageerd op 26 feb 2019
Dear Valued Guest, Thank you very much for your recent post. We are delighted that you enjoyed your stay with us, in particular the comfort and cleanliness of our nicely appointed guestrooms, delicious breakfast, along with the pool and fitness center. We have well noted your comments regarding the cleanliness of the swimming and will share your comments with the company managing the spa and fitness to ensure that this was an isolated incident corrected moving forward. Please accept our sincere apologies for that. We are glad to hear that you are planning to come back and are looking forward to welcoming you back soon at the Renaissance Brussels Hote.
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
JanEpe heeft een beoordeling geschreven okt 2018
Epe, Nederland201 bijdragen42 nuttige stemmen
Prima kamers, een uitgebreid en prima verzorgd ontbijt, maar vooral de service van dit hotel maakt dat ik niet aarzelde om opnieuw hier te logeren. Men spreekt de talen prima en werkt efficiƫnt om bijvoorbeeld bagage voor een tijdje te bewaren.
Meer lezen
Datum van verblijf: oktober 2018
Locatie
Slaapkwaliteit
Reistype: Bezocht voor zaken
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Axel D heeft een beoordeling geschreven okt 2018
Ieper (Ypres), Belgiƫ472 bijdragen420 nuttige stemmen
Vlakbij Europees parlement, en dus ook vooral geschikt voor zakenmensen. Kamers zijn proper maar geen ziel. Kleine badkamer met douche in bad en wc in badkamer. Ontbijt correct. Vergaderzalen met daglicht. S’avonds diner met grote groep in zaal, middelmatig qua eten.
Meer lezen
Datum van verblijf: oktober 2018Reistype: Bezocht voor zaken
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Antwoord van Bertrand G, Front Office Manager bij Renaissance Brussels Hotel
Gereageerd op 3 okt 2018
Dear Axel D, Thank you very much for choosing the Renaissance Brussels Hotel and for taking the time to share your feedback regarding your stay. Please note that your comments will be shared with the entire team as we strive to continuously improve our geust services. I wish you an excellent day. Kind reagrds, Bertrand Guie Front Office manager Bertrand.guie@marriott.com
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Dirk M heeft een beoordeling geschreven sep 2018
Geel, Belgiƫ549 bijdragen130 nuttige stemmen
Ik zit in de bar van het hotel met een collega. Plots heb ik dringend een rustig hoekje nodig voor een live interview op de radio. Aan de balie word ik snel, vriendelijk en gratis geholpen door Melissa, ☺
Meer lezen
Datum van verblijf: september 2018
Prijs/kwaliteit
Hygiƫne
Service
Reistype: Bezocht voor zaken
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Vorige
123456…
PRIJSKLASSE
US$Ā 164 - US$Ā 276 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
brussels renaissance, renaissance hotel brussels, renaissance brussels hotel
LOCATIE
BelgiƫBrusselIxelles
AANTAL KAMERS
262
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding

RENAISSANCE BRUSSELS HOTEL (Ixelles, Belgiƫ) - foto's, reviews en prijsvergelijking - Tripadvisor

Veelgestelde vragen over Renaissance Brussels Hotel
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Renaissance Brussels Hotel?
Attracties in de buurt zijn Museum voor Natuurwetenschappen (0,4 mijl), Parlamentarium (Bezoekerscentrum van het Europees Parlement) (0,3 mijl) en European Parliament Hemicycle (free visits) (0,3 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Renaissance Brussels Hotel?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit binnenzwembad, restaurant en lounge.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij Renaissance Brussels Hotel?
Populaire kamervoorzieningen zijn airconditioning, flatscreen-tv en koelkast.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Renaissance Brussels Hotel?
Gasten kunnen genieten van restaurant, lounge en ontbijt tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Renaissance Brussels Hotel?
Ja, parkeergarage, betaald privƩparkeren bij gelegenheid en beveiligde parkeerplaats zijn beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Renaissance Brussels Hotel?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Osteria Bolognese, The Poet en Il Pasticcio.
Zijn er sportvoorzieningen bij Renaissance Brussels Hotel?
Ja, gasten hebben toegang tot binnenzwembad, fitnesscentrum en sauna tijdens hun verblijf.
Verzorgt Renaissance Brussels Hotel vervoer van/naar het vliegveld?
Ja, Renaissance Brussels Hotel verzorgt vervoer van/naar het vliegveld voor gasten. We raden u aan om vooraf te bellen om de details te bevestigen.
Ligt Renaissance Brussels Hotel in de buurt van het stadscentrum?
Ja, het ligt 0,7 mijl vanaf het centrum van Ixelles.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij Renaissance Brussels Hotel?
Ja, stomerij en wasmogelijkheid (selfservice) worden aangeboden aan gasten.
Zijn huisdieren toegestaan in Renaissance Brussels Hotel?
Ja, huisdieren zijn meestal toegestaan, maar het is beter om vooraf te bellen ter bevestiging.