Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Hotel Nikko Alivila Yomitan Resort Okinawa

600 Gima, Yomitan-son, Nakagami-gun 904-0393 Okinawa Prefecture
8 personen bekijken dit hotel
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Travelocity
305 US$
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 23/10/19
JAPANiCAN.com
295 US$
Aanbieding bekijken
Lol.travel
495 US$
246 US$
Aanbieding bekijken
BESPAAR 249 US$
Booking.com445 US$
Hotwire.com446 US$
Rakuten Travel495 US$
* De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de gemiddelde prijs per nacht weer, inclusief belastingen en toeslagen die vaststaan, bekend zijn bij onze partners en betaald moeten worden op het moment van boeken. Bekijk de websites van onze partners voor de volledige voorwaarden.
Reiziger (2213)
360
Panorama’s (9)
Kamer en suite (535)

Over

Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Travellers' Choice Winnaar 2019
Certificaat van uitmuntendheid
Voorzieningen van accommodatie
Parkeerplaats
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Zwembad
Bubbelbad
Gratis ontbijt
Strand
Tennisbaan
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
Gratis internet
Wifi
Openbare wifi
Internet
Binnenzwembad
Buitenzwembad
Verwarmd zwembad
Bar/lounge
Restaurant
Ontbijtbuffet
Zwembadbar
Zakencentrum met internettoegang
Conferentiefaciliteiten
Feestzaal
Vergaderruimtes
Spa
Massage
Conciërge
Souvenirwinkel
Rookvrij hotel
Stomerij
Wasservice
Wasmogelijkheid (selfservice)
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Uitzicht op zee
Rookvrije kamers
Suites
Gezinskamers
Airconditioning
Privébalkon
Koelkast
Flatscreen-tv
Roomservice
Veilig
Meer weergeven
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Geweldig uitzicht
Gezinnen
Gesproken talen
Engels, Japans
2.660beoordelingen31vragen en antwoorden0kamertips
Waardering van reizigers
  • 1.710
  • 751
  • 132
  • 41
  • 24
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer talen
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Geen gedetailleerde opmerkingen over het hotel zelf. Ik vind het gewoon perfect: De ontvangst, de service met gratis wifi, het ontbijt, de kamers zelf, en het uitzicht op zee vanuit de kamers en vanaf elke hoek van het hotel. Volledige tevredenheid. Maar ik ben benieuwd of al deze moeite waard als één lijdt veel stress en ongemak op weg naar dit hotel. Ik bedoel dan met name het vervoer naar deze afgelegen locatie. Als één via Naha Luchthaven één kan ofwel huur een auto, met haar verbonden uitgaven van huur, benzine, verzekering etc, en heeft 90 minuten rijden naar het hotel. Men kan een taxi vanaf de luchthaven en vergoedt deze reis ongeveer 10 , 000 yen. Of, wat meestal het geval is, kan men het openbaar vervoer nemen. En dit kan een echte bron van ongemak. Ideaal gesproken, er is wat synchronisatie tussen de vluchten naar Naha vliegveld en de bus, genaamd Airport Limousine, naar het hotel. Deze bus rijdt slechts vier keer per dag vanaf de luchthaven naar het hotel. Als één mist het niemand te wachten tussen twee tot drie uur voor de volgende bus. Het werkt op een zodanige wijze dat Ana vlucht (# 765 ) van Osaka, bijvoorbeeld arriveert bij Naha vliegveld op 13 : 05 en de bus naar het hotel krulandijvie van het vliegveld op 13 : 30 . In werkelijkheid echter, het is zeer waarschijnlijk dat, zelfs als de vlucht arriveert op tijd, alleen passagiers met hand of handbagage kunnen krijgen in deze bus vóór het verlaten, als ze rush snel genoeg van de poorten naar de bushalte in de straat. Paar kan op tijd. De vlucht komt meestal te laat, en het duurt meer dan 20 minuten naar de ruimbagage te bereiken de riemen om te worden opgehaald. Uiteraard de Luchthaven limousine bedrijf (Okinawa Bus LTD) is zich terdege bewust van deze situatie: het gebeurt maar al te vaak, op een dagelijkse basis. Toch, bussen zijn niet zitten wachten voor passagiers te komen maar gewoon laten op hun route zoals gepland, zelfs als er een paar of geen passagier van dit specifieke vlucht. Deze omstandigheden brengen een enorme angst, vooral als één te worden bij het hotel om een bepaalde tijd die middag bijwonen, bijvoorbeeld een huwelijksceremonie. Zonder directe limousine bus (die kost 1 , 500 yen) Men kan een taxi natuurlijk maar dit, zoals beschreven, kan erg kostbaar. De andere optie voor een minder dure openbaar vervoer is naar rush naar de monorail buiten de luchthaven, om te reizen met het 10 minuten naar de Naha Bus Terminal ( 260 yen) , uitstappen bij deze stop en te zoeken naar het station van buslijn 28 (het ligt in de straat als de bus terminal is onder renovatie tegenwoordig) . Buslijn 28 arriveert eenmaal in 30 minuten of zo. Men kan nemen richting Yomitan Bus Terminal ( 1 , 080 yen) , opstaat over twee stopt voordat de laatste halte (ongeveer 2 uur reis) , om een taxi naar het hotel (ongeveer 10 minuten reis en rond 1 , 000 yen) . Deze reis samen duurt ongeveer drie uur vanaf de luchthaven naar het hotel, in plaats van de 90 minuten durende busrit op de luchthaven limousine. Dus wat te doen? Het lijkt erop dat het hotel zelf heeft geen controle over de bus schema. Het probleem van de bus te vroeg vertrokken vanaf de luchthaven is bekend bij het personeel van het hotel. Maar er is niets dat ze klaar zijn of in dit verband kan doen. Men mag aannemen dat misschien degenen die genoeg geld te besteden in dit luxe hotel hebben ook het geld om een taxi te nemen of een auto te huren vanaf het vliegveld. De bus die serveert andere hotels in de omgeving was echter bijna helemaal vol op de terugweg naar de luchthaven, wat aangeeft dat vele gebruiken deze gemiddelde van vervoer omdat ze niet kan veroorloven om zelf meer geld te besteden aan andere methode van vervoer dan deze bus. Dit betekent ook dat het Okinawa Bus Com. moet overwegen de behoeften van passagiers die per vliegtuig en geschikt voor hun bussen' schema bij de vlucht omstandigheden. Als dit bedrijf beschouwt een flexibele planning moet Javascript passagiers die door de lucht genoeg tijd om hun geregistreerde bagage, om de bus te vinden, en te kopen hun ticket te krijgen op de bus, maar zij geven deze reizigers de kans om te genieten van hun eerste deeltraject met minder stress in de warme en vochtige weer van Okinawa. Door dit niet te doen, het bedrijf scheuten zelf in het been als het heeft minder passagiers van haar paardrijdtocht plaatsvindt vanaf de luchthaven. En als deze bus company niet over deze reizigers, ik vraag mij af wat de mensen van het toerisme in dit gebied, en de lokale hotels moet zeggen in dit verband. Ze na al hun vertrek op toerisme en gefrustreerd toeristen er niet helpen bij het bevorderen van hun diensten.
Meer lezen
Het is mijn 10 ste verjaardag ik gekozen om hier 4 dagen in Okinawa vieren met mijn vrouw. Ze kozen dit hotel vanwege de locatie die ze vond. We brachten een nacht hier. Alles was goed. Personeel is erg aardig en behulpzaam. Ze wisten dat het onze trouwdag dus stuurde ze ons een uniek cadeau tijdens ons verblijf. We waren blij en hebben genoten van het verblijf. Het hotel heeft een eigen strand, maar omdat het strand was gesloten tijdens die periode anders moet ik een middagje doorbrengen op het strand. Het uitzicht vanuit de kamer balkon was briljant. We keken sunset die avond met een glas wijn. Zo romantisch en mooi. Ontbijt was uitstekend, ze hebben een verscheidenheid aan keuzes en service zijn geweldig. Een ding om op te merken is dat tijdens het hoogseizoen zal het hotel druk en dat moet een beetje wachten om een tafel in het restaurant. Gebied rond het hotel zo mooi en rustig. Als u een foto maken het zeker één van de hot spot. Ze hebben prachtige kerk naast en je kunt foto in de voorkant van de kerk, vooral in de ochtend met een frisse blauwe lucht als achtergrond. Daarnaast is er een zeezout waardoor school, handgemaakte glazen school en duiken service center direct naast het hotel dat kinderen kunnen leren en beleven zout besluitvorming. Mensen die duiken kunt een duiken reis daar, ze hebben alle versnellingen je nodig hebt. We namen een glasblazen les daar en we maakten onze eigen verjaardag glazen. Het hotel ligt op een rustige locatie met minder voertuigen. Ik vond het ook goed voor degenen die graag hardlopen en joggen vooral uitvoeren in de avond ondersteund door een romantische zonsondergang. Wij hopen dat u geniet van mijn delen en hoop dat het nuttig om u. - D
Meer lezen
Het hotel ligt prachtig met bijna een eigen strand. En ja, we hadden een huurauto die zoveel mensen opgemerkt als essentiële (en ze hebben gelijk) . Kamers zijn mooi en ruim. Eten is over het algemeen uitstekend. Vrij duur maar goed. Vooral Verdemar en zaag. Hier is wat we niet graag: - Voor het ontbijt u daadwerkelijk hebben in de rij en wachten tot 15 minuten. Niet erg prettig wanneer u betaalt dus veel geld voor een nacht. - Personeel niet echt Engels spreken. Ik begrijp dat we in Japan maar in gastvrijheid (waar ik vandaan kom, ook) , moet je minstens spreken een paar woorden in het Engels. Ik ben vloeiend 5 talen die niet wat ik verwacht, maar op zijn minst een beetje Engels. - u bent niet welkom bij het zwembad als je tatoeages. Althans niet zonder eroverheen. Nu begrijp ik dat dit onderdeel van de Japanse cultuur maar dan graag adverteren dus op uw website! Ik weet niet zo veel geld voor te zwemmen in mijn kleren! En bij 32 °C ik wil een kleurtje krijgen in de zon, die is niet mogelijk met een t - shirt. Ik ben nog steeds beoordeeld 4 punten, omdat als je geen tatoeages, u een geweldige tijd daar.
Meer lezen
We waren erg onder de indruk over Hotel Nikko's service en aandacht voor details toen we verbleven in andere Nikko hotels in Osaka, Sapporo en andere steden, dus kies Hotel Nikko Alivia worden onze eerste stop in Okinawa was een nee - hoef je niet na te denken. Kortom, we zijn tevreden over ons verblijf maar ik zou het niet zo hoog als andere Nikko eigenschappen. Het is niet erg ver van de luchthaven Naha, maar dit resort is beter geschikt voor self - driving bezoekers als openbaar vervoer is duur en lastig. Het is een oud pand, maar zeer goed onderhouden. Check-in was vriendelijk en efficiënt. We hadden een kamer op een hoge verdieping, de kamer was comfortabel en schoon. Hield van het balkon en een ruime badkamer. De lobby en gang gemaakt de mediterrane sfeer. De goed - verzorgde tuin is echt een genot om rond te lopen. Strand is goed verzorgd. Twee mooie kerken rondom voor bruiloften. Het is een groot resort en proberen hebben maken mensen het gevoel ergens Europa. Ook de lokale keramische producten en Farmer's producten display waren leuke extraatjes. Er zijn diverse restaurants en twee winkels in dit resort. We hebben niet genieten van een diner en ontbijt erg veel dankzij lange queuing tijd en gebrek aan service. Ik hoop alleen andere dagen zou beter want we kwamen op vrijdagavond. Dingen waren een beetje te duur voor ons maar geen alternatief buiten. Wat onze ervaring was de service - onze ervaring was niet geweldig. Kreeg weigerde van lenen een netspanningsadapter uit behuizing past in een "don't care" houding. Het is een leuke plek, maar zou worden verbeterd.
Meer lezen
Dit was erg spannend verblijf voor ons. Al het personeel was vriendelijk en goed georganiseerd. De kamer had een geweldig uitzicht en zeer comfortabel. Het strand was schoon, maar een beetje ruw; mijn partner cut zijn voet met koraal. Ik hoopte dat ze serveren drankjes op het strand, maar het restaurant was niet actief op het moment. Ondanks een paar negatieve ervaring, we hadden een geweldige tijd daar.
Meer lezen
Vorige
PRIJSKLASSE
201 US$ - 665 US$ (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
resort nikko alivila, nikko alivila hotel
LOCATIE
JapanOkinawa PrefectureYomitan-son
AANTAL KAMERS
397
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding