Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Opslaan
Delen
Rue Saint-Hadelin 27, Celles 5561 België
Booking.com
Priceline
Agoda.com
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Reiziger (25)
Dineren (17)
Kamer en suite (5)
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.

Over

Nr. 2 van de 3 B&B’s/pensions in Celles
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Stel bewerkingen voor zodat we onze weergave kunnen verbeteren.Deze vermelding verbeteren
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Parkeerplaats
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Wifi
Bar/lounge
Restaurant
Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk)
Rookvrij hotel
Ontbijtbuffet
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Flatscreen-tv
Kamertypes
Rookvrije kamers
Suites
Gezinskamers
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Charmant
Gesproken talen
Nederlands
73beoordelingen0vragen en antwoorden20kamertips

Beoordelingen
We voeren controles uit op beoordelingen.
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat potentieel in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, dan wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de junior bijdrager gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.

Waardering van reizigers
  • 50
  • 20
  • 2
  • 1
  • 0
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Anneke heeft een beoordeling geschreven dec 2019
Bekkevoort, België1 bijdrage1 nuttige stem
Voor ons was het al de 3e keer dat wij dit hotel boekten. We keken erg uit naar een gezellige avond met vrienden. Het diner was zoals we verwachtten, weer op en top, af!! Onze complimenten vd chef! Jammer genoeg was de gastvrouw niet zo netjes naar ons toe, toen we nog een drankje wilden nuttigden in de salon. We werden op een niet zo beleefde manier buitengezet, om 23.20u Toen we op de kamer nog wat aan het napraten waren met ons gezelschap, stormde de gastvrouw met een klop gelijk onze kamer binnen met de boodschap dat we moesten gaan slapen, en dat we te luidruchtig waren?!! Redelijk onbeschoft zou ik zeggen!! Het was 23u30.... we waren wel ah praten maar zeker niet te luid.... dit was er ver over voor ons. Over de hele lijn was ze eigenlijk niet zo vriendelijk. In
Meer lezen
Datum van verblijf: november 2019
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
1 nuttige stem
Nuttig
Delen
Antwoord van Jurgen C, Eigenaar bij Le Fenil Hotel
Gereageerd op 4 dec 2019
Jammer dat u het nachtelijk aspect zo hebt bevonden. U moet toch kunnen begrijpen dat er geen nachtlawaai kan zijn? U hebt dit misschien anders ervaren, maar na een paar glaasjes op doen we dat allemaal wel... Het is helaas niet mogelijk met een groot gezelschap s nachts na middernacht op één kamer te vertoeven. U vond het niet luid gaan, maar gesprek en gelach kon tot beneden worden mede gevolgd. Alle kamers monden uit in 1 centrale gang , de gesprekken waren zeker te horen door de andere slapende gasten. Andere kamers waren reeds geruime tijd gaan slapen. Indien we het kamerfeestje, en dit na middernacht om 00h20, niet hadden gevraagd af te ronden, zouden we s morgens helaas bemerkingen krijgen van gasten dat het hotel te luidruchtig is bij nachtrust. Dit kan echt niet. Geen enkele slapende gast is tevreden wanneer hij s nachts wordt gewekt daar een gezellig samen zijn in de kamer naast de zijne. Tijdens de week sluit de bar om 23h. Dit staat mooi aangegeven in de informatiemap op de kamer en in een uithangbordje in het salon. Om 7h start een nieuwe werkdag om het ontbijt voor te bereiden. Indien we een goede service willen aanbieden, zijn enkele uurtjes slapen een echte must tijdens een druk seizoen. We staan er immers 7 op 7 om gasten te ontvangen. Na het avondmaal hebt u nog een drankje kunnen nuttigen in de bar en hebt u geruime tijd kunnen napraten. Waarop er inderdaad om 23h40, toch al tijdje na sluitingsuur, de mededeling werd gemaakt dat we zouden afsluiten. Is dit dan zo een onredelijk uur tijdens de week? Dat u s nachts de gastvrouw onvriendelijke vindt, misschien kan dit wel als u niet hoort wat u wil horen. Het was een topdag geweest waarop iedereen heel tevreden was, enkel met het nachtgebeuren was niemand gelukkig. Stressvol voor een gastvrouw die ook aan de belangen van slapende gasten denkt. Maar iemand moet de boodschap brengen... We willen u alsnog hartelijk bedanken voor uw verblijf. Het is voor ons altijd een genoegen u te mogen ontvangen. Enkel het nachtelijk beleven is deze keer wat tegengevallen… We hopen dat we u in alle rust nog mogen weder ontvangen om te genieten van een culinaire avond, een gezellige babbel en een stille nachtrust…. 😊 Vriendelijke groeten, Hotel Le Fenil
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
MDC heeft een beoordeling geschreven nov 2019
Huldenberg, België17 bijdragen2 nuttige stemmen
Curina is een fijne gastvouw de gastvrijheid staat voorop we hebben een leuke tijd gehad in jullie hotel en hebben genoten van de rust de mooie en nette kamers met prima bedden. Jurgen is een prima kok de wildmenu was schitterend verse ingrediënten en mooie creaties, ook het ontbijt was prima. Onze hond was heel welkom wij komen zeker terug.
Meer lezen
Datum van verblijf: november 2019
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Christine heeft een beoordeling geschreven nov 2019
2 bijdragen1 nuttige stem
Kom vooral NIET toe voor 16 uur want je komt er niet in zelfs niet om iets te drinken. De gastvrouw is kortaf-direct maar correct ... sympathiek is toch iets anders. De kamers zijn nogal gehorig. Een waterkoker op de kamer met oploskoffie of thee is echt geen luxe maar een aanrader. Als je in het salon zit mag je meegenieten van de discussies in de keuken. In de brochure staat .."kom in het salon genieten van het aperitief bij de open haard" .. maar de haard brandt niet en het is te fris. Gastvrouw begeleidt de gasten niet naar hun tafel maar wijst van aan de deur de plaats toe. De te verkrijgen dranken zijn behoorlijk prijzig (glas amaretto 8,-euro). De kamer en de badkamer zijn kraaknet met een goede matras om te slapen. De chef tovert heerlijk lekker eten op tafel.
Meer lezen
Datum van verblijf: november 2019
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
1 nuttige stem
Nuttig
Delen
Antwoord van Jurgen C, General Manager bij Le Fenil Hotel
Gereageerd op 8 nov 2019
Beste mevrouw. Met ons antwoord hopen wij u wat inzicht te kunnen geven op uw bemerkingen. Iedereen houdt van een nette kamer en badkamer. Wij kunnen dat enkel waarborgen als we de tijd krijgen om het hotel schoon te maken. Dat gebeurt na het opruimen van ontbijt en uitchecken van gasten tussen 11h en 16h. Van boven tot onder, de kamers, het restaurant en alsook de bar. Op maandag beginnen we om 7h om alle hoekjes erbij te nemen. IN de reservatie bevestiging vermelden wij heel duidelijk dat er kan worden ingecheckt vanaf 16H door reden van schoonmaak. Wanneer u uren vroeger aankomt, kan het inderdaad dat we er nog niet klaar voor zijn u te ontvangen. Als kleinschalig hotel werken wij als gastheer/vrouw volop mede aan alle taken, waaronder ook de schoonmaak, de receptie, het restaurant, de bar en de afwas… Na de schoonmaak moeten we ook onszelf even opfrissen om nieuwe gasten te kunnen ontvangen op een nette ordentelijke manier. En dat alles in een paar uurtjes tijd. Het hotel beschikt over twee salons. Daar u een plaatsje gekozen hebt het dicht bij onze keukendeur, hebt u inderdaad kunnen mede genieten van onze gesprekken. De keuken is het hart van onze zaak. Er wordt er gewerkt van s morgens 7h30 tot s avonds 00h, non stop. Hier wordt graag gebabbeld, en als het kan gelukkig ook eens gelachen. Bij een lange intense werkdag mag dat wel. Maar dit gebeurt altijd in alle discretie. Wij kiezen bewust geen koelkast en drankvoorzieningen aan te bieden in de kamer. Daar er van s morgens tot bij slapen gaan de mogelijkheid is om iets te drinken in het salon, of indien u dit graag wenst kan u alles verkrijgen aan de kamer waar u in alle stilte en alleen kan vertoeven. Wij zijn er altijd om u te bedienen. De openhaard hebben wij tijdens uw verblijf inderdaad niet aangelegd. Het was 24° graden in het salon, aldus zeker warm genoeg. Indien wij deze er nog hadden wij aangelegd, zou het veel te warm worden. Verder in de week bij het dalen van de buitentemperatuur hebben wij wel de haard aanlegd. Alsook in het restaurant. Mocht u dit eventjes hebben gevraagd, hadden wij dit alsnog met plezier voor u gedaan. Wanneer u het restaurant binnen stapt, dan wordt u uitgelegd waar er nog tafels beschikbaar zijn en dat u mag kiezen waar u graag gaat zitten. Waar u zich goed voelt mag u een tafeltje kiezen. Wij houden niet van vooropgestelde plaatsen daar we graag de keuze laten, aan het raam, aan de muur, in het midden… Als volgt komen wij aan tafel om het menu aan u voor te stellen en u de drankenkaart aan te bieden. Wij geven elke dag het beste van onszelf om enkel het aller beste aan de gasten te kunnen geven. Wij staan altijd bereid te helpen. Indien u vragen of bemerkingen hebt, mag u zich altijd tot ons richten. Wij proberen daar een oplossing voor te zoeken. Via social media kunnen wij helaas niets meer voor u betekenen. Wij nemen uw opmerkingen mede en proberen hier iets uit te halen om nog voor verbetering in onze diensten te zorgen. Met de meest vriendelijke groeten, Hotel Le Fenil
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
johan v heeft een beoordeling geschreven nov 2019
Wielsbeke, België143 bijdragen51 nuttige stemmen
Voor het eerst hier met een bevriend stel gelogeerd. De naam wildarrangement dekt volledig de lading. Het eten was heeeeeeel lekker. Bedankt voor het recept van de boschampignonsoep .Heel vriendelijke ontvangst en mooie nette kamers. ook het ontbijt mag er wezen. een echte aanrader !!
Meer lezen
Datum van verblijf: oktober 2019
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
marc v heeft een beoordeling geschreven okt 2019
Schoten, België31 bijdragen9 nuttige stemmen
Heel fijne keuken, lieve mensen, heerlijke kok die je keer op keer culinair bevredigt. Supermooi hotel, onbegrijpelijk dat zij ‘maar’ 3 sterren hebben. Verdienen zeker een 4*. Doe zo voort, wij komen terug!!
Meer lezen
Datum van verblijf: oktober 2019
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
1 nuttige stem
Nuttig
Delen
PRIJSKLASSE
US$ 236 - US$ 283 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
BelgiëWalloniëBelgische ArdennenNamur ProvinceCelles
AANTAL KAMERS
10
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding

LE FENIL HOTEL (Celles, België) - foto's, reviews en prijsvergelijking - Tripadvisor