Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.

Hotel Grand

Demaenovska Dolina 71 Liptovsky Mikulas 1, Demanovska Dolina 031 01 Slowakije
Reiziger (349)
Kamer en suite (92)
Dineren (44)

Prijzen bekijken voor jouw reisdata

Inclusief ontbijt
€ 337
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.

Over

4,0
Nr. 7 van de 17 hotels in Demanovska Dolina
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit

Hotel Grand is ideaal voor een bezoek aan Demanovska Dolina. Het is niet alleen betaalbaar, maar bovendien comfortabel en centraal gelegen. Geniet van een gezinsvriendelijke omgeving met een groot aantal voorzieningen die speciaal zijn ontworpen voor reizigers zoals jij.

Gastenkamers bevatten voorzieningen, zoals een flatscreen-tv en een minibar, en gasten kunnen gebruikmaken van gratis wifi bij het hotel.

Het hotel biedt een 24 uursreceptie, roomservice en een koffiebar aan, zodat je verblijf nog aangenamer wordt. De accommodatie biedt ook een zwembad en een lounge. Gasten die met een voertuig aankomen, kunnen gebruikmaken van gratis parkeren.

We raden je aan om tijdens je bezoek aan Demanovska Dolina schnitzel te proberen bij een van de restaurants in de buurt, zoals Slovenska Koliba Jasna.

Er is meer dan genoeg te doen in de buurt: ontdek populaire parken zoals Vrbicke pleso.

Bij Hotel Grand staat jouw comfort voorop. Ze zien je graag in Demanovska Dolina!

Meer lezen
Stel bewerkingen voor zodat we onze weergave kunnen verbeteren.Deze vermelding verbeteren
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Zwembad
Fitnesscentrum / sportruimte
Bar/lounge
Fietsverhuur
Wandelen
Oppas
Wifi
Bubbelbad
Binnenzwembad
Verwarmd zwembad
Kleedkamers fitness/spa
Sauna
Koffiezaak
Restaurant
Ontbijtbuffet
Kindermaaltijden
Skiverhuur
Skilessen
Skiën
Biljarten
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
Kinderclub
Kinderzwembad
Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk)
Zakencentrum met internettoegang
Conferentiefaciliteiten
Feestzaal
Vergaderruimtes
Spa
Hammam
Massage
Ski-in/ski-out
Opslag van bagage
Souvenirwinkel
Krant
Rookvrij hotel
Winkels
Geldautomaat bij gelegenheid
24 uursreceptie
Stomerij
Wasservice
Strijkservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Badjassen
Roomservice
Veilig
Minibar
Flatscreen-tv
Kamertypes
Rookvrije kamers
Suites
Gezinskamers
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Uitzicht op berg
Gezinnen
Gesproken talen
Engels, Tsjechisch, Duits, Pools en nog 1
314beoordelingen5vragen en antwoorden0kamertips

Beoordelingen
We voeren controles uit op beoordelingen.
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat potentieel in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, dan wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de junior bijdrager gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.

Waardering van reizigers
  • 105
  • 117
  • 51
  • 25
  • 16
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Tony V heeft een beoordeling geschreven jul 2016
Genk, België611 bijdragen154 nuttige stemmen
Aan de receptie is het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.
De kamer die wij hadden was zeer verouderd geen airco en zelfs de gordijnen konden niet dicht.
Er zijn wel gerenoveerde kamers op andere verdiepingen blijkbaar.
Het ontbijt is zeker niet 4* waardig.
Fruitsap uit machine is als water.
Koffie is echt niet lekker.
Voor vers fruitsap moet je extra betalen
Voor goede koffie/cappuccino moet je extra betalen.
Het lijkt meer op een fabriek dan op een gezellig restaurant of ontbijtruimte.
De ligging van dit hotel is niet fijn omdat er niks in de buurt ligt je hebt voor alles je auto nodig hebt.
Wij zijn ergens anders gaan eten omdat het daar WEL sfeervol en gezellig was met lekker eten en vriendelijke bediening.
Ik kom hier nooit meer terug en raad dit hotel niet aan.
Meer lezen
Datum van verblijf: juli 2016Reistype: Bezocht met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van Eliška K, Manažér bij Hotel Grand
Gereageerd op 15 jul 2016
Dear Tony V, thank you for your time to post a review on tirpadvisor. We are sorry to hear that you weren´t satisfied with the standard of room on the highest floor. As you mentioned, our hotel rooms at first, second and third floor were renovated in the year 2012 and we have to say that our guests really liked renovated rooms which we called "mountain" rooms. There is a difference in price between them of course. It is possible to change room if we have an availability, and if you have informed us about your discomfort with the room. Thank you very much for your comments about a breakfast service, we try to improve that. We are glad, that you were satisfied with services at the reception desk and staff as well. You´re right about our great location - ski in&out in winter and close to the hikking trails and summer outdoor activities during summer. We can assure yout, that we are doing everyday our best to improve overall service. We will be more than happy, if we will get a chance to convince you about the qualities of our services in the future. Kind regards, Eliška Kotrbová hotel manager
Meer lezen
Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
frgad3c heeft een beoordeling geschreven aug 2017
Chatou, Frankrijk123 bijdragen58 nuttige stemmen
Als u op zoek bent naar een rustig verblijf in de Tatra is dit niet de plek voor u. Het hotel stellen all inclusive opties aantrekken mensen die duidelijk niet komt voor wandelen en sport!

De kamers zijn mooi maar klein. Ontbijt is erg druk - hopelijk we vonden een paar tafels buiten maar met de rokers. . .

Het zwembad is omgeven door kinderen en helaas de jacuzzi was te warm voor de zeer warme zomer weer.

Het personeel bij de receptie is geen idee - ze hadden geen idee waar is een dringende medische hulp of wat zijn de beste opties voor wandelen.

De locatie is geweldig, maar ze zijn veel gebouwen in aanbouw rond die enkele genereren storingen zullen optreden.
Meer lezen
Datum van verblijf: augustus 2017
Language Weaver
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Piotr Z heeft een beoordeling geschreven jul 2017
Warschau, Polen443 bijdragen3 nuttige stemmen
Zeer gunstig gelegen net naast het dalstation van de skiliften. Klein, maar schone kamers. Goede wifi covarage. Matig eten in het restaurant. Spa goed genoeg, maar ik zou meer verwachten. Prijzig winkels.
Skiverhuur in het hotel, maar ik was gedwongen om te kopen een helm omdat ze opraken van helmen (! ) .
Hint: u kunt kopen skipassen (GoPass) in het hotel.
Meer lezen
Datum van verblijf: februari 2017
Language Weaver
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
dfasula heeft een beoordeling geschreven jul 2017
Torun, Polen208 bijdragen61 nuttige stemmen
Picturesquely located hotel met ruime, schone en nette kamers. Een beetje grappig bedden (onnatuurlijk hoog) vanwege extra matras verborgen onder. Sterk aanbevolen voor gezinnen met kleine kinderen want het biedt tal van hen.
Zeer breed aanbod tijdens ontbijtbuffet - zeker niemand laat het honger. Smakelijke gerechten geserveerd werd ook tijdens het diner - restaurant is hun sterke punt zeker.
Zeer mooie wellness-ruimte, inclusief overdekt zwembad en 5 in totaal ( 2 buiten en 3 binnen) sauna's (droge, buiten een met raam persoonlijk aanbevolen) . Fitness niet volgende, helaas niet uitgerust genoeg.
Het grootste nadeel en ruimte voor verbetering is openingstijden van verschillende diensten. Wellness alleen geopend voor zes uur per dag, sluiten om 9:00, zeker te vroeg. Bar ook wordt gesloten te vroeg en, naast het in het menu niet waar elke sandwiches, noch iets anders behalve pinda's na sluiting restaurant.
Meer lezen
Datum van verblijf: juni 2017
Locatie
Service
Slaapkwaliteit
Reistype: Bezocht voor zaken
Language Weaver
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
NikVid heeft een beoordeling geschreven mrt 2017
Jakarta, Indonesië1 bijdrage1 nuttige stem
Ik bleef in de lobby bar om wat tijd daar. Ik moet toegeven dat ik was zo teleurgesteld over de kwaliteit van de dienstverlening. Ik letterlijk moest bellen om de ober de hele tijd wilde ik iets. Toen ik klaar met mijn eerste koffie en hij nam de lege beker hij wist niet eens vragen of ik iets anders willen. Dus ik moest bellen om hem opnieuw. Elke keer als hij kwam hij zag eruit alsof ik ben hem lastig vielen. Elke emotie, iets, net een poker face. " zeer gastvrij " , echt. . .
Ik begon te hongerig dus ik vroeg of het mogelijk is om iets te eten. Hij verdrietig nee, alleen in het restaurant en hij liet me de menu op de tafel zodat ik kon kiezen uit 4 snack opties daar. De kans om van het restaurant en eten hier.
Goed, aan het einde ik veranderde het restaurant en verhuisde naast de volgende steak restaurant. Niet wilde kijken hun " happy " gezichten meer. .
Meer lezen
Datum van verblijf: maart 2017
Locatie
Hygiëne
Service
Reistype: Bezocht met familie
Language Weaver
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Tel Aviv, Israël144 bijdragen74 nuttige stemmen
I personally have never been to "Aquapark Tatralandia". As far as I know, it is near the town of Liptovský Mikuláš (about 5 km.) How to get from the hotel to the aquatic complex? Or with your own car; it could be a public transport between the 2 points, or ... on foot (about an hour's walk)
Traveler939698 heeft een vraag gesteld nov 2019
7 bijdragen8 nuttige stemmen
Is there still skiing in May?
Antwoord van Eliška K
Liptovsky Mikulas, Slowakije
Dear Traveler, unfotrunatelly not. Skiing season lasts till the end of the Easter, or till the end of the april. Kind regards, Eliška, hotel manager
Alle antwoorden weergeven
אירית ג heeft een vraag gesteld jul 2017
2 bijdragen2 nuttige stemmen
do you recomend on this hotel? and what kind of attraction in this area
Antwoord van Владимир К
2 bijdragen3 nuttige stemmen
Я категорически не рекомендую этот отель!! Зря потраченные деньги, отвратительное обслуживание и ужасные условия проживания!
tibor v heeft een vraag gesteld mrt 2017
Chcem sa opýtať, že od ktorej hodiny sa podávajú raňajky?
Antwoord van Eliška K
Liptovsky Mikulas, Slowakije
Dobrý deň pán Tibor, Loksovci vám odpovedali správne. Bufetové hotelové raňajky podávame od 07:00 do 10:00. Cez deň je otvorená reštaurácia á la carte v čase 12:00-16:00, na večeru otvárame do 17:30 do 21:30. Príjemný deň prajeme.
Alle antwoorden weergeven
Antwoord van Eliška K
Liptovsky Mikulas, Slowakije
Dear GemmaNB, you can find all pricelist on our official website in section of Gastronomy. Sorry about not posting link, but it is not allowed on tripadvisor. Hope this information will helps you. Have a wonderful rest of the day. Eliška
Niet de juiste accommodatie voor jou?
Je kunt in de omgeving van Demanovska Dolina uit meer accommodaties kiezen.
PRIJSKLASSE
€ 140 - € 369 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
SlowakijeRegio ŽilinaDemanovska Dolina
AANTAL KAMERS
154
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding

HOTEL GRAND (Demanovska Dolina, Slowakije) - foto's, reviews en prijsvergelijking - Tripadvisor

Veelgestelde vragen over Hotel Grand
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Hotel Grand?
Attracties in de buurt zijn Jasna Nizke Tatry (0,08 mijl), Vrbicke pleso (0,3 mijl) en Rozhladna Ostredok (0,6 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Hotel Grand?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit binnenzwembad, gratis wifi en restaurant.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Hotel Grand?
Gasten kunnen genieten van restaurant en lounge tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Hotel Grand?
Ja, gratis parkeren is beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Hotel Grand?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Slovenská Koliba Jasná, Ľudová Reštaurácia at Ski & Wellness Residence Družba en Raštaurácia Jasná.
Zijn er sportvoorzieningen bij Hotel Grand?
Ja, gasten hebben toegang tot binnenzwembad, fitnesscentrum en sauna tijdens hun verblijf.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij Hotel Grand?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Zijn huisdieren toegestaan in Hotel Grand?
Ja, huisdieren zijn meestal toegestaan, maar het is beter om vooraf te bellen ter bevestiging.
Biedt Hotel Grand zakelijke services aan?
Ja, ze bieden zakencentrum, vergaderkamers en feestzaal.
Welke talen spreekt het personeel van Hotel Grand?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels, duits, pools, tsjechisch en slowaaks.
Heeft Hotel Grand een goed uitzicht?
Ja, gasten genieten hier vaak van uitzicht op bergen.