We hadden al twee keer daar gegeten, nooit een derde !! We kwamen om te eten. Eerst : alleen op het terras (geen andere klanten), we moesten 20 minuten wachten voor enige aandacht. Ten tweede : onze hond blafte een beetje wanner de serveerster kwam (gewoonlijk is hij wijs). Een man kwam direct. Zoals een politieagent, hij vraagde ons als wij franstalig zijn (ja......daarom ???) en verwittigde ons scherp en onaardig dat hij dat hier niet wilde en dat de hond MOET wijs zijn of we moeten weggaan. We vertrokken onmiddelijk om nooit meer terug te komen !!! (sorry voor de arme serveerster die het jammer vond)
Locatie en faciliteiten bevielen ons op de site prima. Huisdiervriendelijk! Parking on site. Via Tripadvisor word je naar booking.com geleid. Daar een booking gedaan. Uit de daarna ontvangen informatie bleek dat de door ons geboekte kamer niet geboekt kan worden met huisdieren (moeten mensen met een huisdier in een tweederangs kamer?) en dat we de parking hadden moeten aangeven bij de boeking. Dus hotel maar gemaild. Hotel reageert na 5 dagen dat ze onze boeking niet hebben. Nee, die hadden wij zelf al geannuleerd na drie dagen verstoken van antwoord. Hotel geeft tevens aan dat we beter die de eigen website kunnen boeken..... enfin. Zeer slechte communicatie.
De beoordelingen van juli en augustusj jl. zijn alles behalve positief… wordt hier rekening mee gehouden door de zaakvoerders? Ik zie geen enkele reactie met verontschuldigingen… of belofte van verbetering?
We stonden keer op keer versteld van hoe de eigenaar met zijn gasten en personeel omging. Het personeel, veelal bestaand uit jonge jobstudenten, werd op iedere "fout" afgesnauwd. Ze konden het onmogelijk goed doen, zo leek het. Al deed ieder duidelijk zijn best. Ook was de eigenaar bot richting de gasten, absoluut niet klantvriendelijk. Dit ging meerdere dagen zo door, hij was dus niet slechts één keer met het verkeerde been uit bed gestapt... Gelukkig waren er veel goede punten, het eten was snel bereid en de porties waren riant. Ook was het personeel uiterst vriendelijk en attent! Wel was het eten helaas op sommige vlakken duidelijk een inferieur aftreksel van wat je mag verwachten. De frieten waren slecht en de rijsttaartjes erg oud en hard. Een verbeterpunt zou zijn om ze bij een lokale bakker in te kopen, het hotel is nota bene in de vlaaistreek gelegen! De locatie was top. Het is gewoon ontzettend jammer dat zulke relatief kleine dingen niet kloppen. De eigenaar zorgt ervoor dat je de hand op de knip houdt, door zijn gedrag gun je hem geen cent. Hij zou zich moeten schamen zo met zijn vooral jonge personeel om te gaan. Gelukkig blijft het personeel er nuchter onder (wellicht zijn ze het gewend?) en blijven ze constant zeer vriendelijk tegen de gasten. Chapeau hiervoor! We hopen dat de eigenaar tot inkeer komt en zijn gedrag aanpast. We zijn ervan overtuigd dat hij daar verder mee zal komen. De locatie en het personeel heeft hij immers al dik in orde!…
De eigenaar is iemand die geen notie heeft van klantgerichte dienstverlening. Als je met Bongo boekt, krijg je alvast een kamer die thuishoort in het hotelmuseum. Ik heb tot 25 jaar geleden in de hotelbusiness gewerkt en toen al heb ik geen kamers gezien zoals deze. Als je barsten in de muur en de schimmelvorming erbij neemt is de kamer wel proper. De communicatiestijl van de eigenaar is patriachisch en op geen enkele wijze probleemoplossend. Daarnaast hadden we een rustige kamer geboekt en op de warme dag waarop we hier waren hebben we de venster gesloten moeten houden omdat de uitblaas van de keuken onder onze kamer gesitueerd was. Dus wij hadden echt het idee dat ondanks de gerenoveerde vleugel dat de bongo-klanten in het voorhistorisch gedeelte werden ondergebracht. Op de binnenplaats is het uitermate fijn vertoefen op een zomerdag/avond en de jobstudenten waren zeer vriendelijk in de bediening. Wat het ontbijt betreft kan men beter verse producten gebruiken ipv conserven…
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding