Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Opslaan
Delen
Rue Saint-Hadelin 27, Celles 5561 België
Booking.com
Priceline
Agoda.com
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Reiziger (23)
Dineren (17)
Kamer en suite (5)
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.

Over

Nr. 2 van de 2 B&B’s/pensions in Celles
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Stel bewerkingen voor zodat we onze weergave kunnen verbeteren.Deze vermelding verbeteren
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Parkeerplaats
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Wifi
Bar/lounge
Restaurant
Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk)
Rookvrij hotel
Ontbijtbuffet
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Flatscreen-tv
Kamertypes
Rookvrije kamers
Suites
Gezinskamers
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Middenklasse
Gesproken talen
Nederlands
65beoordelingen0vragen en antwoorden19kamertips

Beoordelingen
We voeren controles uit op beoordelingen
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat potentieel in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, dan wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de junior bijdrager gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.

Waardering van reizigers
  • 43
  • 19
  • 2
  • 1
  • 0
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
MDC heeft een beoordeling geschreven nov. 2019
Huldenberg, België17 bijdragen1 nuttige stem
Curina is een fijne gastvouw de gastvrijheid staat voorop we hebben een leuke tijd gehad in jullie hotel en hebben genoten van de rust de mooie en nette kamers met prima bedden. Jurgen is een prima kok de wildmenu was schitterend verse ingrediënten en mooie creaties, ook het ontbijt was prima. Onze hond was heel welkom wij komen zeker terug.
Meer lezen
Datum van verblijf: november 2019
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Christine heeft een beoordeling geschreven nov. 2019
2 bijdragen1 nuttige stem
Kom vooral NIET toe voor 16 uur want je komt er niet in zelfs niet om iets te drinken. De gastvrouw is kortaf-direct maar correct ... sympathiek is toch iets anders. De kamers zijn nogal gehorig. Een waterkoker op de kamer met oploskoffie of thee is echt geen luxe maar een aanrader. Als je in het salon zit mag je meegenieten van de discussies in de keuken. In de brochure staat .."kom in het salon genieten van het aperitief bij de open haard" .. maar de haard brandt niet en het is te fris. Gastvrouw begeleidt de gasten niet naar hun tafel maar wijst van aan de deur de plaats toe. De te verkrijgen dranken zijn behoorlijk prijzig (glas amaretto 8,-euro). De kamer en de badkamer zijn kraaknet met een goede matras om te slapen. De chef tovert heerlijk lekker eten op tafel.
Meer lezen
Datum van verblijf: november 2019
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
1 nuttige stem
Nuttig
Delen
Antwoord van Jurgen C, General Manager bij Le Fenil Hotel
Gereageerd op 8 nov. 2019
Beste mevrouw. Met ons antwoord hopen wij u wat inzicht te kunnen geven op uw bemerkingen. Iedereen houdt van een nette kamer en badkamer. Wij kunnen dat enkel waarborgen als we de tijd krijgen om het hotel schoon te maken. Dat gebeurt na het opruimen van ontbijt en uitchecken van gasten tussen 11h en 16h. Van boven tot onder, de kamers, het restaurant en alsook de bar. Op maandag beginnen we om 7h om alle hoekjes erbij te nemen. IN de reservatie bevestiging vermelden wij heel duidelijk dat er kan worden ingecheckt vanaf 16H door reden van schoonmaak. Wanneer u uren vroeger aankomt, kan het inderdaad dat we er nog niet klaar voor zijn u te ontvangen. Als kleinschalig hotel werken wij als gastheer/vrouw volop mede aan alle taken, waaronder ook de schoonmaak, de receptie, het restaurant, de bar en de afwas… Na de schoonmaak moeten we ook onszelf even opfrissen om nieuwe gasten te kunnen ontvangen op een nette ordentelijke manier. En dat alles in een paar uurtjes tijd. Het hotel beschikt over twee salons. Daar u een plaatsje gekozen hebt het dicht bij onze keukendeur, hebt u inderdaad kunnen mede genieten van onze gesprekken. De keuken is het hart van onze zaak. Er wordt er gewerkt van s morgens 7h30 tot s avonds 00h, non stop. Hier wordt graag gebabbeld, en als het kan gelukkig ook eens gelachen. Bij een lange intense werkdag mag dat wel. Maar dit gebeurt altijd in alle discretie. Wij kiezen bewust geen koelkast en drankvoorzieningen aan te bieden in de kamer. Daar er van s morgens tot bij slapen gaan de mogelijkheid is om iets te drinken in het salon, of indien u dit graag wenst kan u alles verkrijgen aan de kamer waar u in alle stilte en alleen kan vertoeven. Wij zijn er altijd om u te bedienen. De openhaard hebben wij tijdens uw verblijf inderdaad niet aangelegd. Het was 24° graden in het salon, aldus zeker warm genoeg. Indien wij deze er nog hadden wij aangelegd, zou het veel te warm worden. Verder in de week bij het dalen van de buitentemperatuur hebben wij wel de haard aanlegd. Alsook in het restaurant. Mocht u dit eventjes hebben gevraagd, hadden wij dit alsnog met plezier voor u gedaan. Wanneer u het restaurant binnen stapt, dan wordt u uitgelegd waar er nog tafels beschikbaar zijn en dat u mag kiezen waar u graag gaat zitten. Waar u zich goed voelt mag u een tafeltje kiezen. Wij houden niet van vooropgestelde plaatsen daar we graag de keuze laten, aan het raam, aan de muur, in het midden… Als volgt komen wij aan tafel om het menu aan u voor te stellen en u de drankenkaart aan te bieden. Wij geven elke dag het beste van onszelf om enkel het aller beste aan de gasten te kunnen geven. Wij staan altijd bereid te helpen. Indien u vragen of bemerkingen hebt, mag u zich altijd tot ons richten. Wij proberen daar een oplossing voor te zoeken. Via social media kunnen wij helaas niets meer voor u betekenen. Wij nemen uw opmerkingen mede en proberen hier iets uit te halen om nog voor verbetering in onze diensten te zorgen. Met de meest vriendelijke groeten, Hotel Le Fenil
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
johan v heeft een beoordeling geschreven nov. 2019
Wielsbeke, België143 bijdragen50 nuttige stemmen
Voor het eerst hier met een bevriend stel gelogeerd. De naam wildarrangement dekt volledig de lading. Het eten was heeeeeeel lekker. Bedankt voor het recept van de boschampignonsoep .Heel vriendelijke ontvangst en mooie nette kamers. ook het ontbijt mag er wezen. een echte aanrader !!
Meer lezen
Datum van verblijf: oktober 2019
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
marc v heeft een beoordeling geschreven okt. 2019
Schoten, België25 bijdragen9 nuttige stemmen
Heel fijne keuken, lieve mensen, heerlijke kok die je keer op keer culinair bevredigt. Supermooi hotel, onbegrijpelijk dat zij ‘maar’ 3 sterren hebben. Verdienen zeker een 4*. Doe zo voort, wij komen terug!!
Meer lezen
Datum van verblijf: oktober 2019
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
1 nuttige stem
Nuttig
Delen
desmet-goossens@telenet.be heeft een beoordeling geschreven okt. 2019
15 bijdragen
na 8 jaar opnieuw in Le fenil te Celles, een prachtig hotel waar de eigenaars volledig ten diensten staan van de klanten, wij kozen voor het wildarrangement waar Jurgen het allerbeste van zichzelf gaf, perfect eten als een schilderij opgediend.
Meer lezen
Datum van verblijf: oktober 2019
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
PRIJSKLASSE
US$ 188 - US$ 235 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
BelgiëWalloniëBelgische ArdennenNamur ProvinceCelles
AANTAL KAMERS
10
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding