Hotel Los Jardines de Abama Suites
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.
Hotel Los Jardines de Abama Suites
Calle Pino Ojeda 4, 38687, Guia de Isora, Tenerife Spanje
Volledige weergave
Alle foto's weergeven(188)188
Kamer en suite (52)
Video's (1)
Prijzen bekijken voor jouw reisdata
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergevenHeb je dit hotel al geboekt?
Gem. € 379 per nacht, 18/9 - 19/9
€ 402
per nacht
€ 201
per nacht
€ 0
per nacht
sep
okt
18 sep
Vandaag
20 sep
22 sep
24 sep
26 sep
28 sep
30 sep
2 okt
4 okt
6 okt
8 okt
10 okt
12 okt
14 okt
16 okt
18 okt
Weerspiegelt de huidige gemiddelde tarieven per nacht van onze partners en zijn mogelijk exclusief geschatte belastingen of toeslagen. De prijs bij het afrekenen kan verschillen.
Goedkoper
Gemiddeld
Duurder
Over
4,5
Nr. 7 van de 8 hotels in Guia de IsoraLocatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Stel bewerkingen voor zodat we onze weergave kunnen verbeteren.Deze vermelding verbeteren
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
Sterrenwaarderingen zijn bedoeld om een algemene indicatie te geven van de kenmerken, voorzieningen en services. Deze gelegenheid is gewaardeerd door Giata.
STIJL HOTEL
Boetiekhotel
Charmant
Gesproken talen
Engels, Frans, Spaans, Duits en nog 1
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Fitnesscentrum / sportruimte
Zwembad
Bar/lounge
Fietsverhuur
Golfbaan
Kinderspeeltuin
Parkeergarage
Wifi
Yogalessen
Yogaruimte
Kleedkamers fitness/spa
Fitnesslessen
Personal trainer
Zwembad-/strandlakens
Overloopzwembad
Zwembad met uitzicht
Zwembad voor volwassenen
Buitenzwembad
Koffiezaak
Restaurant
Ontbijt beschikbaar
Gratis oploskoffie
Gratis thee
Gratis welkomstdrankje
Kindermaaltijden
Menu's voor speciale diëten
Zwembadbar
Tennisbaan
Fietstochten
Televisienetwerken voor kinderen
Overdekte speeltuin voor kinderen
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
Kinderclub
Kinderzwembad
Buitenspeeltoestellen voor kinderen
Kinderstoelen beschikbaar
Vervoer van/naar luchthaven
Autohuur
Taxiservice
Feestzaal
Massage voor stellen
Gezichtsbehandelingen
Gehele lichaamsmassage
Massage
24 uur per dag beveiliging
Opslag van bagage
Conciërge
Souvenirwinkel
Buitenmeubelen
Winkels
Zonneterras
Lig-/strandstoelen
Dakterras
Parasols
EHBO-koffer
24 uur per dag inchecken
24 uursreceptie
Wasdroger
Stomerij
Wasservice
Wasmachine
Strijkservice
Voorzieningen van de kamer
Verduisterende gordijnen
Geluidsdichte kamers
Airconditioning
Extra badkamer
Koffie-/theezetapparaat
Kabel-/satelliet-tv
Extra lange bedden
Bidet
Badjassen
Bureau
Eetgedeelte
Schoonmaakservice
Privébalkon
Roomservice
Veilig
Zitgedeelte
Apart eetgedeelte
Aparte woonkamer
Sofa
Telefoon
Kledingkast
Flessenwater
Kledingrek
Strijkijzer
Eigen badkamers
Tegelvloer/marmeren vloer
Cocina pequeña
Vaatwasser
Magnetron
Oven
Koelkast
Fornuis
Waterkoker
Keukengerei
Flatscreen-tv
Radio
Inloopdouche
Bubbelbad
Bad/douche
Gratis toiletartikelen
Haardroger
Kamertypes
Uitzicht op bergen
Uitzicht op zee
Uitzicht op zwembad
Rookvrije kamers
Suites
Hotellinks
Locatie
Calle Pino Ojeda 4, 38687, Guia de Isora, Tenerife Spanje
Naam/adres in plaatselijke taal
Routebeschrijving
Aanbevolen auto mee te nemen
Accommodaties krijgen een cijfer op een schaal van 0-100. Hoe hoger het cijfer, hoe eenvoudiger het is voor reizigers om restaurants en bezienswaardigheden op loopafstand te vinden.
Cijfer: 41 van 100
41
Sur Reina Sofia Airport
25.6 km•
Alle vluchten bekijken
La Gomera Airport
44 km•
Alle vluchten bekijken
619 restaurants
binnen 10 kilometer
29beoordelingen2vragen en antwoorden1kamertip
BeoordelingenWe voeren controles uit op beoordelingen.De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingenVoordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat mogelijk in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, wordt de beoordeling niet gepubliceerd. Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de beoordelaar gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken. Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet. Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.
We voeren controles uit op beoordelingen.
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat mogelijk in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de beoordelaar gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.
Waardering van reizigers
- 22
- 2
- 2
- 3
- 0
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
Geselecteerde filters
- Filteren
- Nederlands
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit hun oorspronkelijke taal. Machinevertalingen weergeven?
Ik wil graag een recensie achterlaten voor onze beste Vincenzo. Hij is er altijd voor ons in de uiterste mate als we Abama Los Jardines bezoeken. Vincenzo biedt een niveau van professionaliteit en klantbezorgdheid dat we nog nooit hebben gezien. Het maakt niet uit hoe groot of klein, we hebben iemand om te zorgen voor onze verzoeken en wensen. Met Vincenzo, voelt men zich echt verzorgd en verwelkomd zowel tijdens hun aankomst en verblijf. Na meerdere keren dit resort te hebben bezocht, kunnen we bevestigen dat de behandeling en overweging die we van hem krijgen een belangrijke factor is in onze beslissing om terug te keren.
Met vriendelijke groet,
Alan Castioni
Met vriendelijke groet,
Alan Castioni
Meer lezen
Automatisch vertaald
Datum van verblijf: juli 2024Reistype: Bezocht met familie
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Favoriet van het hotel
Abama Suites is een zeer verzorgd en heerlijk rustig resort aan een schitterende 18 holes golfbaan. Binnen Los Jardines de Abama Suites verbleven wij in één van de 'villas de tennis' (vlakbij de tennis- en padelbanen). Van binnen zijn het prachtige (splinternieuwe) villa's: heel ruim, schoon, sfeervolle moderne inrichting (en voorzien van vaatwasser en wasmachine). Er zijn veel wanden van glas, wat mooi is, maar -omdat de villa's dicht tegen elkaar aanstaan- wel van alle kanten tot veel inkijk leidt; als het buiten donker is en de lichten zijn aan in de villa kijk je dwars door de glasgordijnen cq sunscreens heen, wat zeker in de douche en de toilet niet echt aangenaam is. Dat is wat ons betreft een aandachtspuntje.
We hadden een villa met pool (afmetingen ongeveer 3,5 x 8 meter) en dat was heerlijk. Het gemeenschappelijke zwembad is keurig, maar het is nog heel kaal en dus niet zo gezellig om daar te gaan liggen. Dat komt waarschijnlijk ook omdat alles pas net is opgeleverd. Een eigen zwembad is dus extra fijn en een aanrader.
Het uitzicht op de website ziet er fantastisch uit, maar volgens mij is er in het echt slechts één (show)villa (of wellicht enkele villa's) met dat uitzicht: bij de meesten kijk je voor 80% enkel op (het dak van) de villa voor je en zie je tussen stukken dak en muur door in de verte nog net de zee. Het uitzicht viel dus tegen.
Het personeel is super vriendelijk en behulpzaam. Bij aankomst staan er drankjes klaar in de koelkast, liggen er koffiecups klaar bij het Nespresso apparaat en stonden er bloemen en een fles champagne klaar, wat een welkom gevoel geeft.
Het is vervelend dat er heel veel vliegen zijn (en een paar kakkerlakken). Daar kan het hotel waarschijnlijk weinig tot niets aan doen, maar maakt het echt minder aangenaam buiten te zitten en/of te eten.
Er is een prima shuttle-service naar het strandje, waar ook een strandbar is, waar je lekker en goed kunt lunchen.
Wat erg tegenviel was het ontbijt: het was qua (zeer beperkte) keuze en teleurstellende kwaliteit echt een ontbijt voor een 3-sterren hotel, een 5 sterren hotel zeker niet waardig! Bovendien kon je niet buiten zitten, wat erg jammer was. Daar kwam nog bij dat recht voor de ontbijtruimte verbouwingswerkzaamheden plaatsvonden, waardoor je heel het ontbijt in de boor- en timmergeluiden zat. Uiteindelijk hebben we het ontbijt maar in onze villa laten bezorgen, maar als je kunt kiezen boek dan echt zonder ontbijt en zorg dat je in de lokale supermarkt zelf wat lekkere, gezonde dingen koopt voor het ontbijt!
We arriveerden in het weekend en vonden het een vreemde keuze dat alle restaurant van het resort op zondag en maandag dicht zijn en dat er op die dagen ook geen roomservice is: doorgaans wisselen restaurants op een resort elkaar af qua 'vrije dag', maar nu moesten we noodgedwongen nog gaan rijden om ergens uit eten te gaan (en er zijn nauwelijks kwalitatieve opties in de direct omgeving; uiteindelijk terechtgekomen bij Sesto Senso in St. Juan, wat wel prima was) .
Ook een minpuntje was dat er maar twee ligstoelen zijn bij het zwembad: dat is met zes volwassenen dus bij toerbeurt in de zon liggen en de rest van de dag verplicht op een rechte terrasstoel van de eettafel doorbrengen.
Tenslotte vonden we het ook een vreemde keuze dat de receptie van de tennis- en padelbanen om 16.30 uur dichtgaat, terwijl het overdag te heet is om te tennissen of padellen en juist eind van de middag/begin van de avond het ideale tijdstip is. Hoeveel logischer is het wellicht enkel 's ochtends vroeg en dan pas weer eind van de middag/'s avonds beschikbaar te zijn.
Kortom: een luxe villa (met een niet spectaculair uitzicht), die iedere dag netjes werd schoongemaakt (en van nieuwe handdoeken voorzien) in een prachtige, rustige omgeving, maar net nog wat onnodige minpuntjes: voor mijn gevoel waren de medewerkers zeer welwillend, maar ontbreekt het nog aan goed management, die oog heeft voor de relatief kleine punten, die gemakkelijk verbeterd kunnen worden en aan een echte 5-sterren ervaring nét in de weg staan.
We hadden een villa met pool (afmetingen ongeveer 3,5 x 8 meter) en dat was heerlijk. Het gemeenschappelijke zwembad is keurig, maar het is nog heel kaal en dus niet zo gezellig om daar te gaan liggen. Dat komt waarschijnlijk ook omdat alles pas net is opgeleverd. Een eigen zwembad is dus extra fijn en een aanrader.
Het uitzicht op de website ziet er fantastisch uit, maar volgens mij is er in het echt slechts één (show)villa (of wellicht enkele villa's) met dat uitzicht: bij de meesten kijk je voor 80% enkel op (het dak van) de villa voor je en zie je tussen stukken dak en muur door in de verte nog net de zee. Het uitzicht viel dus tegen.
Het personeel is super vriendelijk en behulpzaam. Bij aankomst staan er drankjes klaar in de koelkast, liggen er koffiecups klaar bij het Nespresso apparaat en stonden er bloemen en een fles champagne klaar, wat een welkom gevoel geeft.
Het is vervelend dat er heel veel vliegen zijn (en een paar kakkerlakken). Daar kan het hotel waarschijnlijk weinig tot niets aan doen, maar maakt het echt minder aangenaam buiten te zitten en/of te eten.
Er is een prima shuttle-service naar het strandje, waar ook een strandbar is, waar je lekker en goed kunt lunchen.
Wat erg tegenviel was het ontbijt: het was qua (zeer beperkte) keuze en teleurstellende kwaliteit echt een ontbijt voor een 3-sterren hotel, een 5 sterren hotel zeker niet waardig! Bovendien kon je niet buiten zitten, wat erg jammer was. Daar kwam nog bij dat recht voor de ontbijtruimte verbouwingswerkzaamheden plaatsvonden, waardoor je heel het ontbijt in de boor- en timmergeluiden zat. Uiteindelijk hebben we het ontbijt maar in onze villa laten bezorgen, maar als je kunt kiezen boek dan echt zonder ontbijt en zorg dat je in de lokale supermarkt zelf wat lekkere, gezonde dingen koopt voor het ontbijt!
We arriveerden in het weekend en vonden het een vreemde keuze dat alle restaurant van het resort op zondag en maandag dicht zijn en dat er op die dagen ook geen roomservice is: doorgaans wisselen restaurants op een resort elkaar af qua 'vrije dag', maar nu moesten we noodgedwongen nog gaan rijden om ergens uit eten te gaan (en er zijn nauwelijks kwalitatieve opties in de direct omgeving; uiteindelijk terechtgekomen bij Sesto Senso in St. Juan, wat wel prima was) .
Ook een minpuntje was dat er maar twee ligstoelen zijn bij het zwembad: dat is met zes volwassenen dus bij toerbeurt in de zon liggen en de rest van de dag verplicht op een rechte terrasstoel van de eettafel doorbrengen.
Tenslotte vonden we het ook een vreemde keuze dat de receptie van de tennis- en padelbanen om 16.30 uur dichtgaat, terwijl het overdag te heet is om te tennissen of padellen en juist eind van de middag/begin van de avond het ideale tijdstip is. Hoeveel logischer is het wellicht enkel 's ochtends vroeg en dan pas weer eind van de middag/'s avonds beschikbaar te zijn.
Kortom: een luxe villa (met een niet spectaculair uitzicht), die iedere dag netjes werd schoongemaakt (en van nieuwe handdoeken voorzien) in een prachtige, rustige omgeving, maar net nog wat onnodige minpuntjes: voor mijn gevoel waren de medewerkers zeer welwillend, maar ontbreekt het nog aan goed management, die oog heeft voor de relatief kleine punten, die gemakkelijk verbeterd kunnen worden en aan een echte 5-sterren ervaring nét in de weg staan.
Meer lezen
Datum van verblijf: juni 2023Reistype: Bezocht met familie
Prijs/kwaliteit
Locatie
Service
Kamertip: Kies een villa met eigen pool; boek er geen ontbijt bij, want dat valt erg tegen.
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van Guest Experience Manager, Gestión de ingresos bij Hotel Los Jardines de Abama Suites
Gereageerd op 23 apr 2024
Dear Marjoleino791, We are glad to know that in general terms, your stay had been satisfactory, and we would like to thank you for bringing to our attention some points we need to improve. We value your feedback and aim to ensure that your experience with us is nothing short of exceptional. We look forward to the possibility of welcoming you back in the future and providing an even more rewarding experience. Best regards, Guest Experience Manager Abama Resort
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
De suite zelf is erg mooi en modern, de parkeerplaats is handig onder het gebouw, maar we moesten twee apps installeren om het hotel en onze kamer binnen te komen, wat vervelend was. De vaatwasser van ons appartement werkte het hele verblijf niet en de eerste nacht hadden we een overstroming in onze badkamer vanwege slechte afvoer, maar het werd supersnel en zonder enige moeite gerepareerd, dus daar ben ik erg blij mee.
Qua faciliteiten is het zwembad van het hotel erg mooi en het personeel is behulpzaam, hoewel het, afhankelijk van de badmeester, min of meer behulpzaam was. De sportschool is teleurstellend omdat er maar één type machine is voor het volledige hotel (terrazas en jardines van abama). We gingen altijd vroeg om beschikbaarheidsproblemen te voorkomen.
Wat de service betreft, bevinden de suites zich aan het einde van een helling die voor het ontbijt naar boven moet worden gelopen. Deze helling is echt geen grap en als je geen geluk hebt met een servicebuggy, kun je zonder adem ontbijten. We hebben doordeweeks een aantal keer om de transportservice gevraagd en twee keer moesten we lopen omdat het te lang duurde.
Personeel is erg aardig.
Gisteravond hadden we een zeer teleurstellende ervaring omdat het Rizt hotel een feest had in de gemeenschappelijke ruimte en er luide muziek was tot 23.30 uur. Alle mensen in de appartementen klagen en de receptie gaf ons niet meer dan een “sorry, het is een externe gebeurtenis en we hebben er geen controle over”. Zeer teleurstellende reactie voor ons omdat het onze laatste nacht was dat we een vroege vlucht moesten nemen, dus we waren 's ochtends nogal vernietigd. We hebben geklaagd bij het uitchecken, maar voelden ons op geen enkele manier gehoord of gecompenseerd.
Neem nu NIET halfpension - het geld helemaal niet waard. Ook werden we gestraft voor het maken van de boeking via Booking. com en we betaalden 77 euro per persoon per dag voor halfpension in plaats van 66 euro per dag omdat we niet via hun website hadden geboekt. Belachelijk. Ook bracht de receptiemedewerker ons het halfpension in rekening voordat hij de menu's liet zien, wat we erg onbeleefd vonden.
Restaurant Tagara is wat ons betreft een betere prijs-kwaliteitverhouding dan het dure Melvin. Het is jammer dat Tagara op vrijdag en zaterdag sluit, maar het was onze eerste keuze voor de lunch.
Er zijn bouwwerkzaamheden voor meer appartementsgebouwen, maar eerlijk gezegd weet ik niet hoe de faciliteiten daarmee om zullen gaan. Er zijn slechts twee zwembaden voor de twee Abama-hotels en we kunnen nauwelijks vervoer op en neer krijgen, dus als ze de appartementen verdubbelen, zullen er nog meer problemen zijn.
Qua faciliteiten is het zwembad van het hotel erg mooi en het personeel is behulpzaam, hoewel het, afhankelijk van de badmeester, min of meer behulpzaam was. De sportschool is teleurstellend omdat er maar één type machine is voor het volledige hotel (terrazas en jardines van abama). We gingen altijd vroeg om beschikbaarheidsproblemen te voorkomen.
Wat de service betreft, bevinden de suites zich aan het einde van een helling die voor het ontbijt naar boven moet worden gelopen. Deze helling is echt geen grap en als je geen geluk hebt met een servicebuggy, kun je zonder adem ontbijten. We hebben doordeweeks een aantal keer om de transportservice gevraagd en twee keer moesten we lopen omdat het te lang duurde.
Personeel is erg aardig.
Gisteravond hadden we een zeer teleurstellende ervaring omdat het Rizt hotel een feest had in de gemeenschappelijke ruimte en er luide muziek was tot 23.30 uur. Alle mensen in de appartementen klagen en de receptie gaf ons niet meer dan een “sorry, het is een externe gebeurtenis en we hebben er geen controle over”. Zeer teleurstellende reactie voor ons omdat het onze laatste nacht was dat we een vroege vlucht moesten nemen, dus we waren 's ochtends nogal vernietigd. We hebben geklaagd bij het uitchecken, maar voelden ons op geen enkele manier gehoord of gecompenseerd.
Neem nu NIET halfpension - het geld helemaal niet waard. Ook werden we gestraft voor het maken van de boeking via Booking. com en we betaalden 77 euro per persoon per dag voor halfpension in plaats van 66 euro per dag omdat we niet via hun website hadden geboekt. Belachelijk. Ook bracht de receptiemedewerker ons het halfpension in rekening voordat hij de menu's liet zien, wat we erg onbeleefd vonden.
Restaurant Tagara is wat ons betreft een betere prijs-kwaliteitverhouding dan het dure Melvin. Het is jammer dat Tagara op vrijdag en zaterdag sluit, maar het was onze eerste keuze voor de lunch.
Er zijn bouwwerkzaamheden voor meer appartementsgebouwen, maar eerlijk gezegd weet ik niet hoe de faciliteiten daarmee om zullen gaan. Er zijn slechts twee zwembaden voor de twee Abama-hotels en we kunnen nauwelijks vervoer op en neer krijgen, dus als ze de appartementen verdubbelen, zullen er nog meer problemen zijn.
Meer lezen
Datum van verblijf: april 2024Reistype: Bezocht met een partner
Kamertip: Do not get half board. Not worth it.
We got penalized for booking through BOOKING.com and paid...
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Geen 5 sterren - Op sommige dagen geen water voor douches, toiletten doorspoelen of drinken. Mieren overal in de appartementen, in keukens en slaapkamers, en dit is een bekend probleem. Er zijn geen basisvoorzieningen aanwezig (tissues, extra toiletpapier, make-upset) en artikelen die niet opnieuw zijn gevuld - ze zijn bijzonder terughoudend met het aanvullen van vaatwastabletten, dus koop er zelf een om gedoe te voorkomen. De schoonmaak / huishouding is erg slecht - geen stofzuigen of vegen (waarschijnlijk waarom er mieren zijn). De app om items te bestellen werkt niet en er worden vaste tijden voor het schoonmaken aangeboden, maar deze komen niet daadwerkelijk wanneer daarom wordt gevraagd. Manager erg aardig, maar lijkt de problemen niet op te lossen en het personeel van de receptie aarzelt om te helpen en er is geen communicatie tussen de teams (babybedje aangevraagd voor aankomst, maar nooit opgezet door de huishouding en vereist veel bellen om te krijgen). Zwembad is mooi, maar geen zwembadservice en het is erg moeilijk om handdoeken of parasols te krijgen - je moet het zelf doen (zwembadpersoneel op AirPods en verstoppen in de opslagruimte bij het zwembad). Terrazas is 4 sterren en de heuvel af en is een betere ervaring voor minder geld.
Meer lezen
Datum van verblijf: maart 2024Reistype: Bezocht met familie
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Kamertip: Buy everything you need from the shops as they don’t replenish amenities
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Mijn verblijf in het hotel was een indrukwekkende ervaring en kreeg een persoonlijke beoordeling van een 9. 5/10. Vanaf het moment dat ik de lobby binnenkwam, voelde ik me oprecht welkom.
Het appartement was ruim en uitgerust met moderne voorzieningen, wat een comfortabel en luxueus verblijf garandeert. De schoonmaakdienst van de appartementen zorgde voor een niveau van netheid en professionaliteit dat een positieve indruk achterliet.
De eetervaring in het restaurant van het hotel, Tagara, was geweldig. Het personeel deed het onmogelijke om een naadloze eetervaring te garanderen.
Ondanks de uitstekende ervaring was het enige kleine nadeel wat bouwgeluid dat vóór de boeking werd gemeld. De inspanningen van het hotel om de verstoringen tot een minimum te beperken, werden op prijs gesteld.
Het appartement was ruim en uitgerust met moderne voorzieningen, wat een comfortabel en luxueus verblijf garandeert. De schoonmaakdienst van de appartementen zorgde voor een niveau van netheid en professionaliteit dat een positieve indruk achterliet.
De eetervaring in het restaurant van het hotel, Tagara, was geweldig. Het personeel deed het onmogelijke om een naadloze eetervaring te garanderen.
Ondanks de uitstekende ervaring was het enige kleine nadeel wat bouwgeluid dat vóór de boeking werd gemeld. De inspanningen van het hotel om de verstoringen tot een minimum te beperken, werden op prijs gesteld.
Meer lezen
Datum van verblijf: januari 2024Reistype: Bezocht met familie
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
"Kies een villa met eigen pool; boek er geen ontbijt bij, want dat valt erg tegen. "Volledige beoordeling lezen
PRIJSKLASSE
€ 304 - € 440 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
VOORHEEN BEKEND ALS
Hotel Los Jardines De Abama Suites
LOCATIE
SpanjeCanarische EilandenTenerifeGuia de Isora
AANTAL KAMERS
30
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermeldingHOTEL LOS JARDINES DE ABAMA SUITES (Guia de Isora, Spanje) - foto's, reviews en prijsvergelijking - Tripadvisor
Veelgestelde vragen over Hotel Los Jardines de Abama Suites
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Hotel Los Jardines de Abama Suites?
Attracties in de buurt zijn Abama Golf (0,5 mijl), Abama Kids Camp (1,1 mijl) en Abama Tenis (0,2 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Hotel Los Jardines de Abama Suites?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit gratis wifi, zwembad en restaurant.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij Hotel Los Jardines de Abama Suites?
Populaire kamervoorzieningen zijn kitchenette, airconditioning en flatscreen-tv.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Hotel Los Jardines de Abama Suites?
Gasten kunnen genieten van restaurant, lounge en zwembadbar tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Hotel Los Jardines de Abama Suites?
Ja, gratis parkeren, parkeergarage en beveiligde parkeerplaats zijn beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Hotel Los Jardines de Abama Suites?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Melvin by Martin Berasategui, La Guinguette en M.B Restaurant.
Zijn er sportvoorzieningen bij Hotel Los Jardines de Abama Suites?
Ja, gasten hebben toegang tot zwembad, fitnesscentrum en fitnesslessen tijdens hun verblijf.
Verzorgt Hotel Los Jardines de Abama Suites vervoer van/naar het vliegveld?
Ja, Hotel Los Jardines de Abama Suites verzorgt vervoer van/naar het vliegveld voor gasten. We raden je aan om vooraf te bellen om de details te bevestigen.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij Hotel Los Jardines de Abama Suites?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Welke talen spreekt het personeel van Hotel Los Jardines de Abama Suites?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels, spaans, frans, duits en italiaans.
Zijn er historische locaties in de buurt van Hotel Los Jardines de Abama Suites?
Veel reizigers bezoeken Casa Fuerte (8,0 mijl), Vilaflor (14,8 mijl) en Mariposa (14,2 mijl).
Is dat nog niet genoeg?