Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Shangri-La Hotel,Tangshan

Kamer/suite (21)
Laagste prijzen voor je verblijf
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.com99 US$
Hotels.com99 US$
Trip.com99 US$
Travelocity99 US$
Orbitz.com99 US$
CheapTickets99 US$
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
... met elk 5 sterren hotels. De kamers zijn ruim met roken kamer categorie. uitstekende gastvrijheid met personeels tintje....
Language Weaver
... niet echt de schuld van deze plek. Hoge standaarden en de kamer was naar een hoge standaard, met alles wat je nodig hebt. ...
Language Weaver
... vier sterren hotel met een echte en ware zijn rookvrij slaapkamer, compleet met een luchtzuiveringsinstallatie en absoluut...
Language Weaver
Uitgelichte kamervoorzieningen
Suites
Bubbelbad
Roomservice
Minibar
Wasservice
Internet
Rolstoeltoegang
Airconditioning
Wifi
Kamers toegankelijk voor mindervaliden
Alle kamervoorzieningen bekijken (14)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
+1
Kan één van de beste in Tangshan en mijn beste wrt andere steden ik verbleef in China. Uitstekende faciliteiten in vergelijking met elk 5 sterren hotels. De kamers zijn ruim met roken kamer categorie. uitstekende gastvrijheid met personeels tintje. Ontbijtaanbod past in de meeste van de mondiale mensen. Restaurant heeft variatie in Chinese en andere continentale gerechten. Voor Indiërs geen probleem. Zeer groot terrein beslaat een prachtige tuin met wandelroute achter.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2017Reistype: Reisde voor zaken
Kamertip: Top floors can give a view of Tangshan skyline facing the main road
Locatie
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Kan niet echt de schuld van deze plek. Hoge standaarden en de kamer was naar een hoge standaard, met alles wat je nodig hebt.

Main lobby is goed voor zakelijke bijeenkomsten

Service was uitstekend - het kan niet
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juni 2016Reistype: Reisde voor zaken
Locatie
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Mooi, schoon, nieuw luxe vier sterren hotel met een echte en ware zijn rookvrij slaapkamer, compleet met een luchtzuiveringsinstallatie en absoluut de beste hotel gym ik ooit heb gebruikt. Snel, gratis Wi-Fi service en meerdere Engelse TV-stations toegevoegd aan de pluspunten tijdens mijn verblijf. Echter, het personeel behandelde me alsof ik een dakloze die toevallig op hun hotel voor één nacht van luxe. Bij het inchecken, werd ik begroet met een verontschuldiging. Receptie personeel geworsteld te vinden de vervaldatum van mijn paspoort. Niemand glimlachte en ik was meteen ons onwelkom.

Het gebied nabij het hotel is snel handelsstructuren dus ik koos om mijn avondmaaltijd in de eerste verdieping buffet. Redelijk geprijsd op 168 RMB per persoon, ik vond verschillende vertrouwde westerse en Chinese favorieten met koffie, frisdranken, vruchtensappen en bier zonder toeslag. Toen ik in het restaurant, ik was meteen vraagtekens als ik kon veroorloven de voorwaarde. Ik liet een 500 RMB borg bij de receptie en vertelde het bedienend personeel dat ik contant betaalt voor mijn maaltijd. Mij werd verteld te ondertekenen naar mijn kamer, wat ik deed. Het buffet restaurant was bijna leeg, zelfs al was zeven o'clock op een vrijdag avond. Eenmaal gezeten, ik was gevraagd of ik wil bier. Dit was de enige interactie ik had met eventuele personeel. Bus boys draag geen uniformen. Ze droegen hun straat kleding bedekt met een schort. Ik had moeite wetende wie werkte en niemand kwam door om mij vuile borden of bieden om te vullen mijn drankje glas. Dit is niet het soort service die men zou verwachten in een internationaal hotel.

Dingen alleen maar slechter vanaf daar. De volgende ochtend kwam ik beneden voor het ontbijt. Ik was gekleed in een polo shirt en spijkerbroek als ik tijd had voordat ik uitgecheckt uit het hotel en wilde niet te dragen mijn pak naar beneden naar het ontbijt buffet. Eten was van veel mindere kwaliteit dan het was in de avond buffet. Een wagen van verpakte brood stond geparkeerd in de buurt van het buffet. Geen kaas werd aangeboden, maar er was genoeg variatie voor mij te eten. Alvorens de programmeermodus ontbijtbuffet, werd ik begroet door de bell captain. Hij vroeg "kan ik u helpen" op een toon die suggereerde hij dacht ik was ergens ik niet behoren. Hij vroeg me dit opnieuw, in dezelfde toon, toen ik terugkwam van mijn ochtendwandeling. Een keer had ik op mijn pak en stropdas en wachtte om te worden opgehaald na het uitchecken uit het hotel, zijn klank veranderd.

Ik uitgeoefend na het ontbijt en vond de sportschool te onbeheerd achterlaat.

Nogmaals, dit is niet het soort service die een hotel in deze klasse zouden moeten verlenen. Gasten moeten zich welkom voelt. Ik voelde me slecht over mezelf omdat ik verbleef in het Shangri-La Hotel. Alles moet geweldig zijn geweest. Dat was niet het geval.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juni 2016Reistype: Reisde voor zaken
Kamers
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
We verbleven hier op zakenreis in maart, dit is een nieuw hotel, en ze zijn zeker die hun best doen om uw verblijf onvergetelijk te maken. De service was uitstekend, het ontbijt breed en heerlijk. Het bed en de kamer was ruim en zeer comfortabel. Het is zeer dicht bij het treinstation en niet ver van het winkelcentrum. Tegelijkertijd is het zo rustig tijdens ons verblijf. Prachtig hotel, zullen terugkomen.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juni 2016Reistype: Reisde voor zaken
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ik verbleef hier voor 2 nachten deze maand voor werk. De kamer was schoon en ruim. Het interieur van het hele hotel was spectaculair en voelde luxe. Zowel Chinese als westerse gerechten beschikbaar waren. Het personeel was zeer behulpzaam en vriendelijk (een paar had moeite met Engels, maar gezien dit is een kleinere stad heel normaal en waren zeer beleefd).

Ik kijk ernaar uit om hier de volgende keer dat ik in Tangshan.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: mei 2016Reistype: Reisde voor zaken
Locatie
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige
12